Snelle en vakkundige service

Aanvraag kon snel in behandeling worden genomen. Goede communicatie . Vriendelijke en vakkundige meneer die de meting/keuring kam verrichten. Dezelfde dag nog rapport ontvangen! Zeker aan te bevelen.

Vriendelijk, duidelijk en snel gedaan

Geen idee hoe dit zou gaan gebeuren. Ik had nog wat tekeningen en facturen, en dat helpt allemaal voor het bepalen van het isoleren van het huis. Het was snel en goed geregeld.

Zeer goed geholpen

Erg vriendelijke mevrouw!!! Ze legde alles goed uit.

Prima, nette en snelle service volgens afspraak

Na het maken van een afspraak was er al snel contact. Daarna is alles volgens afspraak verlopen en afgehandeld.

Snel reageren en afspraak op heel korte termijn.

Er is snel gereageerd op de aanvraag voor de energiekeuring. Afspraak was op zeer korte termijn en de vriendelijke keurder kwam op de afgesproken tijd. Goede toelichting gekregen en de volgende dag werd het keuringsbewijs al toegestuurd. Prima organisatie.

Zeer tevreden en snel geregeld

We zijn zeer tevreden over de keuring en het was snel geregeld via de website aangemeld en we kregen snel bevestiging en datum voor keuring. De keurmeester was erg vriendelijk.

Werd geregeld door financiële adviseurs

Zonder te zeuren of opmerkingen te maken ging medewerker aan het werk. Wij hebben er totaal geen last van gehad.

prima geregeld

goede afspraak en snel gemaakt. rapport op tijd volgens afspraak geleverd

rommelige keuring met 2x een verkeerde label tot gevolg.

En als je huis wilt verkopen is dit extra stress die je niet kunt gebruiken.

Professioneel!

Een zeer vriendelijke, kundige en informatieve mijnheer. Rapport was er binnen enkele dagen! Zeker een aanrader !

Keurig, goede klantgerichtheid

Er werd niet direct gevraagd een bedrag te betalen zonder onderzoek. Factuurbetaling goed geregeld. Bezoek en afspraak snel gerealiseerd. Fantastisch gewoon, nergens zo snel, accuraat en precies.

Zijn grondig

Hebben goed werk geleverd

Energieverbruik mbt keuring bleef onbekend wel label B

Samen duidelijke verwoording mbt energieverbruik

Snelle service

Snelle service

Alles is heel prettig verlopen.

De keurmeester kwam netjes oprijd. Hij deed alles keurig en nauwkeurig, professioneel.

Matig

Na een eerder onderzoek werd vastgesteld dat ons huis Energie label A of B had. Uw bedrijf komt op energielabel C. Een beetje vreemd, omdat ik momenteel maandelijks nog geen €75,00 aan gas en elektriciteit betaal en bij de jaarrekening nog een bedrag terug ontvang. Na de verhogingen in 2022 zal het maandbedrag waarschijnlijk steigen naar ca. € 110,00. Voor een vrijstaand huis is dit bedrag nog niet veel. Vreemd dat er verschil in de opname zit. Helaas.

snel en deskundig

afspraak maken gaat eenvoud en snel, deskundige opname en snelle afhandeling

Bouwjaar is leidend

Bij de bouw van onze woning zijn diverse zaken beter geïsoleerd dan gebruikelijk was voor dat bouwjaar. Het dak is aantoonbaar geïsoleerd met een RC waarde van 3.5 en de muren met RC 3 Dit is niet in het energielabel meegenomen omdat in dat bouwjaar een RC 2.5 gebruikelijk was... Je probeert het tijdens de bouw beter te doen dan op dat moment gebruikelijk is maar daar wordt niets mee gedaan. Dit vindt ik best raar.

Fijne keuring, goed bekeken en afvies

prima keuring

Prima keuring.

Mijn ervaring is positief, reageren snel en vakkundig.

Positief, reageren snel en vakkundig.

Top gedaan

Soepel en prima geregeld

prima gedaan

zeer professioneel, vlot gedaan

Kernreactorstraat 13 3903LG Veenendaal

Over Woningkeuren.nl

Woning laten Keuren, voor keuringen zonder gedoe. U kunt bij ons terecht voor NEN 2580 meetrapporten, energielabels en energie advies. Altijd binnen 1 week en in héél Nederland.