Sympathiek en betrouwbaar! Een aanrader

Sympathiek en betrouwbaar! Een aanrader

Zoals besproken!

Taxi was netjes op tijd., hulpvaardige chauffeur.

Heenreis prima chauffeur, op tijd, vriendelijk en behulpzaam

Terugweg was de chauffeur te vroeg maar hij heeft gewacht

Beste, dit is natuurlijk niet de bedoeling, wij gaan even contact met u opnemen om dit goed te maken.

Stipt op tijd en heel vriendelijke chauffeur

ik kon snel en vlot telefonisch de afgesproken tijd vervroegen en de chauffeur stond ook op het gewijzigde moment voor de deur.

Reserveer al enkele jaren De Taxi Gigant voor Schiphol-vervoer. Altijd uitstekende service. Nooit problemen gehad.

goede service

De taxi arriveerde op tijd, de chauffeur was erg beleefd en vriendelijk. Zeer goede service en voldoende prijs. Volgende keer bestel ik alleen hier.

Prima service!

Prima gedaan! Eerst ‘s-morgens vroeg op 2 adressen opgehaald en naar Schiphol gebracht en na onze vakantie keurig op tijd opgehaald op Schiphol en weer thuis gebracht. Ik kan het iedereen aanraden!

Uitmuntend!!

Keurig op tijd, prettig en rustig ons op Schiphol gebracht.

Klantvriendelijk en service top

Nette schone auto Zeer vriendelijke chauffeur Keurig op tijd Behulpzaam met koffers

Zorgeloos op vakantie

Prima op tijd (03:30u), nette auto & dito chauffeur.

Goed alleen vindt ik dat de taxi zichtbaar moet zijn met de naam er op. Op Schiphol sta je wel te zoeken welke taxi je moet hebben, voor de rest prima netjes op tijd

Top !

Prima, netjes op tijd, geen negatieve zaken te melden. Gewoon zelf proberen.

Op tijd, correcte vakkundige chauffeur

Uitstekend!

Cijfer 10!!

Zeer goed, zoals we bij Gigant gewend zijn.

Op tijd

Taxi boeken ging gemakkelijk. Chauffeur was keurig op tijd

precies op tijd keurige chauffeur

Alles goed ook de prijs

Volgende keer weer!

Op tijd, vriendelijk.

Keurig op tijd en netjes

Goede service!

Telefonisch goed bereikbaar, prima op tijd, keurige service

Alle service naar verwachting, aanrader!

Ophalen ging perfect, terug minder.

On bleek dat we werden opgehaald boven bij de vertrekplaatsen. Wij zagen bij de aankomst taxi's staan en dachten dáár onze taxi te vinden. Iets duidelijker uitleg misschien? Chauffeur was wel héél aardig.

goede service, precies op tijd, rustige chauffeur

We vertrouwen geregeld op Taxi Gigant om op tijd zonder stress op Schiphol aan te komen. Scheelt een stuk als start van een lange vlucht/

Op tijd en een prima chauffeur.

De chauffeur was keurig op tijd. Nette taxi en goede chauffeur.

Super strak georganiseerd voor een scherpe prijs

Super strak georganiseerd voor een scherpe prijs

Wat een geweldige en vriendelijke service

Altijd op tijd en veel geduld bij het ophalen van Schiphol We waren wat vertraagd en bovendien moeilijk ter been waardoor eea meer tijd dag verwacht in beslag nam Toch stond onze vriendelijke chauffeur gereed!