Ben een bestaande klant en mijn originele jaarcontract is al ruim voorbij echter betaal ik €8,50 meer dan een nieuwe klant €60 ipv €51,50). De tarieven staan duidelijk op de site van trined. Ik heb de zeer slecht bereikbare klantenservice gebeld en om een nieuw abonnement tegen het huidige tarief gevraagd. De man vertelde mij dat dit niet mogelijk is en dat ook opzeggen en opnieuw aanmelden niet kon. Ik vind dit eigenlijk respectloos naar bestaande klanten (of misschien zelfs discriminatie).
Hallo Mario. Ik begrijp dat u dit vervelend vindt. Echter alle nieuwe klanten krijgen een voordeel als ze klant worden bij ons. U heeft dat destijds ook gehad. Daarnaast is de prijsopbouw van nu anders dan eerst. Bij de nieuwe abonnementen betaal je voor een TV-ontvanger, geen vast IP adres en opnemen zit er niet meer bij. De prijs is dus lager maar bevat ook minder functies! Mijn collega heeft u een gratis snelheidsverhoging twv 5 euro/mnd geboden die u heeft afgeslagen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Al ruim 5 dagen geen internet. Na 4 dagen komt er eindelijk een monteur die na paar min weer weg weggaat omdat het probleem in de wijk centrale kast zit. Dit is al vaker zo geweest en dit ook uitgelegd aan de telefoon dat daar het probleem zit aan Trined zelf, maar nee eerst moet er een monteur naar het huis komen. Volgens de monteur zou het binnen de 24 uur opgelost zijn. Maar 24 uur verder nog steeds geen internet. En als je dan voor de zoveelste keer weer belt na de klantenservice zeggen ze doodleuk dat ze geen idee hebben wanneer het opgelost gaat zijn. Alles bij elkaar een zeer slechte service. Zodra het contract is afgelopen direct hier bij weg.
Goedemorgen, Wat enorm vervelend dat deze storing, die u op zaterdag 21 sept. meldde zo lang duurt. Het vervelende is ook dat wij hier afhankelijk zijn van de netwerkeigenaar die de storing moet oplossen in de wijkcentrale. We hebben hen 's maandags aangestuurd en ook wij moeten helaas op hen wachten. Al met al voor eenieder erg vervelend. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur heeft slechte werk geleverd bij aansluiting. Slecht opghangen. Had geboord moeten worden. Router is gevallen Internet halen we de snelheid niet optimaal. Blijft schommelen
Geachte heer De Groot, beste Pim, Als de monteur fouten heeft gemaakt, willen we die graag herstellen. Daarvoor hebben we uw klantnummer of postcode en huisnummer nodig want het e-mailadres dat u opgegeven heeft klopt niet. We kunnen dan ook kijken hoe we de internetsnelheid stabiel krijgen.
ook al gaat er af en toe iets mis bij Trined; je krijgt altijd vriendelijke en geduldige medewerkers aan de lijn
Hallo Annie, Bedankt voor je reactie en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Zeer vriendelijk te woord gestaan, en meteen op mijn vragen antwoord gekregen
Goedemiddag Corry, Hartelijk dank voor jouw beoordeling en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik ben netjes te woord gestaan door Mol! Van de klantenservice. Hij adviseerde ons op een fijne manier en dacht mee in de situatie. Daarnaast nam hij echt de tijd voor ons en gegeven deze fijne houding zijn wij nu klant geworden bij trined
Goedemorgen Menno, Hartelijk dank voor jouw beoordeling en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Mark heeft het probleem snel opgelost En nog tips gegeven Zeer klantvriendelijk
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze beoordeling en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur kwam op tijd om de glasvezel aan te sluiten. Heeft daarbij ook nog even de tijd genomen om naar m'n tv te kijken.
Hallo Demi, Hartelijk dank voor jouw beoordeling en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Goede monteur hadden we 3 jaar geleden gehad. Daardoor hadden we goede begin contact gehad met trined. Laatst is de router vervangen. Monteur moest snel weg naar de volgende klant anders kwam die te laat . Router slecht opghangen. Klantenservice zijn bot.
Geachte heer Cornelissen, Wat vervelend dat de montage van de router niet goed is gedaan. Wanneer we uw klantnummer ontvangen gaan we dat oplossen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Deskundig geholpen mijn probleem van het Freezen van het beeld opgelost.
Beste Ton, Hartelijk dank voor jouw reactie. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Hij hielp mij zo vriendelijk en naam me stap voor stap door het proces. Niet eerst allemaal lastige vragen. Gewoon to the point.
Geachte heer Alders, Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Monteur, ondanks aan de late kant door probleem bij vorige klant, heeft gezorgd, dat alles aangesloten en ingesteld was, voor dat hij wegging. Een grote pluim voor geduld en kunde.
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Vriendelijk , deskundig en namen alle tijd om zo mogelijk alles uit te leggen .
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur Mark wist niet hoe snel hij weer weg moest gaan. Vond hem onfatsoenlijk. Toen ik zei dat hij moest zorgen dat alles werkte vertelde hij mij dat dat er niet bij hoorde. Mijn man moest dat maar fixen maar helaas die is overleden. Totaal heen begrip van zijn kant. Terwijl ik dit via de telefoon met de afspraak maken er wel bijgeboekt had. Hij heeft uiteindelijk het kastje wel neer gezet..waarna toen hij weg was bleek dat alleen de apps werkten en niet de tv Ik heb gebeld. Zou terug gebeld worden dat gebeurde.niet. Uiteindelijk heeft mijn dochter gebeld en heeft via de telefoonet een medewerker de boel wel aan de praat gekregen.
Geachte mevrouw Ebbelink, Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het erg jammer dat u de installatie als onprettig heeft ervaren. We hebben de betreffende monteur er op aangesproken. Er was blijkbaar een misverstand over de sóórt installatie. Hij ging ervan uit dat het de Basisinstallatie was waarbij alleen het modem (internet) wordt geïnstalleerd. En niet de TV of telefonie. Sommige klanten doen dat namelijk vaak zelf. Gelukkig heeft een andere collega u wel goed kunnen helpen en zijn de problemen opgelost. Ik wens u veel plezier met onze diensten en mocht er nog wat voorvallen, schroom dan niet om onze klantenservice te bellen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik wacht al bijna 2 maanden om aangesloten te worden op het glasvezelnetwerk, aantal keer geïnformeerd maar ik moet geduld hebben ander moest ik contact opnemen met de glasvezel netwerkbeheerder. Deze wist mij vandaag te melden dat er nog geen aanvraag binnen is van Trined. Weer gebeld met Trined maar krijg geen antwoord omdat mijn melding van een week geled nog niet is behandeld ( wanneer worden we aangesloten)….
Geachte heer Kuijpers, beste Gino, Ik heb voor u nagekeken wat er aan de hand is. Blijkbaar komt het doordat onze systemen niet goed op elkaar aansluiten. Ik bedoel dan het systeem van de netwerkbeheerder in Helmond en dat van ons. E dat komt omdat er dit jaar van systeem is gewisseld. Daardoor kunnen wij orders die nog geen huisaansluiting hebben, niet bij hen inleggen. Nu dit aan het licht is gekomen, zijn we genoodzaakt deze orders te identificeren en handmatig te verwerken. Hiervoor is voor deze week een afspraak gemaakt met de netwerkbeheerder om tot een adequate procedure te komen en klanten niet onnodig hoeven te wachten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Alles is nu goed, probleem opgelost,en krijg 1xmonteur vergoed. Bedankt
Beste J.A.W. van Rooij, Naar aanleiding van jouw review hebben wij contact gehad. Hopelijk hebben we het alsnog naar tevredenheid op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Originele beoordeling
Ik heb Trined gevraagd om mij van de .coax kabel af te halen en vervolgens aan te sluiten met utp kabel. Daar heb ik 2 monteurs voor in huis gehad en er tweemaal 80,00 euro voor betaald. En het is nog steeds niet goed. Daarna weer gebeld. Ik heb iets meer dan een uur gesproken met iemand op tel.nr. 08008030. Die beloofde er melding van te maken zodat alles in orde zou komen. Hij deed mij nog een andere belofte bij een nieuw jaar abbonement. Tot op eden niets meer gehoord. Dus alles bij elkaar echt shit.
Beste J.A.W. van Rooij, Naar aanleiding van jouw review hebben wij contact gehad. Hopelijk hebben we het alsnog naar tevredenheid op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Netjes en correct behandeld
Beste Marleen, Dat is fijn om te horen! We behandelen iedereen, zoals we zelf ook behandeld willen worden! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Mijn gesprek met uw medewerker was heel vriendelijk. Het was duidelijk met iemand die verstand van zaken had. Complimenten aan de medewerker.
Beste Wim, We gaan de complimenten doorgeven, dankjewel! We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Bij Trined kan ik met TV ook gebruik maken van dvb-c wat mijn voorkeur is. De service is ook erg goed. Aanrader!
Beste, Fijn hé, dat DVB-C signaal! En die service doen wij ook heel hard ons best voor, want we staan voor 'gewoon goede' diensten en service. Heel fijn dat je het zo ervaart, daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Als zakelijke klant ervaren we vaak uitval van internet. Nu hebben we extra ziggo als backup. Moet snel geregeld worden.
Beste Patrick, Bedankt voor jouw review! We begrijpen dat een betrouwbare internetverbinding cruciaal is voor jouw zaak. Het is voor ons belangrijk om onderscheid te maken tussen uitval van de internetlijn (glasvezel) en problemen met (eigen) apparatuur, aangezien beide de continuïteit van je bedrijfsvoering kunnen beïnvloeden. Een back-up lijn is daarom essentieel om er voor te zorgen dat je bedrijf altijd online blijft. Op een gemelde internetstoring bij onze zakelijke klanten wordt binnen 1 werkdag een monteur afgestuurd. Wij komen graag in contact om je review en storing te bespreken. Omdat je klantnummer helaas niet is ingevuld, willen wij je vragen om contact op te nemen via [email protected] of met onze zakelijke klantenservice op 0800 9030. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Snel en vakkundig geholpen
Beste Franca, Kijk, dat is leuk om te horen! Goed is belangrijk, maar gezellig is ook heel prettig! We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Prettig gesprek en goede hulp.
Beste Gerard, We geven de complimenten door aan Yusuf! We helpen je een volgende keer graag weer als dat nodig is! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Super geholpen
Beste Antoine, Super om te horen! Je weet het, als je een keertje hulp nodig hebt mag je ons altijd bellen. We helpen graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik ben al jaren klant en nog steeds zeer tevreden. Internet is snel, TV is een ruim aanbod en telefoon is ook goed.
Beste Rik, Wat fijn om te horen! We waarderen het dat je de tijd neemt om dit met ons te delen. Wat ons betreft blijf je nog jaren genieten van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik krijg 4 keer een mailtje dat ze mij niet kunnen bereiken voor een vraag, dus of ik Trinet wil bellen. Dat wil ik best doen, maar misschien is het dan makkelijker als er in die mail dan ook staat: "wat de vraag precies is". Die vraag was namelijk of ik mijn vaste nummer in het abonnement wilde behouden of niet wilde behouden. Dat had ik ook op de mail terug kunnen beantwoorden, dan had ik niet 22 minuten in de wacht gestaan. Overigens was de medewerker uiterst vriendelijk.
Beste Jeroen, Wat vervelend om te horen dat het wat langer heeft geduurd! Dat is niet hoe we het willen, dus daar gaan wij aan werken. Beloofd! En een hele goede tip, wij gaan kijken of we die vraag de volgende keer mee kunnen nemen in de mail. Scheelt onze klanten wat belletjes. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.