betrouwbaar

betrouwbaar

• Nazorg en Garantie

Het hele proces liep goed Wederzijds vertrouwen id gegemaakte afspraken vwb materialen en instaleren Prettige samenwerking

• Nazorg en Garantie

Jong bedrijf, snel gegroeid, denkt goed mee.

Een huis bouwen is een avontuur op zich, Juiste partners hierin zijn belangrijk. We stonden open voor advies en kregen dit ook bij de voorbereidende gesprekken. Vanwege groei wel enkele nieuwe collega's die niet zo veel verstand van zaken hadden dan andere. wat kleine zaken zijn mis gegaan. Maar al met al tevreden over de samenwerking. bij ons volgende huis zou ik weer met ze in zee gaan.

Oké

Ik denk dat alles goed is verlopen. De nazorg moet nog blijken. En de kwaliteit ook.

• Nazorg en Garantie

Er moest een nieuwe aardpen geslagen worden. Dit hoort bij de kleinere klussen en die worden meestal op 1 dag gedaan. Vanwege de drukte konden ze geen tijd aangeven, maar binnen 2 weken kwamen ze al.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

er zit wel een verschil in de verschillende afdelingen, vandaar mijn uitleg.. Merijn die de panelen geïnstalleerd heeft helemaal top, hij heeft ons goed begeleidt, wist al onze vragen te beantwoorden en nam echt de tijd om alles uit te leggen. Ik kon hem buiten werktijd zelfs prive appen met een kleine vraag. De mensen van de planning, beetje jammer dat ik als klant zelf moest vragen wanneer de panelen kwamen. Er was aangegeven in maart, dan zou het netjes zijn als we op de hoogte gehouden werden, maat ik heb eind maart zelf gebeld. Toen werd de afspraak geannuleerd wegen sneeuw wat begrijpelijk is. Maar wat dan wel weer jammer was is dat ik zelf weer moest bellen voor een nieuwe afspraak. De dame van de administratie kon me niet helpen met mijn vraag over het terugvragen van de btw. Sterker nog, ze gaf aan dat als ik uitgevogeld had wat het probleem was dat ze dat wel graag wilde weten want misschien had een andere klant ook deze vraag. Het zou natuurlijk klantvriendelijk zijn geweest als ze dit even had opgepakt met de belastingdienst. Nu gaat mijn boekhouder het voor me oplossen, dit zou eigenlijk niet nodig moeten zijn als er beloofd wordt dat er geholpen wordt met het terugvragen van de BTW. Al met al tevreden, uiteindelijk gaat het om het vakmanschap mbt het leggen en aansluiten van de panelen en de vragen die we daar over hadden. Dat is echt goed opgepakt door Merijn.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel, duidelijk en overzichtelijke rekening.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

volgens afspraak alles geleverd en geinstalleerd

• Nazorg en Garantie

We zijn super tevreden met de installatie van de zonnepanelen.

Meterik Elektro heeft ons zeer professioneel advies gegeven en de uitvoering is op tijd tot volle tevredenheid afgewerkt.

• Nazorg en Garantie

Vakmannen met oog voor detail

De mannen die de panelen geplaatst hebben kwamen zeer vakkundig over en zijn in staat om mee te denken in oplossingen. Ook het gebruik van de app werd duidelijk toegelicht.

• Nazorg en Garantie

Goed werk geleverd en goed gecommuniceerd

Goed werk, ga zo door!

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf, goed materiaal, bij vragen via mail of app, redelijk snel antwoord of een telefoontje om te helpen.

• Nazorg en Garantie

Punctueel, netjes, bereikbaar en meedenkend

Meterik electro heeft met de verbouwing alle elektra opnieuw aangelegd. Dacht mee in kostenbesparende oplossingen en geeft goed advies.

• Nazorg en Garantie

Materiaal prima, vertegenwoordiger zeer matig.

Materiaal prima, vertegenwoordiger zeer matig.

• Nazorg en Garantie

Goede kennis en uitvoering, communicatie mag beter

Je moet er echt achteraan om een afspraak te krijgen en een offerte te ontvangen. Ze hebben het erg druk en dat merk je. Uitvoering en kennis is prima in orde. We zijn verder zeer tevreden.

Netjes ,ze komen afspraken na

Ze werken netjes ,en komen afspraken na

Hoeg

Goed nakomen afspraak

• Nazorg en Garantie

Excellent service and good response time.

meedenkend, ervaren, netjes

meedenkend, ervaren, netjes en afspraken nakomen

top

denken goed mee, komen afspraken na, nemen de tijd

Netjes en snelle service

Vriendelijke mannen die netjes werk leverden.

Top vakmensen

Top vakmensen

• Nazorg en Garantie

prima werk geleverd en een betrouwbare partij!

niet alleen technisch goed qua installatie maar ook het advies eerlijk qua rendement en esthetisch het beste was.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kundig personeel, met goed advies en zeer goede begeleiding ook achteraf bij de aanvraag voor de btw-teruggave. Ze konden de zonnepanelen snel plaatsen en het ziet er goed uit.

• Nazorg en Garantie

Heb uitstekenende ervaringen met dit bedrijf.

Een vakkundig en betrouwbaar bedrijf En komt zijn afspraken na.

Dwarsweg 8 5964 PG Meterik

Over Techniek Nederland