Zeer positief

Meerdere keren bezichtigingen gehad bij elk bezoek heel vriendelijk. Toen eenmaal het bod was geaccepteerd zeer behulpzaam tot de laatste seconde toe. Er was iets dat met bezichtiging werkte maar bij de oplevering niet, netjes aangegeven hoe dit opgelost wordt en genoteerd. Belangrijke documenten worden tijdig doorgestuurd ter inzage. Ronduit top!

Goed en snel geholpen.

Afspraak gemaakt en binnen een week taxatie gedaan en het uigebreide taxatie rapport met alle bijlage in huis. Bijzonder tevreden daarover. Bedankt.

Professioneel, daadkrachtig en klantgericht

We hebben Jan ervaren als een professional die ons met een realistische blik op de huizenmarkt heeft geholpen in de verkoop van onze woning. De waardering zit hem echter met name in zijn prettige, toegankelijke manier van samenwerken en zijn daadkracht. Het verkopen van een huis is een hectische periode. Juist dan is het ontzettend fijn om een makelaar te hebben waarmee je zeer snel het e.e.a. kunt afstemmen en afspraken kunt maken.

Top makelaar

Een hele goede begripvolle , sympathieke makelaar die goede en duidelijke uitleg verschaft over het te verkopen pand.

fijne makelaar met veel geduld

(Jan) Huijers makelaardij overtuigde met persoonlijke begeleiding, bereikbaarheid, altijd goede zin en prettige communicatie.

Zeer goede en duidelijke afspraken die ook nagekomen worden

zeer goed op de hoogte gehouden en alle inspraak behouden in overleg bijna alles mogelijk

A dream come true

Jan krijgt van ons een dikke vette 10. Simpelweg omdat hij ons de kans heeft gegeven om iets te bemachtigen waar we zielsgelukkig- en dolblij mee zijn.

ondanks de lastige voortgang van het proces uitstekende dienstverlening

de voortgang van het proces waar aan de makelaar weinig kon doen had een lastige start. Uiteindelijk, nadat de opstart was doorlopen, ging het met de goede snelheid en ook de juistheid van de contracten etc. Ook de behulpzaamheid was goed.

Geweoon perfect geregeld!

Jan is een hele aardige, kundige maar vooral ook eerlijke makelaar, die doet wat hij belooft en verstand heeft van zaken. Geen poespas, alles duidelijk en conform de gemaakte afspraken. Echt een aanrader, heb helaas vaak anders meegemaakt met diverse makelaars uit dezelfde regio.

Zeer bekwaam, profesioneel, eerlijk en open persoon.

Jan Huijers is een echt geschikt persoon als je je huis wil verkopen. Snel, duidelijk, profesioneel.

Alles perfekt verzorgd en zeer snel

Communiceert duidelijk, snel en komt afspraken na.

Deskundig!

Taxatie was op korte termijn mogelijk. Jan is deskundig en prettig in de omgang. Fijne makelaar / taxateur.

Jan is een prettig persoon en heeft alles goed geregeld bij de verkoop van het huis van mijn moeder

goed contact en afspraken worden nagekomen

Enthousiaste begeleider van verkoop

Enthousiaste makelaar met gevoel voor de markt en het sentiment van zowel kopers als verkopers.

Zeer fijne makelaardij

Huis gekocht en verkocht via Huijers makelaardij. Bij het bezichtigen was hij al erg enthousiast over het huis en had zin om ons huis te verkopen. Denkt goede mee, laat goeie foto’s maken en een filmpje is ook echt een plus punt. Altijd een fijn contact met de makelaar gehad en met elke vraag konden wij altijd terecht bij hem. Kortom, zeer tevreden!

Altijd goed!

Meerdere keren heb ik contact gehad met Jan op gebied van taxatie van mijn woning. Contact verloopt altijd vlot, doelgericht en vriendelijk. Geen lange wachttijd op documenten en maakt altijd snel een afspraak. Al met al ervaar ik mijn contact met Huijers Vastgoed altijd als erg prettig!

Goed correct snel antwoord prettig in omgang

Duidelijke visie over de verkoop

We hebben ons pand samen met Jan verkocht. Hij had een duidelijk beeld van de mogelijkheden en samen hebben we de strategie bepaalt. Dit heeft geleid tot een succesvolle verkoop. Ik ben erg tevreden over de geleverde diensten.

Professioneel zonder poespas.

Professioneel, kort op de bal en duidelijk.

Een mooie balans tussen persoonlijk en professioneel!

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Enerzijds door de persoonlijke en toegankelijke benadering. Anderzijds door de professionele werkwijze. Wij zouden iedereen aanbevelen zaken te doen met Huijers Vastgoed Makelaardij.

Gekregen wat was afgesproken

2 verschillende makelaars laten komen bijde met andere visie en gekozen waar wij ons het beste bij voelden en het eindresultaat was Top

Over Huijers Vastgoed Makelaardij

Huijers Vastgoed Makelaardij is een jong en actief makelaarskantoor met een no-nonsense aanpak. Creativiteit, flexibiliteit en een optimale kennis van de woningmarkt zorgen er voor dat u in ons een betrouwbare partner hebt gevonden. Korte lijnen en een vast aanspreekpunt maken het mogelijk dat wij u een persoonlijke en professionele begeleiding kunnen bieden. Wilt u meer weten over Huijers Vastgoed Makelaardij? Maak dan een afspraak voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek. Huijers Vastgoed Makelaardij: Al meer dan 17 jaar UW makelaar voor de regio Cranendonck, Eindhoven, Weert en de Belgische grensstreek!