Snelle en goede service

Goed advies en service

Accuraat en vriendelijk

Geweldige service

Verkeerd advies opgevolgd waardoor een programma zich niet liet installeren. VDB (Daniel) nam er de tijd voor en loste het probleem gewoon op.

Snel en goed geholpen

Personeel heeft er verstand van en helpen je snel je krijg snel je spullen gemaakt terug

goede zorg en netjes geholpen

vlot en netjes gewerkt .

Prima service!

Altijd goed en snel geholpen. Vakkundig personeel.

Snelle accurate levering

Ik werd goed op de hoogte gehouden van voortgang. Bij ophalen vriendelijk en netjes afgehandeld.

Zeer vriendelijk en werkzaamheden correct uitgevoerd

Komt afspraken na en alles werkt perfect. Bedankt voor de goede service.

Uitstekend en snel

Duidelijke communicatie Goede kennis van zaken

Beter kan het niet

Wanneer ik met een probleem zit, waar ik zelf niet uitkom (meestal) zijn de specialisten van VDB computers altijd en onmiddellijk bereid om het probleem naar volle tevredenheid op te lossen

Goed advies en snelle levering

En hoe los je je printerprobleem op als je ineens vanuit huis moet werken. Even gebeld met VDB. Na beantwoording van een paar vragen was snel duidelijk welke printer het meest geschikt was. Volgende ochtend geleverd, dus een blij mens!

Uitstekende service en heel veel geduld om alles uitteleggen.

Wij zijn een paar maanden per jaar in Overijssel op een chalet park en de WIFI is waardeloos toch via team vie wordt ik immer fantastisch geholpen.

Petje af voor de enorm goede dienstverlening!

De mannen van VDB verrassen mij iedere keer weer. Niet alleen altijd even vriendelijk en snel, maar ook bijzonder doortastend in het oplossen van onze computer problemen. Het beheer van ons computersysteem is bij VDB in hele goede handen. Uitdagingen worden niet uit de weg gegaan en er wordt actief mee gedacht in te maken verbeterslagen. Petje af!

VDB Computers doet wat het belooft...

Defecte laptop werd bij binnenkomst beoordeeld en kort gediagnosticeerd, nl harde schijf bijna zeker defect . Laptop was binnen 2 uur gerepareerd en werkte weer. Nieuwe harde schijf geïnstalleerd met grotere capaciteit.

Prima geholpen

Mijn laptop was gecrasht, binnen een dag had ik mijn laptop werkend retour.

Top !

Fijn en vakkundig te woord gestaan bij een telefonische gesprek voor het aanschaffen van een vaste computer .

Fijne service!

Geweldige service, staan altijd direct voor je klaar

VDB Computers is nou één van die bedrijven waar je graag naar terug gaat omdat ze altijd vriendelijk, snel en deskundig helpen. De raad is altijd goed en uitvoering van reparaties of verbeteringen ook. Een geweldig bedrijf met gemotiveerde en deskundige mensen. Dit soort bedrijven moeten we koesteren. Een aanrader!

goede service

fijne mensen , wordt altijd goed geholpen, lossen alle problemen op

Altijd behulpzaam en professioneel

In de jaren dat ik als klant bij VDB zit ben ik altijd snel geholpen met al mijn vragen en ook met mijn Macbook struggles. Mijn hosting is altijd dik in orde. Ik weet dat VDB altijd klaar staat voor mij, daarom blijf ik graag klant. Heel fijne service. Dank jullie wel!

Zeer positief

Snelle reactie en mee denken van personeel top

Snel en soepel

Snel en soepel

Prima prijs kwaliteit verhouding VOIP telefonie

Het VOIP dashboard voor de instellingen mag wel wat gebruikersvriendelijker.

Prima!

Zonder bevooroordeeld te zijn. Gewoon een prima bedrijf met up to date service

snelle correcte reacties

ik kan niks anders zeggen dat men zeer snel en adelwatt reageert en oplossingen gericht werkt

Over VDB Computers

VDB Computers bestaat al sinds 2006. Dat maakt ons tot een ervaren ICT Specialist die verstand van zaken heeft. Als ondernemer snappen wij dat jij je diensten op een simpele manier wilt beheren, zonder te veel tijd te besteden aan het beheer. Daarom staan bij ons snelheid, gebruiksgemak en service centraal. Bij VDB Computers kun je terecht voor zowel particuliere als zakelijke vragen en problemen. En met een ruim assortiment aan computer onderdelen en rand apparatuur kunnen we je altijd snel helpen.