Zeer betrouwbare dienst!

Taxi kwam op tijd om naar Schiphol te rijden. Na onze vakantie werden we netjes gebeld waar de taxi ons kon ophalen, bij de vertrekhal, en weer klasse op tijd! Chauffeur is een aardige correcte vriendelijke vent en bood netjes aan om de koffers in de achterbak te leggen. Hij mag wel wat spraakzamer zijn maar dit was niet storend. Ook fijn is dat de taxi niet naar sigaretten rook en er netjes uitzag! Wij bevelen onze eigen klanten ook altijd de Taxi-Gigant aan.

gewoon goed

prettig, makkelijk en servicegericht

altijd betrouwbaar, op tijd

Jullie zijn altijd te vertrouwen dat ik op tijd opgehaald word en op tijd op bestemming ben. Ook de prijs is alleszins redelijk.

Nu al een aantal keer gebruik gemaakt van de taxi Gigant en altijd op tijd

Contact is buitengewoon , chauffeur belt netjes en de chauffeur die we de laatste keer hadden hielp netjes met de koffers . Daarnaast keurig optijd ! Misschien niet zo gek dat wij vaste klant zijn ! Zeer tevreden .

Altijd op tijd en aardige chaufeurs

Positieve ervaring engorge verhouding tussen prijs en service

Super aardige chauffeur

Perfect op tijd. Zal altijd gebruik van de taxi gigant maken als ik een taxi nodig mocht hebben.

Goedenavond, we willen reageren op uw recensie. U bestelde bij ons geen taxi van station naar huis, maar van huis naar Schiphol. Volgens onze gegevens bent u ook naar Schiphol gebracht. Er is geen reservering vanaf station Culemborg naar uw woonadres bij ons bekend.

redelijk

bij het ophalen naar vliegveld was de taxi niet op tijd, was altijd punctueel maar nu dus niet. bij terugbrengen discussie over lange wachttijd voor paspoort controle (alsof ik daar iets aan kan doen). ik snap dat dat lastig is maar geen aangenaam gesprek na lange vlucht van onze kant. rit verder prima beide keren.

Beste Henk Hartelijk dank voor uw e-mail en uw feedback. We begrijpen uw zorgen en zijn vastbesloten om uw ervaring te verbeteren. Het spijt ons dat de taxi niet op tijd was bij het ophalen van de luchthaven. Dit is onacceptabel en we zullen dit zeker met onze chauffeurs bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Wat betreft de discussie over de lange wachttijd bij de paspoortcontrole, we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn na een lange vlucht. Hoewel we hier geen controle over hebben, zullen we onze chauffeurs beter voorbereiden om dit soort situaties met begrip en professionaliteit te behandelen. We zijn blij te horen dat de ritten zelf verder goed zijn verlopen. Uw feedback is van onschatbare waarde en zal ons helpen onze service te verbeteren.

Perfect!

Al meerdere keren van en naar Schiphol gebruik van gemaakt. Ideaal vervoer voor een goede prijs. Goede communicatie!

Eerste keren meer dan goed bevallen!!

Heel fijn, op tijd zijn. Dat is het belangrijkste en dat is helemaal gelukt! Op advies van een vriend met TaxiGigant in aanmerking gekomen en geen spijt ;-). Tot een volgende keer!!

uitstekend

Zeer goede correcte chauffeur Beni

Ik heb geen verbeterpunten.

Alles goed en op tijd verlopen. Goede communicatie met de chauffeur via whatsapp. En de chauffeur heeft goed gereden. Ik heb in het verleden al meerdere keren gebruik gemaakt Taxi Gigant, zowel van en naar Schiphol.

zeer goed service

Beide ritten van en naar de luchthaven in Rotterdam zeer goed verlopen, chauffeur prima op tijd op locatie en comfortabel vervoer. Wij gaan zeker vaker gebruik van maken van de diensten!

Zeer punctueel en behulpzaam

Zie de informatieregel hierboven.

Rustige chauffeur, netjes gereden.

We voelde ons ontspannen tijdens de rit.

Super fijne chauffeur!

Super aardige chauffeur en fijne auto!!!!

Ze zijn altijd op tijd en rijd netjes rustig

Fijne service, taxi mooi op tijd, duidelijke communicatie met de chauffeur ...... zeker een aanrader

Heel goed

Midden in de nacht geregeld Perfect

Keurig op tijd

Service is prima, chauffeurs vriendelijk en zijn op tijd.

Mooi op tijd, fijn gereden

Al vaak ingezet. Altijd op tijd, vriendelijk en niet te duur

Ritten van en naar Schiphol die buiten OV tijden vallen reinig altijd met de TaxiGigant uit Oudewater. Prima bedrijf. Stipt op tijd, prettige chauffeurs en niet te duur. Aanrader!

Houden zich aan de afspraak

Zie hierboven

top

altijd op tijd

Altijd stipt op tijd!

Altijd stipt op tijd, goede prijs kwaliteit verhouding

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.