slecht

vca vol staat vol met foute antwoorden en onduidelijke vraagstelling. dit is niet wat je wil. en de mensen achter de schermen denken dat ze slim zijn. de mensen die deze site gemaakt hebben en beheren doen dat voor gelden verder nix. maar eigenlijk zijn ze gewoon slecht te noemen onbetrouwbaar en amateuristisch . nooit meer hier....!!!!!!!!

• Welke training/module heb je gedaan? vca vol

Na 1 oefentoets doet ww het niet meer, contact moeizaam

we willen graag verder met oefenen, maar kunnen niet meer inloggen, er gaat nu veel tijd verloren tot het examen. Als het hersteld wordt kunnen we review aanpassen

• Welke training/module heb je gedaan? wet, maar maar 1 toets en betaald voor 10

Voordat je het weet zit je vast aan een abonnement!

Sinds jaren maak ik gebruik van de extra oefenexamens via ToetsJeKennis. Altijd naar volle tevredenheid tot dit jaar. Ineens blijk ik een abonnement te hebben afgesloten bij ToetsjeKennis zonder dat ik dit wist. Maandelijks wordt er € 29,95 afgeschreven. Na telefonisch overleg met TJK is het abonnement stopgezet en kon ik het geld voor deze maand nog storneren. De overige afgeschreven maanden geven ze niet terug. Schandalig als je zo met je klanten omgaat en zo te lezen ben ik niet de enige klant die dit is overkomen.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Inkomen

Misleidend

Met het oog op het verplichte wft examen voor 1 april 2022 schafte ik een aantal proefexamens aan.....dacht ik. Ik blijk dus een abonnement te hebben aangeschaft waarvoor ik inmiddels 2x € 29,95 heb betaald. Je leest het goed: 7 Examens voor € 60,--:-). Ik lees dat TJK de aanval kiest door te melden dat ze heel frequent benoemt dat het om een abonnement gaat maar wij weten hier allemaal dat dit het verdienmodel is van TJK. Daarom de beoordeling 'zeeeeeer slecht'

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Zakelijk

Hopeloos slecht

Proefexamens (€ 19,95) Klein Vaarbewijs 2 gekocht. Zit vol met fouten, vragen zijn niet volledig en bij sommige vragen matchen de antwoorden totaal niet. Waardeloos. Als je daar een bericht over stuurt... geen reactie. Riekt naar geldklopperij.

• Welke training/module heb je gedaan? Proefexamens Klein Vaarbewijs 2

Geen aanrader

Vragen komen absoluut niet overeen met examen, zoals in vele recensies te lezen is. Voor mij voelt dit abonnement als geldklopperij. Geen aanrader dus.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Hypothecair Krediet

Magere kwaliteit en slechte klantenservice

Ik heb een pakket oefenexamens afgenomen en hoewel dit nergens tijdens het bestelproces werd vermeld, bleek achteraf dat het een maandabonnement was. Tevens bleek dat juist toen ik in een weekend de examens wilde oefenen voor het examen op maandag, de toegang werd geweigerd maar de klantenservice was niet bereikbaar. Ondanks telefoontjes en mails heb ik tot de dag van vandaag geen reactie gekregen. Verder zijn de oefentoetsen van een magere kwaliteit. Niet alleen zitten er inhoudelijke fouten in, in de uitvoering schort er ook veel aan. Je krijgt dingen als: je kiest antwoord A, bij de controle staat er: “fout, het moest antwoord A zijn”. Al met al zonde geld.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft Pensioen

Geen examens kopen. Je zit gelijk vast aan aan abonnement!!!!

Proefexamens voor WFT PE hypotheken gekocht. In de veronderstelling dat dit een eenmalig bedrag was. Geen e-mail ontvangen dat ik een abonnement zou hebben afgesloten. Ook was de kwaliteit verschrikkelijk, toetstermen onjuist, spelfouten en verkeerde antwoorden. Ik adviseer u niet met dit bedrijf in zee te gaan.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE Hypotheken

Niet best

Aangegeven dat ik geen abonnment wens. Helaas wordt er toch geïncasseerd. Waarom toch? Dit vindt ik geen nette praktijken.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT

Proefexamen komt niet overeen met echte examen

Dr proefexamens en samenvattingen komen totaal niet overeen met het werkelijke examen. Ik heb ze nu van Lindehaege gekocht en die zijn bijna identiek aan het echte examen. Nooit weer koop ik proefexamens bij Toetsjekennis.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft PE particulier

Waardeloos!

Ik heb de toetsvragen voor het examen "wettelijke kaders" voor coördinator beveiliging gekocht. Ten eerste kan ik om de haverklap de site niet bereiken. Het lijkt wel of deze steeds uit de lucht is. Dit terwijl andere sites op dat moment wel te bezoeken zijn, het ligt dus niet aan mijn internetverbinding. Ik heb hierover gemaild maar krijg geen reactie. Ten tweede zijn de vragen uit den treure. Het komt voor geen meter overeen met de vragen bij het SVPB. Daar komt ook nog eens bij dat de antwoorden vaak gewoon helemaal niet kloppen! Echt zonde van mijn 10 euro!

• Welke training/module heb je gedaan? wettelijke kaders

Echt leerzaam !!!!!!

Ik heb mijn Wettelijke Kader en Waarneming gehaald door veel lezen en leren.. ik ben jullie heel erg dankbaar !!! En nu volop leren voor de B.O ( Beveiliging Objecten )

• Welke training/module heb je gedaan? Wettelijke kader

Slechte examens

Verre van de werkelijke examens. Kunnen nooit alle vragen zijn want per examen komen zelfde vragen terug. En manier van vraagstelling wijkt erg af.

• Welke training/module heb je gedaan? VB1

HI Hein, Dank voor je bericht. Nu moet ik wel zeggen dat ik oktober vorig jaar zelf mijn VB1 examen heb gedaan, en geoefend met onze eigen vragen, en ik vond eerlijk gezegd dat de vraagstelling heel goed aansloot. Kan je een voorbeeld geven wat niet aansloot? dan kunnen we dat voorleggen bij de docent.

Waardeloos

Cursus sociale hygiëne ,vragen en antwoord kloppen vaak niet helemaal niet aangepast aan de nieuwe regels! Totaal niet op to date. Alle vragen 400 uit mijn hooft geleerd, en op examen geen éne vraag gehad van de proef examens van toets je kennis! Hele andere stof die vragen van het examen. Jammer en zonde van je tijd en geld.

• Welke training/module heb je gedaan? Sociale hygiëne

Hi Diana, Dank voor je scherpe blik. Dat veel antwoorden niet kloppen begrijp ik niet helemaal. Wij ontvangen dit soort opmerkingen meestal direct nadat deze worden opgemerkt door een gebruiker, waarna de docent, indien noodzakelijk, de vraag direct aanpast en/of herstelt. Helaas hebben wij van jou nooit 1 opmerking ontvangen, en dan is het lastig om te beoordelen of je aanname klopt. Wat we je wel kunnen melden is dat de examenvragen op onze website door een erkende SVH docent worden beheerd. Deze sluiten naadloos aan bij de meest recente eindtermen; https://www.svh.nl/userfiles/TJdl3Wej21FN5eA5/Eindtermen-Sociale-Hygiene-vanaf-19-5-2020.pdf

Handig maar helaas, er staan fouten in

Ik heb de PE proefexamens gekocht voor 1 maand en bij het gratis proefexamen zit al een echte fout, en bij de andere proefexamens zitten ook vragen over zakelijk. Heel storend. Ook bij de antwoorden irritant veel spelfouten/woorden aan elkaar geschreven. En bij het nakijken van de goede antwoorden stond bij een van de vragen een antwoord van een hele andere vraag. En dan heb ik er pas 2 gemaakt… Ben benieuwd wat de andere 5 gaan brengen. Wel vervelend dat ik er dus niet blind vanuit kan gaan dat de antwoorden juist zijn. Ik zal dit niet aanbevelen helaas. Jammer.

• Welke training/module heb je gedaan? PE proefexamens schade particulier

GOED

Goed kunnen oefenen

• Welke training/module heb je gedaan? Vaarbewijs 2

Cijfermatig vragen ontbreken

Gewone vragen prima. Cijfermatige vragen heel anders dan op het examen

• Welke training/module heb je gedaan? Schade particulier

magere uitleg bij de antwoorden.

prima om examens te oefenen wanneer je uitleg van de foute antwoorden niet meer nodig hebt, deze worden lang niet bij iedere vraag gegeven. Ook hinderlijke spatie fouten in de vragen.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Schade bedrijven

Alleen staan sommige vragen dubbel bij de 70 vragen en soms druk ik het goede antwoord in en dan is het aan het einde toch veranderd in een ander antwoord weet niet of het aan jullie ligt of aan mn tablet gr Edwin

• Welke training/module heb je gedaan? Vca vol

Veel kleine foutjes in de opgaves

Afwisselende vragen, maar door de vele kleine foutjes (spellingsfoutjes, ontbrekende woorden, verkeerde namen, rare opties), daalt het vertrouwen. Sommige vragen niet up to date.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft PE Hypothecair

Heeft zeker geholpen met BOA examen

Mooie oefenexamens, zitten wel een aantal vragen tussen die een beetje dubieus zijn, inclusief de antwoorden. Ook vond ik de fouten in de spelling bij sommige vragen storend. Wel fijn dat bij veel vragen de uitleg terug te vinden was , dat maakt het eenvoudiger om te begrijpen en te leren. Absoluut een aanrader!

• Welke training/module heb je gedaan? Boa

Goed kunnen oefenen

Ik moest mijn beveiliger 2 exmanen oefenen. dank voor deze oefen vragen. Goed kunnen oefenen

• Welke training/module heb je gedaan? Beveiliger 2

Teleurstellend! Zeker na de topervaring uit verleden

Ik heb dankzij de oefenexamens van toetsjekennis al mijn wft examens met gemak (basis, schade particulier, zakelijk en inkomen) in korte tijd gehaald in 2017 dus ik was erg tevreden. Tot nu, ik heb voor mijn PE schade zakelijk weer 7 examens besteld. Alle oefentoetsen met gemak gehaald. Op het examen had ik gewoon bij de helft van de vragen GEEN ENKEL idee...Ook de rekenvragen zijn totaal niet aanbod gekomen in de proefexamens, ik had echt het idee dat ik bij het verkeerde examen zat. Terwijl ik erg makkelijk kan leren en stof opneem en dit helemaal niet moeilijk vind. erg jammer ik ga nu een andere partij zoeken! Ik lees hier dus heel veel vergelijkbare ervaringen bij de WFT examens! Slechte zaak dat daar niets mee gedaan wordt integendeel er wordt nogal aanvallend op gereageerd.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE zakelijk

Gewoon prima

Geoefend voor mijn vaarbewijs en het is prima stof, hier en daar wat schoonheidfoutjes vind ik. Maar gewoon duidelijk voor de rest

• Welke training/module heb je gedaan? VB2

Goede HACCP Cursus

Blij met deze cursus en heb mn HACCP binnen. Raad zeker aan om m hier te halen als je m nodigt hebt

• Welke training/module heb je gedaan? HACCP

Over ToetsJeKennis.nl

ToetsJeKennis.nl is één van de snelst groeiende trainingsplatformen in Nederland met een groeiend aanbod aan e-learning en digitale video trainingen! Op ToetsJeKennis.nl oefen je uitsluitend met up-to-date examenvragen die gemaakt worden door erkende vak docenten, zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het eindexamen.