Goedenavond Desiree, Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is? Je account is geannuleerd toch? Ik zal het nogmaals uitleggen, het is namelijk heel eenvoudig. Je koopt bij ons een training via een maandabonnement. Stel dat je op 1 januari betaald, dan heb je. tot 1 februari toegang. Stel nu dat je de 2de periode (dus februari in dit voorbeeld) je account op de 15de annuleert, dan heb je nog tot ...... je raad het al, 1 maart, want daar heb je voor betaald (namelijk op 1 februari opnieuw voor 30 dagen). In je scherm staat er dan inderdaad dat je abonnement in afwachting van annulering is tot de einddatum. Jammer dat je hiervoor ons een slechte review geeft omdat er helemaal niets fout is.
Beste Iman, Jammer dat je deze ervaring met ons hebt.. Ik vraag me dan wel af waarom je ieder examen minimaal 3 x hebt gemaakt, terwijl je ontevreden bent.. ;( Ik hoop toch dat je geslaagd bent voor je examen. Het had fijn geweest als je ook had aangegeven wat er precies onjuist was, dan hadden we de docent daarop kunnen wijzen..
Beste Jose Bakker, Vreemd toch, dat als je 12 x tijdens je bestelproces word gemeld dat onze bundels in een maandabonnement zitten, dat je zelf op ieder gewenst moment (jawel, je leest het goed..) kunt stopzetten zonder 1 enkele voorwaarde, je bij de mail met je factuur nogmaals word gewezen op het feit dat je abonnement loopt totdat je het opzegt, er nog altijd mensen zijn die nergens vanaf wisten.... Dan even over de examens: ik heb even terug gekeken in het systeem, maar geen enkele opmerking van jou tegengekomen, of toch... ja ik zag op zondag een email bericht.. van deze review.. heel bijzonder toch? Nu zijn we op werkdagen van 10-22 bereikbaar, maar helaas, op zondag iets minder goed bereikbaar.. Over de inhoud van examens hadden wij graag een mailtje gezien waarin je aangaf wat er fout is, zo werken wij en de docenten.. het blijkt handwerk van de docenten en we zullen niet ontkennen dat er echt wel eens een foutje in zit.. maar zodra daar melding van komt lost de docent dit , indien nodig, ook direct op.. uit dit overzicht blijkt dat je gemiddelde scores meestal voldoende waren, terwijl er zoveel fouten in stonden?.. https://prnt.sc/ymolfk en dat de examens niet aansloten bij het examen.... dat lezen wij niet in de gemiddelde andere reviews, en we bestaan ruim 14 jaar.. toch wensen wij je veel succes! Uiteraard hebben wij direct je geld terug betaald, we willen uiteraard uitsluitend tevreden gebruikers..
Top Pieter! van harte gefeliciteerd! daar doen wij het voor!
Hi Michel Haaften (als dat je echte naam is..), op jouw emailadres: info@michelenders.nl hebben wij helemaal geen account. Ook op de naam Haaften hebben wij geen account dat een vaarbewijs 2 heeft gemaakt.. Het heeft er alle schijn van dat deze mail onder 'Fake' valt, en afkomstig is van een andere online aanbieder van vaarwijs examens.. jammer..
ToetsJeKennis.nl is één van de snelst groeiende oefenexamen-platform in Nederland met een groeiend aanbod aan e-learning en digitale classroom trainingen! Op ToetsJeKennis.nl oefen je uitsluitend met up-to-date examenvragen die gemaakt worden door erkende vak docenten, zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het eindexamen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd