Superfijne begeleiding van manuscript tot boek!

Vanaf het moment dat het moment dat mijn manuscript positief beoordeeld was tot aan het moment dat mijn boek verscheen ben ik door mijn contact personen bij BoekScout door iedere stap geloodst. Iedere fase ging gepaard met een duidelijke uitleg waar ik stond en waar ik naar toe moest. Helder, duidelijk, vriendelijk en meelevend. Daarbij ook snel, binnen 24 uur een antwoord op mail! Heel prettig.

Boekscout heeft op een constructieve manier met mij samengewerkt. Ze vragen altijd mijn mening over hoe ik wil dat het boek uit gaat zien en op de markt komt. Hun feedback op mijn manuscript was positief en heel leerzaam.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 2 boeken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Die heb ik niet.

Alles was helder!

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Geweldige uitgeverij! Mijn boeken zijn fraai en professioneel uitgegeven. Jammer dat het (mij) niet lukt de boeken te verkopen of er aandacht voor te genereren.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 3 boeken

In het proces naar het uitgeven van mijn boek ben ik heel professioneel geholpen. Alle vragen die ik per mail stelde werden binnen een dag vriendelijk en uitermate correct beantwoord. De auteurslogin geeft zo veel mogelijkheden en alles digitaal aan kunnen leveren is heel handig. Geen verloren reistijd zo. Echt top!

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

de profesionele aanpak en de verschillende afdelingen binnen de uitgeverij geeft mij goed en veilig vertrouwen. ook de auteurs bijeenkomst oor nader infomatie om kennis te maken wie ze zijn en hoe zij werken.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaringen meegemaakt alleen een tip om eensover te sparren. misschien een enkele keer persoonlijk contact tussen auteur en uitgever zodat sommige dinfen makkelijker besproken kunnen worden.

Na elders 140 boeken te hebben gepubliceerd, kwam ik bij BoekScout in een 'warm bad'. Er was veel informatie, directe duidelijkheid en een perfecte begeleiding. De kwaliteit van het boek is prima!

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De prijs van het door mij geschreven kinderboek vind ik hoog. De persoonlijke auteurskorting vind ik erg laag.

Fijn dat er op veel verschillende vlakken professionele ondersteuning en begeleiding wordt gegeven! De opbouw hierin is erg prettig.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Sommige standaarsteksten of e-mails konden op verschillende manieren gelezen of geinterpreteerd worden. Bijv. rondom toestemming geven voor mailing. Dit schiep af en toe onduidelijkheid. Er volgde wel altijd snel antwoord op vragen.

Het contact was prettig. Communicatie verliep vlot. Het uitgeef proces verliep naar verwachting.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 4 boeken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik moest zelf de 40 mailadressen verzamelen en kreeg hierbij geen hulp. Dit was daarom, heel erg zwaar voor mij om dit voor elkaar te krijgen.

Het eindresultaat is erg mooi geworden en de communicatie gaat soepel

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 4 boeken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik moest zelf een aantal keer boekscout erop attent maken dat zowel in het manuscript, als op de achterflap, ze een aantal keer een woord verkeerd hadden afgebroken. Dat vond ik wel erg slordig, gezien Boekscout zelf wil dat we een foutloos manuscript insturen.

De samenwerking was zeer prettig en ik ben goed geholpen tijdens het hele proces. Ik zou de samenwerking in volle vertrouwen zo weer overdoen.

voldoende, een redelijke ervaring

Het is een mooi boek geworden en ze hebben mij geholpen door na elke deadline een spellingcheck uit te voeren. Die ik kan dan zelf, samen met de corrector die ik gevonden heb moest verbeteren. Ik vond de introductiedag bij boekscout erg leuk. Daar kreeg ik samen met andere schrijvers een presentatie over het bedrijf en over wat ons te wachten stond. Ook vond ik het leuk dat ze voor iedere schrijver een verhaaltje hadden geschreven over wat ze van het boek vonden.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Mijn negatieve ervaring is dat er een spellingsfout is gekomen op de achterkant van het boek. Dat komt denk ik doordat de achterkant van het boek niet goed is bekeken. Verder wordt er veel van jezelf verwacht, als in je moet zelf een corrector vinden en zelf de promotie doen. Ik vond het jammer dat er geen boekpresentatie was toen het boek werd uitgebracht.

Een zeer aangename uitgeverij om mee samen te werken. Je boek wordt serieus genomen en de mensen waarmee je samen werkt zijn professioneel en weten dus zeer goed waarmee ze bezig zijn. Als 'nieuwe' auteur word je goed begeleidt in het reilen en zeilen van de uitgeef wereld. Je hebt steeds het gevoel dat je van alles op de hoogte wordt gesteld en er geen detail over het hoofd wordt gezien.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het enige minpunt voor mij persoonlijk is dat de uitgeverij in Nederland ligt en ik in België woon. Maar voor zo'n service ga ik graag enkele uurtjes de baan op.

Was een zeer professionele samenwerking!

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het communiceren gaat voornamelijk door mailen, dat loopt soms stroef en langzaam! Het hindert het proces

Ik had tijdens mijn bezoek aan Boekscout in Soest direct een goed gevoel en dat is zo gebleven. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Helaas is mijn eerste exemplaar naar een verkeerd adres gestuurd en hebben de eerste bestellers het boek eerder dan ik zelf

voldoende, een redelijke ervaring

Het geven van adviezen aan startende auteurs

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het steeds weer afschuiven van eindverantwoordelijkheid naar auteur. Telefonisch contact alleen mogelijk na email verzoek.

In aanmerking genomen het feit dat er geen kosten worden berekend voor de verschillende diensten, vind ik Boekscout een prettige uitgever

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 2 boeken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De enige negatieve ervaring is het formaat van het boek. Dit is telkens afwijkend van de gebruikelijke uitgaven d.w.z. Groter en minder dik.

Jullie zijn echt fantastisch mensen. Communicaties en waarderen van mensen zoals wij die ook mooi verhalen willen laten vertellen en de kans geven is ook top van jullie[ boekscout]. Ik hoop zo lang bij jullie blijven samen werken .

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik heb geen min punt van boekscout gezien . Allees was gewoon perfect. Jullie hebben ons de kan gegeven en hopen wij dat onze boeken goed kunnen scoren op verkoop gebied .

Mijn contact met de medewerkers van Boekscout waren goed en helder. Ze zijn professioneel en vakkundig en eerlijk in de begeleiding. Mijn tweede boek is uitgekomen en ik ben trots en blij met het resultaat. Mede dankzij jullie kan ik meer mensen bereiken en hopelijk tot steun zijn bij deze ziekte. Bedankt!

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 2 boeken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Eigenlijk heb ik niets negatiefs. Je weet van de voren dat je veel zelf moet doen aan p.r. en de verkoop. Maar dat wordt ook steeds makkelijker.

Hoewel ik verder geen ervaring heb met andere uitgeverijen, vond ik Boekscout veel geduld hebben met de vertraagde totstandkoming van mijn eerste boek. Uit het telefonische contact en e-mailverkeer sprak vertrouwen dat stimuleerde me om door te gaan.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 1 boek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Als ik iets moet noemen: de e-mails kwamen weleens iets te positief over.

De begeleiding volgens een stappenplan is wel erg duidelijk. Men is daar erg consequent in en dat is ook erg duidelijk voor de klant.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 2 boeken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Persoonlijk contact is via email en dat is niet mijn ding. In de afrondingsfase zou ik wel even persoonlijk contact prettig vinden.

Bij al mijn drie boeken ben ik deskundig begeleid door Boekscout tijdens het proces naar uitgave van de boeken. Ik voelde me enorm gesteund en ben heel blij en trots met de resultaten.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 3 boeken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Die heb ik niet.

Erg leuk contact gehad ze luisterden goed naar mijn wensen en reageerden snel :)

• Personeel N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Blij dat ik een paar jaar geleden met Boekscout in contact ben gekomen. Ben nu zeker van een uitgever die mijn boeken wil uitgeven en zorg draagt voor de publicatie.

• Hoeveel boeken heeft u uitgegeven via Boekscout? 3 boeken

Laat de cijfers spreken zou ik zeggen: een gemiddelde van een 9! Samenwerken voelt bijna als een grote familie met één en hetzelfde doel: op vakantie gaan naar Boekenparadijs waar we hopelijk veel lezers mogen ontmoeten, die net zo enthousiast zijn als wij! Heel veel dank, ook namens Thymen, illustrator en zoon!