Mediation met gevoel, zorg en kennis van zaken

Na het eerste contact had ik meteen een goed gevoel bij Liana. Ze is vanaf het begin transparant en duidelijk. Onafhankelijkheid en het belang van kinderen zijn grote speerpunten en dat paste goed in mijn (ons) plaatje. Het hele traject is met zorg uitgevoerd. Er was tijd en ruimte voor emoties, discussie en ze stond open voor ideëen. Wat dat betreft heeft Liana ervoor gezorgd dat deze nare situatie "prettig" en constructief is verlopen.

Aaaaah wat lief, ontzettend bedankt voor de genomen moeite en de mooie woorden. Zet hem op samen met de kids!!!

Heel prettig

Liana is een heel professioneel en prettig persoon. In onze situatie heeft ze voor beide partijen tot ieders tevredenheid haar best gedaan. We hebben met een goed gevoel alles af kunnen wikkelen.

Hartelijk dank voor de genomen moeite en de mooie woorden. Ik wens jullie een hele liefdevolle toekomst toe.

Liana heeft ons ontzettend goed geholpen om samen afspraken te maken en ze schriftelijk vast te leggen. Een warme, empathische en intelligente vrouw met de juiste kennis en ervaring. Wat maakt dat ieder gesprek als een warm bad voelt. Ze is duidelijk, maakt goede afspraken en is onpartijdig dus rechtvaardig en dat is nodig. Ze is een waardevolle toevoeging voor ons geweest tijdens het maken van de afspraken. Ondanks dat we in eerste instantie dachten er alleen uit te komen, ben ik blij dat we alsnog gekozen hebben om dat samen met Liana te doen. Met als resultaat een soepel verloop naar een eindresultaat waar we beide tevreden over zijn. Dit is uiteindelijk in het voordeel voor ons en onze kinderen en daarvoor ben ik haar ontzettend dankbaar.

Jeetje wat een prachtig bericht zeg, ik wordt er helemaal verlegen van. Dank je wel.... Ik wens jou samen met de kinderen een hele mooie toekomst toe .

Liana is oprecht geïnteresseerd in mensen, eerlijk en duidelijk

Ondanks dat de reden waarom wij bij Liana kwamen niet leuk was hebben wij tijdens onze gesprekken gelukkig ook veel kunnen lachen. Liana is oprecht geïnteresseerd in mensen, kiest geen partij, maar geeft wel duidelijk haar mening als hierom gevraagd wordt. Ze geeft een ieder ook de kans om op zaken te reageren.

Prima!

Prima begeleiding en opvolging!

Prettige samenwerking

Ik heb de samenwerking met Liana als heel prettig ervaren. Liana is kundig, onpartijdig en komt haar afspraken na. Ze neemt je mee door alles stappen die gezet moeten worden en licht alles heel duidelijk toe. Het was geen makkelijk proces, maar door de mediation met Liana bleef de vaart erin, zijn er keuzes gemaakt en zijn we nader tot elkaar gekomen in onze standpunten.

Hartelijk dank voor je sympathieke woorden en de genomen moeite. Het was een mooi en waardevol proces wat we samen hebben doorlopen.

Topper

Bij liana voelt het zo vertrouwd. Gewoon een topper!!!

Aaaaah thanks!

Ik voelde meteen thuis bij Liana.

Liana is een mediator die totaal geen partij kiest en vanuit beide partijen het beste eruit haalt. Ze gaf me een warm gevoel. Dat is erg belangrijk als je je zo breekbaar voelt. Zelf is ze ook een keer gescheiden dus ze weet waar ze het over heeft, als ervaringsdeskundige. Ik vind haar kundig in verschillende facetten. Je weet dat het goed geregeld is als je na het laatste gesprek de deur uitstapt.

Wat een mooie referentie zeg, dank je wel.

Goede service en uitleg

Liana heeft ons goed geholpen met het mediationproces van zowel de kinderen als de gezamelijke woning. Is neutraal en stelt belangen van de kinderen voorop. Reageert snel op e-mails, goede en vriendelijke service

Dank je wel...:)

De situatie wordt vanuit alle hoeken zuiver beoordeeld en in harmonie opgelost op een duurzame manie

In een aantal heldere stappen wordt genoeg tijd uitgetrokken om meningsverschillen helder uiteen te zetten en op te lossen. Door deze aanpak ontstaat een duurzame oplossing.

Thanks Marc...:)

Positief!

Uiterst tevreden over het contact met Liana de Ruiter. De noodzakelijke stappen die genomen moeten worden, worden gedoseerd aangeboden. Liana heeft ons meegenomen in de verschillende fasen van het proces en laten zien In de aanpak voor eerlijkheid te staan en onpartijdig te zijn. Ook lastige gesprekken of gedragsuitingen probeert Liana bespreekbaar te maken. Dit alles met oprechte individuele of gezamenlijke aandacht.

Wow....wat fijn dat je hier zo uitgebreid de tijd voor hebt genomen zeg! Ontzettend bedankt en heel veel geluk in de toekomst.

Zeer deskundig, ervaren en een fijne persoonlijkheid.

Ze weet je goed op je gemak te stellen en geeft deskundig advies. Weet situaties goed in te schatten en speelt hier goed op in. Ze loost je zeer deskundig, objectief en professioneel door een emotionele periode. Wat ben ik blij dat je ons hebt geholpen. Ze weet precies wanneer ze moet ingrijpen en zorgt ervoor dat het scheidingsproces soepel verloopt. Top!

Wat goed om te horen zeg! Heel erg bedankt voor je reactie...;)

Liana was heel goed voor ons

Liana was heel goed voor ons

Ontzettend bedankt voor de moeite! Ik wens je heel veel geluk in je nieuwe paleis..:)

Betrokken

Ondanks ik helemaal niet in deze situatie had willen zitten, heeft Liana alles correct en snel afgehandeld.

Dank je wel...heel veel sterkte voor de komende periode.

Heel fijn hoe Liana mij begeleid heeft en alles keurig netjes heeft geregeld.

Ik heb het als heel prettig ervaren hoe Liana alles heeft geregeld mbt mijn scheiding. Meedenkend, meelevend, begripvol. Goede afspraken die nagekomen worden. Alleen maar positief.

Heel erg bedankt, ik wens je heel veel geluk toe..:)

Vriendelijke, daadkrachtige begeleiding in een ongedwongen sfeer

Wij wisten allebei niet hoe het traject van een scheiding aan te pakken en waar te beginnen. Daarom hebben wij voor mediation gekozen. De keuze is via via op Liana de Ruiter gevallen. Zij loodst je in een paar daadkrachtige stappen en in een ongedwongen sfeer door het doolhof dat echtscheiding heet. We zijn allebei zeer tevreden over de begeleiding en de snelle afwikkeling hiervan!

Betrokken bij onze scheiding

Liana neemt de tijd om samen het hele proces door te nemen en vergeet zeker niet de emotionele kant. Duidelijke begeleiding waar door je netjes uit elkaar kan gaan. Bedankt voor je inzet.

Door Liana gaan we nu verder als goede vrienden

Een scheiding is een erg verdrietige periode. Buiten alle emoties zijn er ook heel veel zaken die je moet afhandelen waardoor je vaak de hele situatie niet meer kunt overzien. Zaken waar je zelf niet eens aan denkt. Liana neemt je aan de hand mee door het hele traject en gooit niet alles tegelijk op je bord maar stapje voor stapje waardoor je de hele situatie goed kunt overzien. Dit geeft echt een stukje rust en is er ook ruimte om het verdriet te verwerken in de tussentijd. Liana geeft beiden partijen het gevoel dat ze er voor je is en je begrijpt maar blijft onpartijdig. Ze voelt dingen goed aan en komt de dingen na die ze afspreekt (en dat ook echt snel). Wanneer de emoties hoog oplopen dan gaat ze de dingen relativeren en van beiden kanten argumenteren waardoor je ook elkaar blijft begrijpen. En mede daardoor kunnen we nu goed samen door een deur en zijn we als goede vrienden gescheiden. Hierdoor hebben ook onze kinderen er niet al te veel last van en houden we de ´schade´ hopelijk beperkt. Wij zouden Liana zeker aanraden.

Jeetje, ik ben er gewoon even stil van....Wat ontzettend attent dat je de tijd hebt genomen om je standpunten zo uitgebreid toe te lichten. Enorm bedankt hiervoor! Ik weet zeker dat het jullie lukt om de onderlinge verstandhouding goed te houden en in jullie nieuwe rol als collega ouders te gaan groeien. Heel veel geluk allebei.

Super blij mee geweest

De dienstverlening door Liana was super goed ! Heel mooie en vooral eerlijke begeleiding door deze moeilijke phase. Heel erg bedankt !

Oog opener

In het begin sceptisch over mediation in het algemeen, maar na de intake was ik overtuigd dat Liana het aller beste voor ons beide wilde bereiken. Waarbij onze invulling/wensen zeer serieus genomen werden. Daarnaast kwam vaak met goede tips bij "lastige" zaken. Een toegankelijke, oprechte vrouw met gedegen kennis van sociale en wettelijke zaken.

Dank je wel dat je hier even tijd hebt voor hebt willen vrijmaken en natuurlijk voor je complimenteuze woorden....ik wens je een mooie positieve toekomst toe samen met je zoontje.

perfect, zeker aan te bevelen

Liana geeft vanaf het begin een duidelijk beeld hoe ze werkt en hoe het proces zal verlopen. Ze geeft goede begeleiding tijdens het proces. Ze geeft duidelijke uitleg op de vele vragen die wij hadden. Wij waren heel erg blij dat we haar gekozen hebben. Ron

• Voortgang scheidingproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt

goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over Liana.

goede service, goed behandeld

Liana is een warm, fijn persoon en en blijft zeer onpartijdig. Ook stond ze open voor een gesprek met onze dochter, wat haar erg goed heeft gedaan.

Duidelijk en helder persoon. Sympathiek Uitleg in duidelijke taal

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hartelijk dank...:) Ik wens je een hele fijne toekomst toe.

goede service, goed behandeld

Betrokken en kundige mediator, erg prettig in de omgang. Liana is in staat om een emotioneel en intensief traject op een zeer prettige manier te begeleiden.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hartelijk dank voor de genomen moeite...:) Ik hoop dat er spoedig een oplossing komt voor het woning dilemma. Hou je taai!