Goed advies en levering van een zakelijke laptop

Goed advies van vakkundige werknemers, met verstand van computers.

Goede service, altijd uitleg en vriendelijke mensen

Kan altijd terecht voor vragen staat niet tegelijk een rekening Tegenover dus uitstekende service.

Goed en prettig geholpen

Deskundig vriendelijk personeel, snelle reparatie.

Goede, snelle en adequate service!

Goed en snel geholpen door VDB

VDB computers heeft een prima service. Snel en deskundig.

top super service !!

zijn altijd heel behulpzaam kunnen het goed uitleggen. wij zijn er blij met de samenwerking.

Goede service en vakmanschap

Top materiaal

een bedrijf waar je op kan bouwen als ondernemer.

goed!

Snel en oplossend

Bij een telefoontje alles geregeld

gewoon goede service , goed personeel.

Wederom goed geholpen, nieuwe laptop gekocht. van de oude alles overgezet. Thuis gekomen direct aan het werk er mee. Heren bedankt voor de service.

Alles tot in de puntjes verzorgd!!

Goed advies en goede service. Er wordt gedaan wat is afgesproken.

top

Goed geregeld, snel actie indien nodig !

Super behulpzaam en goed bereikbaar

BVD computers kan ik iedereen aanbevelen. Altijd netjes en oplossingsgericht. Hele aardige mensen.

Snel, heel prettig en adequaat geholpen

Laptop liep vast. Werd heel snel verholpen. Gesprek leidde tot aanschaf deurbel met camera. Die werd snel volgens afspraak bij mij thuis geplaatst. Ook informeerde ik naar nieuwe laptops. In plaats van mij er direct één aan te smeren, werd ik gewezen op een actie die er aan zat te komen, waarbij de prijs lager was. Ik kon zelfs reserveren!

Probleem met luidsprekers, ik werd meteen gevraagd om langs te komen en kreeg het advies om digitale luidsprekers te nemen. Probleem binnen een paar minuten opgelost.

bedankt voor meedenken en service

In de praktijk heb je als gezin weleens wonderbaarlijke problemen met de computer en software. VDB denkt mee hoe problemen op te lossen en in de toekomst te voorkomen. Goede service. Bedankt VDB!

Heel erg klantgericht

Willen nieuwe printer kopen omdat wij meenden dat de ”oude” niet goed functioneert. Dus niet, medewerker komt thuis en in een mum van tijd, werkt de “oude” weer als een zonnetje. Prima service.

Oprechte en super service!

Een goede kennis van de techniek en er wordt met je mee gedacht om tot de juiste oplossing te komen. De sfeer was fijn en ik voelde me erg op mijn gemak met het personeel. Een oprechte en super service! Veel dank!

Fijn en klantgericht eerlijk advies

Het personeel is erg aardig en doen hun uiterste best om voor jou de beste oplossing ten aanzien van je reparatie een advies te geven. Heel erg bedankt

Snelle afhandeling van computer upgrade.

Snelle afhandeling van computer upgrade.

geweldig

prima service

Deskundig, snel, zeer servicegericht

perfecte service

vriendelijk/ op tijd vakkundig geholpen

VDB is een bedrijf dat klantgericht is en op deskunidge wijze problemen oplost

Wij hadden problemen met het wifi-bereik in onze boerderij. Dikke muren en metalen bedrading in de rieten kap zorgde voor een slecht signaal. Na een gedegen onderzoek en plaatsen van een wifi op de juiste plek kunnen we zelfs tot in onze tuin met wifi werken. Ook zorgden ze er voor dat onze tv's nu online zijn te gebruiken. De medewerkers werken al lang bij VDB en hebben vanuit verschillende disciplines de noodzakelijke ervaring opgedaan. Al vanaf het begin in 2006 zijn wij prive als zakelijk klant bij VDB. Ze hebben altijd onze ict-problemen kunnen oplossen. Met wat vooral belangrijk is dat ze uitleg geven over hoe de problemen ontstaan en welke (verschillende) mogelijkheden er zijn om het op te lossen. Dat ze daarmee ons serieus nemen als ict-analfabeet. Andre Bouwens en Saskia Borgers Management en Advies. Spierdijk

Service is perfect. Antwoorden op je vragen zijn duidelijk en eerlijk.

Over VDB Computers

VDB Computers bestaat al sinds 2006. Dat maakt ons tot een ervaren ICT Specialist die verstand van zaken heeft. Als ondernemer snappen wij dat jij je diensten op een simpele manier wilt beheren, zonder te veel tijd te besteden aan het beheer. Daarom staan bij ons snelheid, gebruiksgemak en service centraal. Bij VDB Computers kun je terecht voor zowel particuliere als zakelijke vragen en problemen. En met een ruim assortiment aan computer onderdelen en rand apparatuur kunnen we je altijd snel helpen.