Can is een vriendelijke en behulpzame monteur

Beste Geert, We zijn blij om te zien dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze monteur Can. Hartelijk dank voor het delen van je review; we zullen ervoor zorgen dat Can op de hoogte wordt gebracht van je waardering! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Mark heeft zijn werk uitstekend en in recordtijd gedaan.

Beste Patrick, Wat goed dat je zo tevreden bent over onze monteur Mark, we gaan dit direct aan hem doorgeven. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Professioneel.

Een hele aardige en nette man die zijn werk verstaat!

Beste Peter, Het is geweldig om te horen dat onze inzet voor professionaliteit en vriendelijkheid ook overkomt op onze klanten. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Lekker snel!

Direct online. Joehoe!

Beste Marjans, Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat je verbinding lekker snel online is gebracht. We streven ernaar om altijd snel en direct beschikbaar te zijn. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Fijn en vriendelijk geholpen

Ik ben fijn en vriendelijk geholpen, En alles werkt. En als er vragen waren werden deze ook beantwoord

Beste Dennis, Wat fijn dat je hebt ervaren dat je vriendelijk en goed bent geholpen. Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling! Met vriendelijk groet, Team TriNed

nog steeds zeer tevreden

al jaren ben ik lid van Trined. En ik schakel ook niet zomaar over naar een andere provider. Ik ben nog steeds heel tevreden. Internet is snel genoeg. En ik kan zoveel TV's aansluiten als ik wil, zonder extra apparaten ertussen. Bij een storing die ik in al die jaren 1x gehad heb, waren ze dezelfde dag nog bij mij om het op te lossen. En soms krijg je een verrassing op de TV. Bijvoorbeeld even een extra zender voor sport. Top bedrijf.

Beste Igno, Dank voor je jarenlange loyaliteit en deze mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze services, snel internet en snelle storingsoplossingen. We blijven ons inzetten om je de beste ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Zeer klantvriendelijk en duidelijk

Can, de medewerker, was erg beleefd, klantvriendelijk en kundig. Snelle installatie, duidelijke uitleg, alles goed werkend voordat Can de deur uit ging. En dat in het buitengebied!

Beste Erik, Wat fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze monteur Can! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, zelfs in het buitengebied. We waarderen je feedback enorm, bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snel en goed geholpen.

Zie boven

Beste Leo, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je snel en goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Beter kan niet.

Vandaag bij thuiskomst bleek ik ineens geen internet of tv te hebben, en dat was raar. Heb nooit problemen gehad met trined en was altijd zeer te vreden over de geleverde diensten. Wat blijkt, heeft mijn ex het abbo opgezegd. Normaliter duurt het weer 3 weken voordat alles weer werkt als je een aanvraag opnieuw indient Contact opgenomen met trined en situatie uitgelegd. Eerst via chat, daarna telefonisch. Gelukkig voor mij toonde zij begrip en kan alles binnen 1 dag weer gemaakt worden. Tevens omdat alles al aangesloten is en ik internet nodig heb voor werk. Dus al om al, echt top. Beter kan niet in mijn ogen. De geleverde diensten waren al top, en hun klantenservice dus blijkbaar ook. Hulde.

Beste Emanuel, We zijn blij om te horen dat je nooit problemen hebt ondervonden met onze diensten en dat je contact met onze klantenservice ook voldeed aan deze verwachting. Wat goed dat we alles binnen één dag naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team TriNed

op tijd volgens afspraak voor installatie. er was een verschil tussen wat er besteld was en wat de monteur (Mark) in zijn systeem had staan. dit werd ter plekke aangepast en binnen korte tijd werkend opgeleverd . prima service

Beste Edwin, We waarderen het dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen. We zijn blij dat we het verschil tussen de aanvraag en het systeem ter plekke hebben kunnen oplossen. Goed om te zien dat je onze service als prima hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Deskundig en vriendelijk geholpen

Snel geholpen, vriendelijk en goed geholpen.

Beste Jos, Wat goed om te horen dat je snel, vriendelijk en goed geholpen bent. Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Alles is prima geinstalleerd. Aardige installateur met goede kennis van zaken.

Beste Nataacha, Bedankt dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen. Wat goed om te horen dat alles naar tevredenheid is geïnstalleerd. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Heel goed geholpen door monteur Koos

Beste Mary, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze monteur Koos. We gaan dit aan Koos doorgeven. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijk groet, Team TriNed

zeer ontevreden

Zeer slechte service van Trined. Trined sluit glasvezel aan, maar plaatst slecht huawei apparatuur. Blijkt dat ze, ondanks dat ze de keuze niet aan je voorleggen, zelf kiezen om slechtere apparatuur te plaatsen dan de betere fritzbox. Met als gevolg dat apple-apparatuur meldingen krijgt dat veiligheidscertificaat onveilig is. Verlichting op de wifi werkt niet meer, etc. Ze kunnen het verhelpen door gewoon de gevraagde apparatuur te plaatsen, maar willen dan voorrijkosten en monteurkosten in rekeningbrengen. Dus laten ze je zitten met een niet werkende situatie. Wat een slechte organisatie is dit geworden. En dan te bedenken dat we voor Trined hadden gekozen omdat op ons andere adres gewoon goede apparatuur is geplaatst, dat bij vastleggen is aangegeven dat dit weer het geval is en zonder toestemming plaatsen ze gewoon wat anders. En dan niet herstellen of zorgen dat het goed komt, maar alleen maar van kastje naar de muur sturen, en niet oplossen.

Kastje naar de muur

Weggevallen signaal; al 6 jaar klant bij Trined. Melding van deze storing bij hen geeft verwijzing naar Caiway als netbeheerder (voorheen Rekam). Bij Caiway als afnemer onvindbaar en weer terugverwezen naar Trined. Met enige moeite wordt een Trined monteur gestuurd: deze vindt geen signaal en zal een netbeheermonteur in schakelen. Deze blijkt nu van Delta (heeft Caiway overgenomen?), maar kan geen gegevens over de aansluiting vinden en belt één uur met Trined hierover, die het ook niet (meer) weet. Al met al geen signaal, geen TV, onvindbaar in de administraties van Trined en netbeheerder. Zelf geven zij zich een 9,1 voor hun activiteiten. U begrijpt mijn idee: het is een flut bedrijf

Netjes geholpen

Alle vragen zijn beantwoord en netjes aangesloten.

Beste Jolanda, Bedankt dat je tijd neemt om deze beoordeling te plaatsen. Wat fijn om te lezen dat je netjes bent geholpen en dat al je vragen zijn beantwoord. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Maar matig

Ik moest als 74 jarige de kruipruimte in om de installatie te voltooien. De monteur was dat niet van plan. Daarbij komt dat ik zelf de telefoon moest aansluiten. Hij heeft wel aangewezen waar de kabel in de router moest worden gestoken. Over de printer is geen woord gerept. Dat moet ik dus ook zelf doen.

Prettige kundige monteur!

Ze waren (na overleg met mij) eerder als afgesproken. Dus duidelijke communicatie. Kundige monteur en prettig in omgang.

Beste Annemie, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat fijn dat je tevreden bent over het bezoek van onze monteur, we hebben dit aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Top monteur en prima afgemonteerd

Netjes opgeleverd

Beste Hans, Bedankt voor dit mooie compliment aan onze monteur. We hebben dit direct aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Monteur Osman heeft topwerk geleverd. Blij met Trined

Beste, Bedankt voor het plaatsen van deze review, wat een mooi compliment voor onze monteur Osman. We hebben dit direct aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Alle vragen meteen opgelost

Gisteren aangesloten op glasvezel van Trined. Elke vraag die ik stelde werd meteen beantwoord en opgelost en de medewerker heeft mijn perfect geholpen (ik ben niet handig achter de PC). Nu weet ik hoe het werkt bij Trined.

Beste Bea, Bedankt dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen. Wat goed om te vernemen dat je zo tevreden bent over het contact welke je hebt gehad! Gelukkig kunnen we samen op afstand heel veel. Mochten er nog vragen zijn vernemen wij dit graag! Me vriendelijke groet, Team TriNed.

Mark heeft het perfect gedaan.

Beste STG Domus, Bedankt voor deze mooie review aan onze monteur Mark. We hebben dit compliment aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Vriendelijke behulpzame en begripvolle service.

De monteur kon eindelijk onze lang durende stoting oplossen. Door veel telefonisch contact, wat wel lang duurde, kwam uiteindelijk de monteur. Deze kon bij ons alles goed, duiselijk en deskundig oplossen. Super!!

Beste AM, Bedankt voor het plaatsen van deze review, wat vervelend dat je te maken hebt gehad met een langdurige storing. Goed om te lezen dat de storing is verholpen door de monteur op locatie! Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Zeer snelle en deskundige aansluiting op het internet.

De monteur van TriNed was keurig op tijd. Hij kon al mijn vragen beantwoorden. De aansluiting op het internet en de aansluiting van onze tv's met coax-kabel verliep heel soepel. Ik was aangenaam verrast.

Beste Klaas, Bedankt dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen. Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over het monteursbezoek, we hebben dit dan ook direct doorgegeven aan onze monteur! Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Vlot en vakkundig geholpen

Vriendelijk en vakbekwaam

Beste Erwin, Bedankt voor het plaatsen van deze review, fijn om te vernemen dat je positief bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team TriNed.

Het Zuiderkruis 63 5215 MV

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’