Goed kunnen oefenen

Ik moest mijn beveiliger 2 exmanen oefenen. dank voor deze oefen vragen. Goed kunnen oefenen

• Welke training/module heb je gedaan? Beveiliger 2

Teleurstellend! Zeker na de topervaring uit verleden

Ik heb dankzij de oefenexamens van toetsjekennis al mijn wft examens met gemak (basis, schade particulier, zakelijk en inkomen) in korte tijd gehaald in 2017 dus ik was erg tevreden. Tot nu, ik heb voor mijn PE schade zakelijk weer 7 examens besteld. Alle oefentoetsen met gemak gehaald. Op het examen had ik gewoon bij de helft van de vragen GEEN ENKEL idee...Ook de rekenvragen zijn totaal niet aanbod gekomen in de proefexamens, ik had echt het idee dat ik bij het verkeerde examen zat. Terwijl ik erg makkelijk kan leren en stof opneem en dit helemaal niet moeilijk vind. erg jammer ik ga nu een andere partij zoeken! Ik lees hier dus heel veel vergelijkbare ervaringen bij de WFT examens! Slechte zaak dat daar niets mee gedaan wordt integendeel er wordt nogal aanvallend op gereageerd.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE zakelijk

Gewoon prima

Geoefend voor mijn vaarbewijs en het is prima stof, hier en daar wat schoonheidfoutjes vind ik. Maar gewoon duidelijk voor de rest

• Welke training/module heb je gedaan? VB2

Goede HACCP Cursus

Blij met deze cursus en heb mn HACCP binnen. Raad zeker aan om m hier te halen als je m nodigt hebt

• Welke training/module heb je gedaan? HACCP

Goede duidelijke vragen, die overeenkomen met de examens PE Schade en PE Inkomen die ik diende te volgen. Geslaagd!!

• Welke training/module heb je gedaan? PE Examen Schade en Inkomen

oefenexamens in orde

De oefenexamens van toetsjekennis (onderdeel vaarbewijs 2) hebben mij goed geholpen met het voorbereiden van de eindtoets. nu nog slagen ;)

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 2

Vaarbewijs 1 oefenexamens zitten vol fouten!

Betaald voor oefenexamens die niet kloppen! Niet handig!

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 1

HI Dennis, wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik heb je melding direct doorgestuurd aan de docent natuurlijk. Overigens hanteren wij een 100% tevredenheidsgarantie wat inhoud: niet tevreden, geld terug. Ik wens je wel veel succes met je VB1 examen natuurlijk.

Erg misleidend blijkt een abonnement te zijn!!!

Erg misleidend, je denkt een pakket met aantal proefexamens te bestellen blijkt het een abonnement te zijn ...hoezo zou je een abonnement willen??? Na het examen heb je die toch niet meer nodig??? In de Proefexamens zaten ook een aantal fouten. En amper/geen rekenvragen.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft PE zakelijk

Hi Joke, wat bedoel je precies met 'blijkt'? Alle trainingen zijn in abonnementsvorm, en dat word slechts 12 x vermeld als je een bundel koopt.Daar zit je overigens nooit aan vast. Simpel op de 'annuleer' knop in je account drukken en het stopt direct. Dat je het niet gelezen hebt kan ik nog inkomen, maar dat je de indruk wekt dat we dat niet voldoende melden is wel bijzonder natuurlijk. De oefenexamens sluiten qua inhoud naadloos aan op het CDFD eindexamen. Er zitten exact hetzelfde aantal 'reken vragen'als die je in je examen krijgt voorgeschoteld. Overigens hebben wij en de docent geen melding van je mogen ontvangen over een eventuele fout. Dat is jammer natuurlijk, want dan hadden we kunnen kijken wat er precies aan de hand zou zijn. Ik hoop toch dat je geslaagd bent natuurlijk. Dat neem ik aan van wel, want uit jouw statistieken blijkt dat je ieder examen dat je maakte een dikke voldoende scoorde..

Waardeloos !!

In de oefentoetsen voor KVB2 wemelt het van de fouten. Geen reactie gekregen op door mij verstuurd overzicht. Zonde van het geld !

• Welke training/module heb je gedaan? KVB2

Hi Boaz, De VB2 examen zijn om eerlijk te zijn net vernieuwd! Ik weet dat de docent er veel werk van heeft gemaakt en we ontvangen weinig tot geen klachten over het nieuwe materiaal. Overigens hanteren wij een 100% tevredenheidsgarantie wat inhoud: niet tevreden, geld terug. We hebben je betaling uiteraard direct terug gestort. Wij hebben overigens geen mail van je ontvangen hierover, en ik vraag me af of je direct aan de docent hebt gemaild. Uiteraard zouden we graag nog de fouten van je ontvangen. dat kan je doen via info[at]toetsjekennis.nl

Waardeloos!!!

Ik ben bezig met beveiliger C ( Coordinator beveiliger ) Schaf de proefexamens aan voor coordinator beveilger. Maar de vragen komen totaal niet overeen met de lesstof. Dan doe je navraag en kunnen ze geen antwoord geven of het over de zelfde opleiding gaat. Heb nu dus 10 euro betaald voor iets waar ik niet mee kan. En je geld krijg je ook niet terug!!! Dus kijk eerst heel goed wat je aanschaft. Want je geld ben je kwijt!!!!!

• Welke training/module heb je gedaan? Coordinator beveilger

Hi Sebas, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik vroeg me af welke versie van het lesboek jij gebruikt. Dit omdat dat vaak de reden is waarom gebruikers denken dat het niet aansluit, maar zij dan een verouderde versie gebruiken. Overigens hanteren wij een 100% tevredenheidsgarantie wat inhoud: niet tevreden, geld terug. We hebben nooit de vraag van je gehad om je geld terug te krijgen, maar zojuist hebben we je het terugbetaald.

HACCP

HACCP in de pocket, stof was duidelijk en goed uitgelegd. Raad dit zeker aan.

• Welke training/module heb je gedaan? HACCP

Hi Job, dank voor je review.. daar doen we het voor!

PE Pensioen is niet actueel

Er zitten goede oefenvragen bij, maar teveel met achterhaalde informatie. De antwoorden zijm gewoon onjuist Geen goede basis om je PE Pensioen te halen.

• Welke training/module heb je gedaan? Pe pensioen

Hi Susan, wat vervelend dat je deze ervaring hebt. We hebben de docent hiervan op de hoogte gesteld, en hem gevraagd er goed naar te kijken.

Goede leermethode ,

Dankzij de leermethode die jullie bieden ben ik met 40 vragen en 80 punten met vlag en wimpel geslaagd. Ik zeg er wel bij tegen iedereen, Onderschat het vaarbewijs nooit omdat het CBR met schuif en rekenvaardigheid vragen die wel 3 punten opleveren zeer pittig kunnen zijn In deze vragen wordt ingezet op de toets vaardigheden. Vooral de veiligheid en technische vragen die 2 punten opleveren kunnen pittig zijn. Om te slagen moet je minimaal 56 punten behaald hebben. Dit is te doen maar wel met de exacte leermethode die toets je kennis aan bied. Ook veel thuis studie is echt aan te raden. Met vriendelijke groet

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 1

Hi Maarten, wat een leuk bericht en van harte gefeliciteerd natuurlijk!

Goed kunnen oefenen

Vaarbewijs goed kunnen oefenen, erg blij mee. Nu van de zomer lekker varen

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 2

Hi Donny, gefeliciteerd! veel plezier op het water!

Zeer slecht! Proeftoets afgenomen bleek doorlopend abonnement

Proeftoets afgenomen bleek doorlopend abonnement. Bedragen krijg ik niet terug geboekt. Standaard verhaal u heeft een abonnement? Schrijnend dit!

• Welke training/module heb je gedaan? Wft pe hyp.

goede snelle service

misverstand werd snel opgelost. wel goed de kleine lettertjes lezen.

• Welke training/module heb je gedaan? sociale hygiene

HACCP is binnen

Prima kunnen oefenen

Mijn Beveiliger 2 stof prima kunnen oefenen doormiddel van duidelijk oefenmateriaal. Hier en daar wat schoonheids foutjes

• Welke training/module heb je gedaan? Bevveiliger 2

Goede stof

Vaarbewijs 2 bij toetsjekennis geoefend en ik raad dit zeker aan. Alles is erg duidelijk!

slecht

Jeetje wat een slechte opzet zonde van je geld. Examens hebben geen reken vragen en als je een antwoord fout hebt, volgt er geen uitleg. heb je een vraag goed dan volgt er wel een uitleg. Ik heb dat liever anders om. Woorden zijn ook vaak aan elkaar geschreven wat het lezen er niet beter op maakt. Nee ik zal dit niemand meer aanraden.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Zakelijk

beveilger 2 geoefend en het was prima materiaal soms een paar foutjes maar dat is te overzien. het is prima materiaal om mee te oefenen

TOP

VCA Basis goed kunnen oefenen met dit oefenmateriaal

• Welke training/module heb je gedaan? VCA

Goed oefenmateriaal

Ik ben doormuiddel van het oefenmateriaal van tjk erg opgeschoten met het begrijpen van de stof voor het vaarbewijs

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 2

Mijn HACCP behaald doormiddel van de goede stof van Toetsjekennis. Als je je HACCP moet halen, raad ik toetsjeknennis zeker aan.

Over ToetsJeKennis.nl

ToetsJeKennis.nl is één van de snelst groeiende trainingsplatformen in Nederland met een groeiend aanbod aan e-learning en digitale video trainingen! Op ToetsJeKennis.nl oefen je uitsluitend met up-to-date examenvragen die gemaakt worden door erkende vak docenten, zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het eindexamen.