Hele vriendelijke en ervaren monteur Alles is perfect aangesloten

Beste Fred, Toppers zijn het, die monteurs van ons! Fijn dat jij er ook zo over denkt! Mocht je eens hulp nodig hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag. Veel plezier met je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Trouwe klanten zijn duurder uit

Vandaag hoorde ik reclame op de radio dat Trined 25 jaar bestaat en dat je 25 maanden 5 euro per maand korting krijgt. toen ik mijn abonnement bekeek bleek ik €2,50 voor Internet en €2,50 voor TV MEER te betalen dan het huidige abonnement. Prijsverhogingen worden dus wel naar de klanten doorberekend maar prijsdalingen niet. Ik heb hierover met de klantenservice gebeld, zij bieden mij nu €2,50 korting aan voor 24 maanden op internet als ik mijn abonnement voor 1 jaar verleng. I.P.V. €2,50 korting kon ik ook 1GB internet ipv 500MB krijgen of 1 jaar ESPN gratis. TV blijft gewoon €15,00. Dit vind ik een slechte zaak. Ik wil ook die €2,50 van mijn TV abonnement af zodat ik net als een nieuwe klant €12,50 betaal. Ik zou natuurlijk ook mijn abonnement op kunnen zeggen en op mijn vrouw haar naam met een ander rekeningnummer een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Dan krijg ik boven op de 2x €2,50 lager tarief ook nog eens 25 maanden 5 Euro extra korting.

Fijn gesprek, goed geholpen!

Had ik net een toffe dance-app aangeschaft om wat fitter te worden, lukte het streamen naar de Tv niet omdat hij dacht dat mijn wachtwoord niet correct was. Dat was een keiharde leugen want al mijn andere apparaten vonden het wachtwoord prima. Bas aan de telefoon gekregen die eerst uitvogelde wat het probleem was en het vervolgens hoppekee, oploste. Hij legde keurig uit wat hij deed en waarom en ik zei op de juiste momenten ’aha’ en ‘goh’ zodat het net leek of ik het begreep. Alles werkt weer naar behoren en ik zou nu dus een dansje met de app kunnen maken alleen nu heb ik geen zin. Maar of Bas dat ook op kan lossen weet ik niet ;-)

Beste Nathalie, Een vreugdedansje, dat hebben wij net gedaan vanwege jouw mooie feedback! Fijn dat je zo tevreden over ons bent, we helpen je graag! Succes en veel plezier met de dance-app! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Goeie provider

Wat heb ik toch een leuke provider! Een helpdesk die weet waar ze het over hebben, razend snelle 1Gbit verbinding, vast IPv6 address, goed modem. kan zelfs de vaste lijn via POTS, VOIP, DECT, en een app gebruiken. tegelijk. En nou mogen we als klant ook nog voor weinig naar de Efteling! Helemaal tevreden, al jaren.

Beste M. Siemons, Wat mooi om deze complimenten te lezen en wat fijn dat je de tijd neemt om dit met ons te delen. Dat waarderen we! We zien je in de Efteling! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Probleem opgelost

Al enige tijd had ik een probleem met het afspelen van opgenomen tv-programma's. Een ander probleem was dat een opgenomen programma vaak na ongeveer een kwartier een stilstaand beeld liet zien. Ik kon het zelf wel oplossen, maar dat kostte tijd en het gaf irritatie. Vandaag is het probleem opgelost door Osman. Hij herkende het probleem meteen en loste het op door de mediabox te vervangen.

Beste Cor, Wat goed dat je contact met ons hebt opgenomen, want we helpen je graag! We zijn dan ook blij om te horen dat Osman het naar tevredenheid heeft opgelost. Mocht er in de toekomst iets zijn, neem gerust weer contact met ons op. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Netjes alles aangesloten vriendelijke monteur

Beste G. Langens, Heel fijn om te horen dat onze monteur alles naar wens heeft aangesloten! We waarderen je feedback en dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. We staan voor je klaar als je een keertje vragen hebt! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Fantastische installatie.

Monteur Mark heeft zojuist glasvezel internet bij ons aangesloten. Wat een vriendelijke man is dit. Heeft alles perfect voor ons aangesloten en alles zeer goed uitgelegd. Wij zijn super tevreden hoe soepel dit allemaal verliep. Trined mag blij zijn met een monteur als Mark.. Die man verdiend opslag!

Beste Inge, Tof om te horen en dat compliment gaan we uiteraard doorgeven aan Mark! Wij vinden hem ook een topper, maar nog leuker dat onze klanten dat ook vinden! Mocht het een keer nodig zijn dat je een monteur nodig hebt, dan sturen we Mark! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Goed bereikbaarder luisterend oor.

Positief meegedacht bij probleem, dat in eigen installatie was. Bovenal probeerde men goed te luisteren en te analyseren. Oorzaak probleem vermoedelijk door slordig/haastig werkende monteur bij overgang naar glasvezel, die ook de coax aansluiting monteerde.

Beste G.J. Dalen, Goed om te horen dat we het probleem naar tevredenheid op hebben kunnen lossen! En een mooi compliment voor onze klantenservice, die met een goede analyse vervolgens gehandeld hebben. Heel fijn! Mocht er zich nog eens iets voordoen, weet dat je ons altijd kunt bellen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Op tijd aanwezig, snelle installatie door aardige medewerker

Snelle installatie, duidelijke uitleg en aardige medewerker.

Beste Harald, Fijn dat onze monteur en zijn werk je zo goed kunnen bekoren! En we waarderen het enorm dat je jouw feedback hier met ons wil delen. Bedankt! Als je een keer een vraag hebt of je komt ergens niet uit, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Can was mooi op tijd en het was snel aangesloten, vriendelijke man

Beste Theo, Aardige man hé, onze monteur Can! Vinden wij ook! Een man van de klok, punctueel en goed in z'n werk. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team TriNed

De klantenservice van Trined is zeer behulpzaam

Bij problemen wordt er direct geschakeld om een zo snel mogelijk goed resultaat te bereiken Complimenten

Beste Fried, Kijk, dat horen we graag! We zeggen altijd dat we snel willen schakelen en er voor onze klanten zijn om issues op te lossen, maar dat een tevreden klant dit meldt is altijd fijn! Als we in de toekomst ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Eind goed, al goed

Na een aanvankelijke miscommunicatie omtrent een technisch probleem is TriNed uiteindelijk een zeer tevreden klant rijker geworden. Op zeer coulante en altijd vriendelijke wijze is ons probleem op zeer vakkundige manier opgelost waarbij met name servicemonteur, dhr. Osman, grote complimenten verdiend vanwege zijn bekwaamheid en integriteit. Met veel overtuigingskracht en geduld heeft dhr. Osman aan mij (80-jarige a-technische digibeet) het vertrouwen in de huidige stand der techniek opnieuw versterkt, waarvoor dank en een grote chapeau.

Beste Peter, Wat ontzettend fijn om te horen dat we het technische probleem en de miscommunicatie om hebben kunnen buigen in dit positieve resultaat! En dat je zo blij bent over onze monteur Osman, dat stemt ons natuurlijk zeer tevreden! We geven de complimenten door! Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, stel ons dan gerust de vraag. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Stabiele diensten en een goede klantenservice

Al jaren klant bij TriNed, zeer tevreden. De diensten werken altijd en als ik een keer een vraag heb dan wordt ik ook goed geholpen. En ja, kortingen krijg je bij elke provider als je overstapt. Ik heb liever stabiele en goede diensten.

Beste Jan, Wat fijn om te horen van een trouwe TriNed klant! We streven ernaar om gewoon goede diensten te leveren en iedereen direct en goed te helpen, mooi dat dit je dit ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Regelmatig update nodig, niet klantgericht.

- Als de wifi trager wordt moet deze op afstand door TriNed worden geüpdatet, dit doen ze niet uit zichzelf en moet je voor bellen. - Als je gebruik wil maken van de overstapservice bij een andere provider, blijkt dat het klantnummer van TriNed niet past in het landelijke systeem hiervoor. Als je vervolgens aantoonbaar 6 maanden geen diensten meer geleverd krijgt, moet je nog een maand doorbetalen, want dat is nu eenmaal procedure. - Beloftes aan de voorkant worden helaas niet waargemaakt. Zeer reactief bedrijf wat ten koste gaat van goede service en klantvriendelijkheid.

Fijne provider

Verlenging aanbod gekregen van Trined na vragen over het verschil in tarieven tussen oudere en nieuwere klanten. Mijn abonnement is weer in lijn met dat van nieuwe klanten. Ik ben weer helemaal blij. Top klantenservice en verder zeer prettige provider.

Beste Stephan, Bedankt voor jouw bericht en het eerlijke delen van jouw review! Wij hebben jou direct gebeld en als het goed is heb je al iemand van onze klantenservice gesproken. We willen jou natuurlijk graag als klant bij TriNed behouden! We hopen dat we het op deze manier naar tevredenheid op hebben kunnen lossen! Mochten er vragen zijn, schroom niet om ons te contacten. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Reactie: Bestaande klanten betalen meer dan nieuwe klanten!

Trined heeft de volgende dag netjes gebeld met de mededeling dat per 1 April 2024 (nee, het is geen grap) er een melding/bericht komt met een voorstel. Ervan uitgaande dat het een oplossing is, maar omdat ik nog niet weet wat de melding/het bericht inhoudt, geven we het toch een voldoende: 3 sterren dus. Ik vertrouw erop dat het goed komt.

Beste A. van Erp, We willen uiteraard heel graag dat je als bestaande klant blij bent met ons! Daarom heeft een collega van onze klantenservice gisteren telefonisch contact gezocht, want we proberen gewoon goed ons best te doen om onze klanten te helpen. We hopen dat we het naar tevredenheid op hebben kunnen lossen. En mochten er vragen zijn, dan mag je ons natuurlijk altijd bellen. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Zakelijk slecht internet

We hebben een zaak. Internet dagen ligt het eruit. Ze bellen maar niet terug. Onze klanten lopen al dagen weg.

Beste Ed, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat je storing ervaart en willen graag in contact komen. Dit lukt echter nu (nog) niet. Vandaar dat je (als het goed is) inmiddels een mailtje van ons hebt gehad. Klopt dat? Zou je hierop een reply willen sturen of ons anders willen bellen via 0800-8030? Geen keuzemenu, gewoon direct iemand aan de telefoon. Dan kunnen we je direct helpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Alleen ellende

Storing konden ze niet verhelpen. Monteurs was betaald. Wel aftikken . Niks gemaakt

Beste Vincent, Een storing is helemaal niet prettig en onafgemaakte zaken, maken we graag alsnog af. Dus we willen je graag helpen! Als het goed is heb je een mailtje van ons gehad. Klopt dat? Zou je hierop een reply willen sturen of ons anders willen bellen via 0800-8030? Geen keuzemenu, gewoon direct iemand aan de telefoon. Dan kunnen we je direct helpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Geweldig geholpen.

Mark heeft de installatie zeer zorgvuldig en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Beste Jan, Top! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze monteur Mark, we gaan het aan het doorgeven. Zo horen we het graag! Als we eens ergens mee kunnen helpen, je weet ons te vinden. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Waardeloze afwikkeling eindnota.

Ik ben sinds 26 januari 2024 overgestapt naar een andere provider. De overstap ging soepel, echter de terugbetaling van de borg en nog wat betaalde premie is nog steeds niet geregeld. De modem en tv kastjes zijn correct verstuurd en positief bevestigd ontvangen door Trined. Het is nu 3 maart en heb nog niets ontvangen. Het zou eens andersom zijn. Dan zou ik al zijn benaderd door een incassobureau gestuurd door Trined. Erg jammer. Ik heb altijd netjes op tijd mijn rekeningen betaald.

Beste Erik, Wat vervelend om te horen. Naar aanleiding hiervan is er inmiddels contact geweest met onze klantenservice en er is een actie uitgezet ter afhandeling. Hopelijk is het daarmee alsnog naar wens opgelost. We hopen je in de toekomst nog eens als klant bij ons te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Klantvriendelijk en geduldig

Half uur met Kelly over de telefoon gesproken als gevolg van een mededeling op het scherm. Het was, wat later bleek, een upgrade van Sony. Teruggebeld dat ik er zelf achter was gekomen Nog bedankt voor de attentie

Beste Jan, Het belangrijkste is, het probleem is opgelost! En dat het dan om een upgrade van Sony ging, dat maakt voor ons niet uit. We helpen gewoon graag! Maar we vinden het wel heel attent van je dat je ons dat nog hebt laten weten én dat je een mooie review over ons hebt geplaatst waarderen we enorm. Als we nog eens kunnen helpen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Begin was goed, nu gaat het slecht

We zijn nu een aantal jaren klant. Laatste weken alleen maar ellende. Ook de klantenservice zijn hard en bot. Trek maar de stekker uit etc. Alleen maar storing.

Beste Maartje, Wat vervelend om te horen dat je de laatste weken storingen ervaart! Wij willen je hier graag mee helpen. Vriendelijk en beleefd, want hard en bot is niet ons motto. Zo willen we zelf ook niet geholpen worden. We willen graag even met je in contact te komen, zodat we samen kunnen kijken naar het issue en hoe we het samen op kunnen lossen. Dat doen we écht graag! Als het goed is heb je een mailtje van ons gehad. Klopt dat? Zou je hierop een reply willen sturen of ons anders willen bellen via 0800-8030? Geen keuzemenu, gewoon direct iemand aan de telefoon. Dan kunnen we je direct helpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Gewoon een goede provider

Mark heeft bij onze organisatie alles goed, vakkundig en netjes aangesloten. Vanaf dag één zijn wij dus dik tevreden met Trined.

Dag Mark, Gaaf! Precies hetgeen we nastreven! Veel plezier met jullie diensten van TriNed en laat het gerust weten als we eens ergens mee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Terug naar KPN ivm tv storing

Te veel storingen gehad afgelopen jaren. Veel monteurs op bezoek gehad. Deden niets anders dan kastje omwisselen. Jammer we zijn nu terug naar KPN. Wat een verademing.

Top geïnstalleerd en uitleg gekregen

Mark heeft het top gedaan.

Beste Michael, Wat fijn dat je zo tevreden bent over Mark! En we waarderen het dat je de tijd neemt om jouw mening hier te geven, dat waarderen we! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’