Topper in zijn vak

Paar jaar geleden ons huis aangekocht bij Jan. Toen we weer een makelaar nodig hadden voor een taxatie hebben we niet over hoeven nadenken. Jan is professioneel, vakkundig en vooral de korte communicatielijnen zorgen voor een vlot proces. Topper wat ons betreft!

Uistekende service en eerlijk advies. Zeer goede begeleiding in verkoop en aankoop.

Uiterst snelle service geboden.

Zeer vakbekwame makelaar die de klant centraal zet. Opstelling van de taxatie is zeer duidelijk, uitgebreid en professioneel. Tevens zeer beleefd, zakelijk, transparant, vooruitstrevend en een verzorgde performance. Kortom een makelaar uit duizenden!

Fijne ondersteunende en plezierige samenwerking

Huijers vastgoed makelaardij heeft ons in deze niet alledaagse materie ondersteunend en constructief doorheen geloodst Wat we als zeer prettig hebben ervaren Dank je wel

Goed contact

Fijn contact met de makelaar. Wel lastig om een bezichtiging te plannen, maar dat ligt aan de verhuurder en niet aan de makelaar zelf. Snelle reactie op mails, dat is prettig.

Top service!

In de moeilijke huizenmarkt zijn we uiteindelijk toch geslaagd. Mede dankzij Huijers Vastgoed Makelaardij. Jan denkt mee en adviseert, wij zijn meer dan tevreden!

Goede afspraken,netjes aggehandeld

Zeerv tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de kennis en kunde van zijn werk

Flexibel voor het bezichtigen

Jan wist na een paar bezichtigingen al snel welk huis we wilde gaan bezichtigen als we belde. Daarnaast is die flexibel qua plannen, want door ons werk hadden Lindy en ik vaak beperkte mogelijkheden.

Meedenkend en ervaren

Meedenkende en ervaren begeleiding bij de aankoop voor ons huis

Tevreden

Tevreden

Zeer deskundige makelaar

Prettig om vastgoed in beheer te hebben met zo een modern jonge makelaar.

Super !

Hele goede ervaring met deze makelaar!

Duidelijke communicatie, service en afhandeling

We hebben Huijers Vastgoed Makelaardij ingeschakeld voor de taxatie van ons huis. De communicatie, taxatie, service en afhandeling is uitstekend verlopen.

Duidelijke communicatie en goede afspraken

Wederom gekozen voor Huijers vastgoed voor onze taxatie. Jan zorgt voor duidelijke communicatie en is wederom zijn afspraken nagekomen. Professionele aanpak is hier vanzelfsprekend.

Prettige communicatie

Fijne communicatie. Zeer vriendelijk!

Zeer prettige samenwerking

Erg fijne samenwerking gehad voor de aankoop van onze nieuwe woning. Als aankoopmakelaar is Jan bij ons betrokken geweest en heeft ons telkens op de hoogte gehouden. Professioneel met een persoonlijke benadering. Helemaal top!

Prettig bezoek en deskundig advies

Prettig bezoek en deskundig advies

Taxatierapport Was lekker snel geregeld

Komt afspraken na

Vlotte afhandeling na aanvraag voor taxatie rapport. Correct afgehandeld.

Precies wat je zoekt!

Ons eerste huis, vanaf seconde een goed geholpen, snel en vakkundig. Zeer tevreden!

Over Huijers Vastgoed Makelaardij

Huijers Vastgoed Makelaardij is een jong en actief makelaarskantoor met een no-nonsense aanpak. Creativiteit, flexibiliteit en een optimale kennis van de woningmarkt zorgen er voor dat u in ons een betrouwbare partner hebt gevonden. Korte lijnen en een vast aanspreekpunt maken het mogelijk dat wij u een persoonlijke en professionele begeleiding kunnen bieden. Wilt u meer weten over Huijers Vastgoed Makelaardij? Maak dan een afspraak voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek. Huijers Vastgoed Makelaardij: Al meer dan 17 jaar UW makelaar voor de regio Cranendonck, Eindhoven, Weert en de Belgische grensstreek!