Beste Paul, Zo doen we dat gewoon bij TriNed! Geen keuzemenu's, direct een medewerker aan de telefoon en klantvriendelijk zijn. Heel fijn om te horen dat je zo blij bent! Geniet van je supersnelle internet! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Herman, Het is nooit fijn als iets niet naar verwachting functioneert, dat begrijpen we. Ook al zijn er al 6 monteurs geweest, we probeerden je zojuist toch even te bellen. Op het door jou opgegeven klantnummer kunnen we jouw gegevens echter niet vinden. Wil je ons zelf anders even bellen? Dit kan op 0800 8030. Dan kunnen we toch nog even met je meekijken, om je te helpen! We willen wel dat je kunt genieten van je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste J. Sanders, Wat jammer dat je bij ons weg bent gegaan! We vragen inderdaad om de hardware retour te sturen. Het klinkt alsof het terugsturen van de hardware en de factuur elkaar gekruist hebben, dat is niet de bedoeling. We willen je hier graag bij helpen, maar met het door jou opgegeven klantnummer kunnen we jouw gegevens niet vinden. Wil je ons bellen op 0800 8030? Dan kunnen we dit probleem voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste André, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service! Nu kun je weer heerlijk Netflix streamen, geniet ervan! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Jelle, Kijk, dat horen we graag! Veel plezier met je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Roel, We hebben even telefonisch contact gehad en afgelopen vrijdag is er een monteur geweest, om het probleem te verhelpen. Mocht er toch nog iets zijn, schroom dan niet om ons te contacten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Wim, We vinden dit heel spijtig om te horen en we willen je graag helpen. Helaas hebben wij geen klantnummer van jou ontvangen. We kunnen je daarom niet bellen. We hebben jou een email gestuurd om in contact te komen. We komen graag even met elkaar in contact! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Fried, Ondanks het hebben van een probleem nooit leuk is, vinden wij het wel heel fijn om te horen dat we je zo goed en snel hebben kunnen helpen! Mocht er in de toekomst eens iets zijn of je hebt een vraag, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Charis, Vandaag heeft onze klantenservice jou gebeld n.a.v. jouw review. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en het was fijn om even telefonisch contact te hebben. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Henry, Een storing is vervelend en zeker op zo'n belangrijk moment! Wel heel fijn dat je zo tevreden bent over het internet, daar zij we blij mee. Wij komen graag met jou in contact, om je te helpen! Dat doen we graag, maar het klantnummer dat je hebt ingevuld is niet het klantnummer in onze systemen. Daarom kunnen we jou niet bellen, maar we hebben je wel een email gestuurd op het door jou gebruikte emailadres tijdens jouw review. Laat je ons weten hoe we jou het beste kunnen bereiken? Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste B. Jansen, Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat je gisteren storing hebt ervaren! We willen je uiteraard 'gewoon goed' helpen. Op basis van jouw emailadres, waarmee je dit bericht hebt geplaatst, kunnen we jouw klantgegevens niet vinden. Waarschijnlijk ben je met een ander klantnummer klant bij ons geworden. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Hans, We vinden het heel vervelend om te horen dat je storing hebt ervaren. Dat is niet hoe we het willen, we willen dat je 'gewoon goed' kunt genieten van onze TriNed diensten. We komen nog steeds graag even met je in contact. Daarom hebben we jou een email gestuurd. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Arjan, Wat vervelend om horen! Dat is uiteraard niet de bedoeling en wij helpen je graag. We hebben je vandaag een email gestuurd om in contact te komen, zou je hier een reactie op willen sturen of ons even willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Alex, Duidelijkheid, daar houden we van. En afspraken, die komen we na! Geniet van je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Jolande, Die monteurs van ons ook, die rennen en vliegen voor onze klanten! Gaaf he! Fijn om te lezen dat jullie er ook zo tevreden over zijn. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Hermans, Wij zouden het vervelend vinden als er dingen zijn gebeurd die niet kloppen. We proberen in contact te komen, maar helaas lukt dit nog niet. Dit kan zijn omdat we jouw emailadres, waarmee je dit bericht plaatste, niet bekend is onze systemen. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Harry, Wat fijn! Dit is inderdaad hoe wij werken, we willen dat onze klanten vanaf dag 1 kunnen genieten van hun TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Piet, Dat is niet fijn om te horen. Wij bieden een snelheidsgarantie en kijken natuurlijk graag met je mee. Mocht je dit willen, zou je ons dan willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste M.J. van Asten, Dat is niet wat we willen, dus we komen graag in contact. We willen dat onze klanten gewoon kunnen genieten van onze diensten! Helaas komen we nog niet in contact. Dit kan komen doordat het emailadres, waarmee je dit bericht plaatste, niet bekend is in onze systemen. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Beste Ron, Top! We horen het graag als onze klanten tevreden zijn! Mocht je nog eens vragen hebben, dan weet je ons te vinden. We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.