Geweldig mooi boekje van Fred Wildeman

Een buitenstaander Notities en herinneringen van een jongetje: Fred Wildeman Aanbevolen ! Vooral prachtige foto's op voor- en achterkant, met omschrijving, en ook binnenin veel foto's en andere afdrukken ! Slechts ca. 30 pagina's tekst voor de uitleg ! Warm aanbevolen ! Uitgever: Boekscout - Soest

Stap voor stap succesvol een boek uitgegeven!

De mensen van Boekscout hebben veel ervaring in het begeleiden van 'startende schrijvers'. Ze denken in alle stappen van het uitgeefproces goed met je mee!

Een geweldig proces!

Een boek uitgeven via Boekscout is een geweldig proces. Via een digitale werkomgeving kom je stap voor stap samen met Boekscout tot een mooi eindresultaat. Communicatie via de mail is erg goed. Correcties werden snel en goed aangepast. Ik ben trots op het eindresultaat en dat mijn boek 'Snottebelleneiland' nu landelijk te koop is!

Zeer behulpzaam!

Ik ben heel goed geholpen door het team van Boekscout. Ik ben ontzettend blij met het resultaat, bedankt!

Zeer goed.

Boekscout heeft vandaag de productie van mijn 29ste boek afgerond. Zoals altijd ben ik blij en tevreden.

Het onmogelijke toch mogelijk gebleken!

Ik had een droom ooit een boek te schrijven. Maar dat bleek niet eenvoudig. Er waren zoveel obstakels op de weg: uitgevers met hun eisen, financiën, herhaalde correcties zodat er van je manuscript weinig overbleef. Uiteindelijk kwam ik op de site van Boekscout terecht en kreeg ik hoop dat mijn droom ooit uit zou kunnen komen. Toen begon het proces. Ik had verwacht dat mijn manuscript afgewezen zou worden: te veel Bijbelteksten, geen markt voor een boek over het geloof. Maar ik werd alleen maar aangemoedigd en heel goed begeleid en gesteund. Alles ging stap voor stap en was voor mij goed te doen en te volgen. Uiteindelijk een prachtig resultaat, mijn doom is dankzij Boekscout toch uitgekomen!

Een professionele, behulpzame uitgever!

Boekscout heeft me meegenomen in het proces van uitgeven. Ik had dit zelf, zonder enige ervaring hiermee, nooit zo goed kunnen doen! Zij stonden altijd voor mij klaar om mijn vragen vlot en uitgebreid te beantwoorden. Het ging allemaal via de mail, maar dat was nu juist zo goed en zorgvuldig. Het is niet alleen een manuscript inleveren, er komt veel meer bij kijken en dan is een stukje professionele begeleiding erg gewenst. Het boek is prachtig geworden en ik ga graag, samen met Boekscout, nu de promotie aan!

Ik ben op een nette manier geholpen voor het uitgeven van mijn boek

Ik heb een eigen auteurslogin met goede informatie die ik kan gebruiken voor mij geschreven boek.

Helemaal geweldig!

Alles verliep helemaal geweldig. De boekcover is precies geworden zoals ik wilde, het binnenwerk is geweldig... alles verliep gewoon volgens plan. Ik zou de uitgeverij aan iedereen aanraden, oprecht. Heel erg blij met het uiteindelijke resultaat.

Voor de derde keer: Fantastisch!

Het is gewoon heerlijk om met Boekscout te werken! Je wordt als auteur zo enorm gesteund en geholpen, elke vraag wordt vlot en duidelijk beantwoord, en zelfs als amateurschrijver voel ik me een voornaam persoon door het respect dat ik krijg.

Fijne uitgevrij

Super fijn dat er ook boeken uit worden gegeven voor kinderen. De medewerkers zijn aardig en reageren snel op de mail. Fijn om mee samen te werken. Nadeel is wel dat als je eenmaal aan het einde van het proces bent doen ze vooral copy paste en moet je erg echt zelf opletten dat er geen foutjes inzitten.

soms lastig

Meerdere malen heb ik mijn manuscript naar Boekscout gestuurd, maar het werd steeds afgekeurd omdat er te veel fouten in zaten. Uiteindelijk was het goed genoeg om uit te geven. En dat terwijl er best nog wel wat fouten in zitten. Er staat bijvoorbeeld een stukje text dat er twee keer in staat. En dat zijn dan 23 regels. Dus, echt nagekeken wordt het manuscript niet. Als het echt goed wordt nagekeken, kost dat € 730, 00.

Beste John, Bedankt voor je review! Zoals we vooraf en tijdens het proces uitleggen, ben je als auteur zelf verantwoordelijk voor het foutloos aanleveren van je tekst. We bieden aan om dat via ons te doen, wij huren daar iemand extern voor in en dat kost natuurlijk geld. We bieden je de kans om er ook zelf mee aan de slag te gaan en geven aan waarin nog fouten zitten, dit is uiteraard kosteloos, maar zoals altijd vermeld kijken wij niet je volledige tekst na en ben je hier zelf verantwoordelijk voor. Jammer dat dit nu leidt tot deze negatieve beoordeling, wij hebben de samenwerking als prettig ervaren! Vriendelijke groeten, Team Boekscout

Erg prettige communicatie

Alle boeken, 3 tot nu toe, erg mooi vormgegeven, prettige communicatie en samenwerking. Elk boek had een fijn traject en ben erg blij met deze uitgever.

Geweldig proces. Goed contact.

Professioneel, vriendelijk, duidelijke communicatie.

Ik kan met genoegen mededelen dat ik een fijne samenwerking ervaar met uitgeverij Boekscout. Communicatie verloopt vloeiend en is duidelijk. Ik ben niet gestuit op misvattingen, ik weet waar ik aan toe ben. De weg richting het publiceren van mijn boek is een genot om te ervaren en ik hoop in de toekomst meer boeken te mogen uitgeven, ik ben nog niet klaar ;) Mijn dank is groot.

Fijne medewerking

Fijne medewerking en meedenkend over de uitgave van mijn gedichtenbundel.

Ze doen wat ze beloven

Als debutant-schrijver heb ik mijn manuscript ingestuurd bij boekscout, ondanks 'waarschuwingen' dat boekscout geen goede partij zou zijn. Ik wil meestal zelf ervaring opdoen en laat me niet beïnvloeden door anderen. Tot nu toe ben ik uitermate tevreden over de manier van werken van boekscout. Wat me tegenvalt, is de houding van de boekhandels wanneer ik aldaar probeer mijn boek te promoten. Mijn boek is in de voorverkoop gegaan op 21 april 2023, en zou vanaf 28 april bij bol.com verkrijgbaar moeten zijn. Helaas is dat niet het geval. Voor nu ga ik ervan uit dat Koningsdag roet in het eten heeft gegooid waardoor e.e.a. niet volgens planning is verlopen en dat vanaf 1 mei mijn boek ook bij bol.com te bestellen is.

Op, zoals altijd!

Dit was mijn zevende boek bij Boekscout. Het vlot als een trein en het voelt als thuis en daar is alles mee gezegd.

Super aangenaam!

Hele lieve behulpzame medewerkers. De communicatie verliep erg vlot (gewoonlijk al een antwoord binnen de dag) en duidelijk. Je wordt bij iedere stap van het proces begeleid wat als newbe in de auteurswereld erg fijn is!

Van A tot Z prima begeleiding en uitvoering. Ongelofelijk trots op het resultaat. Vooral dank aan Manon & Marlou van de productieafdeling, die mijn boek prachtig hebben uitgevoerd. Bovenal: prima en snelle communicatie tijdens alle stappen!

Zeer tevreden over BoekScout

Er worden kansen geboden, geluisterd naar wensen en gemotiveerd gewerkt naar een eindproduct die zeker met mijn laatste boek mijn verwachtingen oversteeg.

Boekscout geeft een auteur een faire kans ook als die auteur helemaal niet bekend is.

Doorheen het ganse uitgeefproces was Boekscout flink eisend maar steeds correct. Terecht stellen ze hoge kwaliteitseisen aan je manuscript maar eens goedgekeurd werkt Boekscout even hard als jijzelf om van het ontwerp een echt boek te maken.

goed. Alles ging conform afspraak en gemaakte planning

Is alweer m'n derde kinderboek die ik via BoekScout heb uitgegeven. Alles is goed gegaan. Vanaf inleveren manuscript, groen licht voor uitgave, tot aan vormgeving en uitgifte van het boek. Planning was belangrijk onderdeel en dat ging goed. Ook met de korte lijnen via emails, maar eventueel ook via een telefonisch overleg. Kortom het hele proces is goed verlopen.

ze geven je de kans en zijn behulpzaam

Boekscout is een uitgeverij dat de beginnende schrijver de kans biedt. In dat aparte boekenwereldje is het nodig dat je deskundig bij de hand wordt genomen. En dat doen zij. In het totstandkomingsproces wordt je steeds door een aparte afdeling met elk een eigen expertise begeleid. Wel had ik wat meer inhoudelijk commentaar op mijn boek willen ontvangen maar omdat een boek een eigen kunstzinnige creatie is..... Ik kan alleen maar dankbaar zijn voor de begeleiding.

Altijd goed en binnen 1 dag altijd reactie! Heel fijn bedrijf!