Monteur Osman heeft topwerk geleverd. Blij met Trined

Beste, Bedankt voor het plaatsen van deze review, wat een mooi compliment voor onze monteur Osman. We hebben dit direct aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Alle vragen meteen opgelost

Gisteren aangesloten op glasvezel van Trined. Elke vraag die ik stelde werd meteen beantwoord en opgelost en de medewerker heeft mijn perfect geholpen (ik ben niet handig achter de PC). Nu weet ik hoe het werkt bij Trined.

Beste Bea, Bedankt dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen. Wat goed om te vernemen dat je zo tevreden bent over het contact welke je hebt gehad! Gelukkig kunnen we samen op afstand heel veel. Mochten er nog vragen zijn vernemen wij dit graag! Me vriendelijke groet, Team TriNed.

Mark heeft het perfect gedaan.

Beste STG Domus, Bedankt voor deze mooie review aan onze monteur Mark. We hebben dit compliment aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Vriendelijke behulpzame en begripvolle service.

De monteur kon eindelijk onze lang durende stoting oplossen. Door veel telefonisch contact, wat wel lang duurde, kwam uiteindelijk de monteur. Deze kon bij ons alles goed, duiselijk en deskundig oplossen. Super!!

Beste AM, Bedankt voor het plaatsen van deze review, wat vervelend dat je te maken hebt gehad met een langdurige storing. Goed om te lezen dat de storing is verholpen door de monteur op locatie! Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Zeer snelle en deskundige aansluiting op het internet.

De monteur van TriNed was keurig op tijd. Hij kon al mijn vragen beantwoorden. De aansluiting op het internet en de aansluiting van onze tv's met coax-kabel verliep heel soepel. Ik was aangenaam verrast.

Beste Klaas, Bedankt dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen. Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over het monteursbezoek, we hebben dit dan ook direct doorgegeven aan onze monteur! Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Vlot en vakkundig geholpen

Vriendelijk en vakbekwaam

Beste Erwin, Bedankt voor het plaatsen van deze review, fijn om te vernemen dat je positief bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Super service

Sinds een half jaar glasvezel van Trined. Helaas had het tv kastje wat kuren waardoor het terugkijken en de opnames niet helemaal lukte. Na gebeld te hebben en een reset die helaas niet heeft geholpen kwam vandaag de monteur en kregen we zonder problemen een ander kastje en alles werkt weer. Top opgelost super tevreden.

Beste Miranda, Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met de televisie dienst. Goed om te lezen dat er al een monteur op locatie is geweest en alles weer naar behoren werkt. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Geweldige service

Monteur Mark verdiend een hele dikke pluim Hij heeft alles perfect aangesloten en was mooi op tijd Trined mag ik zijn handjes klappen met zo’n Monteur

Beste Martien, Bedankt dat je de tijd neemt deze review te plaatsen. Wat een prachtig compliment voor onze monteur Mark, we hebben dit direct aan hem doorgegeven! Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Perfect en netjes uitgelegd

Perfect en korrekt geholpen

Beste Hans, Bedankt dat je de tijd neemt deze review te plaatsen. Goed om te vernemen dat je na wens bent geholpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Netjes geholpen

Vriendelijk personeel

Beste Miranda, Bedankt voor de geplaatste review, fijn te lezen dat je tevreden bent over het personeel en onze service hiervan. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Zeer goede service!

Als er problemen of vragen waren werden we bij de klantenservice altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Tevens werd er direct een oplossing geboden.

Beste Hans, Bedankt dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen. Wat goed om te vernemen dat je tevreden bent met de service welke wij bieden. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Goede klantenservice

De app werkte niet meer . Fout na update. Er staat nog steeds inloggen met e-mail, maar het moet het klantnummer zijn . Klantenservice dagelijks bereikbaar en je krijgt een mens aan de telefoon en geen apparaat . Vriendelijk en binnen een dag opgelost . Helaas is de fout van het inloggen nog niet hersteld

Beste Wfa, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met de TV app. De melding betreft het inloggen met e-mail of telefoonnummer is bij ons bekend, hier wordt aan gewerkt. Ook fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Super service

Beste Hein, Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Vriendelijk ,behulpzaam en goede uitleg.

Vriendelijk, behulpzaam en goede uitleg.

Beste Henk, Bedankt voor de mooie beoordeling, goed om te lezen dat je onze service als positief ervaart. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Werd heel goed geholpen

Ik werd heel goed te woord gestaan was enorm blij dat het allemaal weer werkte

Beste Jan, Bedankt dat je de tijd neemt om deze mooie review te plaatsen. Fijn om te vernemen dat je onze service als positief hebt ervaren en alles weer werkt. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Snelle en adequate klantenservice!

Nooit issues met dienstverlening, maar zelf wachtwoord vergeten. Via whatsapp binnen enkele minuten geholpen!

Beste Rutger, Fijn om te horen dat onze klantenservice jou zo snel heeft kunnen helpen aan een nieuw wachtwoord en bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Snel en goed

Mark heeft in no-time onze nieuwe internetverbinding aangesloten. Prima!

Beste Gert, bedankt voor deze mooie review en het compliment aan onze monteur Mark. We zullen dit aan hem doorgeven! Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Zeer goed geholpen.

Mark de medewerker is een zeer sociale vriendelijke man. Gaf antwoord op alle vragen. Werkt netjes. We zijn zeer tevreden over zijn werk.

Beste R, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze installatiemonteur! We geven jouw complimenten door aan hem. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Niets op aan te merken. Vriendelijke man.

Beste Karin, Bedankt voor je review, goed om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Vriendelijk en goede uitleg

Man ging netjes te werk en ook duidelijke uitleg En alles werkt prima Zeer tevreden

Beste CFW, Bedankt voor het plaatsen van deze review en het compliment aan onze monteur Mark, we hebben dit meteen aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Fijn mee gewerkt

Mark heeft het netjes voor mij geregeld

Beste Nelly, Bedankt voor dit mooie compliment aan onze monteur Mark, we hebben dit direct aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Super goede Service

Ik wil het Team van TriNed graag bedanken en in het bijzonder de monteur Wilfred hij heeft de storing super goed op gelost

Goed werk geleverd door Mark

Beste Michel, Bedankt voor de beoordeling. We hebben je compliment doorgegeven aan onze monteur Mark. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Goed en snel aangesloten

Mark heeft vandaag TriNet glasvezelkabel aangesloten. Dat ging goed en snel. Helaas kwamen wij er direct nadat hij weg was achter dat we de internet versterkers van KPN niet hebben laten vervangen. We zijn nog naar buiten gelopen, maar hij was al weg. Daarom hebben we een nieuwe afspraak moeten maken.

Beste Frans, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat goed om te vernemen dat je het monteursbezoek als positief hebt ervaren, we hebben dit aan onze monteur Mark doorgegeven. Fijn om te lezen dat er al een nieuwe afspraak is gemaakt. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Betrouwbaar stabiel glasvezel internet.

Na 7 jaar stap ik over naar een andere aanbieder vanwege een speciaal aanbieding dat ik niet kon weigeren. Heb ooit maar denk ik 2 keer een korte storing gehad en werd zeer snel opgelost.

Beste Richard, Bedankt voor je review, goed om te vernemen dat je zo lang trouwe klant bent geweest bij TriNed. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Het Zuiderkruis 63

5215 MV

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’