site en bedrijf (telefonisch) niet bereikbaar

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd. ivm een as examen. echter ik kan niet op de site komen. daarnaast wordt er niet opgenomen als ik bel

• Welke training/module heb je gedaan? wft

antwoorden niet altijd juist

antwoorden waren soms niet aangepast aan de nieuwste normen. Vraagstellingen niet duidelijk. Bij het examen wordt alles ter beschikking gesteld. hier niet. De prijs zegt dus iets over de kwaliteit.

• Welke training/module heb je gedaan? Hypotheken PE

LS, Hartelijk dank voor uw review. Zoals je wellicht weet worden onze examens beheerd door erkende docenten en opleiders, en dat geldt ook voor de WFT en PE modules. Uiteraard zijn onze examenvragen aangepast aan de meest recente toetstermen die gelden vanaf 1 april 2020 tot 31 maart 2021. Aangezien het handwerk is kan het zo zijn dat er een fout in staat, maar de meeste gebruikers die dat ervaren sturen ons een email mbt die vraag zoadat deze natuurlijk kan worden aangepast. Het zou fijn zijn als u dat alsnog kon doen, dan kunnen de trainers daarnaar kijken. Overigens is de prijs laag, omdat het een abonnement betreft, en heeft geen effect op de kwaliteit. We bestaan ruim 10 jaar, en leveren uitsluitend het beste leermateriaal. Ik hoop alsnog dat u geslaagd bent, en verneem graag welke fouten u heeft aangetroffen. mvg, Rolf Sommels Helpdesk ToetsJeKennis.nl

Slecht

- Niet alle informatie in de samenvatting is geupdate. Te veel spelfouten. -Oefenexamen geeft je geen echte beeld van de Wft. Vragen zijn niet echt spanned. Toets kan niet tussentijds gepauseerd worden. Te slordig!

• Welke training/module heb je gedaan? wft basis

Hi Agnes, Zoals je wellicht weet werken wij met erkende docenten en opleiders, zo ook voor de WFT modules. We hebben je opmerking naar hen doorgestuurd natuurlijk. Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'tussentijds' pauzeren? Er zit op onze oefenexamens geen tijdlimiet, en je kan dus pauzeren wanneer je wilt en zolang je wilt. Ik hoop toch dat je geslaagd bent.. mvg, Rolf Sommels Helpdesk ToetsJeKennis.nl

Er zitten fouten in de vraagstelling van de examens vaarbewijs 2

In vrijwel elk examen van vaarbewijs twee zitten fouten: In de meerkeuzevragen wordt bij sommige antwoorden zelfs de vraag herhaald. Ook zijn er vragen die gaan over geluidsseinen waarbij in de vraag staat wat het lichtsein betekent. Ik vind het onzorgvuldig, bij een niet betaalde dienst zou ik dat accepteren, nu is het onder de maat.

• Welke training/module heb je gedaan? Klein vaarbewijs 2

Hi Eeuwe, we hebben je opmerking doorgestuurd naar de trainer. We gaan daarmee uiteraard de examens even nakijken. mvg, Rolf Sommels Helpdesk ToetsJekennis.nl

Een goede test voor de kennis die je geleerd hebt.

Door het doen van de testen kommen de belangrijkste aandachtspunten naar voren. Zodat je hier extra aandacht aan kunt besteden.

• Welke training/module heb je gedaan? Wettelijke kaders

prima oefeningen voor het examen

prima oefening voor het examen. Eerst de theorie doornemen en dan de vragen oefenen.

• Welke training/module heb je gedaan? vaarbewijs 1 proefexamen

Goede service en proefexamens

Ik had me aangemeld voor de 5 proefexamens. In eerste instantie had ik problemen met het inloggen in mijn account, via de chat was dit snel opgelost. Vender verliep het oefenen van de vragen probleemloos. Af en toe zat er in een examen wel een typefout, maar daardoor was deze prima te maken. Mede door deze oefenexamens Ben ik gelijk geslaagd! Bij een volgend examen zal ik weer gebruik maken van deze dienst.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Schade zakelijk

De ideale leeromgeving om je goed voor te bereiden!

Zeer gebruiksvriendelijke leeromgeving. Zeer leerzaam. De ideale manier jezelf voor te bereiden voor je examen !

• Welke training/module heb je gedaan? BOA

prettige manier om te leren, goeie service bij een probleempje

Voor mij een ideale manier om snel en effectief te leren.

• Welke training/module heb je gedaan? wft's en vaarbewijzen

slechter dan verwacht

De proefexamens van VCA vol zijn niet geheel in orde. - Er staan fouten in de toetsen, zowel tekstueel als bij de beoordeling. - Er worden soms borden weggelaten, die zijn niet zichtbaar, waardoor je de vraag niet goed kunt beantwoorden. - Er wordt soms 2x hetzelfde antwoord gegeven. Bij de toetsing wordt vervolgens het antwoord afgekeurd en het andere antwoord, wat dus hetzelfde goed gekeurd. De toetsen zijn onvolledig en ik zal niet snel weer naar toetsjekennis terugkeren. Ga maar eerst wat doen aan de genoemde punten.

• Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen? N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • Welke training heb je gevolgd? vca vol
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Een deel oke, echter staan er meerdere fouten in de proeftrainingen en worden soms delen van vragen niet getroond.

slechter dan verwacht

Ik doe de oefenexamens van de WFT. Heb alleen voor wat oefenexamens 39 euro betaald. Als ik een aantal vragen gedaan heb word ik er uit gegooid en moet ik het hele examen weer opnieuw doen. Het werkt zo echt niet. Verschrikkelijk!

• Welke training heb je gevolgd? Wft schade particulier
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Ik heb alleen de oefenexamens gedaan

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zie mijn mail wisseling met Peter

• Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen? N.v.t.
  • Welke training heb je gevolgd? WFT PE Inkomen
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Training was niet Up to date. Stonden vragen van vorige PE in. Geen cursus leider!

voldoende, een redelijke ervaring

Helaas vielen examens voor Wft Schade Zakelijk nogal tegen. Veel taalfouten in de teksten, soms dubbele vragen in een examen, soms weinig lange casussen, die je in het examen waarschijnlijk wel zal krijgen. Soms ook fouten in de antwoorden. Verkeerde vraag goed gerekend, die dan niet overeenstemt met de uitleg die jullie erbij geven. Eerder dit jaar Wft Inkomen gedaan en die examens waren veel beter. Jammer en het geld hierdoor niet helemaal waard

• Welke training heb je gevolgd? Wft Schade Zakelijk, alleen pefenexamens
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Veel fouten in de examens

• Welke training heb je gevolgd? Wft schade zakelijj
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Heeft bijgedragen aan het resultaat! Zitten wel foutjes in maar ik ben geslaagd!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Systeem loopt continue vast regelmatig opnieuw opstarten, en daarbij moeten alle vragen weer opnieuw beantwoordt worden, zonde van tijd en geld verspilling !!!

• Welke training heb je gevolgd? WFT Basis + Schade particulier
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Zeer slecht!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Totaal geen actuele info mbt oefentoets Boa. In de praktijk maar 3 antwoorden mogelijk tijdens t examen. Deze oefentoets heeft 4 antwoorden en stikt vd stellingen. Ook nog eens te duur

• Welke training heb je gevolgd? Examenoefenen BOA
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Niet actueel - hartstikke verouderd

Beste Judith, Onze docent schrijft hierover het volgende: We hebben te maken met 2 examenbureaus die een verschillende manier van bevragen hebben. Ik hanteer de norm van het CITO en dat is nog steeds 4 antwoorden in de vraag. Per 1 januari 2020 gaat het CITO de stellingvragen elimineren. De EXTH hanteert 3 antwoordmogelijkheden per vraag en heeft geen stellingvragen. Het is een keuze. Wij richten ons op domein 4 (openbaar vervoer) en dan heb je van doen met de normen van het CITO.

voldoende, een redelijke ervaring

Ondanks dat het niet goed aansluit is het wel nuttig geweest om de proefexamens te doen. Voor KVB 2 weet ik niet of ik het op deze manier en bij jullie weer zou doen. Hier heb ik over 3 weken een examen in.

• Welke training heb je gevolgd? Klein Vaarbewijs 1
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Sloot niet 100% aan op les stof / boek Klein vaarbewijs 1 & 2

voldoende, een redelijke ervaring

Ondanks een paar fouten in de applicatie vind ik dit een handige manier om mijn kennis te testen.

• Welke training heb je gevolgd? Wft schade particulier
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Handige tool om kennis te toetsen

Ik ben blij dat ik de proefexamens nog heb besteld, daags voor het examen. Echter had ik geregeld last van storingen, waardoor het examen vastliep en de reeds beantwoorde vragen opeens niet meer beantwoord bleken. Ook heb ik een aantal slordige fouten ontdekt in een paar van de examens.

• Welke training heb je gevolgd? Wft Schade Particulier
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Nuttig, maar wel storingsgevoelig en niet foutloos

voldoende, een redelijke ervaring

Relatief duur voor 10 proefexamens, 19 euro, voor mijn gevoel zou het 10 euro moeten zijn. Vragen redelijk niveau en vergelijkbaar met het examen, wel veel herhaling. Er zit een fout in het programma, Als je een verkeerd antwoord geeft, dan is bij het nakijken het gegeven foute antwoord verplaatst en lijkt het alsof je een ander verkeerd antwoord hebt gegeven. Slordig. Grootste bezwaar is echter dat een toelichting op de fouten ontbreekt. Ik mis een tekst waarin de pointe van de vraag wordt toegelicht, zo leer je meer van je fouten. Nu hou je niveau stampen..

• Welke training heb je gevolgd? Vaarbewijs1
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond redelijk,

slechter dan verwacht

bij examens wft pensioen worden belastingvragen afgerond naar beneden op hele euro's!!! svp conform examens werken, dit is niet het geval!! Veel spellingsfouten. Zinnen niet afgemaakt en zelfs rekenfouten. Kortom niveau is onder de maat.

• Tevredenheid
  • Welke training heb je gevolgd? wft pensioen
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond niet zorgvuldig genoeg samen gesteld

Training voor examen echter niet alle onderdelen waren relevant voor de PE

• Welke training heb je gevolgd? PE consumptief krediet
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Aantal onderdelen niet relevant voo examen

heeft me wel geholpen

• Tevredenheid
  • Welke training heb je gevolgd? theorietraining bromfiets
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond redelijk goed

• Welke training heb je gevolgd? Wft schade particulier
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Goed, alleen onwijs veel spelling fouten en waneer je de toets laat na kijken, zijn veel antwoorden niet doorgegeven. Waardoor je eindscore heel anders is dan het daadwerkelijk moet zijn.

• Welke training heb je gevolgd? Wft
  • Schrijf in een paar woorden wat je van de training vond Goed

Over ToetsJeKennis.nl

ToetsJeKennis.nl is één van de snelst groeiende oefenexamen-platform in Nederland met een groeiend aanbod aan e-learning en digitale classroom trainingen! Op ToetsJeKennis.nl oefen je uitsluitend met up-to-date examenvragen die gemaakt worden door erkende vak docenten, zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het eindexamen.