Fijn en goed te regelen Chauffeur laat op Schiphol weten welke auto hij rijdt. Nog een klein mini puntje als je thuis opgehaald wordt zou het ook fijn zijn als je een berichtje krijgt van ik ben tijd bij jullie. Dat gaat nog steeds goed hoor. Dit jaar best veel gebruik van gemaakt

Zeer op tijd en een rustige chauffeur

Nette accurate vriendelijke chauffeur, precies op tijd opgehaald

Perfecte service

De rit was prettig

Het was een prettige rit, vriendelijke man.

Was een fijne ervaring

Was leuk een fijne ervaring. Op tijd en chauffeur was vriendelijk

Een echte aanrader

De chauffeurs zijn altijd op tijd en buitengewoon behulpzaam en vriendelijk. Hun rijstijl is correct en efficiënt.De auto's en busjes zijn ruim en comfortabel. Kortom: een klasse bedrijf.

Stipt!

Uitstekende service altijd en netjes op tijd. Maak altijd gebruik van de airport service.

Super op tijd geen klachten

Super ales dik op tijd en volgens plan

Goed bedrijf

De taxigigant is een heel fijn bedrijf. Aardige chauffeur. Hij was keurig op tijd beide keren. We gaan dit de volgende keer exact weer zo doen. Taxigigant is echt een aanrader. We waren super tevreden.

Prima service, duidelijke afspraken en punctueel!

Fijne service, goed bereikbaar, heldere communicatie en afspraken! Boeking bevestigd via mail en ze belden een paar dagen voor vertrek om te controleren of de boeking klopte. Taxichauffeur was punctueel, vriendelijk.

zeer goed

we maken al jaren gebruik van de taxi Gigant en zo als tijd keus op tijd, vriendelijke en behulpzame chauffeur en absolute aanrader.

Bijzonder klantvriendelijk prima ervaring

Altijd op tijd

Service en prijs zijn goed, altijd op tojd

Prima geregeld!

Goede communicatie!

Optijd, goed en vriendelijke chauffeur Frank die in gehuurd was met @Hilliwood Taxi. Reed ook goed.

Altijd prima vriendelijke Chaufeur! Niets te klagen.

TOP

Heerlijk om zorgeloos op vakantie te kunnen gaan! Betrouwbaar en op tijd, ik wil nooit meer anders!

Fijne taxi

De taxi was op tijd en een vriendelijke chauffeur.

Goed contact, correct en op tijd

Goed contact correct en op tijd.

Zijn op tijd, vriendelijke chauffeurs en klantvriendelijk. Top !

Sympathiek en de chauffeur is op tijd.

Een betrouwbaar, punctueel en klantvriendelijk bedrijf.

Al jaren maken wij voor het halen en brengen van en naar Schiphol gebruik van de Taxi Gigant. Tot nu toe zijn we uiterst tevreden. De chauffeurs zijn vriendelijk, behulpzaam en rijden voorteffelijk. De taxi's zijn comfortabel, de communicatie met het kantoor verloopt prima en de ritprijzen zijn bovendien vaak voordeliger dan andere taxicentrales. Kortom: uitstekend.

Van begin to eind op tijd

Behulpame chaufeur en comfortabele auto maakte het een goede start van de reis

Keurig netjes opgehaald en thuisgebracht.

Gewoon goed

onze ervaring met De Taxi Gigant was goed. Op de juiste tijdstip opgehaald, zowel thuis als op het vliegveld En goede communicatie