Precisie

Goede uitgever, die schrijvers een kans bieden om hun werken te publiceren met een juiste plan van aanpak; Een A-Z begeleiding voor auteurs die willen bijdragen in de wereld op allerlei gebied in literatuur. Fijne samenwerking met ondersteuning en het zorgvuldig coordineren van een goed en volledig eindresultaat. C.E. Udueni Drenthe

Prettige samenwerking!

Trots en dankbaar ben ik dat op 19 april mijn zesde boek verschijnt. Bij Boekscout is het fijn om een boek uit te geven! De samenwerking is prima, met een vlotte afwerking. Ankje van der Veen

vlotte afhandeling

Hartelijk dank voor jullie Hulp. Het was mijn debuutroman. Ik had geen ervaring en heel wat moeite, vooral wat de interpunctie betreft. Dank ook voor de promotie.

Dankzij boekscout ben ik nu een auteur!

Boekscout heeft mij enorm geholpen met het uitbrengen van mijn eigen prentenboek. Dankzij onze samenwerking, heb ik nu mijn eigen boek in handen. Het is een 9 en geen 10, omdat ik soms wat input vanuit de uitgever miste. Alle ideeën over de opmaak van mijn boek, kwamen vanuit mijzelf. Ook bij de promotie had ik wat meer hulp willen krijgen. Al met al ben ik dik tevreden!

Ik heb een fantastische ervaring met Uitgeverij Boekscout. Vanaf dag 1 was het contact persoonlijk en betrokken. De persoonlijke begeleiding was uitmuntend. Nooit het gevoel gekregen dat ik teveel vroeg of dat ik domme vragen stelde; iedereen bij Boekscout was altijd bereid om te helpen en was en is nog steeds zeer, zeer enthousiast. Ik beveel Boekscout bij aankomende schrijvers van harte!

Meegenomen in de uitgeefwereld

Als volslagen onbekende met het uitgeefproces ben ik van begin tot eind goed begeleid door de afdelingen van Boekscout: info, productie, marketing. Tips bij het insturen van het manuscript tot inhoudelijk commentaar en vormgeving. Altijd snel reactie op vragen.

Top samenwerking

Mijn ervaringen in de samenwerking met alle afdelingen, medewerkers van Boekscout, zijn in 1 woord TOP. In elke stap word je begeleid op een heel professionele manier, heel klantvriendelijk, stipt, heel fijne communicatie, heel veel nuttige tips ontvangen, de mogelijkheden om blogs te schrijven en te delen op de auteursblog en zoveel meer. Boekscout is voor mij, voor de derde keer dat we samenwerken, helemaal top. Ben jij van plan om een boek uit te geven? Neem gewoon contact op en laat je verrassen, met hoeveel gedrevenheid, passie, enthousiasme en vakkundigheid jouw creatie wordt aangepakt.

Boekscout was voor mij de geschikte partner!

Boekscout was voor mij als auteur van mijn eerste boek de ideale partner. In mijn ogen hebben zij hun werkproces helemaal geperfectioneerd. Je wordt bij elke stap meegenomen. Als nieuweling in dit vak krijg je alle informatie ordelijk en getimed op het juiste moment. De medewerkers zijn allemaal behulpzaam. Ook de informatie via de auteurslogin is erg waardevol en fijn dat je online overzicht hebt van je verkochte boeken en via welk kanaal. Verwacht niet uitgebreide sparringsessies of dat Boekscout inhoudelijk of creatief veel tijd aan je besteedt of eigen veel input aanlevert of meedenkt. Was leuk geweest maar aangezien ik zelf al veel had uitgedacht was dat voor mij prima. Ook het eindresultaat ben ik erg blij mee! Ik kijk terug op een prettige samenwerking en kan Boekscout zeker aanraden voor auteurs in spé.

Ik denk nu alweer na over een volgend boek .

Toen in mijn eerste manuscript had opgestuurd werd ik overvallen door de enthousiaste reactie van deze uitgever. Het moment om mijn vele verhalen dan toch als boek vorm te gaan geven. Dank zij de steeds weer motiverende reactie en opmerkingen heb ik nu toch mijn boek Vivre en France in mijn handen. Wat fijn dat nu al mijn ervaringen en belevenissen kunnen worden gedeeld met andere mensen. En ik merk nu dat ik schrijven heel leuk vind. En ik heb nog zoveel verhalen te vertellen. De plannen voor het tweede boek zijn er dus al

Boekscout is deskundig en heeft een eerlijke en fijne manier van samenwerken.

Boekscout heeft een prettige, vriendelijke manier van samenwerken. Ze zijn deskundig en geven positieve en eerlijke feedback. Boekscout is makkelijk bereikbaar zowel telefonisch als via de mail. Je wordt in elke fase waar je ook in zit goed begeleid door een deskundig team.

Behulpzame begeleiding voor een debuut schrijver.

Ik raakte enthousiast door hun reactie op mijn manuscript. Als ik ergens tegenaan liep heb ik altijd bruikbare antwoorden gekregen. Voor een beginnende schrijver biedt Boekscout goede begeleiding. Tip Houd rekening met ruime levertijd van de boeken.

Een eerste boek: “spannend!”

Heel lang had ik het verhaal in mijn hoofd en leverde dit in bij Boekscout. “Wat zouden ze er van vinden?” Direct kwam ik in een ‘warm bad’ en hielpen ze met alles… en dan; jouw verhaal in een boek… jouw boek! Supertrots. Bedankt voor de steun, het is echt geweldig hoe duidelijk, maar kalm en zeer zorgvuldig, het hele proces jullie mij in alles ondersteunden. Mijn tweede manuscript ligt al bij jullie.

Prettig

De uitgeverij was de eerste en de beste die mijn boek wilde uitgeven, waar ik enorm dankbaar voor ben. De communicatie is aangenaam verlopen, eveneens het proces. Ik ben zeer dankbaar dat de uitgeverij mij deze kans heeft gegeven en duidelijk is geweest met alles, aangezien ik niet zo veel verstand van het uitgeven had hahah

Boekscout, er is geen betere.

Wat een uitgever. Van de aanmelding tot aan de verschijning niets dan lof. Begeleiding, meedenken, tips, aan alle is gedacht. En nu mijn gedichtenbundel op de markt komt word je losgelaten? Echt niet. De promotie brandt nu los. Promotie? Door wie? BOEKSCOUT! Dus nog niet overtuigd, dan zeg ik het nog maar een keer: BOEKSCOUT, BOEKSCOUT, BOEKSCOUT. Mijn volgende project? Ach...

Jullie zijn formidabel!

Haïku Boekscout Hartelijk dank voor het tot leven brengen van talloze dromen

Goede begeleiding en informatie

Er wordt duidelijk gecommuniceerd, telkens als een volgend stadium in het uitgeefproces wordt bereikt.

Erg betrokken bij het hele proces

Voor mij was dit allemaal nieuw en ik heb de ondersteuning vanuit Boekscout als heel fijn ervaren. Ze nemen het proces niet over, maar denken echt mee. Daarnaast is de reactiesnelheid hoog, wat ik erg plezierig vond. Zeker omdat ik heel veel vragen had in het begin en het best spannend vond. Voor mij dus een hele positieve ervaring.

Denken mee met een debutant die voor het eerst een boek schrijft.

Toen ik mijn manuscript instuurde werd ik heel snel benaderd met de aanbeveling het verhaal langer te maken. Nadat ik dat gedaan werd ik bij elke stap goed geïnformeerd en er werd duidelijk gemaakt wat er van mij werd verwacht en wat boekscout voor mij deed. Omdat ik totaal geen ervaring heb in de boekenwereld was deze coaching noodzakelijk en ik ervaarde dit als heel erg prettig. Kortom ben blij met de support en de persoonlijke benadering die ik vanuit boekscout heb ervaren.

Ik had het zelf nooit zo voor elkaar gekregen

Al eerder heb ik geprobeerd iets uitgegeven te krijgen, dat liep steeds vast. Ofwel de uitgeverij zag het niet zitten, ofwel ik overzag niet hoe ik dat in eigen beheer allemaal voor elkaar zou moeten krijgen. Boekscout heeft niet alleen het manuscript geaccepteerd, maar heeft me ook stap voor stap door het hele publicatieproces heen geholpen. Ja, prima.

Een fijne, eerlijke en leerrijke samenwerking!

Ik was heel erg onzeker over de waarde van mijn bundel. Op aanraden van enkele vrienden, zette ik toch de stap naar jullie. Wat was dat een super beslissing! Jullie steunden me, gaven me raad, hielpen me met een planning. Ik had steeds een gevoel van vertrouwen en eerlijkheid. Ik ben jullie heel dankbaar voor de fijne samenwerking.

Boekscout heeft van de uitgave van mijn eerste boek een feestje gemaakt!

De stap om met mijn eerste boek naar een uitgever te gaan, was best heel spannend, maar door de manier van werken van Boekscout, die zowel heel professioneel als vriendschappelijk bleek te zijn, werd het uitgeefproces van 'oh eng' tot iets om je op te verheugen. Het eindresultaat ziet er dan ook echt mooi en goed uit.

Hele fijne en flexibele uitgever

Een boek uitgeven is echt een heel proces. Boekscout zorgt hierin voor een duidelijke planning en structuur. Wat ik zelf ook heel fijn vind, is dat ze zo flexibel zijn (ik heb uiteindelijk meer dan een jaar gedaan over het uitgeven van mijn boek, en dat was geen probleem!)

Zeer goede Support

Boekscout ervaar ik als een prima uitgeverij met zeer gemotiveerde medewerkers. Ze hebben mij goed professioneel geholpen met het tot stand komen van mijn boek.

Het gehele proces heb ik heel positief ervaren. Ze zijn heel erg behulpzaam en denken met je mee. Je wordt van stap op stap op de hoogte gehouden wat er gedaan wordt en je hebt als schrijver zelf veel inspraak. Het meeste contact gaat via de mail en je krijgt daarop ook vrij snel antwoord. Al met al ben ik heel erg blij dat ik voor boekscout heb gekozen om mijn boek uit te laten brengen.

professioneel, correct en vertrouwd

Via Boekscout heb ik drie boeken uit mogen geven. Wat een geweldig team. Vertrouwd, professioneel en correct. Alles gaat zoveel mogelijk via de mail, wat ik een prettige manier van samenwerking vind. Voordat het manuscript een boek is, heb je als auteur veel inspraak en verantwoordelijkheid. Het geeft een gevoel dat je ertoe doet als schrijver.