Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Snelle reactie na het plaatsen van interesse op de advertentie! Na prettig contact, een afspraak kunnen maken voor de proefrit van mijn nieuwe Seat. Inruil besproken (ondanks de mis-match m.b.t. het segment ;) ) en na de proefrit direct mijn nieuwe auto kunnen meenemen. FANTASTISCH!! Zeker een aanrader! Roy, veel succes en tot ziens!

Roy is aan te beleven wij hebben er nu twee auto's gekocht. Super netjes klant vriendelijk en eerlijk. Goed advies en de auto's keurig afgeleverd, helemaal top.

Geweldig bedrijf.

Zeer klant vriendelijk. Toen ik het bedrijventerreinen op kwam zag ik al, dat ziet er netjes en verzorgd uit. Ook de B M W Z3 waar ik voor kwam zag er bijzonder mooi uit. Ook alles werd met mij nagelopen en wat evt niet goed was zou hersteld worden. Ook dat is gebeurd. Roy gaf aan dat het gewoon goed moet zijn en inderdaad bij oplevering zag het er goed uit. Deze jonge ondernemer moet gewoon een goede plaats krijgen in deze arbeidsmarkt en daarom als er mensen zijn die een leuke goede auto zoeken moeten even naar RGC gaan.

Erg goed geholpen ook na het kopen van de auto!

Enige tijd geleden onze auto hier gekocht, veel plezier met de auto en netjes en snel geholpen bij het kopen van de auto! Helaas ging er na een tijdje iets kapot aan onze auto, maar ook hier zijn we weer erg goed en snel geholpen en dit is keurig opgelost! Wij zijn er erg blij mee.

Vriendelijke jongen, die je graag met alles helpt

Vriendelijke jongen die je goed, graag en met ervaring helpt!

Zeer prettig

De communicatie verloopt erg soepel met Roy, het is duidelijk dat hij zijn vak verstaat en de klant voorop zet. Ik heb al aardig wat auto’s gekocht in mijn leven en kan zeggen dat dit wel de meest prettige ervaring was. Mochten wij over een aantal jaar weer een andere auto willen dan zullen wij zeker weer bij RGC Car Care kijken.

Service op en top!

Heb occassion uit aanbod die Roy had staan gezocht, gevonden en gekocht. Eerst telefonisch contact afspraak gemaakt voor reserveren van de auto, daar ikzelf in Eindhoven woonachtig ben dus niet om de hoek woon, ter bezichtiging. Allereerst auto bekeken en informatie opgevraagd die keurig werd gegeven door Roy persoonlijk, aansluitend gevolgd door een proefrit waarin de auto prima beviel. Eigen auto ter inruil aangeboden en dat kon meteen ter plekke. Het contact en overleg was prettig, laagdrempelig en professioneel met Roy en hij heeft verstand van zaken. Afhandeling, overschrijven en betaling van de auto kon meteen gebeuren wat prettig is ivm afstand wonen. RGC is nog een jong auto bedrijf wat een verzorgde, nette en professionele heeft met een jonge ondernemer Roy die goed aan de weg timmert en veel enthousiasme en hart voor de zaak en zijn klanten heeft. Bedankt Roy voor de professionele en prettige service en afhandeling.

Ik heb aan Roy een zoekopdracht gegeven voor een nieuwe auto. Al snel had hij gevonden wat ik wilde hebben. Auto is met een mooie strik erom afgeleverd. Super service. Echt een aanrader.

Top services!

Nog niet zo lang geleden ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe auto. Al snel kwam ik in contact met Roy en RGC Car Care, wat gelijk goed voelde. Na een mooi traject met goede uitleg en een top services mocht ik wegrijden in een netjes afgeleverde Seat Ibiza FR met een mooie strik erom! Bedankt!

Al ruim een jaar plezier!

Ik heb vorig jaar september een auto gekocht bij Roy. Tot op de dag van vandaag nooit gedoe gehad met de auto. Toen ik de auto ging bekijken ben ik super goed geholpen door een vriendelijke jongeman. De auto helemaal netjes afgeleverd met een nieuwe apk en een leuke strik!

Helemaal naar wens!

Super fijne ervaring! Ik was enigszins snel opzoek naar een andere auto. Dat kon gelukkig erg snel gerealiseerd worden! Ik heb al mijn wensen en eisen doorgegeven aan Roy en hij is voor mij op zoek gegaan. Toen ik de auto kwam ophalen stond hij helemaal gepoetst en gereinigd voor me klaar en kreeg ik ook nog een goede uitleg over alle snufjes van de auto. Heel erg tevreden over de goede service en de auto. Nogmaals hartelijk bedankt!

Super tevreden

Roy heeft twee jaar geleden mijn VW golf zes netjes gemaakt en verkocht. hier waren we zo tevreden over dat het vanzelf sprekend was om Roy het vertrouwen te geven om nu een andere (bedrijfs) auto voor ons op te zoeken en aan te kopen. en ook de auto waar we nu mee rijden weer te verkopen. Ook dit is weer super fijn verlopen. de nieuwe auto staat er strak bij en hebben we veel plezier van. de service van RGC Car Care is uitstekend.

Uitstekende service!

Ik ben heel blij dat ik in contact ben gekomen met Roy. Wat een fijne samenwerking, en wat een netjes bedrijf! Dit autobedrijf is een echte aanrader, als u op zoek bent naar een nette en betrouwbare auto.

Geweldige ervaring

In juli onze tweede auto een Seat ateca uit 2018 gekocht bij Roy. Na onze eerste auto ook gekocht te hebben bij Roy en weer hebben ingeruild voor de Seat, na telefonisch contact en een proefrit te hebben gemaakt waren we er weer snel uit en werd de Seat weer heel mooi en netjes afgeleverd. Wat een spontane jonge man met passie voor zijn vak niks is hem te veel je mag en kan alles vragen en altijd netjes antwoord. Een echte vakman met passie voor auto’s

fantastische service

Wij hebben bij Roy een eerste auto voor onze zoon gekocht. We kregen goed advies. Al door de telefoon werd aan ons doorgegeven waar iets schade zat aan de auto zodat wij niet van ver kwamen rijden voor niets. De auto ziet er voortreffelijk uit voor het jaar 2004 zowel van binnen als van buiten. Wij zijn zeer tevreden met de auto en de verkoper!!!!!

Roy is geen verkoper maar een adviseur

Prima zaken kunnen doen vanuit het Zeeuws-Vlaamse. Twee auto’s gevonden voor mijn zoon en mijzelf. Hier in Zeeuws-Vlaanderen hadden de dealers weinig interesse. Gelukkig maar, anders hadden we de twee beauties nooit gevonden. Service 100% top ervaren. Roy is altijd wel bereikbaar voor vragen. Daarnaast prima aflevering met een volle tank. Waar vind je dat nog. De afstand van 225 km was het meer dan waard. Roy, fantastisch dat we zaken konden doen.

Volkswagen polo gekocht bij RGC Car Care. Hele goede service, mooie auto, bij aflevering gepoetst en binnenkant geweldig schoongemaakt. Jongeman die veel energie steekt in het leveren van kwaliteit. Aflevering daar kan menig autobedrijf voorbeeld aannemen. Zeer tevreden.

Erg blij met de aanschaf van mijn auto bij RGC Car Care. Je wordt echt als klant behandeld, heldere en prettige communicatie en geen vraag is teveel. De auto is in prachtige staat afgeleverd, daarin merk je dat dit tevens een poetsbedrijf is en men oog heeft voor detail. Ook kleine gebreken achteraf zijn zonder gedoe en in goed overleg opgelost, in één woord: Top!

Fijne verkoper met erg nette auto’s.

Op 23 januari hebben voor het eerst kennisgemaakt met Roy, en dat was prettig. Geen opdringerige verkoper maar iemand die meedenkt, fijn was dat. Roy kwam zelfs naar ons toe met de auto en we hebben er een flink stuk mee kunnen rijden, en kwamen tot een deal. De volgende dag werd de auto keurig, gepoetst en wel, afgeleverd, ook weer aan huis, incl attentie. Al met al een fijne verkoper met erg nette goed onderhouden auto’s. Als we nog eens een auto zoeken weten we z’n site te vinden. Groet Wilco en Anne-Marie

In een woord fantastisch!!!!

We hebben in deze rare corona tijd een mooie nieuwe auto gekocht, hierbij zijn wij ontzettend goed begeleidt en geinformeerd. Vanwege de corona is Roy bij ons thuisgekomen met de auto waar wij interesse in hadden, hierdoor konden we op ons gemak kijken, proefrijden enz. De koop thuis op de bank geregeld, hoe fijn is dat!! Bij aflevering werd alles goed uitgelegd en besproken. En voor het onderhoud een mooie wasset met washandschoen erbij gekregen, leuk detail!! Wij raden Roy dan ook ten zeerste aan!

Een super klantvriendelijk, goed en eerlijk bedrijf.

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop zij hun werk doen, met veel passie en super goede kwaliteit voor zowel de manier van (af) leveren van een auto na aankoop of na het kompleet reinigen van je auto. Hun slogan is, RGC maakt auto's bijzonder. Ik zou er graag aan toevoegen, RGC maakt auto's bijzonder.... mooi en de klant bijzonder blij. Zij zorgen voor het onderscheid dat er nog steeds bedrijven zijn die het wel netjes en eerlijk doen. Echt een aanrader.

Goed contact, eerlijk en betrouwbaar

Ik werd keurig ontvangen. Voor de proefrit werd de auto bekeken en Roy nam belangrijke aandachtspunten door met mij. Hij was goed op de hoogte over de historie van de auto. Het aflever moment was een waar feestje inclusief cadeautjes en strik om de auto. Ook hier was er ruim aandacht voor de klant en de auto. De opties van de auto werden in vogelvlucht doorgenomen. Een bevlogen, betrouwbare verkoper met passie voor zijn vak!

uitstekende service en afhandeling van aankoop

Mercedes laten verkopen door Roy en daarna heeft hij een passende auto voor mij gevonden. Helemaal top. Ook lekkere koffie.

superfijn geholpen

Snelle reaktie terug op al mijn vragen over de auto die ik wilde kopen. Afspraak gemaakt voor een proefrit en de deal was snel gesloten. Week later de auto, gepoetst en wel gekocht en opgehaald.

Zeer prettige verkoper

Ik heb het inruilen en aanschaffen van mijn auto als zeer prettig ervaren. Ik zou aan iedereen RGC aan willen raden.