Heerlijke zaak

Fijne zaak met verstand van zaken

Snel, goede kwaliteit en vriendelijk service en afhandeling

Al vele jaren mijn leverancier van computer hardware en IT begeleiding.

Uitstekende service, aanrader!

Uitstekende service, aanrader!

abonnement

snelle reactie op mijn vraag per mail

Problemen met mijn computer binnen 1 dag verholpen

Fijn en deskundige winkel

Fijn geholpen, prima prijs kwaliteit verhouding.

Toner gehaald voor de kerk. Het product valt mij zwaar af. Veel te duur voor een klein beetje toner.

Beste Jos, Dat is jammer te horen, helaas verzinnen wij deze prijzen niet zelf en zijn toners kostbaarder dan inkt cartridges, wel kun je met een toner veel meer printen waardoor in verhouding afdrukken met een laser printer over het algemeen goedkoper is. Wij kunnen helaas geen webwinkel prijzen handteren, een webwinkel heeft veel lagere overhead kosten waardoor ze flinter dunne marges aanhouden. Uiteraard mag u het product gerust terug brengen en krijgt u voor de waarde van het product een tegoedbon. Onze excuus voor het ongemak. Groetjes Jeroen

Altijd goed van service en deskundigheid.

Vorige week weer een pc bij VDB gekocht. Fijn en goed advies ontvangen, er staat nu op mijn bureau een geweldige PC. Ik ben altijd weer verrast door de geweldige service dat deze mensen leveren. Dank voor julie zorg en deskundigheid. Jacq

PERFECTE KWALITEIT EN GOEDE SERVICE

Wat je ook vraagt of informeert ,ze hebben altijd geduld ook voor mensen zoals ik die niet zo handig zijn met een computer.

De beste PC- en mobiel zaak die ik ken

Zeer deskundig advies, vriendelijke sfeer, prima producten, redelijke prijs. Kortom; Top !!

Iedere keer weer verrast door de snelle en adequate service

Zowel voor onze particuliere- als zakelijke uitdagingen kunnen wij prima bij VDB terecht. Storingen worden snel en adequaat opgelost. Er wordt ook actief mee gedacht over de inrichting en het up-to-date houden van de automatisering. Een gerust gevoel!

Snelle reactie en uitvoering van onze vraag.

Klantvriendelijk, behulpzaam en goed advies

Goed advies bij aanschaf laptop.

VDB is een service gerichte organisatie

Altijd bereid voor zowel de kleine als de grote uitdagingen. Een zeer klantvriendelijk en professioneel team

Zeer vriendelijke mensen die 24/7 voor je klaarstaan, topservice!

Goede en snelle service en altijd een eerlijk advies

Ik ben al jaren vaste klant, ga ook nergens anders heen, omwille van de goede service, eerlijk advies en klantvriendelijkheid. VDB levert mij precies dat wat ik wil op welk niveau dan ook

Vakkennis en klantvriendelijkheid

Vlot, duidelijk, adequaat en vriendelijk.

Ze staan altijd voor je klaar!

Ik ben al een aantal jaar klant bij VDB en service en klantgerichtheid staat bij hun hoog in het vaandel.

Altijd zeer correct.

Altijd zeer correct.

prima,luisterend oor goed advies

Staan altijd klaar om te helpen.

Snel en altijd bereikbaar

Zeer goede en snelle service, bij problemen reageren en lossen ze het zeer vakkundig en snel op.

Zeer snel en goed geholpen

Zeer correct geholpen en bijzonder goed vakmanschap. Top

Zeer correct geholpen en bijzonder goed vakmanschap. Top

bedankt weer voor de snelle vaktechnische oplossing

mijn probleem is gelijk VDB zijn probleem wat ze heel snel oplossen . dit werkt wel heel erg fijn.

Top geregeld duidelijk alle uitleg en top service

Top ervaring omdat alles wat je wilt en vraagt wordt beantwoord met duidelijke informatie geen vraagtekens achteraf.

Over VDB Computers

VDB Computers bestaat al sinds 2006. Dat maakt ons tot een ervaren ICT Specialist die verstand van zaken heeft. Als ondernemer snappen wij dat jij je diensten op een simpele manier wilt beheren, zonder te veel tijd te besteden aan het beheer. Daarom staan bij ons snelheid, gebruiksgemak en service centraal. Bij VDB Computers kun je terecht voor zowel particuliere als zakelijke vragen en problemen. En met een ruim assortiment aan computer onderdelen en rand apparatuur kunnen we je altijd snel helpen.