Alle afspraken nagekomen, montage keurig uitgevoerd. Leuk montage team, erg gemotiveerd en behulpzaam.

Ontzettend tevreden!

Mijn ervaring met Bas Bosch is ontzettend goed. Van offerte tot plaatsing is Bas duidelijk, precies en professioneel. De planning van Bas Bosch was perfekt. We moeten er even bij vermelden dat het team van Bas onze dakkapel op de heetste dag van het jaar geplaatst heeft. De ene dag kwam zijn team de dakpannen eraf halen en de volgende dag stonden ze hier precies om 7 uur op de stoep. Rond 11.30 waren ze klaar en hadden we een prachtige dakkapel staan. Dikke 10 voor dit bedrijf, zijn medewerkers en uiteraard de dakkapel!

Snelle levering, goede kwaliteit

Na inmeten van de dakkapel zat hij er 3 maanden later al op. Was binnen 6 uurtjes gepiept (dakkapel van bijna 4 meter). Fijne ingebouwde rolluik en mooie hor in het raam.

Goed georganiseerd in een dag een dakkapel. Vakkundig en leuk personeel.

Jullie hebben perfect werk geleverd

Superrrrrr

Volgens afspraak waren de jongens van basbosch om 7 uur aanwezig. het werk dat ze hebben afgeleverd in een woord gewoon superrrrr

Snelle en correcte levering

Dakkapel werdt snel en zonder problemen geinstalleerd. Alles netjes opgeruimd achtergelaten.

Mooie dakkapel maar niet vlekkeloos verlopen

Het plaatsen van de dakkapel verliep goed. Met 4 man binnen 1 dag geplaatst, mooie prestatie. Helaas ook wat aandachtspunten: * 1 kant ruimte tussen dakkapel en bestaande dak dicht gemaakt met pur, aan de andere kant niet. Hier was teveel pur voor nodig, daarom werd dit niet uitgevoerd. * Bestaande luchtafvoer van afzuiging moest verplaatst worden. Dit is niet netjes gedaan. Pijp op het dak staat nu scheef. Bij eerste regenbui meteen een lekkage. Dit is snel verholpen. Hopelijk blijft het hierbij. * Plafond dakkapel zit niet overal gelijk. Hierdoor bij binnen afwerking extra werk om het gelijk te krijgen. * Veel stenen binnenkant weggehaald voor plaatsen van balk. Dit helaas niet meer opgevuld. Wanneer bovenstaande goed was uitgevoerd waren we zeer tevreden geweest. Eindresultaat is mooi, veel complimenten. Geef wat extra aandacht aan de eindafwerking, dat maakt het gevoel erbij ook wat beter. Al met al dus tevreden over het resultaat.

Super! Binnen een paar uur een prachtige dakkapel op mijn huis!

Goede service, alles volgens afspraak en zonder rompslomp, binnen een paar uur een prachtige dakkapel op mijn huis! Kortom: perfect!!

zeer goet

zeer snel en vakkundig werk geleverd,

Vlug en tevreden

Geheel volgens planning en afspraak

De dakkapel is op de juiste dag geleverd, en voldoet compleet aan onze verwachtingen. Een service aanvraag nav een vermeend mankement, werd direct opgepakt. Daags erna was een monteur aanwezig.

Snel,goed,netjes

Zeer vriendelijk geholpen,levertijd sneller dan verwacht waren we heel blij mee.plaatsing ging snel en vakkundig.Alleen jammer dat ze niet meer de volledige binnen afwerking verzorgen.verder perfect.

Workplace Services Analyst

Een zeer goed op elkaar ingespeeld team, dakkapel geplaatst in één dag, medewerkers beantwoordden vragen, zeer prettig. Het belangrijkste is dat de service 100% perfect is. Bedankt Bas Bosch

Vakmanschap

Vandaag geplaatst in nog geen 4 uur. Alles netjes opgeruimd en al het puin word naar beneden gebracht. Team bestond uit 3 vriendelijke mannen waaronder de zoon. Ziet er allemaal zeer degelijk uit, snel geplaatst na bestelling en een eerlijke prijs.

Snel en professioneel werk, zoals het hoort. In één dag een grote en positieve verandering in het hok. Jonge energieke jongens die goed werk leveren. Alles voor een goede prijs.

Hebben we de juiste keuze gemaakt?

Wanneer je achteraf blijft zitten met de vraag, hebben we de juiste keuze gemaakt. Voelt het niet helemaal lekker. Onze dakkapel in april besteld, zou in oktober/november geplaatst worden. Alles was prima op tijd en reacties op mails waren snel. We moesten wel overal zelf achteraan vragen. We hadden het gevoel alsof wij ook dakspecialisten zouden moeten zijn. Waardoor we dus ook een standaard kleur kozijn hebben, welke niet matcht met onze andere kozijnen. Jammer! Halverwege de levertijd werd landelijk bekend dat het hout zoveel duurder was geworden, dus daar heeft Bas slim op ingespeeld en een naheffing op de factuur bij ons neergelegd. Prima, kan gebeuren en aangezien we er niet vanaf wilden gewoon betaald. Maar toen kwam de dakkapel. Met vooral veel oud hout. Waarom oud? Het was gedeeltelijk verbrand... Aangetast door de brand die eerder bij Bas Bosch was geweest. Het hout was niet slecht, zeker nog prima bruikbaar, maar wetend dat we een verhoging hadden betaald voelde dit niet goed. Dag van de plaatsing, onze trap komt wat ongelukkig uit op zolder, waardoor wanneer je niet oppast je hoofd stoot tegen een spant. Nadat dit meerdere keren bij de plaatsers gebeurde, werd de vraag gesteld, waarom we deze niet weghaalde. Toen Bas zelf een kijkje kwam nemen, de stap gezet deze dan maar weg te laten halen door hen, want deze zou niet nodig zijn, naar zeggen van hen. Hebben we de juiste keuze gemaakt? Wij twijfelen. Als niet dakspecialisten en reacties van bouwdeskundigen, vragen wij ons af of de dakspant wel doorgezaagd had mogen worden. Hij zit er tenslotte niet voor niets. Daarnaast voelt de prijsverhoging ook niet rechtvaardig. We zijn tevreden, maar had het vele malen beter gekund? Ja zeker weten.

De 2 dakkapellen werden in minder dan 2 dagen netjes geplaatst

Ondanks de kou werd er door de ploeg flink doorgewerkt.

Een Aanrader!

Door omstandigheden langer moeten wachten dan verwacht, maar het is meer dan de moeite waard geweest…Vakkundig gezet!

Wij zijn zeer tevreden! Mooi werk afgeleverd volgens afspraak.

Zeer mooie dakkapel

Zeker zal ik Bas Bosch en team aanbevelen bij personen die vragen hebben om een dakkapel te laten plaatsen

Top levering en service binnen 1 dag

Inmeten was een uurtje, plaatsen van onze dakkapel was binnen 6 uurtjes gedaan. Binnen 1 dag was écht alles geregeld. Dakkapel is mooi en groot. We zijn er super blij mee. Aanrader!

Heel erg mooie dakkapel en vakkundig geplaatst.

We zijn gewoon zeer tevreden. We hebben een mooie dakkapel gekregen en het plaatsen ging supersnel en vakkundig. Gewoon top en zeker aan te bevelen.

Prima dakkapel. Vakkundig geplaatst. .

De aftersale was prima.

Alles volgens de offerte geleverd en geplaatst.

Met drie man sterk werden twee oude dakkapellen verwijderd. Vervolgens werden met een kraan de twee nieuwe dakkapellen geplaatst. Het oude materiaal werd op pallets gezet en met behulp van de kraan netjes op de oprit gezet. De nieuwe dakkapellen werden netjes afgewerkt en de rolluiken werden geplaatst. Na afloop van de werkzaamheden werd er goed uitleg gegeven hoe alles werkt. De bijbehorende horramen worden later geleverd.

Over Bas Bosch Dakkapellen en dakwerken

Bas Bosch, de specialist in Dakkapellen. In één dag extra licht én ruimte!