Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je deze problemen ervaart. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om samen tot een geschikte oplossing te komen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste H, Bedankt voor je eerlijke beoordeling We snappen je frustratie volledig, vooral als het even wel werkt en dan weer niet. Ook voor ons is dat vervelend, omdat we weggaan in de wetenschap dat je diensten naar behoren werken. Het is en blijft techniek die soms toch meer aandacht vraagt dan normaal. Maar een oplossing komt er, dat is een garantie die we je kunnen geven. Het laatste dat we willen is dat je diensten niet goed werken. Onze klantenservice neemt contact met je op. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Robert, Bedankt voor je eerlijke reactie. Het is fijn om te horen dat je met onze diensten tevreden bent, maar minstens net zo fijn dat je de tijd neemt om daarnaast deze waardevolle feedback te geven. Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van onze diensten en zullen deze feedback daarin dan ook zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Leo, Bedankt voor je beoordeling! Onze collega's werken dagelijks hard om ieders vraag naar tevredenheid te beantwoorden, een mooie review als deze wordt dan ook zeer gewaardeerd. We zullen deze natuurlijk ook doorzetten naar Ismael. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Cees, Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je veel plezier bij het gebruik van de diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Christel, Bedankt voor deze schitterende beoordeling! Ook wij vinden het fantastisch om te zien dat je diensten weer volledig naar behoren functioneren. Niets is fijner dan samen zo snel een oplossing vinden en precies dat is de expertise van onze monteurs en klantenservice. Je mooie woorden worden natuurlijk ook naar Tayyar en Patty doorgestuurd. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste LP, Bedankt voor je mooie beoordeling! Onze monteurs werken hard om hun kennis up-to-date te houden en onze klanten zo altijd de beste service te kunnen bieden. We zullen monteur Ken dan ook zeker op de hoogte stellen van jouw waardering. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Pascal, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten de klantenservice als goed beoordelen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Hallo Reg, Bedankt voor je mooie beoordeling. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, het is fijn om te horen dat dit door jou ook zo ervaren wordt! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Corry, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat de storing opgelost kon worden, dan kun je weer mooi van je diensten gebruik maken! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. Het wachten is dan eindelijk beloond, we wensen je veel plezier met de diensten! Natuurlijk geven we je positieve review ook door aan monteur El. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste BEM, Bedankt voor je beoordeling en de feedback, daar zijn we bij TriNed altijd blij mee! Wat betreft het uitlegboekje (de zogenaamde 'Oplevergids') zal onze klantenservice contact met je opnemen. We sturen je deze gids alsnog graag toe! Met vriendelijke groet, Team TriNed (edited)
Beste W, Bedankt voor je beoordeling. Bij snelle diensten hoort natuurlijk ook een snelle service, ook in de avonduren. Fijn om te horen dat alles zo goed opgelost kon worden! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste John, Bedankt voor je reactie. We snappen natuurlijk je frustratie. Betalingen vinden altijd op vaste dagen plaats, waardoor helaas vertraging kan ontstaan. Onze klantenservice zal contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard zullen we de betreffende monteur op de hoogte stellen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Kees, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ons team zet zich dagelijks in om al onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het is dan ook fijn om te horen, dat je goed door ons geïnformeerd kon worden! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Albert, Bedankt voor je reactie, kort maar bondig! We zullen de betreffende monteur op de hoogte stellen van deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Gerry, Bedankt voor je beoordeling! We zullen monteur Mark hiervan natuurlijk op de hoogte stellen, het is altijd fijn om te horen dat de service goed wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Astrid, Je mooie woorden worden ontzettend gewaardeerd, bedankt! Ook bij toekomstige vragen staat onze klantenservice vanzelfsprekend graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Hennie, Bedankt voor je reactie en je vertrouwen in onze diensten. Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten de service die wij verlenen en het advies dat wij geven als prettig ervaren. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Geert, We snappen je frustratie volledig, vooral als het even wel werkt en dan weer niet. Ook voor ons is dat vervelend, omdat we weggaan in de wetenschap dat je diensten naar behoren werken om dan te horen dat het toch nog niet goed is. Het is en blijft techniek die soms toch meer aandacht vraagt dan normaal. Maar een oplossing komt er, dat is een garantie die we je kunnen geven. Het laatste dat we willen is dat je diensten niet goed werken. Onze klantenservice gaat nog contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Berry, Bedankt voor deze mooie woorden! Onze monteurs zetten zich dagelijks in om de best mogelijke service te bieden, we zullen de betreffende monteur dan ook zeker op de hoogte stellen van deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Eef, Bedankt voor je reactie! Doordat we op verschillende kanalen - telefonisch, via Messenger, WhatsApp, Telegram en Instagram - actief zijn, zijn we altijd snel bereikbaar en is hulp nooit ver weg. Het is altijd fijn om te lezen, dat klanten deze service waarderen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Ger, Bedankt voor je mooie woorden en dat je de tijd hebt genomen deze beoordeling te schrijven! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Nico, Als je snelle diensten biedt, hoort daar vanzelfsprekend een snelle service bij. Ook gewoon op zondagavond! Fijn om te horen dat al je problemen zijn opgelost. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Wij zijn TriNed, dé glasvezelspecialist bij jou in de buurt. Al meer dan 20 jaar leveren we internet, televisie en vaste telefonie aan zowel particulieren als zakelijke klanten. Sinds 2008 doen wij dit enkel nog via glasvezel om ervoor te zorgen dat jij de beste kwaliteit in huis hebt. Zo zijn wij een van de meest ervaren serviceproviders op gebied van glasvezel geworden. Dagelijks vertrouwen dan ook velen klanten op onze diensten.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd