Slagvaardig en accuraat

Gehele traject lastige taken voor mij als klant uit handen genomen, snel en zeer doelmatig.

Deskundig en hulpvaardig

Hans heeft ons met de hypotheek geholpen. Hij neemt je zoveel werk uit handen, dat is erg prettig.

Fantastische ervaring

Erg prettige ontvangst, goede uitleg, vakkundig advies, openheid en transparantie, empathische adviseur, ook terugkoppeling met mail via derden was fijn zoals het liep. Je denkt zelf vanalles te kunnen regelen maar dit had ik zelf zo nooit kunnen doen. Mijn dank is groot.

Zeer tevreden met het deskundige advies van Hans Verlaan. Het gevoel was gelijk goed.

Onze ervaringen met Finion en Hans Verlaan zijn echt super. Hans is een aardige vent en geeft erg goed advies. Hij neemt alle tijd en rust om de zaken goed uit te leggen en bespreekt alle mogelijke scenario's. Hans levert maatwerk en is daarnaast ook snel en duidelijk in de communicatie.

Ik ben heel goed geadviseerd en tot in de puntjes geholpen met gewensd resultaat!

Zonder Finion, was ik niet waar ik nu ben, zeer betrouwbare adviseur, die echt met je mee denkt.

Netjes correct afgehandeld

Super service

Uitstekend geholpen met goede adviezen en uitvoering. Zeker een aanrader om een afspraak toemaken.

Super advies bij aankoop eerste woning

Voor de aankoop van onze eerste woning zijn we uitstekend door Finion geadviseerd. Alles werd erg rustig en prettig uitgelegd en ook voor eventuele nazorg stelt Finion zich proacfief op. Bedankt voor jullie hulp!!

Vriendelijk en professioneel

Je wordt hier zeer goed geholpen op een vriendelijke manier. Zo wordt een toch wel spannende periode iets minder spannend

Zeer prettige hulp bij de financiële afhandeling van de verhuizing

We zijn door Hans uitstekend geholpen met de financiële afhandeling van onze verhuizing. Naast goed advies zijn we er ook op geattendeerd bepaalde zaken niet te vergeten, waardoor het allemaal soepel is verlopen.

Goede ervaring met dit bedrijf

Fijne adviseur die alles goed uitlegt en goed geregeld heeft voor ons alleen het laatste stukje hebben we gemist dat was jammer.

Goed, deskundig advies

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd. Resultaat was een goed en duidelijk advies wat hier op aansluit!

Met grote betrokkenheid geholpen.

Je wordt bij Finion op een zeer betrokken manier geholpen. Het contact verloopt erg fijn. Vragen worden snel en goed beantwoord. Ze staan echt voor je klaar. Ik ben zeer tevreden over het hele proces van begin tot eind.

Perfecte adviezen en begeleiding in het proces van financiën.

Wij hebben ons volledig laten begeleiden tijdens ons proces van koop en verkoop van onze nieuwe en verkochte woning. Altijd bereikbaar voor elke vraag en advies.

Bijna perfect.

VRIENDELIJK GESPREKKEN. ERG DUIDELIJK. JUISTE INFORMATIE GEKREGEN,TOP Het is voor ons even afwachten geweest hoe dat alles verloopt. Het heeft iets langer geduurd als dat wij hadden gedacht.

Superfijn persoonlijk contact

Het contact met Hans is uitstekend. Korte lijntjes en goede adviezen. Een hele fijne manier van werken. Complimenten!

Fijn en hartelijk persoon die ons goed heeft geholpen

Fijne ervaring met Finion. Reageert snel en word goed geholpen. Er word tijd voor je genomen en legt alles duidelijk uit van het begin tot het eind.

Toppers

Van begint tot eind supergoed geholpen en begeleid door Hans. Altijd duidelijk, vragen geen probleem, en supersnel geholpen. Toppers

Hans is een goede adviseur die je in begrijpelijke taal helpt de keuzes te maken.

Onze ervaring met Hans is al jaren goed. Duidelijk en begrijpelijk advies en altijd bereikbaar voor vragen en zaken tussendoor.

Goede service en gedegen advies

Ik ben erg tevreden met afhandeling van mijn hypotheek oversluiting naar andere bank.

Goede hulp gekregen en erg vriendelijk

Goede service. Vriendelijke benadering en erg meedenkend

Persoonlijk op maat

Persoonlijke benadering en er wordt ruim de tijd genomen om je goed voor te lichten vwb handelingsopties. Alle zorgen worden je uit de hand genomen.

Professioneel

Professioneel

Conform gemaakte afspraken

Vooraf, tijdens en na, duidelijkheid

Enorm goed geholpen

Ik ben eerste instantie naar Finion toe gegaan voor een vrijblijvend gesprek om te bepalen hoe hoog mijn maximale hypotheek was. Dit inzicht heeft geholpen met het kunnen maken van een berekening wat ik maximaal aan een woning zou kunnen spenderen. Daarna hebben ze de communicatie tussen mij en de hypotheekverstrekker voornamelijk geregeld. Ze hebben ook hulp kunnen bieden toen ik vragen had over documenten die ik moest aanleveren.

Sint Josephstraat 93

5017GD Tilburg