Filters

1

Slechte klantenservice

Ben een bestaande klant en mijn originele jaarcontract is al ruim voorbij echter betaal ik €8,50 meer dan een nieuwe klant €60 ipv €51,50). De tarieven staan duidelijk op de site van trined. Ik heb de zeer slecht bereikbare klantenservice gebeld en om een nieuw abonnement tegen het huidige tarief gevraagd. De man vertelde mij dat dit niet mogelijk is en dat ook opzeggen en opnieuw aanmelden niet kon. Ik vind dit eigenlijk respectloos naar bestaande klanten (of misschien zelfs discriminatie).

  • Aanbevelen? Nee
1

Geen service

Al ruim 5 dagen geen internet. Na 4 dagen komt er eindelijk een monteur die na paar min weer weg weggaat omdat het probleem in de wijk centrale kast zit. Dit is al vaker zo geweest en dit ook uitgelegd aan de telefoon dat daar het probleem zit aan Trined zelf, maar nee eerst moet er een monteur naar het huis komen. Volgens de monteur zou het binnen de 24 uur opgelost zijn. Maar 24 uur verder nog steeds geen internet. En als je dan voor de zoveelste keer weer belt na de klantenservice zeggen ze doodleuk dat ze geen idee hebben wanneer het opgelost gaat zijn. Alles bij elkaar een zeer slechte service. Zodra het contract is afgelopen direct hier bij weg.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte ervaring monteur

Monteur heeft slechte werk geleverd bij aansluiting. Slecht opghangen. Had geboord moeten worden. Router is gevallen Internet halen we de snelheid niet optimaal. Blijft schommelen

  • Aanbevelen? Nee
7

vriendelijke, geduldige, medewerkers

ook al gaat er af en toe iets mis bij Trined; je krijgt altijd vriendelijke en geduldige medewerkers aan de lijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben heel vriendelijk te woord gestaan, en de medewerker heeft mij uitstekend geïnformeerd

Zeer vriendelijk te woord gestaan, en meteen op mijn vragen antwoord gekregen

  • Aanbevelen? Ja
8

Telefonisch berijkbaar

Ik ben netjes te woord gestaan door Mol! Van de klantenservice. Hij adviseerde ons op een fijne manier en dacht mee in de situatie. Daarnaast nam hij echt de tijd voor ons en gegeven deze fijne houding zijn wij nu klant geworden bij trined

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Mark heeft het probleem snel opgelost En nog tips gegeven Zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Monteur kwam op tijd om de glasvezel aan te sluiten. Heeft daarbij ook nog even de tijd genomen om naar m'n tv te kijken.

  • Aanbevelen? Ja
1

ondeskundige monteur

Goede monteur hadden we 3 jaar geleden gehad. Daardoor hadden we goede begin contact gehad met trined. Laatst is de router vervangen. Monteur moest snel weg naar de volgende klant anders kwam die te laat . Router slecht opghangen. Klantenservice zijn bot.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geduldig en zakelijk

Deskundig geholpen mijn probleem van het Freezen van het beeld opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super vriendelijke gozer

Hij hielp mij zo vriendelijk en naam me stap voor stap door het proces. Niet eerst allemaal lastige vragen. Gewoon to the point.

  • Aanbevelen? Nee
8

Hele nette en kundige monteur

Monteur, ondanks aan de late kant door probleem bij vorige klant, heeft gezorgd, dat alles aangesloten en ingesteld was, voor dat hij wegging. Een grote pluim voor geduld en kunde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dienstverlening is accuraat en doeltreffend

Vriendelijk , deskundig en namen alle tijd om zo mogelijk alles uit te leggen .

  • Aanbevelen? Ja
5

Monteur slecht

Monteur Mark wist niet hoe snel hij weer weg moest gaan. Vond hem onfatsoenlijk. Toen ik zei dat hij moest zorgen dat alles werkte vertelde hij mij dat dat er niet bij hoorde. Mijn man moest dat maar fixen maar helaas die is overleden. Totaal heen begrip van zijn kant. Terwijl ik dit via de telefoon met de afspraak maken er wel bijgeboekt had. Hij heeft uiteindelijk het kastje wel neer gezet..waarna toen hij weg was bleek dat alleen de apps werkten en niet de tv Ik heb gebeld. Zou terug gebeld worden dat gebeurde.niet. Uiteindelijk heeft mijn dochter gebeld en heeft via de telefoonet een medewerker de boel wel aan de praat gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Ik wacht al bijna 2 maanden om aangesloten te worden op het glasvezelnetwerk, aantal keer geïnformeerd maar ik moet geduld hebben ander moest ik contact opnemen met de glasvezel netwerkbeheerder. Deze wist mij vandaag te melden dat er nog geen aanvraag binnen is van Trined. Weer gebeld met Trined maar krijg geen antwoord omdat mijn melding van een week geled nog niet is behandeld ( wanneer worden we aangesloten)….

  • Aanbevelen? Nee
6

Nu goed

Alles is nu goed, probleem opgelost,en krijg 1xmonteur vergoed. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes

Netjes en correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en duidelijk gesprek gehades

Mijn gesprek met uw medewerker was heel vriendelijk. Het was duidelijk met iemand die verstand van zaken had. Complimenten aan de medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Bij Trined kan ik met TV ook gebruik maken van dvb-c wat mijn voorkeur is. De service is ook erg goed. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
1

Storing internet

Als zakelijke klant ervaren we vaak uitval van internet. Nu hebben we extra ziggo als backup. Moet snel geregeld worden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen, gezellig gesprek

Snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben top geholpen. Bedankt Yusuf.

Prettig gesprek en goede hulp.

  • Aanbevelen? Ja
8

helemaal top

Super geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben al jaren klant en nog steeds zeer tevreden. Internet is snel, TV is een ruim aanbod en telefoon is ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

22 minuten in de wacht gestaan

Ik krijg 4 keer een mailtje dat ze mij niet kunnen bereiken voor een vraag, dus of ik Trinet wil bellen. Dat wil ik best doen, maar misschien is het dan makkelijker als er in die mail dan ook staat: "wat de vraag precies is". Die vraag was namelijk of ik mijn vaste nummer in het abonnement wilde behouden of niet wilde behouden. Dat had ik ook op de mail terug kunnen beantwoorden, dan had ik niet 22 minuten in de wacht gestaan. Overigens was de medewerker uiterst vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.