Komt afspraken na

Vlotte afhandeling na aanvraag voor taxatie rapport. Correct afgehandeld.

Precies wat je zoekt!

Ons eerste huis, vanaf seconde een goed geholpen, snel en vakkundig. Zeer tevreden!

Juiste en snelle service!

Huijers Vastgoed komt zijn afspraak na en geeft een duidelijk advies en de juiste uitleg die nodig is bij het verkopen of verhuren van een woning.

Fijn en vertrouwd

Jan is een fijne makelaar die de klant goed aanvoelt, wij raden hem zeker aan, dus huis te verkopen Jan Huijers bellen

Snel, direct en kundig

Jan Huijers was snel bereikbaar en in staat om direct een afspraak te maken voor een taxatie. Geen onnodige tussenkomst van mij, maar rechtstreeks contact met de huidige bewoner. Het rapport is goed onderbouwd en vlot opgeleverd. Top!

Top geregeld

Ons huis was snel verkocht en alles was prima geregeld.

Geweldige makelaar

Heeft alles goed geregeld en een hel fijne makelaar ,vriendelijk, heel gewoon en geeft goede adviezen, echt aan te bevelen zo'n makelaar als je huis wilt verkopen niks als lof voor Jan Huijers

Gewoon fijn in de omgang snelle afwerking

Gewoon goed,meer hoeft het niet te zijn.

Afspraken worden nagekomen.

Goed contact en op het juiste moment klaar staan.

Vriendelijke en goede service, zeker aan te bevelen!

We zijn uitstekend geholpen door Jan. Hij heeft goede kennis van zaken, komt zijn afspraken na volgens planning en geeft een duidelijk en eerlijk advies. De afspraak kon op korte termijn al ingepland worden en binnen een week was alles rond. Top service! Bedankt

Snelle service

Snel gehandeld zeer tevreden

heel vriendelijk en goed geholpen

ik heb een taxatie van ons huis laten doen en ben heel snel en goed geholpen

Goed gedaan en goed gecommuniceerd

Jan is eerlijk en oprecht en regelt de zaken prima voor de verkoper, maar ook voor de koper. Prima!

Snelle service, correcte afspraken

Snelle service, correcte afspraken !!!

Snel en prima communicatie

Snel en prima communicatie

Het was erg prettig samenwerken met Jan Huijers.

Zijn inschatting vd waarde vh huis was heel goed. Hij reageert snel als je een vraag hebt en geeft goede adviezen.

Snelle en duidelijk communicatie

De afspraak en was snel ingepland en het taxatierapport is snel en naar volle tevredenheid geleverd.

Kwaliteit, service en contact waren top!

Huijers Vastgoed Makelaardij is klantvriendelijk en verwoord op een heldere manier wat er gaat gebeuren. Het eindproduct is top en goed onderbouwd. Kortom, zeker een aanrader.

correcte afhandeling

voor herhaling vatbaar

Betrouwbaar, punctueel en zeer correct.

Het gehele verkooptraject van ons huis is door Jan zeer correct gedaan. Prettige, tijdige communicatie en een professionele aanpak. Bij een eventuele volgende verkoop zouden we weer voor Huijers Vastgoed kiezen.

Super klantvriendelijke en faire makelaar!

De heer Huijers is zeer klantvriendelijk en luistert goed naar de wensen van de klant. Heel erg aan te raden. Bedankt voor wat je voor ons gedaan hebt!

Professioneel, snel en adequaat

Zeer tevreden over de dienstverlening van Jan Huijers

Reeds jarenlange ervaringen met makelaar Jan Huijers. Afspraken worden steeds trouw nagekomen. Jan is zeer correct in zijn acteren.

Met de hulp van de makelaar is het gelukt om ons huis in Budel te vinden.

We hebben heel wat huizen bezichtigd, telkens werden we enthousiast ontvangen. Het was erg prettig dat het contact zo gemakkelijk verliep en we al onze vragen konden stellen. We zijn erg goed geholpen en heel blij met ons mooie nieuwe huis!

Nieuwstraat 28 6021HS Budel

Over Huijers Vastgoed Makelaardij

Huijers Vastgoed Makelaardij is een jong en actief makelaarskantoor met een no-nonsense aanpak. Creativiteit, flexibiliteit en een optimale kennis van de woningmarkt zorgen er voor dat u in ons een betrouwbare partner hebt gevonden. Korte lijnen en een vast aanspreekpunt maken het mogelijk dat wij u een persoonlijke en professionele begeleiding kunnen bieden. Wilt u meer weten over Huijers Vastgoed Makelaardij? Maak dan een afspraak voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek. Huijers Vastgoed Makelaardij: Al meer dan 17 jaar UW makelaar voor de regio Cranendonck, Eindhoven, Weert en de Belgische grensstreek!