Professioneel

Reageren heel snel, grondig en behulpzaam.

Prima en vlotte reactie op mail.

Snelle en duidelijke reactie

Ik heb snel een duidelijke reactie gekregen op mijn vraag.

Snelle reactie

Sowieso vind ik het erg moeilijk om de gegevens juist door te geven. Maar ik heb door uw informatie een eind verder kunnen komen en heb mijn nieuwe inkomensgrens doorgegeven. Dank je wel

Heel fijn om gehoord te worden Mvg Els

Ik vind het fijn dat ik een reactie heb gekregen dat doet mij heel goed.ik heb een mooi appartement maar ik voel mij heel eenzaam en verdrietig nu mijn man euthanasie heeft gepleegd ik zie heel de dag dat beeld voor mij !ik probeer alles ,maar iedere keer kom ik binnen en komt dat beeld weer terug. Er is hier ook geen contact ieder is op zich zelf , dus dat is ook niet bevorderlijk . Dank dat ik mijn verhaal even kwijt kan. Gr Els van Berkel

E-mail werd snel beantwoord

E-mail werd snel beantwoord. Zijn e-mail werd snel beantwoord, maar telefonisch is hij lastig te bereiken.Bedank voor helpen

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Zo goed geholpen, erg blij.

Ik had per ongeluk op uitschrijven gedrukt ipv uitloggen. Maar ik heb meteen antwoord gekregen dat alles toch in orde was.

Blij dat dit via mail kan

Dankjewel voor rekening houden met minder handig internet mensen

Duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag

dat het goed is wat jullie doen

ga zo door

Kort en bondig. Duidelijke taal.

Vriendelijk, snel en duidelijk

Vriendelijk, snel en duidelijk.

Snel vriendelijk en doelgericht.

Door een overmaking die fout is gegaan naar Breburg heeft u mijn inschrijving toch kunnen herstellen

Ik had niet verwacht dat men het probleem dat ik had, zou gaan oplossen. Fantastisch

Goed duidelijk vriendelijk

Ik kan dit iedereen aan bevelen

niemand heeft mij gebeld

niemand heeft mij gebeld

Snel en goed geholpen

Ze konden mij niet helpen met het probleem wat ik heb met de site maar ze hebben het wel opgelost

Zie onderstaande .

PERFECT !! GRANDIOOS !! Ik kom binnen en wordt meteen geholpen door twee dames. Jammmer dat ik niet hoger kan met de sterren als 5

Prima geholpen.

Prima geholpen. Snel reactie gehad.

Wat een aardige reactie!

Ik had een lange mail gestuurd met de uitleg waarom ik graag het huisje op het Rypperdapad wilde en daat werd met aandacht op gereageerd

Snelle en behulpzame reactie

Snelle en behulpzame reactie, na het invullen van een digitale vraagformulier. Blijf dat zo volhouden!

Jestem bardzo zadowolony.

Jestem za dowolony ponieważ aplikacja jest dobrze zrobiona.

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag