Erg misleidend blijkt een abonnement te zijn!!!

Erg misleidend, je denkt een pakket met aantal proefexamens te bestellen blijkt het een abonnement te zijn ...hoezo zou je een abonnement willen??? Na het examen heb je die toch niet meer nodig??? In de Proefexamens zaten ook een aantal fouten. En amper/geen rekenvragen.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft PE zakelijk

Waardeloos !!

In de oefentoetsen voor KVB2 wemelt het van de fouten. Geen reactie gekregen op door mij verstuurd overzicht. Zonde van het geld !

• Welke training/module heb je gedaan? KVB2

Waardeloos!!!

Ik ben bezig met beveiliger C ( Coordinator beveiliger ) Schaf de proefexamens aan voor coordinator beveilger. Maar de vragen komen totaal niet overeen met de lesstof. Dan doe je navraag en kunnen ze geen antwoord geven of het over de zelfde opleiding gaat. Heb nu dus 10 euro betaald voor iets waar ik niet mee kan. En je geld krijg je ook niet terug!!! Dus kijk eerst heel goed wat je aanschaft. Want je geld ben je kwijt!!!!!

• Welke training/module heb je gedaan? Coordinator beveilger

Goed kunnen oefenen

HACCP

HACCP in de pocket, stof was duidelijk en goed uitgelegd. Raad dit zeker aan.

PE Pensioen is niet actueel

Er zitten goede oefenvragen bij, maar teveel met achterhaalde informatie. De antwoorden zijm gewoon onjuist Geen goede basis om je PE Pensioen te halen.

• Welke training/module heb je gedaan? Pe pensioen

Goede leermethode ,

Dankzij de leermethode die jullie bieden ben ik met 40 vragen en 80 punten met vlag en wimpel geslaagd. Ik zeg er wel bij tegen iedereen, Onderschat het vaarbewijs nooit omdat het CBR met schuif en rekenvaardigheid vragen die wel 3 punten opleveren zeer pittig kunnen zijn In deze vragen wordt ingezet op de toets vaardigheden. Vooral de veiligheid en technische vragen die 2 punten opleveren kunnen pittig zijn. Om te slagen moet je minimaal 56 punten behaald hebben. Dit is te doen maar wel met de exacte leermethode die toets je kennis aan bied. Ook veel thuis studie is echt aan te raden. Met vriendelijke groet

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 1

Goed kunnen oefenen

Vaarbewijs goed kunnen oefenen, erg blij mee. Nu van de zomer lekker varen

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 2

Zeer slecht! Proeftoets afgenomen bleek doorlopend abonnement

Proeftoets afgenomen bleek doorlopend abonnement. Bedragen krijg ik niet terug geboekt. Standaard verhaal u heeft een abonnement? Schrijnend dit!

• Welke training/module heb je gedaan? Wft pe hyp.

goede snelle service

misverstand werd snel opgelost. wel goed de kleine lettertjes lezen.

• Welke training/module heb je gedaan? sociale hygiene

HACCP is binnen

Prima kunnen oefenen

Mijn Beveiliger 2 stof prima kunnen oefenen doormiddel van duidelijk oefenmateriaal. Hier en daar wat schoonheids foutjes

• Welke training/module heb je gedaan? Bevveiliger 2

Goede stof

Vaarbewijs 2 bij toetsjekennis geoefend en ik raad dit zeker aan. Alles is erg duidelijk!

slecht

Jeetje wat een slechte opzet zonde van je geld. Examens hebben geen reken vragen en als je een antwoord fout hebt, volgt er geen uitleg. heb je een vraag goed dan volgt er wel een uitleg. Ik heb dat liever anders om. Woorden zijn ook vaak aan elkaar geschreven wat het lezen er niet beter op maakt. Nee ik zal dit niemand meer aanraden.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Zakelijk

beveilger 2 geoefend en het was prima materiaal soms een paar foutjes maar dat is te overzien. het is prima materiaal om mee te oefenen

TOP

VCA Basis goed kunnen oefenen met dit oefenmateriaal

• Welke training/module heb je gedaan? VCA

Goed oefenmateriaal

Ik ben doormuiddel van het oefenmateriaal van tjk erg opgeschoten met het begrijpen van de stof voor het vaarbewijs

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 2

Mijn HACCP behaald doormiddel van de goede stof van Toetsjekennis. Als je je HACCP moet halen, raad ik toetsjeknennis zeker aan.

Erg blij mee!

Ik wilde al een tijdje mijn vaarbewijs halen voor in de zomer. Ik heb goed kunnen oefenen door het oefenmateriaal van Toetsjekennis. En ik heb m behaald! Dus ik kan van de zomer lekker het water op.

Goede stof

Mijn Beveiliger 2 geoefend en het heeft me erg geholpen, goed dudleijke uitleg en goede vragen. Top!

GOED

VCA geoefend, goed en duidelijk oefenamateriaal

• Welke training/module heb je gedaan? VCA

Gewoon goed

HACCP behaald. Goede stof en gewoon duidelijk

Goede oefenexamens

Toetsjekennis heeft me erg geholpen met het oefenen van het examen voor vaarbewijs 2. Ik raad iedereen dit aan die voor in de zomer zijn vaarbewijs gaat halen Bedankt!

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbwijs 2

Zeer veel herhaling van vragen

Heb de vragen van de toets je kennis gebruikt om me te trainen voor vaarbewijs twee. Sommige examens waren identiek, er is weinig vernieuwing van vragen. Je betaalt € 20 voor 10 examens, maar in werkelijkheid zijn het maar vier examens die andere vragen hebben. Jammer is ook dat er geen uitleg wordt gegeven over de vragen in het antwoord.

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs twee

Goed materiaal

Ik moest mijn HACCP halen om in de kantine van de plaatselijke sportvereniging te mogen werken. Ik heb hem behaald door de goede stof van toetsjekennis. goed mareriaal

Over ToetsJeKennis.nl

ToetsJeKennis.nl is één van de snelst groeiende trainingsplatformen in Nederland met een groeiend aanbod aan e-learning en digitale video trainingen! Op ToetsJeKennis.nl oefen je uitsluitend met up-to-date examenvragen die gemaakt worden door erkende vak docenten, zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het eindexamen.