Netjes & correct gewerkt

Alles goed

Beste Johan, Fijn om te horen en dankjewel voor het laten weten! We proberen altijd alles 'gewoon goed' te doen en zijn blij om te horen dat dit ook bij jou is gelukt. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Vlot en vriendelijk

Vlot en vriendelijk

Goedemorgen! Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je zo goed geholpen bent en waarderen het dat je de tijd neemt om dat met ons te delen. En je weet het, als je vragen hebt staan we voor je klaar! We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed

waardeloos

Bij Ziggo krijg je GRATIS doos met antwoordnummer. Bij hun met je zelfs de verzendkosten betalen. Om de oude Chinese router terug te sturen. Service echt niet!

Fantastisch geholpen

Heerlijk, een klantenservice waar je binnen een paar minuten iemand aan de lijn hebt. Zeer goed geholpen door de jongedame met het aansluiten van dvb-c Zeer vriendelijk, correct en snel geholpen. Het bedrijf mag trots zijn op deze medewerkster.

Beste Mark, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! We gaan de complimenten doorgeven! We proberen altijd snel en goed te helpen, dus het is fantastisch om te horen dat dit weer gelukt is. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snel en meedenken

Osman is uitstekend en heeft ons als niets wetende uitstekend geholpen

Beste Leo, Wat mooi om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn! En als je toch nog vragen hebt, je mag altijd contact met ons opnemen. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Zeer slecht

Wij zijn pas aangesloten alleen drama. Geen goed internet. Tv geeft blokjes, Monteur kan niets doen. Zo snel mogelijk terug naar KPN.

Meerdere jaren bij hun, nu slecht

Wij zijn weg bij trined. Zij sturen zomaar hoge facturen. - Service is veel slechter geworden. - Monteurs moeten van de baas sneller werken. Alles moet snel . Hij zei ik moet alles binnen 30 min doen. Het is niet wat geweest is. Jammer. Je wordt niet gehoord. Heel veel kennis zijn ook al weg.

Onrechtvaardig

Inmiddels ben ik 7 jaar op rij klant van Trined (sinds 2017). Het is me altijd goed bevallen, alleen vind ik het prijsbeleid onrechtvaardig. Een nieuwe klant betaalt namelijk minder dan de klant die 7 jaar op rij is aangesloten voor exact hetzelfde pakket. Sterker nog, een nieuwe klant betaalt zelfs anno 2024 minder dan ik in 2017 voor hetzelfde pakket. Na belcontact gehad te hebben met Trined en dit verhaal te hebben voorgelegd, wordt er doodleuk gezegd dat het niet mogelijk is dat ik dezelfde prijs krijg. Dit vond ik gek. Dus ik vroeg waarom een bestaande klant die al jaren op rij trouwe klant is, niet dezelfde prijs kan krijgen als een nieuwe klant? Er wordt aan de telefoon beantwoordt dat ze 'er een melding van maken'. De prijs passen ze niet aan. Dan wil ik het abonnement opnieuw afsluiten. Hierbij zouden aansluitkosten in rekening worden gebracht. Aansluitkosten? Alles is al verbonden, het werkt gewoon. Geef me gewoon een betere prijs, klaar. Iedereen blij. Nee, dit kan niet, we gaan er een melding van maken. Dit is toch onrechtvaardig? Ik ben al best een hele tijd klant. Ik wil gewoon dezelfde prijs. Kan niet tegen onrechtvaardigheid, dus stap ik over.

Slecht

In 1 woord slecht. Ga terug naar mijn vorige provider. In het begin van trined was goed. Nu hebben ze huwei rotzooi. Voor vaste ip moet je extra betalen. Monteurs rafelen binnen korte tijd alles af. 19 minuten was die al weg.

Lekker snel

Kundig, snel, vriendelijk

Beste Mariette, Top! Allemaal dingen die wij ook waarderen aan deze top collega's, die er iedere dag voor gaan om mensen blij te maken. Fijn dat je deze ervaring met ons hebt willen delen. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Mark is een vriendelijke man. Weet wat hij doet en legt makkelijk uit. Bedankt voor de tips en de hulp bij het aansluiten.

Beste Iris, Wij vonden Mark ook altijd al een vriendelijke man, maar we horen het natuurlijk ook graag van onze klanten! Dankjewel! Graag gedaan voor wat betreft de tips. En als er vragen zijn, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snel en deskundig

Geen keuzemenu’s bij bellen maar rechtstreeks contact. Whatsapp gaat ook zeer snel. Heel prettig bedrijf voor de klanten! Houden zo!!

Beste Frans, Kijk, dat horen we graag! Wij houden inderdaad van persoonlijk contact, direct iemand aan de telefoon! Wat fijn om te lezen dat je dit ook zo ervaren hebt en bedankt voor het delen van je ervaring. En we houden het zo, beloofd! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Prima gewerkt

Op de afgesproken tijd heeft monteur Corné alles netjes geïnstalleerd. Ik had moeite om de overstap te wagen naar het voor mij onbekende Trined. Door de vriendelijke monteur verdwenen mijn twijfels en pas nadat alles werkte ging hij naar huis.

Beste Ronald, Wat goed om te horen dat je zo positief verrast bent door onze monteur! Vriendelijkheid en kundigheid staan bij ons hoog in het vaandel, dus we zijn blij om te horen dat je goed geholpen bent én alles keurig netjes werkend is achtergelaten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Een vriendelijke en zeer ervaren monteur

Een zeer duidelijke uitleg gehad wat deze monteur ging doen en een vriendelijke man. Had totaal geen haast om alles duidelijk en netjes te (de)monteren.

Beste Remco, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de service en uitleg van onze monteur! Bedankt voor je waardering en het delen van je feedback. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Goede en snelle service

Monteur Mark (enthousiaste en vrolijke kerel) zojuist onze router aangesloten i.c.m. een zeer prettige werkervaring!

Beste Rick, We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze service, en in het bijzonder met monteur Mark, die blijkbaar zijn enthousiasme en vrolijkheid heeft laten stralen tijdens de installatie. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snel maar compleet, denk ik.

Vriendelijke installateur was prima op afgesproken tijdstip. Snelle installatie. Ik had gehoopt met wat meer rust door al mijn vragen te kunnen gaan maar daarvoor ontbrak de tijd. Ik moet nu toch nog alle nieuwe instellingen (Sonos, Chrome cast) zelf doen. Heeft wel gezegd hoe…Hoop dat dat lukt.

Beste Paul, Bedankt voor je review! We hechten waarde aan je feedback. Onze monteur richt zich op het online brengen van de verbinding en installeert de gekozen diensten. Hoewel installatie over andere apparaten niet standaard is, staat onze monteur klaar voor vragen. Hopelijk biedt de gegeven uitleg voldoende hulp. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. We staan gewoon voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Heel goed.

Super geholpen

Beste Rob, We zijn blij dat je goed bent geholpen, mochten je nog vragen hebben dan staan we gewoon voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Storing snel verholpen

Internet deed het niet. Gebeld en zonder veel moeilijke vragen binnen 3 uur een monteur op de stoep. Monteur Koos was kundig en heeft de storing snel verholpen.

Beste Sandra, Wat goed om te lezen dat onze snelle respons en de kundigheid van monteur Koos hebben bijgedragen aan een snelle oplossing van de storing. Bedankt voor je positieve feedback en als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, staan we gewoon voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed

uitermate klantvriendelijk

Na een storingsmelding gedaan te hebben over het feit dat wij geen beschikking hebben van een TV signaal, heeft de klantenservice een monteur aangestuurd. Osman is op locatie geweest en het Hawaii kastje vervangen en vervolgens geconstateerd dat de demping op -19 staat, een probleem in de centrale. En ofschoon het inmiddels 17.00 uur is doet hij een poging om zelf in de centrale in de wijk het probleem op te lossen. Klasse

Beste André, Dank voor je positieve review. Een TV storing is vervelend is en als dit dan voorkomt streven we ernaar deze zo snel mogelijk te verhelpen. Bedankt voor je waardering voor onze klantenservice en de monteur. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Fathih heel tevreden

Fathih Een hele fijne kundige monteur, beantwoorde al mijn vragen.

Beste Rianne, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze monteur! We zullen Fatih op de hoogte brengen van jouw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Onze klacht was een verzwakt tvsignaal. Dit is door monteur Wilfred prima opgelost.

Beste Fre, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. We zijn blij te horen dat Wilfred je klacht heeft kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Can is een vriendelijke en behulpzame monteur

Beste Geert, We zijn blij om te zien dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze monteur Can. Hartelijk dank voor het delen van je review; we zullen ervoor zorgen dat Can op de hoogte wordt gebracht van je waardering! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Mark heeft zijn werk uitstekend en in recordtijd gedaan.

Beste Patrick, Wat goed dat je zo tevreden bent over onze monteur Mark, we gaan dit direct aan hem doorgeven. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Professioneel.

Een hele aardige en nette man die zijn werk verstaat!

Beste Peter, Het is geweldig om te horen dat onze inzet voor professionaliteit en vriendelijkheid ook overkomt op onze klanten. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Lekker snel!

Direct online. Joehoe!

Beste Marjans, Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat je verbinding lekker snel online is gebracht. We streven ernaar om altijd snel en direct beschikbaar te zijn. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’