Meedenken en snelheid van handelen

Ik kwam voor een APK keuring. Auto is goedgekeurd maar in de nabije toekomst moest er wel een reparatie plaatsvinden. Er is direct gekeken of het voorhanden was en binnen 45 minuten is het verholpen en kan ik weer een jaar verder. Top meegedacht met een enthousiaste ondernemer!

voortreffelijk

Snelle afwikkeling van de bandenwissel. Zoals altijd een hartelijke ontvangst

prima service.

Bij ontvangst goed te woord gestaan. Aangename wachtruimte met koffie etc.

Altijd prettige en correcte afhandeling

Ieder werkplaatsbezoek bij Emerpark Amersfoort DS verloopt altijd prettig en werkzaamheden worden correct uitgevoerd. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Welwillend

Service gerichte APK met aandacht voor attentiepunt en keurig op tijd.klaar.

De receptie van de werkplaats is doorslaggevend hierbij. Qua maken van een afspraak met gevoel alsmede de bijzonderheden. Zeer tevreden dus.

Naar aanleiding van een eerder herstel weer terug

Ad blue bijgevuld door monteur bij servicebeurt daarna foutmelding. Bij reset gisteren werd nog verteld dat ik wel contact uit en deuren dicht moet doen als ik het bijvul. Ik vraag mij af of dit niet de oorzaak van het probleem is dat ik nu heb terwijl het laatste bijvullen door jullie monteur is gedaan. Tijdens die service beurt (in december) was er ook een terugroep actie. Afspraak 3 weken van te voren gemaakt, auto moest een dag extra blijven omdat het betreffende onderdeel er niet was. Mijn algehele indruk is niet positief. De kwaliteit van mijn auto, die als luxe binnen de citroen groep geldt, valt erg tegen. Ik heb inmiddels binnen de lease maatschappij aangegeven mijn auto in de poule te willen ruilen. Al met al erg teleurstellend omdat ik verwacht had een kwalitatief goede auto te hebben gezien het model en type. Ik heb de auto inmiddels ook al aan 2 mensen afgeraden die hem voornemens waren te bestellen.

Zeer vriendelijk, snel en mee denkend.

Prettig hoe men hier met de klanten om gaat. Vriendelijk, snelle service en mee denkend bij eventuele reparaties.

In zijn geheel goed enige opmerking zou kunnen zijn om standaard een gratis keen auto aan te bieden. Ik heb mij namelijk laten vertellen dat men deze nu moet betalen.

Goede service en klantgericht

Mijn DS4 moest terug ivm een terugroepactie. Dit was in combinatie met een onderhoudsbeurt. Ik kreeg netjes een sms-bericht dat er een e-mail was verzonden met bijzonderheden. Prima en overzichtelijk. Ik kan helaas alleen op "winkelmandje"(= uitvoeren) of "bellen" klikken. De optie "niet uitvoeren" stond er niet bij. Ik werd echter direct gebeld en dit was een prettig gesprek. Vervangend vervoer was goed geregeld. Minpunt (ergernis!) was dat de auto vies van binnen was. Oa gebruikte tissue in middenconsole en er hing een rooklucht in de auto. Maar ondanks dat deze garage niet bij mij in de directe omgeving is, ga ik er zeker naar terug!

We zijn snel en goed geholpen

We zijn snel en goed geholpen

Zeer klantvriendelijke mensen, goed geholpen

Zeer klantvriendelijke mensen, goed geholpen

plezierig geholpen.

Vriendelijke,correcte deskundige informatie en communicatie

Vriendelijke,Correcte deskundige informatie en communicatie

DS service en beleving in optima forma

Allereerst steeds weer een verademing om het pand in Amersfoort te betreden. Een DS Salon waar PSA trots op mag zijn. Perfecte ontvangst en evaluatie van het geplande onderhoud met een prijsopgave vooraf. Hulde hiervoor. Optimale communicatie met de service adviseur, die mij tussentijds op de hoogte hield van het beloop. Na afloop werd de auto keurig op tijd tip top en blinkend afgeleverd. Eenmaal in de auto was ik weer blij voor DS en Emerpark te hebben gekozen. Men voelt zich absoluut geen nummer bij dit bedrijf. Tenslotte wil ik nog benadrukken dat het Corona protocol keurig werd gevolgd.

Wel jammer dat de auto niet is gewassen, is de vorige keer ook niet gebeurt en de keer daarvoor werd er gezegd dat de wasstraat stuk was en het met de volgende beurt verrekend zou worden

Ervaring is goed, moet nog wennen aan nieuwe gezichten van Emerpark

Zoals je verwacht.

Makkelijk zelf een afspraak maken voor service/onderhoud via de site. Bevestiging mail retour ontvangen. Op afgesproken datum/tijd, staat eventueel vervangend vervoer klaar. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer de auto gereed is. En wat zeker niet onbelangrijk is, de betrokkenheid van de medewerkers van Emerpark.

Heb met mijn DS3 Crossback alleen maar goede ervaring

Door vriendelijke service en goede uitleg van mijn DS3 Crossback ben ik zeer tevreden met deze garage

Meedenken

Ik merk dat er altijd meegedacht wordt en gekeken wordt naar een goede oplossing.

Over Emerpark Amersfoort DS

Emerpark is de Citroën en DS autodealer in de regio Midden Nederland. Het autobedrijf bestaat uit twee jonge en dynamische Citroën dealerbedrijven in Amersfoort en Hilversum en een DS Salon in Amersfoort. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant.