Betrouwbare partij die actief meedenkt en een goede oplossing vindt.

In een korte tijd is er heel actief meegedacht vanuit onze situatie naar een passende oplossing. Deze kon in korte tijd gevonden worden en hierin zijn wij prima begeleid en geadviseerd.

• Betrokken

NLInvesteert is een partij die hun afspraken nakomt. De samenwerking is prima verlopen. Bedankt voor de bijdrage die jullie hebben geleverd.

• Betrokken

Wij raden Gertjan in Dordrecht iedereen aan!

Ons contact met Gertjan in Dordrecht was zuiver. Hij was altijd goed bereikbaar, handelde ontzettend snel en liet goed zien dat hij kennis van zaken heeft. Door het snelle schakelen en de tijd die hij voor dit project nam, kunnen we met zekerheid stellen dat dit avontuur zonder hem niet gelukt zou zijn!

TopTopTop!!!!

Wilbur is een topper geweest. Op alle momenten heeft hij ons erdoorheen geholpen, gemotiveerd waneer het even tegen zat. Hij is toch de reden waardoor wij door bleven zetten. Het was fijn dat het contact persoonlijk aanvoelde, ondanks je elkaar niet kent. De klik was er vanaf dag 1 wat heel belangrijk is voor mij, als die er niet is houdt het vaak snel op. Wilbur heeft een puur hart en doet echt moeite voor je, zoekt zaken uit waarnodig. Een echte topper! Wij zijn heel tevreden!

• Betrokken

NL Investeert doet wat ze zegt!

Onze samenwerking met NL Investeert verliep zeer professioneel en prettig. Sandra Schrauwen en Erik Scholte hebben een uitzonderlijke kennis van de markt en hebben ons op een zeer prettige manier begeleid. Beide waren zeer kritisch op het business plan en hebben samen met ons veel tijd besteed om alles tot in de finesse op orde te krijgen. Met als resultaat dat we een passende financiering hebben gekregen. NL investeert regelt het gewoon.

• Betrokken

NL Investeert is voor ons een zeer prettige partner gebleken

Het contact was zeer prettig. Ons contactpersoon was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De aandacht en snelheid van werken was ook top. Een echte aanrader voor ondernemers die we met de bank niet uitkomen!

• Betrokken

NLinvesteert gaat verder waar banken stoppen!

Let’s talk about money! Als jonge ondernemer is het een uitdaging om door alle obstakels heen te komen. Een financiering rondkrijgen is daar zeker een van! Nadat Annette op de hoogte was van onze werkzaamheden binnen onze branche heeft ze ons benaderd. We hebben samen alle mogelijkheden doorgenomen. Want waar banken stoppen, gaat Nl investeert verder! Want zo eigenwijs als ik ben ;) had ik natuurlijk zelf al diverse scenario’s en mogelijkheden klaarliggen om mijn prachtige bedrijf naar een nog hoger niveau te tillen. Annette doet alleen zaken waar zij zelf 100% in gelooft. Ik ben blij dat Annette en Erik dit in mij zagen en met mij in zee wilde gaan! Na mijn plannen over uitbreiding met Annette en Erik te hebben doorgesproken en de vragen voor het financiële plan waren beantwoord, hebben we een fantastisch plan in elkaar gezet. Dit plan was na enkele uren rond en binnen no time had ik mijn volledige financiering binnen! Het contact met Annette en Erik is kortom snel en duidelijk. Ze binden er geen doekjes om en beloftes worden meteen omgezet tot daden.

Ondernemersgerichte en kundige financier

H. Hoornaert Scheepvaart B.V. Exit Financiering Schip H.Hoornaert Scheepvaart is de rederij binnen de Hoornaert groep.(www.hoornaertgroup.com) Zusterbedrijven zijn eveneens gevestigd in Zeeuws-Vlaanderen en behalve de rederij wordt gedurende enige generaties onder meer een scheepswerf geëxploiteerd, strategisch gelegen aan het kanaal Gent-Terneuzen. Eind 2021 ontstond de tijdelijke behoefte aan extra werkkapitaal van ruim € 2 miljoen, anticiperend op de verkoop van één van de schepen uit onze vloot. De huisbankier had de wens om deze financieringsbehoefte samen met een derde partij op te lossen. Na een eerste contact met NLInvesteert is Wilbur van der Bas, bekend met de maritieme industrie en met uitgebreide bancaire achtergrond, voortvarend aan de slag gegaan om de kredietbehoefte nader in kaart te brengen en te beoordelen. Samen met een collega (financieringsspecialist) van Wilbur is het project besproken en is gedurende deze periode uitstekend samengewerkt met de huisbankier. Doorlooptijd van de aanvraag, beschikbaarheid van de benodigde funding en de formalisatie van de contracten zijn vlot en prettig verlopen en is het beoogde einddoel van de ondernemer ook bereikt, in dit geval de verkoop van het betreffende schip. Casper van Leusden CEO

• Betrokken

Fijne samenwerking met serieuze interesse in het bedrijf naast het vraagstuk

Tevreden over de resultaten die bereikt zijn. De doorlooptijd was wel langer dan in aanvang werd aangegeven

• Betrokken

uitmuntend, flexibel en prettige samenwerking

Vanaf het eerste contact een goede samenwerking. Begeleiding en uitleg waar nodig.

• Betrokken

Topservice, snel, professioneel, en korte lijntjes.

Zeer prettige en professionele service, goede bereikbaarheid, fijne en informele communicatie, en snelle doorlooptijd van het hele financieringstraject.

Bekwaam, vriendelijk en meedenkend

Na ons intakegesprek met Annette Bakker en Erik Scholte hebben wij een zeer fijn gevoel overgehouden aan deze ontmoeting. Fijn om in contact te zijn met een financiële instelling die betrokkenheid toont en opzoek is naar mogelijkheden en haalbaarheden inplaats van in eerste instantie de can`t do`s af te vinken. In opvolging een zeer vriendelijk contact gehouden met beiden en hieruit een vlotte, nette financiering kunnen voltrekken.

• Betrokken

Fijne ervaring met persoonlijke aandacht!

Betrokkenheid en persoonlijke aandacht. Ook het denken in oplossingen en uiteindelijk het snel bij elkaar krijgen van de investering. Erg prettig!

• Betrokken

Zoveel duidelijkheid en nieuwe inzichten gekregen

Annet en Jeroen , hebben een mooi rapport opgesteld van ons bedrijf, er kwamen ook veel tips en adviezen ter spraken die we direct zijn gaan oppakken. Met deze zeer transparante aanpak hadden we de financierings aanvraag in 4 uur vol.

Prettige samenwerking en doelgericht

Deskundige begeleiding. Goed netwerk.

• Betrokken

Goed en adequaat geholpen. Op naar een bredere samenwerking!

Goed en adequaat geholpen. Op naar een bredere samenwerking!

Top verzorgd door Annette Bakker en Erik Scholte

Met een leuke sfeer en goed gericht werken tot een eindresultaat komen

Vertrouwen in ondernemerschap

Door de veranderde opstelling van banken bij de financiering van ondernemersplannen is er al twee keer behoefte geweest bij onze bedrijven voor aanvullende financiering voor onze ondernemingsplannen. NL-Investeert heeft ons hierbij perfect ondersteund, ook in de communicatie richting de huisbank.

Prettige samenwerking met Annette Bakker

Een zeer prettige samenwerking, met duidelijke uitleg omtrent de gang van zaken. Op humorvolle wijze heeft Annette ons begeleidt bij het vinden van het benodigde kapitaal.

• Betrokken

Vakkundig, direct en realistisch.

Annette heeft veel kennis van complexe financieringsaanvragen en weet dit zeer duidelijk over te brengen.

Annette Bakker heel direct - no nonsense - en to the point

Als ondernemer ben je met veel zaken bezig. Omdat je allround bent en gefocust gaat dit prima. Alleen financieringen daar heb ik niet veel kaas van gegeten. Dat kan een probleem zijn en wie kan je hiervoor inschakelen, past de persoon wel bij je en heeft hij/zij wel de juiste contacten? Het gesprek met Annette Bakker was heel direct - no nonsense - en to the point, daar hou ik van. Heel goed naar voren kwam haar expertise en ervaringen. Onze behoefte heeft ze snel in kaart gebracht en de financiering geregeld. Geweldig!

Professioneel en zeer plezierig

Goed, betrokken en snelle communicatie!

• Betrokken

Ik heb zelden zo constructief geschakeld

Door de korte lijntjes werd er heel snel en constructief overleg gevoerd. De financiering kwam daardoor binnen de deadline tot stand. Er is meegedacht met mij als ondernemer om een maatwerk oplossing te zoeken.

• Betrokken

Financiering op basis van kennis en kunde!

“Als BusinessCreation bevinden we ons in een specifiek segment van overnames, namelijk carve-outs. Traditionele financiers hebben hier moeite mee vanwege hun traditionele manier van werken. Met NLInvesteert hebben we een partner gevonden die onze behoeften begrijpt, meedenkt en meebeweegt ten aanzien van de mogelijkheden en beperkingen die onze bedrijfsvoering met zich meebrengen. Tevens is het vanuit de filosofie van BusinessCreation belangrijk om iets te betekenen voor de regio en via NLInvesteert hebben we dan ook een mooi gedeelte kunnen financieren via crowdfunding waardoor geïnteresseerden in de regio de mogelijkheid hebben gehad om in te stappen.”

• Betrokken

Mooie proposities en goede analyses - communicatie kan beter

Ik had in eerste instantie een negatieve review geplaatst over de slechte bereikbaarheid en het gebrek aan communicatie van NLinvesteert. Na het schrijven van deze review ben ik gebeld door de directeur van NLinvesteert en hij heeft mij beloofd dat het in de toekomst verbeterd zal worden. Dat is netjes. Ten aanzien van de proposities die NLinvesteert aanbied ben ik van mening dat ze mooie proposities aanbieden met mooie rendementen. Ze schrijven ook altijd goede uitgebreide analyses erbij. Daar ben ik erg te spreken over. Voor nu 4 sterren, als de communicatie in de toekomst verbeterd kan het 5 sterren worden.

Over NLInvesteert

Ondernemers, investeerders en financiers komen samen bij NLInvesteert. Als regisseur van bedrijfsfinancieringen combineren wij verschillende kapitaalsoorten tot de best passende financieringsoplossingen voor ondernemers. Aan investeerders biedt NLInvesteert de gelegenheid te investeren in Nederlandse bedrijven tegen een gezond rendement en een verantwoord risico. Contact 085 4018 705 [email protected]