De contacten met Boekscout verliepen uitermate plezierig. Er werd altijd snel gereageerd en alle afspraken en afgesproken tijden werden keurig nagekomen. Opmerkingen/aanpassingen van Boekscout inzake mijn manuscript waren terecht; mijn suggesties en ideeën zijn ook altijd doorgevoerd. Conclusie: een prettige samenwerking!

Kwalitatief goede uitgever

Boekscout heeft een breed assortiment van goed leesbare boeken. Ze zijn van goede kwalitatieve inhoud met fraaie covers. Het team geeft de auteur professionele begeleiding zonder daarin dwingend te zijn. Kortom, een boek uitgeven bij boekscout geeft de auteur enorme voldoening.

Goede begeleiding naar een mooie uitgave

Ik heb mijn boek 'Thuis - Belevenissen in coronatijd' laten uitgeven door Boekscout. Over de begeleiding ben ik zeer tevreden. Er worden tips ter verbetering gegeven. Correctie moet je zelf (laten) doen, wel het liefst door een professional. Er was altijd prettig contact: de reacties waren duidelijk en transparant, ik wist meteen waar ik aan toe was. Ik moest wel zelf het boek promoten, maar met het materiaal, incl. een persbericht, is dat een fluitje van een cent. De verkoopprijs ligt wel hoger dan een boek van andere uitgeverijen, doordat het boek per stuk wordt gedrukt i.p.v. dat er een voorraad gedrukt wordt.

Een gevoel dat mijn uitgever mijn boek net zo belangrijk vindt als ik zelf

Een club enthousiaste mensen die echt hun best doen om een goed product te leveren. Bij mijn eerste bezoek aan de uitgeverij voelde ik mij thuis. Ik hoop nog lange tijd met Boekscout te mogen samenwerken.

Op een hele prettige wijze samengewerkt met Boekscout

Onlangs is mijn debuutroman: De terugkeer van de Tasch verschenen. Een spannende gebeurtenis omdat ik uiteraard niet eerder met een uitgeverij had samengewerkt. Het is uitstekend verlopen en ik ontving service met een ++

vanaf het beginproces tot aan de publicatie is alles goed verlopen.

Het boek wordt hier en daar met belangstelling gelezen, ik zal een paar reacties op schrijven. Een oudere dame van tachtig jaar sprak mij aan met de woorden: Paul “dat boek wat jij geschreven hebt is van een bijzondere klasse.” Ik heb in mijn leven veel boeken gelezen maar dit boek overtreft alle boeken, ik zal je zeggen Paul dat nu het einde van het boek in zicht komt, ik het heel erg vind dat er een einde aan het lezen komt. Een tweede lezer: een heer van bijna zestig jaar belt mij op met de mededeling: "Paul, ik ben in je boek begonnen met lezen, als je weet ik lees nooit van mijn leven boeken, maar dit boek overtreft mijn verwachting, wat is het heerlijk om te lezen. Ik krijg steeds de behoefte om weer snel naar het volgende hoofdstuk te gaan." Een derde lezer: vijfentwintigjaar jong. "Paul wat is het heerlijk om je goed verzorgde boek te zien en te lezen, wat een heerlijke vlotte geschreven zinnen, je verlangt weer om de bladzijde om te slaan om verder te lezen."

Snel, hoge kwaliteit, prachtig boek

Nadat de uitgever had besloten mijn roman uit te geven, ging alles heel snel. Er waren prima contacten met de verschillende afdelingen en er was ruimte voor een eigen idee over de cover. Uiteindelijk kwam er werkelijk een prachtig ogend boek met een uitgekiend promotieplan. Ik ben geweldig trots op mijn werk.

Vlotte samenwerking met enthousiaste medewerkers.

Als debuterend auteur in een onbekende wereld is het niet gemakkelijk om alles te vinden en een plaats te geven. Bij Boekscout hoef je als auteur niet zelf in de buidel te tasten, wat ik persoonlijk niet onbelangrijk vind. Je krijgt een duidelijke uitleg van enthousiaste medewerkers en een goede begeleiding. Er is een goede samenwerking en het team staat open voor dialoog. Ik ben alvast een tevreden auteur.

Een bijzonder fijne ervaring !

De geboorte van mijn boek(je) 'Pojezie ARTiestiek is samen te vatten in 3 woorden: Voortreffelijk, accuraat en verzorgd. Professioneel opgevolgd en gerealiseerd ! Knap !

Ik heb prettig samengewerkt.

Ik heb de samenwerking met Boekscout over het algemeen als prettig ervaren. Wel moest ik veel zelf doen, zoals het correctiewerk. Maar ik realiseer me dat grote uitgeverijen waarschijnlijk geen interesse hebben in een boek als de mijne. Ze willen er zeker van zijn dat er duizenden exemplaren van verkocht zullen worden vóór ze besluiten het te drukken. Boekscout gaat anders te werk, maar dat brengt ook met zich meer dat de auteur meer moet doen. Maar gelukkig kreeg ik goede aanwijzingen en uiteindelijk is het toch gelukt. Het moeilijkste vond ik het anonimiseren. Ik heb in mijn boek nog levende personen genoemd, heel wat zelfs. Van sommigen heb ik toestemming gevraagd om hun naam te noemen, van anderen niet. Dat laatste bracht met zich me dat ik hen moest anonimiseren, onherkenbaar maken. Soms ging ik daardoor ver af van de werkelijkheid, hetgeen ik jammer vond. Deed ik de geschiedenis daarmee geen geweld aan? Was ik niet bezig met valse geschiedschrijving of zelfs geschiedvervalsing? Maar de strenge wet op de privacy vereist het nu eenmaal. Uiteindelijk is het geworden wat ervan geworden is en hopelijk hebben de lezers er veel plezier aan. Het boek ziet er mooi uit. Alleen de foto’s zijn wat donkerder geworden dan ik verwacht had en ergens onderaan een bladzijde is een onlogische spatie. Misschien dat dat nog verholpen kan worden. Ook voor de promotie kreeg ik goede aanwijzingen. Hopelijk lukt het met de promotie in deze tijden van corona.

goed leesbaar boek met humor

af en toe een gulle lach omtrent het verhaal de kracht van johan

Creatief avontuur met passie

Ik ben zo trots op mezelf en op de samenwerking met alle medewerkers van Boekscout! Vanaf dag 1 voelde ik me hier thuis. Enthousiasme en geduld, meedenken en adviseren. Jullie zaten denkbeeldig naast mij. Dat gaf mij vertrouwen. En zie daar mijn 1e gedichtenbundel is een feit. “ de glimlach knipoogt” En ik knipoog naar onze samenwerking. Het smaakt naar meer. Creatieve groet Miriam Gossens

Drie boeken in drie jaar

Vorige week is mijn derde boek verschenen bij Uitgeverij Boekscout. Deze uitgeverij biedt beginnende schrijvers alle kansen. Ik ben over het algemeen heel tevreden over en trots op het resultaat. De communicatie verloopt niet altijd vlekkeloos en dat wekt frustratie op. Dit gold met name voor mijn tweede boek. Bij het eerste en derde boek verliep de communicatie gelukkig veel beter en dat werkt veel prettiger. Het is moeilijk om een podium te vinden bij de reguliere uitgevers. Bij Boekscout lukt dat wel en daar ben ik blij mee!

Korte lijntjes en een professionele houding.

Voor mij was het hele proces nieuw. Een boek uitgeven is iets wat ik nog nooit eerder gedaan heb. Door het directe contact en de goede uitleg heb ik een positief gevoel overgehouden aan deze ervaring.

Vijf sterren en zeven geluksgetallen voor alle Boekscoutsuccessen!

In alle opzichten, vanaf het begin - het in zee gaan met Boekscout - tot en met de tewaterlating van mijn boek 'Karel de Voorbeeldige', met ondertitel 'Welzijn en blijven', is er de hoogste kwaliteit geleverd door deze - fenomenaal in teamwork opererende - innovatieve kwaliteitsuitgever! Ik zou het van de daken kunnen schreeuwen: 'Screaming and Shouting about the Quality of Boekscouting'.

Het hele proces van manuscript tot boek vond ik heel bijzonder!

Geweldig om nu echt je eigen boek in handen te hebben! Fijn hoe de mensen van Boekscout steeds mailtjes stuurden met allerlei informatie. Gaaf dat andere mensen nu echt mijn boek kunnen bestellen. Ik vind het heel bijzonder dat Boekscout dit wilde doen voor mij.

Van Reuma Vrij is op ontspannen wijze en in goed overleg tot stand gekomen.

Spannend om een boek te gaan uitgeven! Maar in het eerste contact met Boekscout is deze spanning weggenomen. Steeds in goed overleg is naar de dag van uitgave toegewerkt. Het is een plezierig proces geweest. En het resultaat is prachtig. Een goed stevig boek, prettig om te lezen, een mooi ontwerp voor de cover. Kortom een boek om trots op te zijn, mede dankzij Boekscout!

Leuk om op deze manier samen te werken. Met een prachtig boek als eindresultaat!

Boekscout is een super goede uitgever

Samen met Boekscout, heb ik mijn eerste boek ontworpen en uitgebracht. Tijdens het verbeteren van het manuscript, hebben ze mij goed begeleid om alles te verbeteren, zodat er een mooi boek gemaakt kon worden. Zonder hun hulp had het mij nooit gelukt om mijn boek uit te brengen, daarom ben ik heel blij dat ik voor Boekscout heb gekozen en raad iedereen aan als ze ook een boek willen uitbrengen, dit door boekscout te laten doen.

Goede hulp en begeleiding.

Wij hebben de samenwerking met Boekscout als goed ervaren . Dit was al ons tweede boek dat we hier hebben uitgebracht. Als er iets aan de hand was kon je vrij snel terecht. Goed geregeld dus! Wel hebben we gemerkt dat de communicatie soms niet helemaal goed door werd gegeven. Bijvoorbeeld dat ik (Laura) een paar keer heb moeten aangeven dat Lotte en ik samen de auteurs zijn bij uitgave van het boek. Maar dit neem ik jullie niet kwalijk. Ik denk dat het misschien slimmer is om informatie naar meerdere e-mail adressen te sturen, dus bv naar support en marketing. Dan heeft iedereen meteen de juiste informatie:) Verder top allemaal, dank jullie wel !!

Top Uitgeverij

Ik ben aan de hand meegenomen door alle afdelingen van Boekscout om mijn boek te realiseren. Dit ging vooral via de mail. Prima en altijd snel antwoord op mijn vele vragen. Altijd heel vriendelijk. De webinar was top. Alles heel duidelijk. Mijn boek is prachtig geworden. Diepe buiging en respect voor alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt. Ik heb er veel van geleerd. Boekscout is een topuitgeverij!

geen overname maar artistieke assistentie

Het beste aan mijn ervaring met Boekscout was de vrijheid die printing on demand me gaf. Als auteur kon ik mijn cover, titel, et cetera, zelf kiezen zonder dat de uitgeverij een risico liep. Dankzij de vaste contactpersoon werden mijn vragen ook altijd snel en duidelijk beantwoord. Zelfs de combinatie met mijn schoolwerk verliep zonder problemen dankzij de flexibele aanpak. Dus ja, ik ben zeer blij dat ik deze uitgeverij gekozen heb.

Ik heb vanaf het eerste contact een heel goed gevoel gehad en gehouden over Boekscout.

Zeer servicegericht en benaderbaar. Heel snel in reacties op mails: prima communicatie. Altijd bereid tot nadere uitleg en hulp bij het proces. Ik ben supertevreden!

Professionele begeleiding en Boekscout komt alle beloftes na!

Direct al na het inzenden van mijn manuscript heb ik een professionele begeleiding ervaren. eerst kwam ik bij het manuscriptenteam, toen bij het productieteam en nu mijn boek een feit is volgt het marketingteam. Er was frequente en duidelijke email uitwisseling; ik heb steeds geweten hoe de vlag erbij stond. Als schrijver werd ik voor de volle 100% betrokken bij de productie. Boekscout is een eerlijke uitgever; een prachtige kans voor startende auteurs! En last but not least: er ligt nu een prachtig uitgevoerd boek, Losse eindjes, met een cover (geadviseerd door het productieteam) passend bij de thema's en dat uitnodigt om het boek te willen lezen!

Goede stapsgewijze begeleiding

Ik had nog nooit een boek uitgegeven en nu in de coronatijd was het extra ingewikkeld. We hebben alles via de mail moeten behandelen. Het fijne was dat ik snelle en duidelijke reacties kreeg waar ik vervolgens weer mee verder kon. Het resultaat is een prachtig boek.