Snel en adequaat geholpen

Vanwege het overlijden van mijn vader moest het abonnement van mijn vader worden beëindigd. Daarbij werden wij aan de telefoon snel en adequaat geholpen door de klantenservice. Drie verbeterpunten: De informatie over het terugsturen van de bruikleenapparatuur zit 'verstopt' in een bijlage bij een mail. Daar lees je makkelijk overheen, omdat de tekst van de mail niet nog uitnodigt om de bijlage te openen (je denkt dat alle relevante informatie al in de mail zelf staat) De andere is dat de uitnodiging voor het geven van feedback geen rekening houdt met het feit dat er werd opgezegd en de bijzondere omstandigheid voor de opzegging (overlijden). Die teksten zouden nog beter worden als die iets meer toegespitst worden op de concrete situatie. De uitnodiging om feedback te ontvangen werd binnen een tijdsbestek van nog geen 6 uur 3x verzonden, waarbij de eerste 2 binnen 2 minuten

TOPPERS

Ik ben perfect geholpen medewerkster dacht met mij mee een TOPPER

uitstekend geholpen

Zeer netjes geholpen

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen. 1 probleem leek gevolg van 2 oorzaken. Nam de tijd voor begeleiding naar oplossingen. Prima service

Duidelijke en helder communicatie

Vandaag telefonisch contact gehad om mijn lopende abonnement te wijzigen. Vooraf geen ellelange wachtrij, maar vrijwel direct contact met een vriendelijke en zeer behulpzame medewerker. Mijn internet snelheid verhoogd naar 1gb. omdat ik al langer klant ben, betaal ik hiervoor voorlopig dezelfde prijs als voor 500mb. er wordt klantvriendelijk meegedacht. Top

Beste Paul, Zo doen we dat gewoon bij TriNed! Geen keuzemenu's, direct een medewerker aan de telefoon en klantvriendelijk zijn. Heel fijn om te horen dat je zo blij bent! Geniet van je supersnelle internet! Met vriendelijke groet, Team TriNed

slecht tv op coax

We ervaren weken last van de coax. 6 monteurs geweest. Ze weten niet waae het aan ligt.

Beste Herman, Het is nooit fijn als iets niet naar verwachting functioneert, dat begrijpen we. Ook al zijn er al 6 monteurs geweest, we probeerden je zojuist toch even te bellen. Op het door jou opgegeven klantnummer kunnen we jouw gegevens echter niet vinden. Wil je ons zelf anders even bellen? Dit kan op 0800 8030. Dan kunnen we toch nog even met je meekijken, om je te helpen! We willen wel dat je kunt genieten van je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed

fritzbox retour toch betalen

Wij zijn weg bij trined. Fritzbox retour gestuurd. En toch factuur krijgen om de 8 jaar oude fritzbox te betalen in huidige nieuwe waarde.

Beste J. Sanders, Wat jammer dat je bij ons weg bent gegaan! We vragen inderdaad om de hardware retour te sturen. Het klinkt alsof het terugsturen van de hardware en de factuur elkaar gekruist hebben, dat is niet de bedoeling. We willen je hier graag bij helpen, maar met het door jou opgegeven klantnummer kunnen we jouw gegevens niet vinden. Wil je ons bellen op 0800 8030? Dan kunnen we dit probleem voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Prima geholpen

Al een tijdje had ik problemen met streamen van Netflix e.d. naar de tv. Edwin heeft me telefonisch vriendelijk, kundig en uitgebreid geholpen dit probleem op te lossen. Hartelijk dank.

Beste André, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service! Nu kun je weer heerlijk Netflix streamen, geniet ervan! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Uitstekend geholpen

Snel en to-the-point geholpen

Beste Jelle, Kijk, dat horen we graag! Veel plezier met je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Vaak *******(5ster) soms K*T

Ik wordt heel regelmatig vaak dagelijks geconfronteerd met storingen in het TV signaal, dit duurt al 12 mnd. Ik ben een geduldig persoon en zal altijd vriendelijk zijn naar de telefoon medewerker, hij/zij kan er immers niets aan doen, behalve mij te woord staan en dat doen ze goed, chapeau voor deze mensen. Sterke met het oplossen van dit slepende probleem.

Beste Roel, We hebben even telefonisch contact gehad en afgelopen vrijdag is er een monteur geweest, om het probleem te verhelpen. Mocht er toch nog iets zijn, schroom dan niet om ons te contacten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Slechte ervaring als een nieuwe klant (spijt) maar zit er helaas aan vast

Heb gekozen voor een pakket met een Basisinstallatie, installatie modem en Wifi, Monteur komt langs en hangt alleen de router op that's it. kom ik er achter dat er geen stekkertje zit aan mijn internetkabel voor in de router te steken. ik bellen en wat ze zeggen ja dat is wel meerwerk??? € 45 euries ik heb gezegd met tegenzin ja zal wel moeten gebeuren ander kan ik geen tv kijken. komt diezelfde monteur lang zet er een stekkertje aan en is opgelost. ook krijg ik nu een factuur van € 137 en heb een pakket gekozen van €61, kosten die erbij komen is borg? glasvezelaansluiting??? overschakelen naar andere zender zeppe kost +- 2 a 3 seconden. bij het opnemen kan ik de reclame niet doorspoelen en enz ..Ohh Ziggo wat mis ik jullie.

storing

Alleen maar storingen. Geen hulp van klatenservice. Hoorn ophangen. Als zakelijke klant wordt je als partucier behandeld

Beste Wim, We vinden dit heel spijtig om te horen en we willen je graag helpen. Helaas hebben wij geen klantnummer van jou ontvangen. We kunnen je daarom niet bellen. We hebben jou een email gestuurd om in contact te komen. We komen graag even met elkaar in contact! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snelle service zeer klantvriendelijk

Mijn probleem is meteen opgelost

Beste Fried, Ondanks het hebben van een probleem nooit leuk is, vinden wij het wel heel fijn om te horen dat we je zo goed en snel hebben kunnen helpen! Mocht er in de toekomst eens iets zijn of je hebt een vraag, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Zeer zeer slecht

Ik heb 23 juni een zakelijk abonnement afgesloten. En van tevoren nog gebeld of ze snel konden leveren. Het zou binnen 2 weken moeten lukken werd mij in de eerste instantie verteld. Na afgesloten te hebben en een week niks te horen, zelf even gebeld hoe nu verder. Daarop kreeg ik te horen dat ze met een nieuwe centrale bezig waren en dat ze wachten op de huidige centrale om te kunnen switchen (beknopte versie van het verhaal). Ik vroeg wat dan de status zou zijn en daar wist men geen antwoord op. Daarop de centrale zelf maar even gebeld en die bevestigde dit verhaal niet. Zodoende weer met Trined gebeld en toen kwam de echte ellende. De zakelijke afdeling hangt gewoon de horen erop als je doorverbonden wordt, of ze zijn niet bereikbaar (terwijl de gewone klantenservice dit wel is), je kunt dan ineens niet meer opzeggen over een product wat ze niet eens geleverd hebben en ook niet weten wanneer ze kunnen leveren, ze kunnen je niet doorverbinden naar een supervisor en je wordt behandeld alsof je een kind bent en dit alles terwijl ik zelf heel netjes en kalm blijf. Ik heb zelf 20 jaar service desk ervaring. Ik heb nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt en ik zit nog zelfs op een aansluiting te wachten waarvan niemand de status weet. Dit zijn gewoon oplichters praktijken ! Ik raad deze provider niet aan !

Beste Charis, Vandaag heeft onze klantenservice jou gebeld n.a.v. jouw review. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en het was fijn om even telefonisch contact te hebben. Met vriendelijke groet, Team TriNed

duur en internet tv bagger

Tijdens EK finale alleen maar TV storing. Internet was afgelopen maanden goed.

Beste Henry, Een storing is vervelend en zeker op zo'n belangrijk moment! Wel heel fijn dat je zo tevreden bent over het internet, daar zij we blij mee. Wij komen graag met jou in contact, om je te helpen! Dat doen we graag, maar het klantnummer dat je hebt ingevuld is niet het klantnummer in onze systemen. Daarom kunnen we jou niet bellen, maar we hebben je wel een email gestuurd op het door jou gebruikte emailadres tijdens jouw review. Laat je ons weten hoe we jou het beste kunnen bereiken? Met vriendelijke groet, Team TriNed

drama met EK Nederland

Gisteren alleen maae tv storing. Nu zijn we echt weg.

Beste B. Jansen, Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat je gisteren storing hebt ervaren! We willen je uiteraard 'gewoon goed' helpen. Op basis van jouw emailadres, waarmee je dit bericht hebt geplaatst, kunnen we jouw klantgegevens niet vinden. Waarschijnlijk ben je met een ander klantnummer klant bij ons geworden. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Heel slechte ervaring

Ben nu eindelijk weg. Alleen maar storingen gehad. Tv helemaal een drama.

Beste Hans, We vinden het heel vervelend om te horen dat je storing hebt ervaren. Dat is niet hoe we het willen, we willen dat je 'gewoon goed' kunt genieten van onze TriNed diensten. We komen nog steeds graag even met je in contact. Daarom hebben we jou een email gestuurd. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team TriNed

zeer slecht internet

We zijn nu bijna 1 jaar klant. Onze kinderen klagen over verbinding die weg vallen. Klanterservice heel bot.Schuld ligt altijd bij ons.

Beste Arjan, Wat vervelend om horen! Dat is uiteraard niet de bedoeling en wij helpen je graag. We hebben je vandaag een email gestuurd om in contact te komen, zou je hier een reactie op willen sturen of ons even willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Heldere afspraken, snelle aansluiting!

Duidelijke mail met wie er wanneer komt en wat er verwacht wordt. Goeie monteur, snelle aansluiting en keurige afhandeling. Dank!

Beste Alex, Duidelijkheid, daar houden we van. En afspraken, die komen we na! Geniet van je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed

We zijn aangesloten

In krap anderhalf uur heeft de monteur vliegensvlug maar zeer accuraat ons overgezet van KPN naar Trined. Tv, internet, telefoon check

Beste Jolande, Die monteurs van ons ook, die rennen en vliegen voor onze klanten! Gaaf he! Fijn om te lezen dat jullie er ook zo tevreden over zijn. Met vriendelijke groet, Team TriNed

slechte communicatie

Met facturen zijn ze snel. Het internet was nog niet ingegaan. En ze sturen een factuur van 150 euro. Apparaat modem zijn allemaal al gebruikt bij vorige klanten. Mijn buurman kon dat traceren. Je gaat er vanuit de je nieuwe Fritzbox krijgen

Beste Hermans, Wij zouden het vervelend vinden als er dingen zijn gebeurd die niet kloppen. We proberen in contact te komen, maar helaas lukt dit nog niet. Dit kan zijn omdat we jouw emailadres, waarmee je dit bericht plaatste, niet bekend is onze systemen. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Afspraak is afspraak

Eerst dag dat ik gebruik maak van de diensten van TriNed, maar de ervaring tot nu toe zijn prima. Alle afspraken inzake aansluiting en afmelding bij vorige provider zijn perfect nagekomen. De monteur die vandaag de aansluiting realiseerde was vriendelijk en deskundig.

Beste Harry, Wat fijn! Dit is inderdaad hoe wij werken, we willen dat onze klanten vanaf dag 1 kunnen genieten van hun TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

internet slecht

Haal nooit de beloofde snelheid. Monteurs vaak geweest. Na jaren ga nu weg.

Beste Piet, Dat is niet fijn om te horen. Wij bieden een snelheidsgarantie en kijken natuurlijk graag met je mee. Mocht je dit willen, zou je ons dan willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed

nee, niet gewoon goed

We hebben nu 11 maanden alleen maar ellende gehad met zowel internet als tvkastje.

Beste M.J. van Asten, Dat is niet wat we willen, dus we komen graag in contact. We willen dat onze klanten gewoon kunnen genieten van onze diensten! Helaas komen we nog niet in contact. Dit kan komen doordat het emailadres, waarmee je dit bericht plaatste, niet bekend is in onze systemen. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Vriendelijke hulp gekregen

Mijn ervaring is zeer positief en ben uitstekend geholpen

Beste Ron, Top! We horen het graag als onze klanten tevreden zijn! Mocht je nog eens vragen hebben, dan weet je ons te vinden. We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Het Zuiderkruis 63

5215 MV

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’