Mijn ervaring is positief, reageren snel en vakkundig.

Positief, reageren snel en vakkundig.

Top gedaan

Soepel en prima geregeld

prima gedaan

zeer professioneel, vlot gedaan

Goeie uitleg wat hij ging doen en was ook snel klaar.

Uw organisatie werkt met benedenmaatse equipment!

Vriendelijke man die zijn best deed. Maar met een breinaald of barbeque pen moest bepalen of er isolatie onder de vloeren zat. "Ik moet het kunnen zien," zei hij steeds. Maar isolatie materiaal wordt door ieder die het aanbrengt zoveel mogelijk weggemoffeld, omdat het geen fraaie aanblik biedt. Er was geen ruimte voor logisch verstand. Immers, vastgesteld werd dat het huis goed geisoleerd was, maar het idee dat als er [waarneembaar] vloerverwarming is geinstalleerd er HOOGSTWAARSCHIJnLIjK ook wel vloerisolatie is aangebracht kon er niet in... Uw organisatie dient snel inversteringen te doen in endografische en dergelijke apparatuur, waardoor de breinaald vervangen kan worden en u ook deel gaat uitmaken van de moderne maatschappij. Ons huis kreeg een "C" kwalificatie die zeker "B" had moeten zijn.

De beloofde “binnen een week “ werd niet waargemaakt.

De dame die ons bezocht om de metingen te doen was rustig en aardig en deed het prima. Daarna was het wachten … 3 weken ipv binnen een week. Dat kwam door een extra controle werd ons gemeld. Dat zou kunnen natuurlijk echter wel toevallig dat de controle achter de rug was op het exacte moment dat ik belde. Komt dan meer over als : oeps, vergeten. Dit is bedoeld als positieve feedback. Vriendelijke groet.

goede ervaring

ik ben plezierig geholpen voor een energielabel. gaf geen overlast in huis en het rapport was snel en deskundig geleverd.

Prettige werknemer en kundig

Deed vakkundig zijn werk

Snel, duidelijk en uitstekend

Keurig correct goed advies.

Snel en helder

Een snelle en heldere afhandeling. Erg prettig.

Er wordt niet heel goed gekeken

Ik had bewijsstukken klaarliggen van isolatieklussen, maar daar werd niet eens naar gekeken. De keuring is erg globaal, nogal weinig service voor het geld dat je betaalt en als het invloed zou hebben gehad op mijn verkoopproces zou ik serieus een klacht ingediend hebben. Ik moest zelf achter mijn rapport aan, was gewoon vergeten. Erg slordig. Ik zou en andere kiezen...

Super , alles goed en op tijd verlopen volgens afspraak !

Woningkeuren.nl gevonden via Google , contact gemaakt en alles is zeer vlot en volgens afspraak verlopen .

Snel en correct

Via onze makelaar doorverwezen, alles naar wens verlopen.

Fantastische service!

Ik had met spoed een energielabel nodig en dat bleek niet zomaar even ergens op korte termijn te regelen. Maar via Woningkeuren werd binnen 1 werkdag een afspraak ingepland en weer een werkdag later had ik mijn label binnen. Ontzettend mee geholpen, echt top, bedankt!

Snelle reactie en prima medewerking

Snelle reacties en prima medewerking

Wat een onzin

Het bezoek nam amper 10 minuten in beslag. En dan een factuur van dik 300 euro. Geldklopperij

Zeer snel een afspraak en binnen korte tijd een keurig rapport.

Vriendelijk contact, snel een afspraak kunnen maken en binnen enkele dagen een zeer uitgebreide rapportage ontvangen. Zeer tevreden.

Prima uitgevoerd

Enige puntje van kritiek die ik had is dat het niet mogelijk was op een gewenste dag die mij uit kwam een afspraak te maken. Verder heeft de uitvoerder netjes contact met mij opgenomen dat hij eraan kwam en iets later was. Tegen heeft hij snel het label naar mij gezonden wat heel erg prettig was. Nog een ander puntje van kritiek, waar u Verder niks aan kunt doen, is dat ik het belachelijk vind dat iets wat de overheid wilt dat woningbezitters allemaal moeten hebben er ook zelf voor op moeten draaien. Laat de overheid dit lekker zelf betalen, aangezien dit niet goedkoop is om te laten doen.

Snel geregeld

Energielabel nodig ivm verkoop woning. Afspraak gemaakt, persoon was perfect op tijd, binnen een week het label binnen en achteraf betalen. Top geregeld. Aanrader!

Overleden

Mevrouw is overleden dus kan geen beoordeling geven.

Professionele service en snelle afhandeling.

Lijkt mij correct verlopen

Ik kan alleen zeggen dat er voor zover ik dat kan beoordelen naar beste weten en kunnen is gerapporteerd

Alles prima geregeld zoals afgesproken

Zie hierboven. Ben zeer tevreden over werkwijze van Woningkeuren.nl en kan ze dan ook van harte aanbevelen.

Kernreactorstraat 13 c

3903LG Veenendaal

Over Woningkeuren.nl

Woning laten Keuren, voor keuringen zonder gedoe. U kunt bij ons terecht voor NEN 2580 meetrapporten, energielabels en energie advies. Altijd binnen 1 week en in héél Nederland.