Snel geholpen goede service

Snel duidelijkheid.

Prettig geholpen

Geen wachttijd, Prettige deskundige hulp

uitstekend en snel geholpen

Top Nick, bedankt voor het verwerken van de gegevens!

Duidelijk

We hebben duidelijke antwoorden op onze vragen gekregen en fijn dat er snel gereageerd wordt, dit stellen wij zeer op prijs. Ook heel fijn is dat onze vraag, over of wij voldoende gegevens hebben overlegd, gecheckt wordt. Hiervoor onze dank voor de moeite.

Zeer goed ik hoop dat er een vrij komt in februari zeggen ze. Is het waar mijn man en ik we hopen op geluk in 2024 fijn hé. Jullie hebben alles wat verplicht is .oudjes kunnen ook blij zijn. Flatje is voor ons al genoeg voor na de croon te gaan lieve mensen wat zullen wij het fijn vinden na jaren te hebben gewacht nu een huisje in de croon daar is ons einden zeker ik ben 88 jaar mijn man 90 . Jaar .riet en Jan

Duidelijk antwoord gekregen

Kan iets met het antwoord.

Snel en vriendelijk

Aanvraag is snel in behandeling genomen en netjes afgehandeld.

Goedemorgen dat bericht wat ik heb gekregen is super .gr liena

Snelle reactie

Fijn, duidelijk en een snelle reactie. Jullie hebben mij op 2 manieren benaderd Via telefoon (die had ik helaas gemist) En een duidelijke mail. Dus als erg prettig ervaren.

Netjes

Nette en duidelijke mail terug gekregen

Goed opgelost

Kreeg snel respons, duidelijke uitleg.

Aangenaam gesprek,

Fijne behandeling

Krijg direct op mijn vraag .

Ik had een vraag, deze heb ik via het contactformulier op de site ingevuld. Hier kreeg ik zeer spoedig reactie op en de reactie was erg uitgebreid en duidelijk.

heldere instructies en goede assistentie

in het land van afkortingen wmo, wiz, wlz, etc

het antwoord op mijn vraag

Ik kreeg een accuraat antwoord op mijn vraag. Dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend, dus vandaar mijn enthousiasme. Ik vroeg, de vraag werd begrepen, ik kreeg accuraat antwoord en nu weet ik dus meer, want ik heb antwoord op wat ik vroeg. Dank.

Zojuist weer een reactie op me mail gekregen. Had eerst al snel antwoord op me vraag gehad. En nu weer een mail met antwoord op me vraag maar iets uitgebreider super fijn. Dat dat zo kan. En ik wacht geduldig af.

Prettige reactie

Goede mail ontvangen en snel gereageerd

Correct geholpen

Op mijn vragen wordt vriendelijk, correct en naar tevredenheid op geantwoord, Ga het verder uitzoeken op de aangeven links en veel gestelde vragen. Gr. J. Kafoe

Geen antwoord op de vraag en nog een halve waarheden ook.

Ik heb een vraag gesteld waar ik vervolgens geen antwoord op heb gekregen. Er werd enkel gezegd dat er "veel mensen wel konden reageren" terwijl er relatief weinig mensen op de advertentie gereageerd hadden. (Laatste moment dat ik keek maar 81 personen tegenover 442 voor een andere vergelijkbare advertentie.) Ik snap dat iedereen wel eens een slechte dag heeft, maar ik zou het waarderen als ik daadwerkelijk geholpen word, en niet "andere is het wel gelukt".

Gewoon toppie

Zo als ik al zei gewoon toppie bedankt

Nog niet goed

Niet goed Zou veel Wachte voor huis

Beste mevrouw, Op onze website hebben we veel tips staan waardoor je sneller in aanmerking zou kunnen komen voor een woning. Kijk naar al onze tips en probeer er zo veel mogelijk toe te passen. Als je nog persoonlijke vragen hebt kun je ons altijd mailen! https://www.woninginzicht.nl/ik-zoek-met-spoed-een-woning Met vriendelijke groet, Woning in Zicht

Slecht

Het is te makkelijk om even een mailtje te sturen. Ik had op z’n minst iemand willen spreken die het nogmaals had uitgelegd en ook naar mijn relaas had willen luisteren. Een gemiste kans en niet erg klantvriendelijk

Beste mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad bij Woning in Zicht. Wij bellen wel mensen op verzoek. Via onze website kun je een contactformulier invullen. Daarbij kun je aangeven dat je graag gebeld zou willen worden. Binnen 5 werkdagen nemen wij dan telefonisch contact met je op om je verder te helpen. Met vriendelijke groet, Woning in Zicht

Zeer snelle reactie.

Mijn ervaring is dat ik altijd met een snelle en fijne reactie geholpen ben.