Jullie staan altijd voor mij klaar

zelf ben ik niet zo handig met computers, dus zo fijn dat jullie er zijn. Mijn zoon had eens hulp nodig met een klein onderdeeltje. Werd zo even gedaan, we hoefden er niets voor te betalen. Dat zorgt er voor dat we altijd bij jullie terugkomen.

moet nog even wennen

alles werkt

duidelijk

rustig en duidelijk

snel geholpen

tip over het vervangen van mijn printinkt, er zit een sticker op je printer met een nummer, schrijf dat op en neem mee naar VDB .

Rekeninghoudend met de pandemie ben ik correct geholpen. Ook na de aankoop en een niet werkende muis is deze direct omgewisseld.

Goed advies, leuk geholpen en vertrouwen.

Wij hebben al meerdere keren aankopen via jullie gedaan waar wij erg tevreden mee zijn. Vooral zijn wij tevreden over de nazorg en service bij problemen. Aan deze service kan een Internetbedrijf niet tippen!

Prima geholpen.

Goede uitleg, advies, meedenken

Goed geholpen met goede info.

Heel goed

Ik was een nieuwe klant, de mensen zijn aardig en lief en legden alles goed uit, ik voelde me zeer op mijn gemak.

Alles snel geregeld met uitstekende service

Advies op maat door rob met overduidelijk verstand van zaken. Alles werd snel geregeld en binnen een week had ik mn computer en monitoren staan. Super service

top service

leuke mensen en super goede service, echt een aanrader

Goed en snel geholpen tegen een redelijke prijs

Onlangs een ssd schijf in mijn laptop laten zetten en was snel geregeld tegen een nette prijs .

Een uitstekend contact, en m.i. zeer vakbekwaam.

N.a.v. mijn klachten over de laptop, een prettig en voor een leek op Computergebied een begrijpelijk gesprek gehad. Daarin goed geadviseerd waardoor het eindresultaat zeer bevredigend is.

Persoonlijke benadering

Een fijne zaak, persoonlijke benadering.

Erg tevreden

Het was goed om bij jullie de pc aan te laten passen. Goed service achteraf

zeer klantgericht en geduldig met digibeten zoals ik

Teamviewer voorziet echt in een grote behoefte; ook aanpassingen ter plekken zijn zeer bevredigend, Er wordt je geen' vel over de oren getrokken '/ veel coulance

erg tevreden

Duidelijke communicatie. Dingen worden uitgelegd. Erg blij met de geleverde service.

Heeeeeeel tevreden

Jullie hebben al eerder problemen voor mij opgelost

zal jullie zeker aanbevelen

ben er stil van donders wat een mooi ding,heel vriendelijk en duidelijk contact met de medewerkers. kwaliteit voor een mooi prijsje

een 10

complimenten voor de inzet en zorg om de storing te verhelpen, Medewerkers zijn goed in hun werk en ook met de omgang van de klanten

top service

Tot nog toe top service en fijne medewerkers. Ben zeeeeeer tevreden.

professioneel en prima service

al jaren tot tevredenheid klant bij deze zaak

geduld

Ben steeds weer verbaasd dat jullie zoveel geduld hebben en goed uitleggen voor mensen waarvan de computer niet hun hobby is. Ben al sinds Het Veer periode een zeer tevreden klant

erg tevreden

Geen verdere opmerkingen. Ik ben gewoon heel blij met de samenwerking. Hartelijke groeten, Hélène Zack

altijd behulpzaam

Heel blij met jullie winkel op het dorp, altijd behulpzaam prima

Over VDB Computers

VDB Computers bestaat al sinds 2006. Dat maakt ons tot een ervaren ICT Specialist die verstand van zaken heeft. Als ondernemer snappen wij dat jij je diensten op een simpele manier wilt beheren, zonder te veel tijd te besteden aan het beheer. Daarom staan bij ons snelheid, gebruiksgemak en service centraal. Bij VDB Computers kun je terecht voor zowel particuliere als zakelijke vragen en problemen. En met een ruim assortiment aan computer onderdelen en rand apparatuur kunnen we je altijd snel helpen.