uitstekend

helder concept, uitstekende communicatie, effectieve werkmethoden, prachtig eindproduct.

Excellente UITGEVER

Als schrijver van: Fred Wildeman - Notities en herinneringen van een jongetje (warm aanbevolen !!!) vind ik Boekscout - Soest een HEEL GOEDE UITGEVER !

Uitstekende ervaring met Boekscout

Inmiddels twee boeken geschreven die uitgegeven zijn door Boekscout. Het hele proces van manuscript tot boek wordt uitstekend en professioneel begeleid door Boekscout. De samenwerking met het manuscript- productie en marketingteam is bijzonder goed. Alle medewerkers doen hun uiterste best om van het boek iets moois te maken.

Een boek uitgeven met Boekscout is een prettige ervaring.

Mijn boek 'Anne. Een ongrijpbare schaduw' is het tweede boek dat ik bij Boekscout mocht uitgeven. De begeleiding bij het proces vanaf het inzenden van het manuscript tot en met de verschijning van het eerste exemplaar heb ik ervaren als persoonsgericht. Het was heel ontspannend om samen alle stappen nemen op weg naar de verschijning van mijn boek.

Een hele mooie ervaring om door uitgeverij Boekscout begeleid te worden door het hele proces!

Als beginnen auteur ben ik hartelijk ontvangen en heeft men mij op zeer positieve wijze geleerd hoe een verhaal tot manuscript te maken en hoe een manuscript tot uiteindelijk boek te maken. Alle uitleg wordt in stappen aangeboden, waardoor de stappen te overzien zijn. Alle vragen kunnen per mail of in een afspraak gesteld worden en altijd wordt er snel, vakkundig en vriendelijk gereageerd. De digitale programma's en auteursomgeving zijn zeer gebruikersvriendelijk. Ik heb het gevoel gehouden maximaal de regie gehad te hebben in verschillende keuzes die gemaakt zijn. Het eindresultaat is geweldig! Een prachtig boek, een mooie omslag met sterke tekst.

Mijn keus, om mijn manuscript naar Boekscout te sturen is de juiste beslissing geweest.

Mijn vijfde boek “ Geheim spel” is uitgegeven. Naar de eindstreep ontstaat er toch weer spanning. Door de deskundige en enthousiaste begeleiding van de medewerkers van Boekscout, weten zij je op je gemak te stellen met het uitzicht dat het allemaal goed zal komen. En inderdaad steeds weer weten ze het voor elkaar te krijgen dat je trots je eigen eerste druk mag ontvangen. Dank daarvoor!

Heel blij met zoveel professionele ondersteuning.

Al mijn vragen werden altijd snel en efficiënt beantwoord, de samenwerking verliep ontzettend vlot en het resultaat is een boek met illustraties die er veel beter uitzien dan in menig uitgave van een 'gewone' uitgeverij.

fijne samenwerking uitgeven boek

Wat een fijne samenwerking. Mijn manuscripts was goedgekeurd, en daarna tips gekregen die zeer waardevol waren. Al het contact verliep super makkelijk met alle afdelingen. Ik kan niet anders zeggen dan dat Boekscout me fijn geholpen heeft mijn boek uit te geven. Super trots op het resultaat!

Aansturing van mij soms een beetje overbodig, maar er werd heel goed naar mijn wensen geluisterd.

Bemoeien met de interpunctie van mijn liederen/gedichten vond ik een beetje overbodig, maar er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen, bijvoorbeeld maximaal 1 lied/gedicht op 1 pagina en de door mij aangeleverde auteursfoto in zijn geheel gebruiken. Bovendien waren door mij voorgestelde wijzigingen tot op het allerlaatste moment mogelijk, wat heel prettig was. Kortom een heel positieve ervaring.

Ik werd begeleid van begin tot einde. De samenwerking was zeer fijn. De communicatie was altijd vlot efficiënt en duidelijk. Kortom een geweldige uitgever waar mijn creaties in veilig handen zijn!

Fantastisch en poeh

De medewerkers van boekscout, in ieder geval degene waar ik mee te maken heb gehad, zijn zo lief en behulpzaam. De review die ze over mijn boek gaven maakte dat ik me zekerder voelde. Het is doodeng omdat het manuscript foutloos moest zijn en ik kwam er achter dat mijn Nederlands niet zo goed was als ik dacht. Maar ook al had ik het de eerste keer niet helemaal foutloos ingeleverd, kreeg ik nog een keer de kans om het goed te doen. Ik heb er zoveel van geleerd. En daarna het maken van de voorkant. Ik voelde hem niet helemaal, vond het vervelend ook omdat te zeggen, maar het was geen probleem: ze luisterden naar wat mijn idee was en pasten het gewoon aan. Ze deden ook nog wat extra’s met de achterkant en binnenkant waar ik verrast door werd. Het boek is schitterend geworden. En de ervaring heftig maar geweldig:) Ze verzekeren ook dat ondanks zij een beginnend auteur sneller een kans geven(door het printen on demand) dat niet betekend dat we minder goed zijn dan een boek uitgegeven door een reguliere uitgever.

Professionele en persoonlijke uitgeverij

Mijn eerste dichtbundel uitgegeven bij Boekscout. Professionele en persoonlijke begeleiding in het proces van manuscript tot boek en promotie. Genoeg ruimte voor eigen inbreng en aanpassingen. Super tevreden!

Fijne samenwerking met jullie

Over het algemeen kreeg ik snel een correct antwoord. Jullie waren geduldig en accuraat

Fantastisch vanaf het eerste contact ging alles in goed overleg en afspraak was ook echt afspraak!

Bij de weg van manuscript naar boek van Dyslexie en onderwijs: op zoek naar jouw puzzelstuk - Gelijke behandeling leidt niet tot gelijke kansen! waren er geregelde contactmomenten. Kritisch waar ik een steek liet vallen en mij op die manier ook serieus nemend, goed luisterend en openstaand voor mijn wensen of argumenten bijvoorbeeld over een wat afwijkende lay-out omdat dit voor een deel van de doelgroep prettiger was. De afspraken die we steeds daarbij maakten en waarbij ik die stiptheid waar ik zelf zo van houd, ook bij Boekscout hoog in het vaandel zag. Het moeilijkste is die marketing, maar ik denk dat ik voor dit boek dichtbij mezelf blijf: Mijn enthousiasme delen in blogs, reageren op onderwerpen die een relatie hebben en vooral kansen zien en op inspelen. Dank je voor de professionele en prettige samenwerking!

Fijne samenwerking

Ik vond de samenwerking heel fijn met de werknemers van boekscout aan wie ik gekoppeld was. De Uitgeverij geeft veel kansen aan beginnende schrijvers en hierom ben ik zeker heel dankbaar. Qua vormgeving luisteren ze naar mijn ideeën en zo is mijn boek eigenlijk precies geworden hoe ik het in gedachten had. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere uitgeverijen gaat en hoe de aankomende promotie periode zal verlopen, maar ik ben in ieder geval erg tevreden over het uitgeefproces.

Een mooie manier om je proces in beweging te krijgen

Ieder contact met Boekscout was hartstikke vriendelijk en ondersteunend. Daar ben ik volledig tevreden over. Het hele proces verliep voorspoedig en snel. Een mooie manier om met je creatieve proces van het schrijven een stap verder te komen door ook echt een boek uit te brengen. Ik heb er veel van geleerd!

Geweldige ondersteuning

Bij de totstandkoming van mijn boek "Mijn oorlogen" ben ik heel goed ondersteund door de diverse teams van Boekscout! Van de manuscript fase tot en met de marketing staan ze klaar om je te helpen en sturen je door het hele proces.

U loopt achter ! 29 november is al lang voorbij !

IK VERZOEK JULLIE DRINGEND DEZE SITE PER OMGAANDE TE ACTUALISEREN ! Jullie lopen al 11 dagen achter ! SCHANDE ! Maar makkelijk te herstellen, zelfs vandaag nog ! STERKTE ! ZET HEM OP ! Een kameraadschappelijke groet van Fred (Alfred) WILDEMAN HUIZEN

Boekscout hielp me mijn jongensdroom te realiseren

Als beginnende schrijver beschikte ik over genoeg vrijheid tijdens het proces. Boekscouts responsiviteit was enorm snel. Met elke vraag kon ik bij hen terecht. Na maximum drie dagen had ik een antwoord in mijn mailbox. Als werkpunt vond ik de deadlines te scherp. Productiefase wordt in een aantal weken afgehandeld. Wat in mijn ogen te kort is. Samenvattend blijft het een aanrader!

Nieuweweg 109

3765 GC Soest