goed. Alles ging conform afspraak en gemaakte planning

Is alweer m'n derde kinderboek die ik via BoekScout heb uitgegeven. Alles is goed gegaan. Vanaf inleveren manuscript, groen licht voor uitgave, tot aan vormgeving en uitgifte van het boek. Planning was belangrijk onderdeel en dat ging goed. Ook met de korte lijnen via emails, maar eventueel ook via een telefonisch overleg. Kortom het hele proces is goed verlopen.

ze geven je de kans en zijn behulpzaam

Boekscout is een uitgeverij dat de beginnende schrijver de kans biedt. In dat aparte boekenwereldje is het nodig dat je deskundig bij de hand wordt genomen. En dat doen zij. In het totstandkomingsproces wordt je steeds door een aparte afdeling met elk een eigen expertise begeleid. Wel had ik wat meer inhoudelijk commentaar op mijn boek willen ontvangen maar omdat een boek een eigen kunstzinnige creatie is..... Ik kan alleen maar dankbaar zijn voor de begeleiding.

Altijd goed en binnen 1 dag altijd reactie! Heel fijn bedrijf!

Ben super blij met het eindresultaat! Communicatie en het gehele proces verliep heel goed. Ben ook blij met hun tips en adviezen. Bijv ze stelde een andere titel voor wat echt een verbetering was ! Ik vond het een leuk proces.

Waanzinnige ervaring!

Als je dit leest, twijfel je misschien om met Boekscout samen te werken. En wil je weten hoe het bevallen is. Ik kan je bij deze maar één ding aanraden: stuur gewoon je manuscript in. Er staat je een mooie samenwerking te wachten...

Tevreden schrijver

Ik ben als schrijver zeer tevreden over Boekscout. Er zijn inmiddels 2 boeken van mij via hen uitgegeven en het hele proces verliep soepel. Zowel de snelheid en de communicatie op zich waren heel prettig. Het is duidelijk te merken dat er mensen werken die met plezier hun werk doen.

Aangenaam samenwerken en professioneel!

Mijn ervaring met jullie Boekscout, van in het begin zeer aangenaam samenwerken. Boekscout is volledig en transparant! Geeft de vrijheid aan de auteur voor eigen inbreng en mee te denken bij het creëren van het boekje. De samenwerking loopt prima. Je krijgt zeer snel antwoorden als je vragen hebt… De website is voor de auteur heel duidelijk, transparant en volledig. Het kinderboekje is mooi geworden. Een tevreden auteur, kijk ernaar uit om nog veel boekjes bij jullie te realiseren.

Een uitgeverij met respect voor uw werk!

Ook over de publicatie van mijn derde kinderboek “ De rugzak van Kobe “ ben ik super tevreden. De communicatie met de uitgeverij verliep ook nu weer optimaal. En de permanente ondersteuning en begeleiding zijn een extra stimulans om de samenwerking verder te zetten. Ik wil en kan dan ook uitgeverij “ Boekscout “ bij elke auteur sterk aanbevelen.

Prachtige totaalervaring

Ik kan boekscout van A tot Z aanbevelen. Ze begeleiden op professionele wijze auteurs van begin tot einde en zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is. Ze luisteren ook naar de wensen van de auteur en proberen deze met hun ervaring op de best mogelijk manier te verwerken in het manuscript.

Top, snelle en persoonlijke communicatie

Ik heb het als heel fijn ervaren om met boekscout te mogen samenwerken. Er was persoonlijke contact en snelle reacties op vragen. Ik kreeg goede uitleg en feedback terug en kreeg de kans om veel zelf te doen. Mijn boek is geworden precies zoals ik mij voorgesteld had en dit hebben ze bij boekscout voor mij mogelijk gemaakt.

Helemaal wat ik ervan verwacht had

Boekscout heeft me vanaf het begin prima ingelicht over het proces. De aanbevelingen over de schrijfstijl waren precies goed. Niet om de stijl te beïnvloeden, maar om een paar inconsequenties te signaleren. Het omslagontwerp had ik zelf voorgesteld en Boekscout heeft dit aangehouden en geprofessionaliseerd. De promotiemail en het persbericht werden volgens afspraak verstuurd. Ik ben erg tevreden met het eindresultaat.

Gedisciplineerd bedrijf die alles waar maakt wat het belooft.

Boekscout heeft een goed doordacht concept ontwikkeld voor het uitgeven van boeken volgens het print on demand principe. Voor de schrijver zijn er geen kosten of afname verplichtingen. Alles wordt geroutineerd in gang gezet met toch een persoonlijke noot. Een absolute aanrader voor iedere beginnende schrijver.

Een prettige en makkelijke samenwerking met een mooi eindresultaat

Gedurende het proces heeft boekscout mij goed geholpen. Ik wist zelf niks van wat er allemaal kwam kijken bij het uitgeven van een boek. Mijn contactpersonen bij boekscout hebben mij voldoende informatie gegeven en waren snel in het beantwoorden van mijn mails. Ik heb een goede ervaring gehad en als ik nog een boek ga uitgeven, ga ik dat zeker weer bij boekscout doen! Ik raad boekscout aan, zeker voor mensen die net als ik weinig tot geen ervaring hebben in het uitgeven van een boek.

geweldig

Vanaf het begin hebben ze mij bijgestaan in het hele proces. Ik ben 70 jaar, en dan vergeet je nog wel eens iets. Plus het gebruik van de computer. Heb dus geregeld aan de bel getrokken van : ik weet niet hoe dit moet: Maar ze hadden altijd een luisterend oor, en hoewel ik zenuwachtig werd, zij bleven rustig en geen vraag was te veel. Dus als je wat bang bent ingesteld, en je wilt ook met een boek beginnen, gewoon doen via boekscout en alles komt in orde.

Vlotte communicatie, heel mooie uitgave

Boekscout volgde het hele proces samen met mij op de voet op. Ze communiceerden vlot en steeds vriendelijk en gaven alle informatie die nodig was. Het boek is mooi geworden en ik had steeds voldoende inspraak bijvoorbeeld bij het kiezen van de coverillustratie, een fragment uit het boek en de teksten op de achterzijde. Ik heb eigenlijk geen enkele opmerking over eventuele verbeterpuntjes.

De begeleiding is super

Iedereen kan een boek schrijven. De begeleiding die Boekscout geeft is super. Je krijgt veel feedback. Je krijgt veel mogelijkheden voor een eigen inbreng. Ze begeleiden je goed naar een mooi eindproduct. Wat nog leuker zou zijn is dat de emailadressen niet alleen vanuit de auteur komen, maar misschien ook vanuit Boekscout. Dit is interessant voor auteurs die niet veel contacten hebben.

Het was hard werken met een efficiente, invoelende ondersteuning

Voor iemand zoals ik, die redelijk onbekend is met de uitgeversbranche, is Bookscout een hartverwarmende, helder communicerende en goed ondersteunende uitgever. Naast dat ik een boek heb geschreven dat is uitgegeven, heb ik veel geleerd.

Boekscout reageerde snel, werkte effectief en hielp mee om een mooi boek te maken.

Ik was onder de indruk van de snelheid waarmee we het proces van manuscript tot boek doorliepen; ook van de perfecte samenwerking binnen de manuscripten- en productieteams. Ik heb gebeld en gemaild met minstens acht verschillende mensen, die allemaal heel goed begrepen waar het over ging! Er werd efficiënt, effectief en oplossingsgericht ook met mij samengewerkt. Daarbij ging er wel eens iets mis, maar dat werd zonder discussie hersteld. Ik kende de gezichten van de teamleden van de website, miste soms wel de fysieke ontmoeting, maar begrijp dat dit in dit concept alleen in speciale gevallen mogelijk is. Ik ben blijk met het resultaat en met de tips om mijn boek te promoten.

Zeer goede begeleiding tijdens het hele proces

Nu mijn vijfde uitgave is verschenen bij Boekscout is verschenen ben ik weer tevreden met mijn gedichtenbundel "Zeeland in beeld en poëzie" Het was voor mij de eerste keer dat het een combinatie was van foto's en poëzie, Helaas kwamen de foto's niet echt honderd procent uit de verf, maar de poëzie was zo krachtig dat het toch een mooie uitgave is geworden. speciale dank voor Chantal en Samira voor de vriendelijke begeleiding!

Gehoord en geholpen

Het was heel fijn om samen te werken met boekscout. Ze helpen je op alle vlakken en het resultaat was prachtig. Nog mooier dan ik gedacht had.

Betrokken en professioneel

Ik heb de samenwerking met boekscout als professioneel en fijn ervaren. Ze zijn betrokken, denken goed mee en uiteindelijk is er een mooi boek tot stand gekomen waar ik erg blij mee ben

Zeer adequate en vriendelijke communicatie

Dat is een enorme pré: erg aardige en actief meedenkende medewerkers, geen enkele vraag was teveel, altijd snel antwoord en vriendelijk van toon. Qua redactie ligt veel bij de auteur zelf: de door de uitgever uitgevoerde redactie is vooral technisch. Dat maakt het proces van aanleveren manuscript tot uitgeven veel sneller, maar het vraagt van de auteur continue grondige controles op redactioneel inhoudelijk vlak: een inhoudelijk sparringpartner, zeker wanneer het boek in de categorie non-fictie zit, moet je als auteur goed voor elkaar hebben. Qua meedenken over de vormgeving en lay out vind ik dat BoekScout ook geweldig werkt! Ik vind het een prettige, frisse en aangename uitgever! Dankbare groet, Pieter Grimbergen.

Prettig, leerzaam voor mij en altijd een mooi resultaat.

Ook bij mijn derde boek heb ik voor Boekscout gekozen als uitgever. Aan de hand van de stappen in het proces kun je als auteur alles volgen en de diverse teams begeleiden je optimaal naar een mooi resultaat. Het boek is professioneel samengesteld en straalt uit, dat er zorg is besteed aan alle facetten. Mocht ik in de toekomst weer een boek willen uitbrengen, dan zal ik dat zeker door Boekscout laten begeleiden.

uitstekend

helder concept, uitstekende communicatie, effectieve werkmethoden, prachtig eindproduct.

Excellente UITGEVER

Als schrijver van: Fred Wildeman - Notities en herinneringen van een jongetje (warm aanbevolen !!!) vind ik Boekscout - Soest een HEEL GOEDE UITGEVER !

Nieuweweg 109 3765 GC Soest