Uitstekende dienstverlening

Je merkt aan alles dat NLInvesteert een professionele organisatie is ook met name de back office. Stellen relevante vragen en schakelen snel tijdens het proces. Onze contactpersonen Annette en Eric zijn doortastende en bekwame mensen op het gebied van financieringen. Dit is voor ons de 2e financiering en zal zeker weer bij hen terugkomen mocht er weer iets spelen.

• Betrokken

Fijne partij om mee samen te werken die graag een stap extra doet

Prettig proces achter de rug met NLInvesteert. Goede afstemming vooraf van wensen en mogelijkheden. Verplaatsen zich goed in de klant, zeer pro actief in de communicatie en het zoeken naar mogelijkheden. Afstemming met andere financiers snel en adequaat.

Uitstekend bediend!

Vorig jaar ben ik in contact gekomen met NL-Investeert via onze boekhouder. Aanleiding was aankomende cashflow problemen en de gebruikelijke en te verwachten tegenwerking van onze bank. De intake door Annette Bakker was zeer helder en vakkundig, dit leidde tot een vlotte samenstelling van de Pitch wat leidde tot de geldlening in recordtijd! Alle aan te leveren zaken werden zeer vlot gecheckt en gecorrigeerd door Annette, zij heeft zowel HeatTeQ als denk ik ook de deelnemende investeerders op een prima wijze bediend met juiste en transparante informatie.

• Betrokken

Prettige oplossingsgerichte partner voor onze financieringsbehoefte

Wij hebben prettig samengewerkt met NLInvesteert om de volgende ontwikkeling in ons bedrijf te faciliteren. Een ondernemende insteek heeft geleid tot een spoedige afronding van het financieringsvraagstuk. Bij een eventuele volgende financieringsronde weet ik bij wie ik als eerste aanklop.

Ervaren, deskundige partij

Zeer ervaren en pragmatische club welke meedenken met de ondernemer(s). Positieve ervaring.

Snel schakelen door vertrouwen

Middels onze accountmanager van de bank waren wij gewezen op NLI ter aanvulling voor de financiering van groene investering. Ons contactpersoon bij NLI is Annette Bakker. Door snel schakelen van beide partijen en het daarbij behorende vertrouwen konden wij doorpakken om de krappe deadline te halen. Het resultaat van dit samenspel is een prachtig bedrijf wat nagenoeg circulair produceert, een lage carbon footprint heeft en klaar is voor de toekomst.

Lange adem

NLInvesteert heeft met mij meerdere projecten bekeken en hun advies daarover gegeven. Carlos Verschueren is dan ook meer dan een bemiddelaar voor mij, hij is nadat de financiering oogehaald was, nog steeds een klankbord, adviseur en sparmaatje bij dit maar ook andere projecten. Absoluut een aanrader.

• Betrokken

Half december de eerste kennismaking en voor 1 maart was alles rond!

Ik weet nog goed dat ik begin december een e-mail stuurde naar NL-Investeert. Ik had ze uitgekozen omdat ze een vertegenwoordiging in Amersfoort hebben. Wij zitten met ons bedrijf ook in Amersfoort, dus onder het motto 'all business is local' was de keuze snel gemaakt. Vrij snel kwamen ze in de lucht en zaten we bij ons op kantoor. Toen ging alles eigenlijk vrij snel en zijn we het traject gestart. Na een analyse van ons bedrijf was vrij snel duidelijk hoeveel we konden lenen, € 500.000,-! Welnu dat geld stond dus voor 1 maart op onze rekening en kunnen wij nu versneld onze plannen waarmaken.

• Betrokken

Kundig, zakelijk en persoonlijk fijne begeleiding en afhandeling van de financiering vraag.

Prettig, eerlijk, kundig, persoonlijk en zakelijke behandeling van een financieringsvraag.

Corne en Arne Zijn top!

Ik kom zeker terug, ik was zeer tevreden over het proces. Corné is 1 heel bekwaam, hij heeft veel kennis. En daarnaast zijn zijn adviezen eerlijk en oprecht, heel fijn. En het hele traject verliep heel soepeltjes en precies zoals was afgesproken. Wij gaan zeker terugkomen!

Ondernemende financier

Professionele en betrouwbare partij die doet wat ze belooft. Door ondernemende achtergrond van het team achter NLInvesteert is het daarnaast prettig werken.

goed geregeld

Mocht iets sneller. dat was in de eerste gesprekken toegezegd. Later bleek het toch nog even te duren dat was jammer.

• Betrokken

Wilbur heeft van begin af aan in ons geloofd en doorgezet toen het lastig werd. Omdat we een jong bedrijf zijn en niet in de 'standaard modelletjes' passen van organisaties die een langer track-record hebben, was het lastig een werkkapitaalfinanciering te krijgen. Inmiddels is het echter gelukt en zijn we hard op weg om onze groeiplannen te realiseren.

• Betrokken

NLInvesteert maakt van dromen werkelijkheid

Ik heb goede ervaringen met NLInvesteert. Het is een zeer professionele club die nauwkeurig de businessplannen narekenen en alle informatie grondig controleren. NLInvesteert levert maatwerk voor de ondernemer en zoekt naar manieren om passende financiering mogelijk te maken. Een groot verschil met de traditionele banken. Ik ben geholpen door Carlos van NLInvesteert. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar financiering!

• Betrokken

Goede en betrouwbare partner voor investeringen

Het samenwerken met NLInvesteeert hebben wij als zeer prettig ervaren, waarbij deskundigheid en professionaliteit voorop stonden. De positieve interesse in ons bedrijf zorgde voor daadkracht bij NLInvesteert, waardoor een snelle investering een feit werd.

• Betrokken

Investeren vanuit het hart en met verstand!

Als ondernemer onderneem ik samen met mijn vrouw vanuit overtuiging en passie, maar dat vergt alsnog wijsheid en inzicht. Die combinatie had voor ons tot nu toe nog niet geklikt met investeerders, totdat we Wilbur (Vd Bas) ontmoetten van NLI! Vanaf het eerste moment dat we elkaar spraken viel alles als een puzzel in elkaar en binnen zeer korte tijd was het plan rond en konden we aan de slag!

De begeleiding was TOP!

Mijn speciale dank naar ons contactpersoon Sjoerd Scholte, die ons super heeft begeleid bij de financiering voor het updaten en verduurzamen van ons mooie restaurant. De adviezen en de snelheid van handelen alsmede de afspraken nakomen alles was super goed voor elkaar! Eén woord TOP geregeld Sjoerd!

• Betrokken

Denken mee en kijken naar mogelijkheden i.p.v. risico's

Het fijne aan NLInvestreert is dat ze naar mogelijkheden zoeken om iets passend te krijgen, terwijl een traditionele bank vaak zoekt naar redenen om het niet te hoeven doen.

Snel, voortvarend en prettig

Na het eerste contact is NLInvesteert zeer snel voor ons op zoek gegaan naar een passende oplossing voor ons financieringsvraagstuk. Hierbij viel vooral op, het vakmanschap en de voortvarendheid om je te helpen. Een snel en mooi resultaat was het gevolg. Wij zullen NLInvesteert als eerste benaderen als er op financieel gebied weer wat mocht spelen bij ons bedrijf.

• Betrokken

Snel naar het juiste doel

Wij hebben het als zeer prettig ervaren om samen te werken met NL Investeert.

• Betrokken

Zeer prettig professioneel en doelgericht

We hebben samengewerkt met Wilbur van der Bas voor het ophalen van een werkkapitaal financiering. Dit was een traject waarin verschillende hobbels genomen moesten worden en verschillende belangen op een juiste manier gemanaged moesten worden. Wilbur heeft dit prima opgepakt en alle hobbels op een professionele wijze genomen en opgelost met het als bereikte einddoel het succesvol ophalen van de benodigde werkkapitaal financiering en aflossing van een lopende financiering.

Goed resultaat, oncomfortabel proces

De aanvankelijke opdracht was een groeifinanciering te realiseren. Gaande het proces werd duidelijk en ook toegegeven dat NLInvesteert geen echte ervaring heeft met equity investeringen. Desondanks is de opdracht aan het begin wel aanvaard. NLInvesteert mist de vaardigheden en de procedures om een equity investering succesvol te realiseren. Vervolgens is de opdracht geherformuleerd tot het aantrekken van werkkapitaalfinanciering. Over de voorwaarden dat mogelijk zou moeten zijn is vooraf duidelijk gecommuniceerd in de vorm van bespreekbare en niet bespreekbare zekerheden (persoonlijke borgstelling) en aanvaardbare rentepercentages. Op beide voorwaarden is gedurende het proces afgeweken onder de motivatie dat ondernemers een bepaald risico zouden moeten willen lopen. Hoewel dat op zich juist is, was dat een zeer onplezierig moment in het proces. Dat uiteindelijk de financiering gerealiseerd is maakt veel goed, het proces was echter zeer rommelig en oncomfortabel.

• Betrokken

Professionele en betrokken hulp, begeleiding en afwikkeling

Natale heeft ons uitstekend begeleid bij de succesvolle financiering van onze ontroerend goed.

• Betrokken

Door NLIvesteert is het mogelijk geworden om onze droom te kunnen realiseren waardoor we verder kunnen doorgroeien .

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende dienstverlening, snel handelend en kundige adviseurs. Uitermatig prettige partner!!

Over NLInvesteert

Ondernemers, investeerders en financiers komen samen bij NLInvesteert. Als regisseur van bedrijfsfinancieringen combineren wij verschillende kapitaalsoorten tot de best passende financieringsoplossingen voor ondernemers. Aan investeerders biedt NLInvesteert de gelegenheid te investeren in Nederlandse bedrijven tegen een gezond rendement en een verantwoord risico. Contact 085 4018 705 [email protected]