Super ervaring!

Ik heb enorm genoten van de goede ondersteuning die je krijgt en er wordt bij elke stap alles duidelijk uitgelegd.

Fijne uitgever

Duidelijke informatie, contract, prettige medewerkers

Super fijn

Ontzettend fijn contact gehad over het uitgeven van mijn boek! Het verhaal mocht mijn eigen kleur houden, er werd meegedacht, mee bewogen als de deadline niet haalbaar was en meegekeken op alle fronten!

Ik ben zeer tevreden over jullie werking en de samenwerking! Steeds was alles heel duidelijk en goed uitgelegd. Het was m’n eerste keer bij jullie, maar ik zou zeker terug voor jullie kiezen!

Duidelijke informatie en prima feedback

Bij iedere stap in het uitgeefproces wordt je duidelijk geïnformeerd en krijg je vlot en bruikbare respons op je vragen en opmerkingen. Je moet wel zelf veel doen wat promotie betreft.

Beter dan verwacht

Ik had lage verwachtingen, maar het viel goed mee. Er is begeleiding en de tekst werd nagelezen. Over het digitaal inkleuren van de tekeningen hadden we een andere mening, maar ben blij dat ik ze gevolgd ben. "De witte achtergrond geeft rust." hoorde ik meermaals.

Tot nu toe professionele aanpak zonder gedoe

De mensen van het productieteam doen werkelijk een goede job. Ze geven steeds positieve feedback en begeleiden het boek naar een mooi resultaat. Hun creativiteit komt het best naar boven bij het ontwerp van de cover. Het zijn goede mensen die een strak tijdsschema aanhouden. Resultaat verbluffend. Met het marketingteam heb ik nog weinig ervaring. Als deze mensen net zo goed zijn als het productieteam dan worden er ettelijke duizenden exemplaren verkocht. We zullen dit afwachten.

Op eenvoudige wijze van manuscript naar boek

Toen ik begon met het schrijven van een boek had ik geen enkel idee of en op welke wijze dit uitgegeven kon worden. Toen ik Boekscout op internet tegenkwam en goed recensies las, besloot ik om mijn manuscript aan te bieden. Toen de mensen van Boekscout er graag verder mee wilden gaan volgde er zeer regelmatig overleg, zowel per telefoon als per email. Wat mij daarbij bijzonder aansprak waren de vriendelijke en zeer geïnteresseerde dames van Boekscout, Stap voor stap werd duidelijk hoe het boek tot stand zou komen en wat er van mij werd verlangd, zoals het uitzoeken van een afbeelding voor de kaft, correctie van de tekst en een korte biografie. Dat ik zelf nog het een en ander moest doen was voor mij wel weer een uitdaging omdat ik eerst dacht dat mijn werk er het na het insturen van mijn manuscript wel op zat. Maar alles verliep voorspoedig. Binnen enkele maanden was het boek gereed en het resultaat was geheel naar verwachting.

Het contact met de mensen van Boekscout was heel prettig. Afspraken werden altijd nagekomen. Ook op vragen werd vriendelijk en professioneel gereageerd.

Zeer goede ondersteuning en hulp!

Dit was het eerste prentenboek dat ik uitbracht en ze hebben mij bij elke stap gevolpen. Had ik vragen dan had ik meestal binnen de twee dagen al een antwoord. Alles verliep zeer vlot en ik ben zeer blij met het resultaat!

Fijne samenwerking met een geweldig resultaat

Het contact met boekscout heb ik als zeer prettig ervaren. Van begin tot eind denkt iedereen met je mee.

Hele fijn ervaring!

Ik vond het heel fijn hoe alles is verlopen. Goeie, duidelijke en snelle communicatie. Voor vragen staan ze altijd open en willen graag meekijken en helpen.

Met boekscout heb ik een zeer positieve ervaring. Ze zijn persoonlijk, staan voor je klaar en hebben me geholpen bij het waarmaken van mijn droom.

Geweldig!

Wat een goede samenwerking heb ik ervaren. Spontaan, positief, betrokken en er werd ook erg snel gereageerd overal op. Boekscout heeft met aandacht en goede zorg mijn boek gemaakt met een mooi eindresultaat. Ik kan niet anders dan er super tevreden over zijn!

Helder, duidelijk en goede samenwerking met auteur

Ik vind de begeleiding van Boekscout erg duidelijk. De afdelingen zijn helder en het mailcontact is vlot en helder. De eerste bijeenkomst online met alle informatie was fijn. Ook was het fijn dat dit vanuit huis gevolgd kon worden en dat er op de chatfunctie vragen gesteld konden worden die meteen beantwoord werden. Er wordt goed naar mij geluisterd en het is echt een samenwerking. je bent als auteur echt de kartrekker waarbij jullie goed ondersteunen. Ik kijk ernaar uit om mijn tweede boek uit bij jullie uit te gaan geven.

Fantastische uitgeverij

Ik kreeg op een hele korte tijd alle informatie die ik nodig had. Iedereen stond direct klaar om mij te helpen (marketingteam, productieteam, ...). Op de mailtjes die ik stuurde kreeg ik diezelfde dag nog een antwoord. Alles kwam heel familiaal over en daardoor had ik ook vertrouwen in Boekscout! Ik ga zeker klant blijven en kan niet wachten om mijn 2de boekje uit te brengen bij Boekscout!

Boekscout maakt het waar

Vanaf het eerste contact met boekscout is het een prettig en constructief contact geweest. Heldere stappen en goed begeleid. De communicatie was helder en er werd snel gereageerd op vragen. Toen het boek was gedrukt moesten er nog wat wijzigingen worden doorgevoerd. Geen probleem. Snel gehandeld door boekscout. Al met al een zeer positieve ervaring. Kijk uit naar onze volgende samenwerking

Ik ben zeer onder de indruk van de zorg en de aandacht die de medewerkers van Boekscout aan mijn manuscript hebben gegeven. De wijzigingen die ik zelf lopende het proces heb aangebracht werden probleemloos verwerkt.

Mijn ervaring is erg posities omdat de werknemers bij Boekscout onwijs behulpzaam zijn.

Boekscout is de perfecte uitgeverij voor beginnende en/of jonge schrijvers. Ze bieden iedere schrijver een gelijkwaardige kans en focussen niet op naamsbekendheid, zoals veel andere uitgevers wel doen. Deze uitgever bied ook veel mogelijkheden voor buitenlandse schrijvers omdat ze veel via email doen. Wat ik het meest fijne vond aan deze uitgeverij is dat ik twee contact personen had waar ik echt op kon rekenen en die mij duidelijk van alles op de hoogte hielden. Een minpuntje voor mij is misschien de marketing afdeling omdat ik het laatste moment van de persberichten en promotie een klein beetje onoverzichtelijk vond. Hier had ik graag iets beter over geïnformeerd willen worden.

Super ervaring!

Boekscout is een positief bedrijf, waarin het goede in de auteurs naar boven wordt gehaald en gestimuleerd. Dat waardeer ik enorm! De begeleiding is eveneens heel fijn, overzichtelijk en goed haalbaar.

Uitstekende begeleiding en zeer tevreden!

Boekscout heeft voor mij een droom waar gemaakt, en dat is iets heel belangrijks voor mij en daar blijf ik ze altijd dankbaar voor. Vanaf het eerste moment toen ik een belletje kreeg dat ik mijn boek bij Boekscout mocht publiceren, voelde ik mij direct thuis bij hun. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd en opgevolgd met een email waar je alles nog eens door kon lezen. Uiteraard heb ik zelf gezorgd voor een manuscript die was gecorrigeerd en redirigeerd door een profesionele redacteur. Maar dat is echt alles wat ik zelf heb moeten doen. Na de web-seminaar ging alles nog eens sneller en werd het publiceren van mijn boek een serieuze aangelegenheid en moest er best wel hard gewerkt worden om alles in orde te krijgen. Maar nogmaals waren daar de begeleidsters die er voor zorgden dat alles in orde kwam. Snelle antwoorden op mijn mails, duidelijke uitleg en een auteurs login om alles op een rijtje te hebben. Mijn boek is nu een week op de markt en ik ben super trots op het resultaat. En dit alles mede dankzij Boekscout. Dus jongens, echt heel erg bedankt en voor alle mensen die een droom hebben om een boek op de markt te krijgen voor groot of klein publiek, ga ervoor!

Ziet er goed uit. Snelle communicatie. Duidelijk en een mooi boek.

Omdat mijn bestelde boeken niet aankwamen heb ik het nogmaals besteld. 'Ergens' was het zoekgeraakt maar na twee weken kwam eindelijk mijn bestelde pakketje thuis.. Het ziet er goed uit en ik ben er erg trots op!

Ze zeggen wat ze doen en doen heel snel wat ze zeggen

Het uitgeefproces was van het begin tot het einde heel plezierig, duidelijk en to the point. Als je van de ene afdeling naar de andere gaat, wordt de draad weer meteen opgepakt en hoef je je niet opnieuw voor te stellen. Ze weten waar ze voor staan en loodsen je nauwgezet door het proces. Wat mij betreft niets dan lof, ook over het enthousiasme waarmee aan jouw boek wordt gewerkt.

Het was een goede en fijne samenwerking.

Ik heb de samenwerking met Boekscout bijzonder goed ervaren. Het was heel fijn dat zij de planning hadden opgesteld en mij daar geregeld van op de hoogte stelden. Daardoor verliep het hele proces soepel. Als ik vragen en/of opmerkingen had, dan kon ik altijd bij Boekscout terecht. En ik kreeg altijd snel een reactie op mijn vragen. Het gehele proces is goed verlopen en ik kijk er dan ook heel goed op terug.

Fijne uitgever met prima ondersteuning

Het proces van uitgeven wordt op een prettige manier van a tot z doorlopen. Medewerkers zijn toegankelijk, vriendelijk en professioneel. Dank voor jullie hulp.