Gedegen

Een woningkeuring dor mijn hypotheek verstrekken aangeboden vonden wij zeer interessant en werd gedegen door woonkeuren uitgevoerd. Zo gedetailleerd alles opmeten, bekijken en op foto's vastleggen hadden wij niet verwacht. Het resultaat keuringsrapport stemt ons tevreden en geeft ook mogelijkheden voor duurzame verbeteringen in de toekomst.

De afhandeling liep vertraging op. Duurde lang voordat we de uitslag kregen

Keken alles goed na

Ze hebben de tijd genomen om alles goed te bekijken

Goed en duidelik in uitleg

Netjes geholpen en alles goed geregeld

Vakkundig en correct

Vakkundige beoordeling. Snel het rapport ontvangen.

Alles perfect gemeten en snel de energie label in huis.

uitstekend, prettig en professioneel

Zoals aangegeven, zie boven.

Snelle afhandeling

Inspectie huis kon op korte termijn. Wel de inspecteur op veel zaken moeten wijzen. Berekening van label viel zwaar tegen, desondanks alle isolatiemaatregelen.

Prettige en deskundige medewerker

De contacten waren goed. LRapport was snel gereed.

betrouwbaar

correcte communicatie en snelle uitvoering.

Duidelijke uitleg over wat er allemaal gemeten werd, en ook behoorlijk snel het uiteindelijke rapport.

Snelle en goede serviceverlening

Jammer dat het verslag niet direct naar mij was gestuurd maar naar de makelaar. Maar het is goed gekomen.

Snel, deskundig en goed bereikbaar

Na een eerste contact wordt snel een opname gepland, werkwijze is helder en professioneel en binnen paar dagen een rapport in huis. Erg prettige ervaring.

Helemaal goed !

Zeer snelle reactie voor een keuring. Keuring van label is naar verwachting uitgekomen, kosten waren ook scherp. Heeft men snel een energielabel nodig kan ik Woningkeuren.nl aanraden.

Er kwam een zeer deskundige man om het huis te bekijken, en hij gaf nog tips ook!

Een aardige bekwame man

Zeer deskundig woning inspectie meegemaakt

Heel netjes.

Precies op de afgesproken tijd. Heel beleefde 'keurmeester'. Rapport keurig op tijd en zeer uitgebreid. Ondanks de niet geplande regenbui toch nog een uitgebreide buiteninspectie uitgevoerd onder de paraplu. Niets dan lof.

Snelle service met goede informatie.

Hele vriendelijke adviseur die ook duidelijk info verstrekt als je vragen hebt. Snelle en uitstekende service met het maken van afspraak, de afspraak zelf en de afhandeling van het keurmerk.

Gewoon goeie service

Aangename medewerker, weet waar hij mee bezig is. Bedankt voor de meer dan prima service. Gr. stuvesande Terneuzen.

Goed en snel

goedeservice en snel met de berekening

Het was helemaal perfect!

Was echt onder de indruk hoe zorgvuldig de medewerker zowel de tekeningen alsook het huis bestudeerde! Wach alleen nog op uw advies inzake het eventueel van de energie afhalen van de woning. Liefst wel alles laten zitten maar toch zelfstandig maken.

Goeie ervaring

Professioneel te werk in een relaxte sfeer

Snelle en vakkundige service

Aanvraag kon snel in behandeling worden genomen. Goede communicatie . Vriendelijke en vakkundige meneer die de meting/keuring kam verrichten. Dezelfde dag nog rapport ontvangen! Zeker aan te bevelen.

Vriendelijk, duidelijk en snel gedaan

Geen idee hoe dit zou gaan gebeuren. Ik had nog wat tekeningen en facturen, en dat helpt allemaal voor het bepalen van het isoleren van het huis. Het was snel en goed geregeld.

Zeer goed geholpen

Erg vriendelijke mevrouw!!! Ze legde alles goed uit.

Over Woningkeuren.nl

Woning laten Keuren, voor keuringen zonder gedoe. U kunt bij ons terecht voor NEN 2580 meetrapporten, energielabels en energie advies. Altijd binnen 1 week en in héél Nederland.