Professioneel

Beste meneer, mevrouw Het verslag en examens hebben mij goed geholpen om het diploma Wft Zorgverzekering te halen. Ook de nazorg was prima. Ik was vergeten om mij tijdig af te melden. De medewerker van de site loste dit professioneel op.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft zorg

dit jaar slecht PE schade zakelijk en PE Inkomen

Voorgaande jaren goeder ervaringen gehad met Toets Je Kennis. Dit jaar in februari PE schade zakelijk gedaan, veel vragen/antwoorden klopte niet en waren niet up to date. Betreffende docent reageert niet op berichten. Toen ik belde aardige man gesproken alleen van kennis (logisch) niet op de hoogte, kreeg uiteindelijk een wordt document met veranderingen aanpassingen. Met PE Inkomen helaas hetzelfde ook hier het excuus door de overgang van examens PE april 2021, echter was de stof van 2020 ook niet up to date. ook hier geeft de docent geen reactie. Jammer. Nu overgestapt naar Lindenhaege, stukje duurder maar veel beter met slim leren en proef examens die up to date zijn en volledig in de lay out van officiële examen.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Schade zakelijk en inkomen

Contact drama om account stop te zetten

Heb telefonisch geprobeerd jullie te contacten. Via chat geprobeerd en mail verzonden. Ik krijg geen reactie. Ik wil gewoon zeker weten dat mijn account stop is gezet en niet zien dat ik in afwachting ben van een annulering. Wil gewoon niet dat er nog iets van mijn rekening wordt gehaald wat ik niet wil. De examens vond ik prima, maar wil gewoon niet aan iets vastzitten. En als ik zeker weet dat mijn account nu gedeactiveerd is vind ik het prima, maar het geen contact krijgen over een abonnement wat ik niet wil vind ik vervelend. Er blijft staan in afwachten annulering.

• Welke training/module heb je gedaan? Pe cons en pe schade

Goedenavond Desiree, Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is? Je account is geannuleerd toch? Ik zal het nogmaals uitleggen, het is namelijk heel eenvoudig. Je koopt bij ons een training via een maandabonnement. Stel dat je op 1 januari betaald, dan heb je. tot 1 februari toegang. Stel nu dat je de 2de periode (dus februari in dit voorbeeld) je account op de 15de annuleert, dan heb je nog tot ...... je raad het al, 1 maart, want daar heb je voor betaald (namelijk op 1 februari opnieuw voor 30 dagen). In je scherm staat er dan inderdaad dat je abonnement in afwachting van annulering is tot de einddatum. Jammer dat je hiervoor ons een slechte review geeft omdat er helemaal niets fout is.

Goede Oefenstof

ToetsJeKennis heeft mij goed geholpen met het voorbereiden van het examen wat ik ook uiteindelijk met een voldoende heb afgerond. Ben erg dtevreden

• Welke training/module heb je gedaan? PE Vermogen

Goed!!!

Ik heb de oefenexamens en de samenvatting van PE Hypothecair Krediet goed kunnen gebruiken om te oefenen om daarna mijn examen goed te kunnen maken.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Hypothecair Krediet

Veel van hetzelde

Een oefenexamen pakket gekocht van 10 oefen examens. Zaten wat fouten in qua vragen zelf. Ook meerdere dezelfde vragen in 1 oefenexamen. En veelal dezelfde vragen overal alle examens. Jammer morgen examen maar helaas geen vertrouwen in de oefenexamen die ik heb gemaakt.

• Welke training/module heb je gedaan? Marifoon

Ik heb mijn WFT PE Inkomen voldoende afgerond, door goed te oefenen met de oefenexamens en de samenvatting van ToetsJeKennis. Ik ben erg tevreden en ik raad het jullie allemaal aaan

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE Inkomen

Oefenexamens wft vermogen

Geweldig oefenmateriaal!!

• Welke training/module heb je gedaan? Wft vermogen oefenexamens

Dit keer veel fouten in de antwoorden.

Heb vaker oefenexamens gedaan van toets je kennis, was altijd goed tevreden, maar dit jaar waren er veel foute antwoorden in Wft Pe Inkomen. Dat vind ik erg jammer.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE inkomen

zeer tevreden

Ik heb op 1 feb 2021 oefenexamens besteld. De vragen hebben mij heel erg geholpen. Veel vragen kwamen overeen met de echte examen.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE Zakelijk

Goede oefeningen

Ik heb veel geoefend en door deze oefeningen is mij duidelijker geworden op welke hoofdstukken moet ik me nog beter voorbereiden.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft basis

Waardeloos, nooit meer

PE WFT INKOMEN april 2020 tot april 2021 stikt van de fouten, info komt overeen met de stof van vorig semester. Zeer magere terugkopeling leereffect 0. Gebeld met TJK geven aan dat de vragen niet zelf maken en en niet inhoudelijk op de hoogte zijn puur een platform a la spotify. De vragenmaker die op de site staat werkt al niet meer voor TJK had het te druk, wat mij betreft niet met het maken van goede vragen. Echt, echt zeer onder de maat zonde van je geld. Jaren terug was kwaliteit veel beter

• Welke training/module heb je gedaan? PE WFT INKOMEN

Beste Iman, Jammer dat je deze ervaring met ons hebt.. Ik vraag me dan wel af waarom je ieder examen minimaal 3 x hebt gemaakt, terwijl je ontevreden bent.. ;( Ik hoop toch dat je geslaagd bent voor je examen. Het had fijn geweest als je ook had aangegeven wat er precies onjuist was, dan hadden we de docent daarop kunnen wijzen..

Aanvullend!

Ik heb het pakket wft oefen examens vermogen bij uw organisatie besteld. Heb alle 5 deze oefen examens gemaakt en de vragen bestudeerd en dit was een goede kennisverrijking voor mijn echte wft examen vermogen, waar ik afgelopen week voor geslaagd ben. De oefen examens sluiten redelijk goed aan bij de leerstof en zijn tevens goed qua inhoud en niveau. Kortom: een goede aanvulling voor het echte wft vermogen examen!

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Vermogen oefen examens

Super goed!

Als vervanging van het lesmateriaal wat via mijn werkgever werd verstrekt heb ik een abonnement genomen voor 2 maanden voor de samenvatting en oefenexamens van WFT PE schade zakelijk. Het materiaal van ToetsJeKennis.nl is veel gerichter, waardoor ik efficienter te werk kon gaan en minder tijd kwijt was. Ook het onbeperkt kunnen oefenen van de examens en de uitleg erbij zijn top en een echte meer waarde! Bij de meeste opleiders zijn de oefenexamens beperkt beschikbaar en bij ToetsJeKennis.nl onbeperkt! Uiteindelijk had ik een 9 voor het examen. Het PE examen blijft altijd een uitdaging maar de oefenvragen sloten goed aan bij de examenstof. Helemaal top!

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE Schade zakelijk

Goed!

Heb veel aan de oefenopgaves gehad van toetsjekennis. Ze hebben mij erg geholpen met het behalen van mijn examen. Top!!!

• Welke training/module heb je gedaan? PE Hypothecair Krediet

Ik heb doormiddel van de oefenvragen van toetsjekennis PE inkomen voldoende afgerond. Bij 2 vragen werkte de bijlagen niet dat is gelijk goed opgelost. Verder waren de vragen prima! Ik moet ook nog PE vermogen doen en zou het zeker aanraden!!

• Welke training/module heb je gedaan? PE Inkomen

TOP

Ik heb de oefenogaves van WFT consumptief krediet gevolgd. Zijn goede vragen die ook wel goed aansluiten op het eindexamen. Ik raad toetsjekennis zeker aan!!!!

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Consumptief Krediet

Top vragen om te oefenen

Top vragen om te oefenen. Ik heb er veel aan gehad!! #bedankt

• Welke training/module heb je gedaan? BOA theorie

Geen goede ervaring; veel fouten in de toetsen

Ik ben zeker niet tevreden; Een abonnement waar je opeens aan vastzit is al geen prettige start, Daarbij zaten er in de PÉ schade zakelijk toetsen erg veel fouten. Ik heb daar iemand over geprobeerd te spreken, mailen of chatten maar geen reactie gekregen. Ook het niveau van de toetsen sloot niet aan bij het examen Dit ga ik niet weer doen en raad dit ook niemand aan.

• Welke training/module heb je gedaan? PE schade Zakelijk

Beste Jose Bakker, Vreemd toch, dat als je 12 x tijdens je bestelproces word gemeld dat onze bundels in een maandabonnement zitten, dat je zelf op ieder gewenst moment (jawel, je leest het goed..) kunt stopzetten zonder 1 enkele voorwaarde, je bij de mail met je factuur nogmaals word gewezen op het feit dat je abonnement loopt totdat je het opzegt, er nog altijd mensen zijn die nergens vanaf wisten.... Dan even over de examens: ik heb even terug gekeken in het systeem, maar geen enkele opmerking van jou tegengekomen, of toch... ja ik zag op zondag een email bericht.. van deze review.. heel bijzonder toch? Nu zijn we op werkdagen van 10-22 bereikbaar, maar helaas, op zondag iets minder goed bereikbaar.. Over de inhoud van examens hadden wij graag een mailtje gezien waarin je aangaf wat er fout is, zo werken wij en de docenten.. het blijkt handwerk van de docenten en we zullen niet ontkennen dat er echt wel eens een foutje in zit.. maar zodra daar melding van komt lost de docent dit , indien nodig, ook direct op.. uit dit overzicht blijkt dat je gemiddelde scores meestal voldoende waren, terwijl er zoveel fouten in stonden?.. https://prnt.sc/ymolfk en dat de examens niet aansloten bij het examen.... dat lezen wij niet in de gemiddelde andere reviews, en we bestaan ruim 14 jaar.. toch wensen wij je veel succes! Uiteraard hebben wij direct je geld terug betaald, we willen uiteraard uitsluitend tevreden gebruikers..

Geweldige cursus, en dat voor €19,95!!

Hoewel we midden in de corona pandemie zitten, en alle horeca op het moment van schrijven dicht zijn, heb ik toch maar mijn HACCP training opgepakt. In eerste instantie dacht ik hoe goed kan een training zijn voor €19,95, maar uiteindelijk besloten toch te doen, omdat ze de goedkoopste online zijn. Wat een geweldige ervaring!!! Alle onderdelen zaten erin, en behaalde mijn certificaat in 1x. Ik raad eze training echt aan iedereen aan.

• Welke training/module heb je gedaan? HACCP

Geslaagd!

Ik heb erg veel aan de oefenexamens van ToetsJeKennis gehad. Inmiddels ben ik geslaagd voor mijn BOA examen. Erg fijn dat deze vragen beter aansluiten dan die van mijn opleider.

• Welke training/module heb je gedaan? BOA

Top Pieter! van harte gefeliciteerd! daar doen wij het voor!

misleiding/foute in examens

Ik dacht een proef examen te kopen voor 9.95 euro. Nu blijkt dat ze een abonnement hebben verkocht aan mij. Dus er wordt elke maand 9.95 euro afgeschreven. Geen herinnering mail of zo je abonnement loopt af wat heel veel bedrijven wel doen. Maar nee hoor toets je kennis denkt incasseren. Ik op de site gekeken en naar heel goed zoeken kom je er achter dat je een abonnement heb gekocht. Ik heb het examen vaarbewijs 2 gemaakt en er staan nog super veel fouten in ook. Ik zeg ga niet in zee met dit bedrijf. Ik ga het gevecht aan om mijn centen terug te krijgen WAT EEN MISLEIDING HEEL LISTIG MANNEN.

• Welke training/module heb je gedaan? VAARBEWIJS

Hi Michel Haaften (als dat je echte naam is..), op jouw emailadres: info@michelenders.nl hebben wij helemaal geen account. Ook op de naam Haaften hebben wij geen account dat een vaarbewijs 2 heeft gemaakt.. Het heeft er alle schijn van dat deze mail onder 'Fake' valt, en afkomstig is van een andere online aanbieder van vaarwijs examens.. jammer..

Erg goed!

Examen WFT Hypothecair Krediet afgerond door hulp van de geweldige oefenvragen van ToetsJeKennis. Top!!!

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Hypothecair Krediet

Geweldige examens

Ik heb het WFT Basis Examen gedaan. De oefen opgaves sloten goed aan op mijn examen. Ben erg tevreden!

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Basis

Erg handig

De vragen bij de oefenexamens zijn erg divers waardoor het examen een stuk makkelijker werd voor mij

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Inkomen

Over ToetsJeKennis.nl

ToetsJeKennis.nl is één van de snelst groeiende oefenexamen-platform in Nederland met een groeiend aanbod aan e-learning en digitale classroom trainingen! Op ToetsJeKennis.nl oefen je uitsluitend met up-to-date examenvragen die gemaakt worden door erkende vak docenten, zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het eindexamen.