Heel goed geholpen!

Goede informatie gekregen over een aanvraag voor een hypotheek. Nadat we een huis hadden gekocht super goed geholpen met de aanvraag ervan. Alles was heel duidelijk en waren laag drempelig benaderbaar voor alle vragen.

Prettig betrokken duidelijk

Prima advies en communicatie tegen een redelijke vergoeding

Voelt als thuiskomen vriendelijk hulpvaardig en gedreven .

Mijn vragen om ons doel te bereiken nl financieel advies en inzicht in de wereld van cijfers en letters bij aan en verkoop van onze woningingen zijn volledig met kennis en vakkundigheid beantwoord.

Goede dienstverlening met een glimlach

Er wordt goed meegedacht met de wens van de klant. Meerdere opties worden op een prettige en transparante manier naast elkaar gezet. Goede communicatie.

Heel goed en persoonlijk.

goede begeleiding en adviezen

Mijn situatie was niet eenvoudig, maar mede dankzij de hulp van Finion heb ik mijn hypotheek over kunnen sluiten. Heel blij mee!

Prettige en ontspannen begeleiding

Door de ontspannen sfeer is er goede communicatie over de eisen en voorwaarden van de overeenkomst. Zeer prettig!

Uitstekend geholpen

Wij zijn zeer goed te spreken over hoe alles is afgehandeld.

Goede service en klantgericht.

Ondanks de moeilijke afwikkeling met de ING is alles uiteindelijk goed en naar tevredenheid afgehandeld.

Vertrouwd, vakkundig en snel en goed contact en advies

De kracht zit hem in het fijne persoonlijk contact en dat er voldoende tijd wordt genomen om je persoonlijke situatie goed door te nemen zodat er een goed passend advies wordt gegeven op maat. Niets lijkt daarin te veel. We zijn blij geweest met deze vakkundige expertise.

Zeer behulpzaam en snel antwoord

Altijd goede ervaringen

Iemand die zich vastbijten en er alles aan doet om het te realiseren.

Een recreatiewoning financieren is echt een ding bij iedere bank. Eigenlijk willen ze deze klanten niet, gelukkig bijt Hans zich erin vast en is het toch gelukt. Dank je wel Hans voor je inzet!

fijne samenwerking

In een drukke periode hebben we veel online kunnen regelen met Finion. Altijd stonden zij paraat om uitleg te geven en een deskundig advies uit te brengen.

Betrouwbare adviseur die goed meedenkt en volledig ontzorgt.

Ik doe al ongeveer 15 jaar zaken met Finion, al die tijd dezelfde adviseur (Hans) gehad die de persoonlijke situatie goed kent en goed meedenkt over de beste financiële oplossing inzake; hypotheken, spaargelden en belastingregels (in mijn situatie). Meerdere adviestrajecten en hypotheken doorlopen met Finion i.v.m. verhuizingen en scheiding, altijd naar volle tevredenheid geholpen door adviseur en medewerkers.

Goed advies over hypotheek

Zeer goed geholpen inmiddels al voor de 2de keer. Heel persoonlijk, klantvriendelijk maar ook gewoon een prettig contact, zeker aan te raden.

Fantastisch geholpen door Hans en Sandra bij het oversluiten van onze hypotheek. Ze nemen alle zorgen uit handen en alles wordt tot in de punten geregeld, je wordt vriendelijk persoonlijk geholpen en je bent geen nummer. Er wordt moeite gedaan voor de laagste rente en de beste afhandeling. Afspraken in de avond is geen probleem en de koffie staat altijd klaar.

Uitstekend geholpen, kon niet beter

We zijn op een hele goede manier geholpen, steeds direct gereageerd op onze signalen. Alles gedaan om de omzetting van onze hypotheek voor elkaar te krijgen.

zeer goed advies ontvangen

Wij zijn zeer tevreden over Finion. Jaren geleden zijn we zeer slecht geholpen door een andere partij waardoor we wat huiverig waren om nu aan de gang te gaan met het omzetten van onze hypotheek. Finion heeft ons echter zeer goed advies gegeven, alle mogelijkheden uitgewerkt en ook zaken aangedragen waar we zelf niet bij stil hadden gestaan. Daarnaast hoefden we nooit lang te wachten op een antwoord want werden onze vragen ook steeds heel snel beantwoord. Wat ons betreft is dit een partij voor altijd!

Advies precies zoals je hoopt dat je zal krijgen.

Zeer goed advies en zeer goede service. Verzetten veel werk uit service en je krijgt veel waar voor je geld.

Prima geregeld, goed voorgelicht, duidelijke planning

Prima ervaring

Fijn contact kundig advies

Kundig advies van Hans Verlaan. Proactief, helder en snel

Heel duidelijk

Hans Verlaan legt alles heel duidelijk uit en reageert snel op e-mails.

Finion is al jaren (sinds 2008) mijn vaste adviseur. En ook nu weer met veel geduld een door de bank geopperd conflict opgelost!

Zeer slechte communicatie

De communicatie verloopt enorm slecht waardoor de aanvraagperiode van een hypotheek vanaf Oktober t/m Maart duurt. Meerdere malen contact gezocht met de adviseur zonder terugkoppeling.

Uitstekende snelle service

We zaten in lastige situatie, Finion heeft ons hier op bijzonder efficiënte en snelle wijze doorheen weten te loodsen. Met veel persoonlijke inzet door Hans. Heel veel dank hiervoor.

Sint Josephstraat 93 5017GD Tilburg