Vakkundig voortraject, duidelijke afspraken, prima technische uitvoering

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Voorlichting opruimen thuis, met name als er meer dan één plek wordt verbeterd. Wind/tocht is dan erger dan ingeschat

wij hebben een zeer goede ervaring met Knipping Kozijnen

Knipping Kozijnen leveren een zeer goed en mooi product, ze zijn klantgericht, zeer vriendelijk en komen gemaakte afspraken na. Wij vinden het een bedrijf waar je op kunt vertrouwen, de monteurs die bij ons de kozijnen hebben geplaatst zijn vriendelijk, zeer goed in hun werk en laten alles na hun werkzaamheden ook weer netjes achter. Al met al een bedrijf dat wij bij iedereen kunnen aanbevelen.

• Verbeterpunten hebben we niet

Keurig werk afgeleverd,

Ik kreeg het idee dat toen de verkoop adviseur bij ons langs kwam dat hij dacht , ik ga wel naar dit adres en besteedt mijn tijd maar ze kopen toch niet. Toen wij naar enig overleg besloten de aankoop toch maar door te laten gaan , veranderde het gezicht van de man direct. Dit had hij denk ik niet verwacht. In de showroom heel goed geholpen door een vriendelijke dame. De aflevering kwam wat onverwacht en moest toch even snel iets regelen op mijn werk. De monteurs hebben keurig werk afgeleverd. Binnen en buitenkant netjes afgewerkt

• Verbeterpunten N.v.t.

vakkundig en vlot de nieuwe schuifpui geplaatst

zie hierboven

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten een medewerker vroeg direkt om koffie voor dat ik het aan kon bieden is dat erg? nee maaar wel wat vrijpostig.

Vakkundig, snelle en nette installatie, vriendelijke medewerkers.

Kwaliteit

Mooie en kwalitatief goede producten. Fijne medewerkers die echt meedenken in jouw situatie met goede adviezen en ervaringen. Monteurs en montage ook zeer vakkundig! Al met al een onwijs goed bedrijf. Zeker een aanrader!

• Verbeterpunten N.v.t.

supergoed georganiseerd. Heel netjes afgewerkt.

Vanaf begin tot het einde was het een persoonlijk proces waarbij je goed de hoogte gehouden werd. Het uithalen van de oude deur en de afwerking bij de nieuwe deur gaf voor mijzelf 0 extra werk. Ik was beetje bang dat mijn stucwerk eraan ging, maar het ziet er top uit allemaal. Top bedrijf. Aan te raden!

• Verbeterpunten N.v.t.

Zeer mooie en kwalitatieve dakkapel

Na een zoektocht kwamen wij ook bij knipping uit. En hierin kon je bij knipping echt het verschil zien vergeleken met overige leveranciers. Levering en wanneer de dakkapel geplaatst zou worden wordt altijd keurig tijdig aan gegeven.

• Verbeterpunten N.v.t.

Heel goed. Een klein verbeterpunt m.b.t. commutatie over de planning. Verder was alles uitmuntend. Nog beter dan we verwacht hadden. Ook de heren die de deuren plaatsten waren super beleefd (en leuk met de kinderen.)

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Beter op de hoogte houden van planning. De afspraak was rond de jaarwisseling. Voor de kerstdagen hebben we zelf contact moeten opnemen omdat we maar niets hoorden. Toen werd ons verteld dat we op de planning stonden voor de periode februari/maart. Dat het maanden later geplaatst zou worden is natuurlijk jammer, maar we vonden het vervelend dat dat niet eerder met ons gecommuniceerd was.

Beste Carola, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u blij met onze producten. Begrijpelijk dat u teleurgesteld bent in de montage planning. Helaas hadden wij onverwachts te maken met een langdurig ziek uitgevallen monteur en slechte weersomstandigheden, waardoor we veel dagen niet konden monteren. Hierdoor hebben wij de montage afspraak niet kunnen halen. Onze excuses voor het ongemak. Wij willen u veel plezier wensen van de Knipping producten! Met vriendelijke groet, Familie Wiering Knipping Kozijnen

Zeer mooi afgewerkte schuifpui

Van deur en raam naar schuifpui alles geregeld. Ziet er netjes uit. Goed geïsoleerde schuifpui en stevig qua kwaliteit

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Het schoonmaken van de puinhoop die gemaakt werd bij mijn buren door het breken van mijn kozijn mocht zeker opgeruimd worden. Dit is niet gedaan en dat vond ik niet netjes. Hun tuin lag vol met onze stenen uit de gevel

Beste Gerry, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat dat u tevreden bent met onze producten. Wij hebben u telefonisch gesproken over de puin die bij de buren was beland. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij begrepen van u dat het ging om steengruis wat door de wind over de schutting gewaaid was en niet om hele stenen. Wij willen u bedanken voor het zelf opruimen hiervan. Onze excuses voor het ongemak. Veel plezier gewenst van de Knipping producten! Met vriendelijke groet, Familie Wiering Knipping Kozijnen

Prachtige producten, fijne en professionele monteurs.

Dit bedrijf maakt kozijnen en dakkapellen met kwaliteit. De communicatie qua planning was fijn geregeld en de plaatsing netjes en professioneel.

• Verbeterpunten N.v.t.

Supermooie kozijnen en verwachtingen zelfs overtroffen

Wij zijn zeer blij met alle geplaatste kozijnen, deuren, etc. Ook het zonwerend glas ziet er mooi uit. Vanaf de eerste kennismaking tot aan het plaatsen van de kozijnen zijn we ook bijzonder goed geholpen. Ook de aannemer was zeer te spreken over het contact en de medewerkers die de plaatsing hebben verzorgd! Wij zullen Knipping zeer zeker aanbevelen aan andere mensen die topkozijnen willen!

• Verbeterpunten N.v.t.

Wij zijn blij met onze nieuwe voordeur.

Vanaf het moment van de showroom bezoeken tot het moment van plaatsing van de voordeur door de monteurs ging alles volgens afspraak. Ook hulde voor de monteurs want die moeten het toch maar doen. Kortom: zeer tevreden!!

Tevreden

• Verbeterpunten N.v.t.

Heel blij met ons nieuwe dakkapel!!

Wij hebben een mooi dakkapel gekregen en alles wat perfect geregeld. Ziet er netjes uit en alles is netjes achtergelaten! Enig aandachtspunt is het contact met de monteur. Hij begon erg stug en hield zich bij zijn standpunt. Hij begon de ochtend gelijk met negativiteit i.p.v. goedmorgen.

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten De vriendelijkheid van de monteurs!

Beste E. Onze excuses voor de reactie van onze monteur. Dit had niet mogen gebeuren, sorry hiervoor. Wij hebben dit inmiddels met onze monteur besproken om het een volgende keer te voorkomen. Met vriendelijke groet, Familie Wiering Knipping Kozijnen

Zeer tevreden over het gehele proces.

Service gericht en ouderwets vriendelijk.

Alles geheel volgens afspraak

Schuifpui geheel naar wens geplaatst zeer tevreden!!! Enigste minpuntje zou de krappe planning kunnen zijn s’middags bellen en de volgende morgen op de stoep…was bij ons goed te regelen maar ik zou me goed voor kunnen stellen dat niet iedereen zo soepel is maar verder prima gegaan monteurs wisten heel goed waar ze mee bezig waren

• Verbeterpunten N.v.t.

Vriendelijke mensen bij de verkoop Vriendelijke mensen bij de montage Geweldig mooi eind product

Erg tevreden

Erg mooie kozijnen. Fijn geholpen en vakkundig personeel.

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Bij het doorgeven van de levertijd is het wellicht verstandig aan te geven dat de vakanties niet meegeteld worden, als klant ben je er namelijk niet van op de hoogte dat een bedrijf gesloten is in een bepaalde periode.

Heel fijn bedrijf

Wij hebben een nieuwe voordeur gekocht bij Knipping en deze is absoluut top! De mogelijkheden bij het ontwerpen zijn eindeloos en communicatie vanuit Knipping m.b.t. leveren en plaatsen was heel goed. Al met al echt super!

• Verbeterpunten Geen

Geweldig mooien puien en zeer goede service

Ook nu weer een prachtig product geinstalleerd door vaklieden. Dit was onze 3e aankoop bij knipping in 14 jaar. We zijn er erg blij mee en bemerken onmiddelijk het verschil in comfort en licht in onze woning.

• Showroom bezoek N.v.t.
  • Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Indien mogelijk iets eerder te plannen maar realiseren ons dat je het weer niet kan plannen.

Mooi product, professionele installatie

De heren die de deur en kozijnen kwamen installeren waren zeer vakkundig, mooie afwerking, zeer precies in hun werk. Kozijnen en deur zijn mooi.

Mooie producten.

Het raam in 1 dag gemonteerd. Ziet er prachtig uit. Zoals ik had gehoopt..

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Alles in 1 keer meenemen ipv 2 dagen later de raambekleding naleveren.

Geweldig! Helemaal blij!

Leuk en goed geholpen in de showroom, goede uitleg, mooie producten en verliefd geworden op onze nieuwe voordeur. De voordeur is geplaatst door 2 super aardige jonge werknemers die flink doorwerkte en alles ook helemaal netjes hebben achter gelaten. Top. Nu de deur erin zit zijn wij super blij, hij is echt geweldig en mooi en netjes afgewerkt. Een aanrader!

• Verbeterpunten N.v.t.

Uitstekend verzorgd, van showroom tot en met plaatsing!

Zeer positief! Van vriendelijk en kundig ontvangst in de shomroom - de thuis afspraak - inmeten - snelle reactie via mail/telefonisch - tot het plaatsen. Medewerkers zeer prettig in de omgang. En er is een kwalitatief prachtig product geleverd!

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Het telefoontje om de dag van plaatsing door te geven; was even schakelen, aangezien dit de volgende ochtend was. Eén dag eerder was prettiger geweest, maar aangezien er meerdere factoren zijn om rekening mee te houden is dat lastig te tackelen.