Nu al voor de vierde keer heeft Boekscout iets fantastisch gemaakt van mijn boek!

Je wordt elke keer even vlot en vriendelijk geholpen, krijgt tips om je boek aantrekkelijker te maken en het lijkt wel alsof je met vrienden samenwerkt, zonder dat er ook maar een moment aan professionaliteit wordt ingeboet. Zo dankbaar dat ik Boekscout heb gevonden, fantastisch team!

goede en geweldige begeleiding

Met Liefde in de kop van Overijssel deel 3 heb ik mijn zevende boek uitgegeven en allemaal bij Boekscout. Vanaf het allereerste boek ben ik goed begeleid per email van het manuscript tot het eindresultaat. Ik kan beginnende schrijvers aanraden met deze uitgever in zee te gaan.

Ik ben helemaal blij met mijn boek!

Ik heb het proces zeker als positief ervaren en ben zeer tevreden over het mooie eindresultaat. Alleen één puntje vond ik minder prettig: het inzamelen van de veertig e-mailadressen. Ondanks het feit dat ik er drie keer zoveel verzond, kreeg ik de veertig nog maar net vóór de deadline bij elkaar. Ik zie zelf niet zo wat het gevaar van die mails zou kunnen zijn. Maar ja, veel mensen zijn bang voor internetfraude en die terughoudendheid is in deze tijd ook niet zo gek. Om terug te komen op mijn eerste zin: leuk, een fijne samenwerking, veel nazorg, een droomwens vervuld. Dus toch gewoon vijf sterren!

Fijne uitgeverij

Ik heb voor het eerst een boek uitgegeven en kwam als eerste naar Boekscout. Ze hebben me echt goed geholpen, ook met de laatste puntjes op de i. Het boek is echt heel mooi geworden en ik ben er super trots op.

Prima ondersteuning met vriendelijke begeleiders

Door de formule "printing on demand" is Boekscout een aantrekkelijke uitgeverij voor beginnende (en meer ervaren) schrijvers. De communicatie verloopt bijna uitsluitend via de mail en website, af en toe even persoonlijk contact zou ik wel prettig vinden. Maar lof voor het proces, ondersteuning en het uiteindelijke resultaat

Er wordt gedaan wat beschreven staat op de website

Goede begeleiding, prima planning, aangeleverde materialen zoals flyers met de mogelijkheid zelf aanpassingen te maken. De creativiteit van de auteur wordt niet vergeten in onderdelen van het uitgeefproces. Het geven van tips bij de marketing.

Goede samenwerking

Goede communicatie, loodsen je heel fijn door het proces heen. Staan voor je klaar en zijn oplossingsgericht! Ontzettend blij en dankbaar dat ze mijn boek willen uitgeven! Mijn meisjesdroom is dankzij hun uitgekomen!

Behulpzaam

Mijn ervaring met boekscout is geweldig! Ze zijn erg aardig, denken met je mee. Mensen zijn behulpzaam. Fijne uitgever! Zeker de moeite waard.

Uitstekende begeleiding en ruimte voor verbetering

Ik heb eerder twee reisboeken bij een andere uitgeverij uitgebracht maar voelde me daar niet gesteund in de productie en promotie. Bij Boekscout ervaar ik die ondersteuning zeker wel. En dat komt volgens mij zeker door de verschillende teams. Daar ben ik heel blij mee. En ik vind ook de communicatie mogelijkheden erg goed en dat stel ik zeer op prijs. En ook dat er ruimte is voor verbetering.

Fantastische samenwerking

Boekscout denkt actief mee over mogelijkheden en nemen mijn ideeën mee in het ontwerp.

Boekscout schenkt me een spannende, leerrijke, hulpvaardige ervaring.

Je schrijft, zit plots met problemen, want je duikt zelf in die ene plas, de verrassende wereld van schoonheid van woorden, soms ga je kopje onder en dan is er een team, Boekscout, met een begrijpende en helpende hand.

Ik ben nu een officiele auteur

Zeer tevreden over het eindresultaat en goede samenwerking. Boekscout geeft goede handvaten om je boek op de markt te brengen en onder de aandacht van een groter publiek. Daar waar ze ondersteunen in de marketing is het wel nog aan jezelf om de marketing te doen.

Geweldig, aardig en professioneel

Zeer tevreden met de uitgeverij, ze hebben me goed geholpen en zo veel mogelijk aan dr wensen gehouden. Super blij met het resultaat, Bedankt :)

Snel en duidelijk.

Mijn ervaring met de verschillende afdelingen van Boekscout zijn enkel als prettig te omschrijven. Snel antwoord op vragen, snel schakelen wanneer je iets nodig hebt en duidelijke uitleg en ondersteuning. In het geheel een zeer goede en prettige ervaring.

Gewoon een geweldige ervaring

Ik als leek wilde een boek schrijven, zo gezegd maar niet zo gedaan. Na wat rond dwarrelen op internet uitgekomen bij boek-scout en wat een verademing. Letterlijk niets hoef jezelf te doen terwijl jij wel de eindbeslissing neemt. Ze komen met geweldige ideeën, bieden hulp waar jij twijfelt. Staan altijd voor je klaar en helpen mee met het ontwerp. Dit alles tot ik een fantastisch eindresultaat in handen had. Nooit gedacht dat me dit zou lukken, en eerlijk gezegd, zonder boek-scout was het me ook niet gelukt. Enige minpuntje wat ik ervaarde is de controle van de tekst van het boek, dat ik dit moest betalen was vooraf duidelijk. Ik had verwacht dat voor dat bedrag corrigeren was inbegrepen.

Efficiency gekoppeld aan enthousiasme

Vanaf het eerste contact verliep het overleg transparant en betrokken. Elke fase, van het aanleveren van manuscript, tot drukproef en marketing, verliep naadloos. Prima, persoonlijk contact en een eigen account waarin veel ondersteuning (gratis!) beschikbaar wordt gesteld.

zeer prettige ervaring

Professionele aanpak, prettige en attente contacten met medewerkers, adequate feedback op het ingediende manuscript.

Vriendelijk en hulpvaardig een top uitgever

Het is mijn derde boek wat uitgegeven wordt. Dus ja ik ben super tevreden.

Boekscout geeft startende auteurs een mogelijkheid om hun boek te publiceren.

Ik ben 5 jaar bezig geweest met een zoektocht waarbij ik op een gegeven moment besloten heb om hier een verhaal van te maken en te publiceren. En dan moet je op zoek naar een uitgever. Zo kwam ik uit bij Boekscout waarbij je als auteur geen kosten hoeft te maken bij het uitgeven van je boek. Vanaf het eerste telefonische contact gevolgd door e-mails is er regelmatig contact tijdens het productieproces die stap voor stap wordt doorlopen. Genoeg tijd tussen deze stappen voor actie en aanpassing. Prima geregeld en prettige contacten.

Goede startkans als beginnend schrijver. Goede begeleiding

Mijn eerste boek is realiteit geworden, mede door uitgeverij Boekscout. Goede begeleiding en hulp. Snelle realisatie. Wel vind ik de prijs van het boek aan de hoge kant. Dit maakt het minder aantrekkelijk om te kopen.

Professionele ondersteuning in alle facetten

Alles verloopt digitaal maar zeker niet onpersoonlijk. De uitgeverij is een goed geoliede machine waar iedereen perfect weet waar hij of zij mee bezig is. De uitgeverij wil graag goede kwaliteit afleveren en dat weerspiegelt zich in alle mails en vragen die de auteur voorgeschoteld krijgt. Zonder alle ondersteuning, support en motivatie van Boekscout was mijn levenswerk nooit gepubliceerd geraakt. Hartelijk dank daarvoor!

Een professioneel team wat uitgeven van je boek erg laagdrempelig maakt!

De website is erg gebruikersvriendelijk, alles wordt duidelijk uitgelegd. Nadat ik het manuscript had ingezonden kreeg ik na enige tijd duidelijke feedback. Nadat het contract getekend te hebben gaat het gebeuren. Ik ben erg blij met de ondersteuning die ik van Boekscout heb gekregen. Het resultaat (het fysiek boek) is reuze naar mijn zin, boven verwachting.

Zorgvuldig en snel

Dit was mijn 1e ervaring met Boekscout. Ik ben heel goed begeleid in het gehele proces. Van elke stap wordt je heel goed geïnformeerd. En er is steeds heel snel een reactie op vragen, of een vervolg als je weer een stapje verder bent. Ben erg tevreden met het handelen van Boekscout.

Accuraat, professioneel, goed contact.

Proces is prima verlopen. Fijn dat je steeds dezelfde contactpersonen hebt. Zeer tevreden over het eindproduct. Een officiële uitreiking van het eerste exemplaar zou ook leuk geweest zijn. Kwam nu per post,

Professioneel uitgave proces, waar je zelf goed de regie over moet houden.

Boekscout biedt zeker een aantrekkelijke manier om je boek uit te geven. Contact met de medewerkers verloopt zeer prettig en direct. Er gaat echter hier en daar in de uitvoering nog wel eens wat mis, wat helaas afbreuk doet aan de professionele uitstraling van het bedrijf. Dit is zeker geen gebrek aan goede wil. Het is daarom belangrijk om zelf goed de regie in handen te houden. Uiteindelijk wordt alles snel en naar wens opgelost.