Uiteindelijk top opgeleverd

Het advies was prima, we zijn echt tevreden over het Enphase systeem. echter de installatie van de zonnepanelen was heel erg slecht. Serre: 4 verkeerde, zijpanelen, 1 zonnepaneel scheef gemonteerd, aansluiting kabelopvoer belabberd, aanlsuiting elektrtisch gedeelte niet deugdelijk aardlitze lag bloot. Kabel moest volledig worden vervangen. Foto's beschikbaar. Overkapping.: Installatie zonnepanelen schots en scheef gemonteerd op damwandplaten. Foto's beschikbaar. Oplossing Marijn heeft naast een goed adviseur, zich ook als heel goed vakman bewezen. Alle issues heeft hij vorige week zonder discussie kordaat en professioneel opgepakt, met uiteindelijk het gewenste resultaat. De panelen liggen er super strak op. Klasse!! Meterik Elektro levert een mooi systeem wat ik bij andere regionale leveranciers nog niet heb gezien. Dat is ook de reden dat we voor Meterik Elektro hebben gekozen. Het bedrijf zal wel veel meer moeten gaan doen aan kwaliteitsborging van het installatiewerk. Hierin zijn ze in eerste instantie fors te kort geschoten. Zie bovenstaande issue's. Sturing op kwaliteit bespaart kosten aanzienlijk en verhoogt de klantteverdenheid.

Goede service en afspraken

Zonnepanelen netjes en zoals afgesproken geplaatst, binnen ook alles vakkundig en netjes geïnstalleerd. Nazorg en garantie kan ik nog niet beoordelen, omdat ik hier nog geen gebruik van heb hoeven te maken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wederom goed geholpen, op naar de volgende!

Van A tot Z goede ervaring. Heldere uitleg, Offerte op maat, goed meedenken. Snelle realisatie. Problemen zijn uitdagingen en je word goed op de hoogte gehouden wanneer er een probleem is. In dit geval was er een systeem probleem bij de leverancier van de micro omvormers. Meterik elektro heeft hier adequaat op geacteerd.

Zonnepanelen

Goede uitleg vooraf, tijdens de montage en achteraf. Netjes werk afgeleverd

Deskundig en betrouwbaar

Duidelijke uitleg, transparante offerte en goede communicatie gedurende het gehele traject.

Super goed

Denken in oplossingen, adviseren en realiseren. Nette en vriendelijke monteurs.

• Nazorg en Garantie

Hele traject zonnepanelen goed uitgevoerd

Verstandig advies aan huis, duidelijke afspraak wanneer ik een uitgewerkt voorstel kon verwachten. Offerte voor een paar opties gekregen en het werk ca. 6 weken later uitgevoerd. Er is netjes gewerkt, kabel leggen in overleg.

Snel en accuraat

Ze kwamen snel en waren flexibel. Alles goed aangesloten en prijs viel mee.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top service en zeer klantvriendelijk

Het plaatsen van de 3F+1N hoofdschakelaar was binnen no time gepland en vervangen. Zeer vriendelijke monteur die ook open stond voor vragen en hier eerlijk antwoord op gaf. Schappelijke prijs en meteen de nodige bedrading vervangen. Geen gebruik hoeven maken van nazorg of garantie dus dan die verder niet beoordelen.

vakwerk geleverd.

Het werk is prima uitgevoerd, zoals gevraagd. Als opmerking wil ik wel aangeven dat we het vreemd vinden dat de opname van het werk, 0,75 uur, ook gefactureerd wordt. We gingen er vanuit dat dat dan wel in de prijs zou zitten.

Prima, snel, goed

zeer netjes geholpen

met carnaval geen stroom in huis dit werd door Meterik Electro goed en vakkundig opgelost

van uitstekende kwaliteit.

Met een luttele storing in het weekend, naar een project als dit is voor ons een uitstekende ervaring geweest. Vriendelijk met de storing heeft me er toe aangezet in zee te gaan met Electro Meterik voor dit project. Dit alles heeft vertrouwen in Elektro Meterik gegeven. Ik geef bewust 9-10 zeer goed, zodat het bedrijf altijd op verbeterpunten kan en blijft letten.

Snel, flexibel en deskundig

De aardaansluiting van ons huis moet gecontroleerd worden. Maandagochtend gebeld en maandagmiddag kwam er iemand langs om het te controleren. Gelukkig was alles in orde.

Snelle service

Verstand van zaken

• Nazorg en Garantie

Komt afspraken na. Uitstekende service voor een probleem dat niet eens door hun is veroorzaakt.

Zou ik iedereen aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Goede service en vriendeljk personeel.

Goed!!

Goede, vriendelijke service

Goed en deskundig geholpen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Volgens afspraak en netjes gewerkt

Werken netjes Ze komen alle afspraken na Werken goed door Ruimen alles netjes op Indien nodig altijd contact persoon bereikbaar

• Nazorg en Garantie

correct vanaf begin tot eindresultaat

Vanaf het eerste telefoontje worden de afspraken nagekomen. Achteraf hebben we qua uren wel teveel afgerekend voor ons gevoel. Er werden meer uren vooraf ingeschat.

snelle goede service,prima tevreden

Snelle reactie op aanvraag,en het vervolg volgens afspraak werkzaamheden afgerond. Prima tevreden.

Snelle en prima service

Na telefonisch contact met Meterik Elektro is er gelijk iemand komen kijken en alles supersnel in orde gemaakt netjes achtergelaten top werk geleverd ben erg tevreden . Bedankt allemaal voor alles !!!!!

Goede deskundigheid en klantvriendelijk

Iedereen aan te bevelen

• Nazorg en Garantie

Goede service en prima werk geleverd

Communicatie is goed geregeld. Direct contact maakt dat alles soepel verloopt. Plaatsing ook snel en netjes en vakkundig.

Over Techniek Nederland