Door goed en persoonlijk contact snel tot zaken kunnen komen.

Geen luchtfietserij, gewoon helder en open tot zaken kunnen komen. Een eerste traject was zo goed bevallen, we hebben in onze omgeving iemand anders ook NLInvesteert aangeraden, en dit is ook tot een goede invulling gekomen.

• Betrokken

Heldere communicatie en goed mee denken

NLInvesteert is betrokken bij de aanvraag en helpen je goed mee het gehele traject!

• Betrokken

Goed, persoonlijk en snel advies

NL Investeert heeft ons goed geholpen bij een vervolg financiering. Ze kijken mee en adviseren bij het bedrag, de rente en de voorwaarden. Het netwerk van NLI is groot, daardoor kunnen ze op verschillende manieren financiering regelen. Ik ben erg blij met de hulp van NLI en het heeft ons enorm geholpen om te groeien.

• Betrokken

Indien snel genoeg, anders vis je vaak achter het net

Al een aantal keren willen investeren en is mij pas 2 keer gelukt. Je kan bijv vanaf 10:00 investeren en meestal is het dan zo druk op de website dat je niet meer kan inloggen en als je dan toch op het project kan inloggen is het binnen een minuut al 100% en is het het dus onmogelijk om nog te investeren. Jammer.

Fijn platvorm om via te investeren. Ze nemen alle zorgen uit handen

Fijn platvorm om via te investeren. Ze nemen alle zorgen uit handen

• Betrokken

Solide investeringskansen, en je moet er snel bij zijn

De manier waarop NLInvesteert de aanvragen presenteert vind ik volledig en erg inzichtelijk. Al mijn investeringen zijn tot heden terugbetaald of gemotiveerd uitgesteld. De aangeboden rentes vind ik aantrekkelijk. Meerdere investeerders vinden dat blijkbaar ook en ik merk dat zeer alert moet zijn om nog op een aanvraag te kunnen inschrijven.

• Oplossingsgericht N.v.t.
  • Betrokken

Ik heb uitstekende ervaringen met NL Investeert. Betrouwbaar en professioneel.

Ik heb uitstekende ervaringen met NL Investeert. Op persoonlijk vlak met Alex en René (Zwolle), maar ook zakelijk met de investeringen die ik via NL Investeert heb gedaan. Van begin af aan was het vertrouwenwekkend. Nu de banken op alle vlakken hun functie verliezen (of vrijwillig afstoten) is het een zegen dat er nog op zo'n manier geleend en uitgeleend kan worden. Het Fundfestival uit 2019 was ook zeer de moeite waard. Zelden (eigenlijk nog nooit eerder) zo'n zinvolle bijeenkomst voor ondernemers meegemaakt.

• Betrokken

Fijn persoonlijk contact en goed rendement.

Mijn contactpersoon is heel gemakkelijk te bereiken ,reageert snel en is heel behulpzaam. De beleggingen die ik gedaan heb (nu, na een jaar of 2, meer dan 25 posities) doen het allemaal goed behalve eentje (die ene is 100% terugbetaald, maar de toegezegde rente niet). In de Coronacrisis is alles door blijven gaan. Met sommige beleggingen zijn afspraken gemaakt over uitstel van de aflossing, maar geen kwijtschelding. Twee verbeterpunten zijn : 1 betaling rente soms wat later dan tegen einde maand (dat mag wat strakker) en update over de gang van zaken zou ook iets frequenter mogen zeker als eenmaal bekend is dat een investeringen in een wat moeilijker situatie terecht gekomen is (1 ervaring op dat punt). Goed is dan weer de Corona impact rapportage. De website en de financiële rapportage over het verloop van de financiering is goed inzichtelijk.

• Betrokken

NLInvesteert leverde mij ideale financiering: vlot en grondig met duidelijke taal.

Fantastisch!

Gijsbert en Hans hebben het ontzettend snel voor elkaar gekregen om te bemiddelen voor ons bij onze huisbankier. Dit had onze voorkeur ivm lopende rekeningen. Maar in minder dan een maand tijd hadden ze alles voor elkaar en was alles in kannen en kruiken. Petje af! Super gehandeld.

• Betrokken

Prima partij om mee samen te werken.

Prima partij om mee samen te werken. Zij denken met je mee, adviseren je met de keuze die belangrijk is voor de organisatie en zorgen ervoor dat er een partij en/of partijen is/zijn die de uitdaging (in geld) met je willen aangaan. M.a.w. zeer aan te bevelen.

Professioneel en doortastend

We kwamen in December met onze case bij NL invest. mid Januari stond de case klaar voor uitvoer. Doortanstend en kwalitatief goed begeleid.

• Betrokken

Uitstekende behartiging van mijn belangen

Prima rendement, duidelijk dashboard. De afwerking van investeringen in bedrijven die hun moeilijkheden niet te boven komen is beter dan ik had durven verwachten.

Volledige voorlichting, transparante proposities

Ongeveer 20 investeringen gedaan. De voorgenomen trajecten worden doorgaans volledig nagekomen of zonodig “zonder pijn” bijgestuurd. Bij een enkele bleek de onderneming niet haalbaar maar werd toch een quitte resultaat voor de belegger bereikt. De communicatie is altijd laagdrempelig en toegankelijk.

• Betrokken

Prima intermediair met goede profielen en uitstekende informatie

Als investeerder ontvang ik prima investeringskansen met prima informatie waar ik mijn eigen afwegingen goed tegen aan kan houden om tot een beslissing ja / nee te kunnen komen.

Flexibel en meedenkend

Flexibel en meedenkend, het proces liep vlot en snel. We werden goed geadviseerd en ontzorgt hoe de informatie te presenteren zodat voor iedereen duidelijk is wat de kansen en daarbij behorende passende risico's zijn.

• Betrokken

De ondersteuning tot het verkrijgen van de lening is erg goed

Mijn ervaring is dus erg goed en zeker oplossingsgericht

Accuraat, overzichtelijk, begrijpelijk

Goede, leesbare en begrijpelijke informatievoorziening richting investeerders. Bij vragen krijg je altijd snel en een goed inhoudelijk antwoord. Ik investeer inmiddels in zo'n 20 projecten en alle afspraken worden keurig nagekomen. Ook de updates over investeringen die door corona getroffen worden zijn helder en geruststellend. Ik durf geen 10 op betrouwbaarheid te geven, want je weet niet wat de toekomst brengt, maar op basis van de eerste ervaringen zou een 10 terecht zijn.

Makkelijk en toegankelijk platform

Dashboard voor overzicht, proces achter nieuwe investeringen: alles loopt soepel en strak georganiseerd. Uitgebreide informatie met risico beoordeling voor elke opportunity.

• Betrokken

Zeer deskundig om op korte termijn passende oplossing te bieden.

Wij zijn in contact gekomen met NLinvesteert om vanwege onze explosieve groei tot een passende bedrijfsfinanciering te komen. Bij de bekende banken kom je momenteel niet verder; vanwege Corona is er enkel digitaal contact mogelijk. En alles wordt naar achteren geschoven. Veel gedoe dus. Kjeld van Dijk heeft ons wel bezocht en met de 1,5 meter afstand al onze cijfers en behoeften doorgenomen. Vervolgens is hij met een meer dan passende oplossing voor ons bedrijf gekomen. Op heel korte termijn konden wij verder met de uitvoering van ons bedrijf zonder langer te hoeven piekeren over de bij ons passende bedrijfsfinanciering. Bedankt hoor!

Kundige en prettige partij

Anthony Hoogeveen heeft mij actief en kundig geholpen door het realiseren van een overbruggingskrediet en het aantrekken van aanvullende financiering voor mijn organisatie. Anthony zorgt voor resultaat, heeft een goed netwerk, communiceert helder en geeft altijd thuis (ook tijdens zijn vakantie). Een fijne partij!

• Betrokken

Onze (mijn) ervaringen met Anette Bakker welke Nl Investeert als regiodirecteur vertegenwoordigd zijn (is) beslissend voor ons project geweest. Na door reguliere banken op voorhand al afgewezen te zijn, was Annette een optimistische redster in nood. Na een eerste telefonisch gesprek en een vervolg gesprek waarin over de zekerheden en de voorwaarden gesproken is, heeft Annette de aanvraag voor crowdfunding middels NL Investeert voorbereid. En met succes!! Het was fascinerend om te zien dat het gevraagde kapitaal binnen 30 minuten beschikbaar werd gesteld. Dankzij het doortastende optreden van Annette Bakker heeft ons project doorgang kunnen vinden. Annette en investeerders bedankt voor jullie vertrouwen.

Prima gedegen partij

In beginsel sceptisch, Tijdens het financieringstraject ondervonden dat het om een zorgvuldig en deskundig bedrijf gaat. Inmiddels financieringspartner geworden.

• Betrokken

Uitzonderlijk snel, accuraat en inlevingsvermogen

Voor de financiering van een vastgoedproject hebben wij contact opgenomen met NL-Investeert. Na eerst met de huisbankier gepoogd het traject op te pakken en we voorzagen een langdurig en stroperig traject in te gaan heeft NL-Investeert op zeer doortastende wijze onze zaak opgepakt. De financiering was binnen een maand rond. Klasse!

Betrouwbaar

Al jaren zeer goede ervaring met NL Investeert. Tot op heden samenwerking loopt uitstekend, vooral met Albert Lammers en Arne van Ophem. Ze zijn altijd betrokken, flexibel en direct in de communicatie.

Helperpark 288 9723 ZA Groningen

050 700 15 35

Over NLInvesteert

Ondernemers, investeerders en financiers komen samen bij NLInvesteert. Als regisseur van bedrijfsfinancieringen combineren wij verschillende kapitaalsoorten tot de best passende financieringsoplossingen voor ondernemers. Aan investeerders biedt NLInvesteert de gelegenheid te investeren in Nederlandse bedrijven tegen een gezond rendement en een verantwoord risico. Contact 085 4018 705 [email protected]