De samenwerking met Boekscout was top!

>Van bij het begin had ik een positief gevoel bij uitgeverij Boekscout. Boekscout bestaat uit een fantastisch team en bij elke stap voelde ik me gesteund en kreeg ik heel veel informatie. Kortom: een superbegeleiding doorheen het hele traject!

Een tof samenwerkingsverband!

Boekscout heeft mij gedurende een proces van tweeënhalve maand geholpen om mijn derde boek te realiseren. Het contact verloopt soepel via de mail, je wordt ondersteund en kunt altijd bij de aangewezen contactpersonen terecht voor eventuele vragen. In deze vrij korte periode stem je samen met Boekscout af hoe je boek eruit gaat zien en hoe er gepromoot gaat worden om het beste eruit te halen. Al met al een fijne uitgever!

Geweldig!

Boekscout levert de expertise waar je op hoopt. Zij toveren een verhaal om in een echt, prachtig boek. De samenwerking verloopt soepel en vlot. Mijn volgende boek (de derde) zal ook zeker weer via boekscout lopen.

Betrouwbaar en degelijk

Onlangs is mijn nieuwe dichtbundel 'Meer had hij niet nodig' verschenen bij uitgeverij Boekscout. Ik ben uiterst tevreden over de samenwerking, het hele proces dat we samen hebben doorlopen en het eindresultaat. Al mijn wensen zijn ingewilligd en al mijn aan- en opmerkingen zijn correct en netjes doorgevoerd. Zelfs toen ik op het allerlaatste moment in een gedicht nog een woordje wilde wijzigen.

Boekscout is een heel toegankelijk en vriendelijke organisatie.

In het proces naar het uitgeven van mijn boek heeft Boekscout mij nooit het gevoel gegeven dat ik iets niet goed deed. Ik heb geen idee hoe andere schrijvers dit proces doormaken, en dat maakt ook helemaal niet uit. Dit was MIJN proces, en die mocht er van Boekscout zijn.

Ik ben superblij met Boekscout, wat een fantastische samenwerking was dat.

Zaterdag vond ik het eerste exemplaar van mijn debuutroman: “Voorbijgangers”, in de brievenbus. Het boek ziet er prachtig verzorgd uit. Dat hoor ik ook van mijn manuscript meelezers ( trouwe helpers), die ik het liet zien. Boekscout, dank jullie wel en vooral Wieke en Sofie die zich ontpopte als bekwame gidsen in het proces van manuscript tot druk. Dat was een leuke en zinvolle samenwerking. De roman is niet mijn eerste boek. Als schrijver van non-fictie en lid van de redacties, cq schrijver van/in verschillende (vooral wetenschappelijke) tijdschriften had ik al aardig wat ervaring met uitgevers. Daarbij heb ik voor de SLO in Enschede gewerkt. Toen ik voor boekscout koos deed ik dat deels omdat ik uw visie en missie goed vindt. Daarna dacht ik in het begin: ”Is dit wel slim?” JA, het was niet alleen slim, het was een super goede keuze. Nog nooit heb ik zo’n goede communicatie gehad met een uitgever. De begeleiding was echt goed en ook leuk. Ik heb ervan genoten en zal elke schrijver die ik ken adviseren naar Boekscout te gaan. Zeker aspirant-schrijvers. Van mij zijn jullie nog niet af. Ik ben het tweede manuscript voor een roman aan het uitschrijven. Die is al af. Die wil ik in 2021 laten uitkomen bij Boekscout. Titel: “Gestolen zielen”. Deze wordt nog spannender, meer roman, actueler (zeggen mijn meelezers) en ook dikker dan “Voorbijgangers” Romanschrijven is inmiddels een levensvervulling voor me geworden, naast mijn praktijk als sociaal psycholoog. Ik dank jullie allemaal hartelijk lieve mensen van Boekscout en tot ziens. Hartelijke groet, Dhyan Vermeulen

Een plek waar je verhaal wordt gedeeld

Boekscout is een veilige haven voor auteurs. Ik vaar nu al 4 jaar met ze mee. Hun koers, die bepalen ze samen met jou. Samen werken-denken-en creëren daar staan ze voor. Ik ben dankzij hun hulp en adviezen alleen maar meer gegroeid als schrijver en denker. Join Boekscout en vaar met ons mee.

Zeer klantvriendelijk en een mooi eindresultaat

De persoonlijke benadering van Boekscout spreekt mij zeer aan. Daarnaast staat het personeel altijd open voor vragen, waarbij je nooit lang hoeft te wachten op een antwoord. Het resultaat mag er ook zijn. Zowel aan het binnenwerk als aan de omslag is aandacht besteed.

Ik ben super tevreden met Boekscout professionele medewerkers.

De mensen werken bij Boekscout zijn aardig, geduldig en professioneel. Met mijn slechte taal heb ik heel veel vragen en gedoe. Soms stuur ik een email met een vraag en later zie ik alvast is er een email met uitleg en beantwoorden mijn vraag. Nog zij graag beantwoorden mij graag. Ik zie hoe professioneel zij zijn en ik moet heel veel van hen leren om rustige te zijn en stoppen m haastig te zijn. Heel erg bedankt voor iedereen bij Boekscout.

Ook na de uitgave van mijn 7e boek is Boekscout nog altijd TOPPIE!

Eigenlijk hoef ik dit hier niet uitgebreid te schrijven. Boekscout heeft ondertussen al 7 boeken van mij uitgegeven en iedere keer had ik helemaal niets op of aan te merken. Het enige dat ik kan zeggen is, ga zo door. Op deze manier van uitgeven komen ook mensen in aanmerking die normaliter gewoon buiten de boot vallen. Dat is toch doodzonde om zo talenten te verspillen. De meeste uitgevers gaat het alleen om het geld en dat is bij Boekscout echt niet zo. Natuurlijk moeten ze iets verdienen want er werken tenslotte mensen die betaald moeten worden. Maar gelukkig zijn het geen GOLDDIGGERS !!!!

Het is een fantastische ervaring

Een boek uitgeven bij boekscout is een feest, vanaf het begin tot het eind werd ik door boekscout met raad en daad bijgestaan. Ze luisterden goed naar mijn wensen, zelf deden hun ook alles aan om mijn boek tot een succes te maken. Kortom mijn boek ontwikkelen en uitgeven bij boekscout was echt een mooie tijd

Professioneel, vakkundig en zeer vriendelijk

Van het begin tot het einde goed begeleid en meegenomen in alle stappen van het proces. Wieke en Sofie hebben het super gedaan en stonden open voor andere inzichten omtrent de vormgeving en manier van schrijven. De samenwerking heb ik dan ook als zeer positief ervaren en hoop ik de toekomst vaker met ze te mogen samenwerken.

Goede samenwerking

Het contact verloopt enkel online maar dit was geen enkel probleem. Ik ben zeer tevreden over de opvolging en de goede communicatie met de mij toegewezen medewerkster. Het was geen probleem dat ik mijn tekst regelmatig bijwerkte en men stond open voor suggesties en hield rekening met mijn wensen. Naar marketing had ik meer verwacht vanuit de uitgeverij. Ik had weinig aan de geleverde flyers of boekleggers omdat hier enkel de cover opstond en verder geen uitleg over de inhoud. Ik kan Boekscout zeker aanraden om je boek uit te geven zolang je niet verwacht dat zij de verkoop promoten, daar ben je zelf verantwoordelijk voor.

Auteursvriendelijk

Ook bij mijn derde boek uitgegeven bij Boekscout: Het Kunstgebit(Dode in een Middelburgs café), ben ik weer zeer tevreden over boekscout.

Door middel van fijne communicatie je boek uitgeven

Boekscout geeft je allereerst het gevoel van waardering, wat je verdiend hebt als schrijver. Daarnaast helpen ze je goed en op een fijne manier aan het verder afwikkelen van het boek. Wanneer er dingen nog niet kloppen of naar wens zijn, mag je het bij ze aangeven. Ze gaan er dan ook direct mee aan de slag. Dat doen ze net zo lang tot dan uiteindelijk jouw boek op de mat ligt, het moment waar je zo lang op hebt gewacht!

goed contact, prettige samenwerking

Na het verschijnen van het eerste deel van mijn roman is er hard gewerkt om zo snel mogelijk het tweede deel ook uit te brengen. Dat is gelukt en ik ben heel blij met (en trots op) het resultaat.

Van A tot Z professioneel, accuraat en geduldig.

Zeer goede en fijne uitgeverij. Duidelijke en snelle communicatie. Oprechte complimenten.

WAUW!!!

Voor mij is het hele uitgeefproces super verlopen. Het ging allemaal enorm vlot en persoonlijk. Wanneer ik een vraag had (hoe dom die ook mocht klinken) werd ik steeds met raad en daad bijgestaan. Het was fijn om te weten dat ik de rechten van mijn boekje niet verloor en dat mijn mening ertoe deed. De reclamemiddelen zijn super mooi en helemaal hoe ik ze wou (zelfs nog beter). De promomailing had een dagje vertraging (waarschijnlijk zat slijmpje de slak een beetje in de weg) maar was het wachten meer dan waard! Jullie bliezen leven in mijn droom :) Ondertussen liggen er al drie boekjes klaar die ook graag willen uitgegeven worden :) Hele blije groetjes en een dikke dankjulliewel! Lotte Tavernier

Een aanrader voor elke nieuwe auteur

Na zelf vijfentwintig jaar voor een uitgever gewerkt te hebben - zij het op een heel ander vlak - wist ik al hoe moeilijk het is voor debutanten om hun met bloed, zweet en tranen geschreven boek op de markt te krijgen. Zeker in Nederland waar je als nieuwe, onbekende schrijver bij reguliere uitgevers domweg geen poot aan de grond krijgt. Boekscout was voor mij echter een verademing: Al vanaf het eerste contact wordt je haarfijn uitgelegd wat je van hen kan verwachten en vervolgens worden al die verwachtingen van begin tot eind waargemaakt, met hulp, tips en adviezen om uiteindeljk een fraai product af te leveren. Andersom verloopt het al even soepel: Kun je je niet vinden in een bepaalde lay-out of vormgeving dan worden jóuw opmerkingen aan hun kant ook weer meegenomen. Boekscout is voor mij een aanrader voor elke nieuwe auteur die zijn of haar werk gepubliceerd wil zien. Het contact, de samenwerking én het uiteindelijke resultaat zijn onovertroffen. Zelfs voor een oude rot in het vak als ik.

Een prettige samenwerking

Ik vond het uiteraard aangenaam dat Boekscout mijn boek wou uitgeven en open stond voor de bemerkingen van mezelf. Ik kreeg steeds snel antwoord op mijn vragen. En ook een duidelijk antwoord. Ook hulp bij de promotie. Het persbericht dat Boekscout rondstuurde, gaf al na enkele dagen reactie van de pers.

Geweldig en onderhoudend.

Het contact met Boekscout is buitengewoon prettig. ik krijg op elke vraag meteen een antwoord met een duidelijk uitleg of verwijzing of verbetering. Het is mijn eerste bundel via hen en ik hoop zeker op meer. ik ben nog nergens tegenaan gelopen wat een probleem zou kunnen opleveren. alles wordt meteen verbeterd of aangepast. alleen maar lof. Eigenlijk vijf sterren, maar ik hou deze mogelijkheid nog even open.

Helemaal top!

Het uitgeven van mijn boek was een feestje! Altijd positieve feedback en altijd een luisterend oor. Super hoe het geworden is! Veel dank. Een ervaring om niet te vergeten.

Een goede begeleiding naar het eindresultaat

Begin 2020 had ik mijn manuscript van mijn boek af. Ik heb daarna contact gezocht met boekscout. Zij wilde mijn boek uitgeven. Ze hebben een aantal kanttekeningen geplaats rond om mijn boek (qua taal/tekst) met deze kanttekeningen ben ik aan de slag gegaan. Na een tweede beoordeling is mijn boek klaar gemaakt voor publicatie. Ik heb gemerkt dat een boek uitgeven een vak is en Boekscout heeft dit voor mij goed opgepakt.

Geweldig dat Boekscout door printing on demand beginnende schrijvers een podium kan bieden.

Ik was aangenaam verrast dat Boekscout mijn boek wilde uitgeven en ben heel blij met alle adviezen die ik van de enthousiaste medewerkers heb gekregen. Als debutant kun je daar echt iets mee.

Hele fijne samenwerking!

De samenwerking is via e-mail verlopen in de corona-tijd. Dat is vlot verlopen. Mijn vragen werden snel beantwoord en het was ook persoonlijk.