Snelle verbinding en schakeling niet mogelijk

Systeem is nog nieuw het werkt niet goed na ziggo is het echt slecht, alleen via telefoon .. Ik heb er spijt van trined neemt geen contact meer met mij op….

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je deze problemen ervaart. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om samen tot een geschikte oplossing te komen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Te vaak geen tv internet en telefoon

Heel vervelend , steeds stekkers in en uit doe grrrr.

Beste H, Bedankt voor je eerlijke beoordeling We snappen je frustratie volledig, vooral als het even wel werkt en dan weer niet. Ook voor ons is dat vervelend, omdat we weggaan in de wetenschap dat je diensten naar behoren werken. Het is en blijft techniek die soms toch meer aandacht vraagt dan normaal. Maar een oplossing komt er, dat is een garantie die we je kunnen geven. Het laatste dat we willen is dat je diensten niet goed werken. Onze klantenservice neemt contact met je op. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Internet is goed, TV dienst kan veel beter

Internet gedeelte werkt prima geen klachten daarover. Echter het TV gedeelte krijgt veel te weinig aandacht en is niet meer van deze tijd, zeker voor de prijs die je ervoor betaald! VOORDELEN - als enige glasprovider welke DVB-C (coax) over glas aanbied - internet snel en stabiel NADELEN - nog best veel zenders enkel in SD beschikbaar terwijl andere aanbieders deze zenders wel in HD bieden - geen TV APP beschikbaar voor kijken via een smart TV's, app werkt alleen op mobiele apparaten (tel/tablet). - best duur TV abo voor het gene dat je krijgt en wat ze eraan doen om te verbeteren. - geen combi deal icm mobiel abonnement (extra korting/data/zenders/etc als je mobiel abo hebt bij provider X) zoals vele wel hebben

Beste Robert, Bedankt voor je eerlijke reactie. Het is fijn om te horen dat je met onze diensten tevreden bent, maar minstens net zo fijn dat je de tijd neemt om daarnaast deze waardevolle feedback te geven. Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van onze diensten en zullen deze feedback daarin dan ook zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Team TriNed

goede verbale uitleg om storingen op te lossen

storing opgelost met aan de telefoon een prettige en vrolijke stem van Ismael

Beste Leo, Bedankt voor je beoordeling! Onze collega's werken dagelijks hard om ieders vraag naar tevredenheid te beantwoorden, een mooie review als deze wordt dan ook zeer gewaardeerd. We zullen deze natuurlijk ook doorzetten naar Ismael. Met vriendelijke groet, Team TriNed

prima en inzichtelijk

Beide medewerkers van Trined hebben goed geholpen om respectievelijk de TV en de wifi-verbinding weer te realiseren.

Beste Cees, Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je veel plezier bij het gebruik van de diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snelle en zeer klantvriendelijke service

Nadat de glasvezel (en dus internet en TV allebei) volledig was uitgevallen door een kapot glasvezelmodem, 's morgens om 08:00 met de klantenservice gebeld, en om 12:05 was alles al volledig opgelost. Echt een fantastische en klantvriendelijke behandeling over de hele lijn. Tayyar en Patty, jullie nog eens extra hartelijk bedankt voor de snelle en efficiënte superservice aan huis! :)

Beste Christel, Bedankt voor deze schitterende beoordeling! Ook wij vinden het fantastisch om te zien dat je diensten weer volledig naar behoren functioneren. Niets is fijner dan samen zo snel een oplossing vinden en precies dat is de expertise van onze monteurs en klantenservice. Je mooie woorden worden natuurlijk ook naar Tayyar en Patty doorgestuurd. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Prima service. Monteur Ken is een kanjer

Ken heeft trined apparatuur geïnstalleerd op vakkundige wijze. Bijzonder aardig met kennis van zaken.

Beste LP, Bedankt voor je mooie beoordeling! Onze monteurs werken hard om hun kennis up-to-date te houden en onze klanten zo altijd de beste service te kunnen bieden. We zullen monteur Ken dan ook zeker op de hoogte stellen van jouw waardering. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Goede klantenservice

Geven op tijd antwoord en geven ook goed advies en daar heb je wat aan

Beste Pascal, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten de klantenservice als goed beoordelen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Alles prima aangesloten!

Mark heeft alles bij ons tot onze tevredenheid aangesloten. Erg klant vriendelijk!

Hallo Reg, Bedankt voor je mooie beoordeling. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, het is fijn om te horen dat dit door jou ook zo ervaren wordt! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Storing telefonisch opgelost

Door een vriendelijke man samen de storing op kunnen lossen

Beste Corry, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat de storing opgelost kon worden, dan kun je weer mooi van je diensten gebruik maken! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Heel erg hulpvaardig perfect

Het heeft heel lang geduurd voordat wij in Helenaveen zijn aangesloten. Vandaag is de installatie prima verlopen. Monteur El heeft alles netjes aangesloten.

Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. Het wachten is dan eindelijk beloond, we wensen je veel plezier met de diensten! Natuurlijk geven we je positieve review ook door aan monteur El. Met vriendelijke groet, Team TriNed

goed beeld en duidelijke taal

prima kwaliteit toch een minpuntje ik mis een uitlegboekje, maar het wijst zich wel vanzelf wat voor mensen van onze leeftijd wel langer duurt bovendien mis ik bij programma 's bekijken die vooruit liggen een klok tijd lijn. dankjewel monteur El.

Beste BEM, Bedankt voor je beoordeling en de feedback, daar zijn we bij TriNed altijd blij mee! Wat betreft het uitlegboekje (de zogenaamde 'Oplevergids') zal onze klantenservice contact met je opnemen. We sturen je deze gids alsnog graag toe! Met vriendelijke groet, Team TriNed (edited)

Snelle oplossing ‘s avonds

We ontdekten ‘s avonds (tegen 22 uur) dat de site van marktplaats het niet deed op de WiFi maar wel op 4G. Ik heb naar Trined geappt en kreeg meteen antwoord. Na een aantal keer op en neer appen om de vragen te beantwoorden is het probleem opgelost. Super service!

Beste W, Bedankt voor je beoordeling. Bij snelle diensten hoort natuurlijk ook een snelle service, ook in de avonduren. Fijn om te horen dat alles zo goed opgelost kon worden! Met vriendelijke groet, Team TriNed

matige kwaliteit, na stoppen duurt het maanden voor je teveel betaald geld retour krijgt

Beste John, Bedankt voor je reactie. We snappen natuurlijk je frustratie. Betalingen vinden altijd op vaste dagen plaats, waardoor helaas vertraging kan ontstaan. Onze klantenservice zal contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Prettige en behulpzame monteur van Trined.

Prima ervaring.

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard zullen we de betreffende monteur op de hoogte stellen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Via whatsapp snel geholpen

Stelde een vraag via whatsapp en deze werdt supersnel beantwoord. De antwoorden die ik kreeg waren precies de dingen die ik moest weten.

Beste Kees, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ons team zet zich dagelijks in om al onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het is dan ook fijn om te horen, dat je goed door ons geïnformeerd kon worden! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Monteur werkt netjes.

Beste Albert, Bedankt voor je reactie, kort maar bondig! We zullen de betreffende monteur op de hoogte stellen van deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Super goede monteur. Mark was hier

Vriendelijke monteur, was erg behulpzaam en gaf duidelijk antwoord op mijn vragen. En het belangrijkste, alles in huis werkt goed!!! Naam van de monteur was Mark

Beste Gerry, Bedankt voor je beoordeling! We zullen monteur Mark hiervan natuurlijk op de hoogte stellen, het is altijd fijn om te horen dat de service goed wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Vriendelijke en supersnelle helpdesk

Altijd, bij wat voor contact ook, supersnel antwoord. Kundig in het meezoeken en denken in oplossingen. Erg blij mee.

Beste Astrid, Je mooie woorden worden ontzettend gewaardeerd, bedankt! Ook bij toekomstige vragen staat onze klantenservice vanzelfsprekend graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Uitstekende service

Sinds een half jaar heb ik glasvezel. Een paar keer gebeld en uitstekend geholpen met goed advies als ik erom vroeg. Van de 3 keer dat ik gebeld heb moest ik bij een telefoontje 2 minuten wachten voordat er opgenomen werd. Bij de vorige kabelexplotant was 20 minuten wachte geen uitzondering en dan ook nog eens niets opgelost.

Beste Hennie, Bedankt voor je reactie en je vertrouwen in onze diensten. Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten de service die wij verlenen en het advies dat wij geven als prettig ervaren. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Slecht

Na een glasvezelaansluiting overgestapt op Trined. Veel problemen. Iets terugkijken op tv? Dan moet je ict-er zijn.. Ik kan telkens mijn zonnepanelen niet uitlezen, mijn Sonosapparatuur telkens niet aan te sturen, WiFi in de tuin valt uit. Al twee keer monteur aan huis gehad. Snel en klantvriendelijk. Problemen even opgelost, maar na twee dagen begint het weer. Als KPN bij ons op de glasvezel komt, ben ik de eerste die overstapt.

Beste Geert, We snappen je frustratie volledig, vooral als het even wel werkt en dan weer niet. Ook voor ons is dat vervelend, omdat we weggaan in de wetenschap dat je diensten naar behoren werken om dan te horen dat het toch nog niet goed is. Het is en blijft techniek die soms toch meer aandacht vraagt dan normaal. Maar een oplossing komt er, dat is een garantie die we je kunnen geven. Het laatste dat we willen is dat je diensten niet goed werken. Onze klantenservice gaat nog contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team TriNed

vriendelijke zeer behulpzame monteur wifi versterker geïnstalleerd

na wat problemen op afstand met wifi signaal hierover gebeld, dit is snel opgelost dmv de Fritz! het probleem is snel verholpen en alles blijft weer stand bij. met dank aan Trined en de monteur.

Beste Berry, Bedankt voor deze mooie woorden! Onze monteurs zetten zich dagelijks in om de best mogelijke service te bieden, we zullen de betreffende monteur dan ook zeker op de hoogte stellen van deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snel en goed geholpen

Na in gebruik nemen van een nieuwe telefoon moest ik opnieuw inloggen in de App. Via Messenger gegevens opgevraagd en binnen enkele minuten probleem opgelost; echt super!!

Beste Eef, Bedankt voor je reactie! Doordat we op verschillende kanalen - telefonisch, via Messenger, WhatsApp, Telegram en Instagram - actief zijn, zijn we altijd snel bereikbaar en is hulp nooit ver weg. Het is altijd fijn om te lezen, dat klanten deze service waarderen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

zeer goed.

ik ben zeer goed en competent geholpen.all mijn vragen zijn na tevredenheid beantwoord. met vriendelijke groet ger schmetzer.

Beste Ger, Bedankt voor je mooie woorden en dat je de tijd hebt genomen deze beoordeling te schrijven! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snelle en goede respons en dat op zondagavond.

Ik kon niet inloggen in de Trined app. Na mijn bericht in whatsapp getyped te hebben ben ik snel en keurig geholpen. Het geheel koste me maar een paar minuten. Prima respons. Bedankt!

Beste Nico, Als je snelle diensten biedt, hoort daar vanzelfsprekend een snelle service bij. Ook gewoon op zondagavond! Fijn om te horen dat al je problemen zijn opgelost. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Over TriNed algemeen

Wij zijn TriNed, dé glasvezelspecialist bij jou in de buurt. Al meer dan 20 jaar leveren we internet, televisie en vaste telefonie aan zowel particulieren als zakelijke klanten. Sinds 2008 doen wij dit enkel nog via glasvezel om ervoor te zorgen dat jij de beste kwaliteit in huis hebt. Zo zijn wij een van de meest ervaren serviceproviders op gebied van glasvezel geworden. Dagelijks vertrouwen dan ook velen klanten op onze diensten.