Goed service

Altijd eerlijk en leuke mensen.

Open, eerlijk en betrouwbaar

Beljaars advies was altijd open en eerlijk. Communicatie ging goed en snel. Gemakkelijk in de omgang. Zeker aan te raden!

professioneel en uitstekende dienstverlening

Ik had niet het meest makkelijke dossier, op z'n zachtst gezegd een uitdaging maar het is de heer Beljaars gelukt om mijn hypotheek rond te krijgen. Erg blij mee!

Duidelijke en fijne communicatie, eerlijk en persoonlijk!

We zijn door Beljaars Verzekeringen geweldig geholpen door heel het team. Betrokken en persoonlijke benadering.

Alles wordt goed uitgelegd en geregeld TOP SERVICE

Ze hebben ons op een fijne manier geholpen, we hebben zeker waar voor ons geld gekregen.

Ik kreeg erg het gevoel dat we goed de tijd konden nemen om onze mogelijkheden te bespreken en uit te zoeken. Als we naar huis gingen begrepen we de soms (voor ons) ingewikkelde zaken, want wij zitten totaal niet in de wereld van verzekeringen en hypotheken. Vervolgens konden we alles vragen en kregen we heldere antwoorden, als dat nodig was.

Hele goede service

Als er iets geregeld moet worden staan ze bij beljaars verzekeringen altijd voor je klaar

Alles super geregeld

Heel goede service

Duidelijke en uitgebreide uitleg. Er werd tijd voor je genomen en met je situatie meegedacht.

goed en duidelijk

Richard en zijn medewerkers hebben goed geluisterd naar wat onze wensen waren en daar goed en snel op gereageerd.

Erg goed geholpen

Richard nam de tijd voor ons om alles duidelijk uit te leggen en heeft veel werk verzet voor ons. Richard werkt op erg integere wijze. Dit alles maakt dat wij klant blijven bij Beljaars Verzekeringen & Hypotheken.

Erg te spreken over de services die ze verlenen.

Wij zijn bij hun terecht gekomen voor onze hypotheek en verzekeringen voor ons nieuwe woning. We zijn super geholpen. Er werd echt met ons meegedacht wat er toe leiden dat alles snel geregeld was binnen 3 weken. Erg vriendelijk, nemen de tijd voor je en hun regelen alles en halen de zorgen uit je handen.

Hele goede service en klant vriendelijk

Ik ben ontzettend blij dat wij voor hen hebben gekozen. De communicatie is goed. geven goed advies en alles was snel en zorgeloos geregeld. Daarnaast zijn ze flexibel in de afspraken en de tijden hiervoor.

Zeer complete begeleiding en advies

Beljaars verzekeringen & hypotheken heeft mij op zeer juiste wijze geadviseerd in het gehele proces vanaf het begin af aan. Zeer duidelijk en snel bereikbaar.

Was heel erg prettog

Ik heb een hele goede ervaring met Beljaars gehad. Mijn adviseur legde alles heel helder en fijn uit. Waardoor ik nu ook precies weet wat er allemaal gedaan kon worden aan hypotheek en verzekeringen.

Prettige samenwerking, duidelijk, snel antwoord en verhaal altijd gezellig!

Professioneel en transparant!

Voor ons nieuwe huis zijn we bij Richard en zijn team enorm goed geholpen. No-nonsense aanpak, transparantie en duidelijke uitleg gecombineerd met snelheid is iets wat ze bij Beljaars uitstekend beheersen. Het aanbod met hypotheek, advies rondom de aankoop en bijbehorende verzekeringen. Een aanrader namens ons!

Hele heldere communicatie en fijn contact!

Met alle vragen die we hebben kunnen we terecht. We krijgen dan snel en duidelijk antwoord. Er wordt altijd met je meegedacht en aan alles wordt gedacht!

Ontzettend betrokken!

Al heel lang een tevreden klant, de betrokkenheid voor je (financiële) welzijn is bijzonder groot en vooral de persoonlijke aandacht is prettig.

Beljasrs verzekeringen en hypotheken doen wat ze beloven..

Vriendelijk personeel, denken mee in oplossingen.

Goede en vriendelijke service

Ik kon beljaars via mijn werk. Destijds waren het al fijne mensen. Toen ik een huis wilde kopen ging ik naar hun toe. Ik kon voor en bij de koop altijd terecht voor vragen. Afspraken konden vaak in de avond wat heel fijn is als je een fulltime baan hebt. En de relatie tussen klant en assurantie adviseur is zeer goed.

Superfantastisch

Wij zijn heel goed geholpen en duidelijk verwoord in alles. Richard Beljaars is ons aanbevolen door goede vrienden van ons. Nou de aanbeveling was echt niet tegen dovemansoren gezegd. Een dikke pluim!!!

Heel goed geholpen

• Personeel
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Hypotheken

goede service, goed behandeld

Er wordt ruim de tijd genomen om zaken te bespreken. Fijn dat alle hypotheek aanbieders op 1 adres zijn. Fijne medewerkers, wij voelen ons zeer vertrouwd. Zeker een aanrader

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen