Goede duidelijke advies/Service

Ik heb bij Beljaars verz. En hypo. Altijd de gevoel van professioneel en eerlijk advies En met zeer vriendelijk mensen

Aardige mensen en goede service

Je wordt goed begeleidt naar jouw einddoel! Een verzekeraar en hypotheekadviseur die alles met jou tot in de fijnste details bespreekbaar maakt en met je doorneemt. Je kunt dan ook voor al je vragen bij hen terecht!

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Beljaars, ze doen wat ze zeggen, op tijd en netjes. Zeer betrouwbare en kundige tussenpersoon, zeer zeker een aanrader

Goede duidelijke uitleg

Het was een goede duidelijke uitleg, waardoor we alles snappen en onze eigen keuzes konden maken. Maakte zelfs 's avonds en in het weekend tijd voor ons om af te spreken.

Top Advies en Service

Zeer vakkundig advies en super goede service

Leveren een gerichte & snelle service met een heldere en eenvoudige uitleg van de lastige materie

In mijn situatie werden er meerdere scenario's uitgewerkt om zo gezamenlijk de juiste keuzes te maken voor nu, met een doorkijk naar de toekomst. Dit door goed te luisteren naar de wensen van de klant. Ze nemen hiervoor de tijd en werken dit uit in een advies op maat welke op een begrijpelijke manier wordt uitgelegd. Door kennis van de markt, adequaat en snel handelen heeft dit mij toch als snel een aantal procent punten aan rente bespaard.

Top!!

Uitstekende Service! klantgericht, komen afspraken na! niks op aan te merken!

Door goed geholpen te zijn is alles super duidelijk.

Wij zijn geholpen door Patrick. Ontzettend aardige man, altijd bereikbaar en antwoord snel. Geen enkele vraag is te gek voor hem. Heel erg bedankt voor alles!

Betrouwbaar, vakkundig en een fijne sfeer

Erg goed en snel geholpen door Richard bij het kopen van een nieuwe woning en regelen van alle belangrijke zaken. Fijne informele sfeer en ze staan altijd voor je klaar!

Persoonlijk en top service!

Als jonge starters hebben we ontzettend veel gehad aan Beljaars! Hun betrokkenheid bij elke stap en beslissing, het advies dat we kregen vanuit alle perspectieven en vooral het informele sprak ons erg aan. Ook konden we altijd snel schakelen met onze adviseur, waardoor alles heel soepel en met vaart verliep. Het zijn echt top adviseurs! Heel erg bedankt

Duidelijke uitleg

Eerlijk en duidelijke uitleg. Ze nemen echt de tijd voor je. Fijn dat alles zo goed voor je wordt geregeld.

Fijn en oprecht bedrijf.

Door de persoonlijke benadering is het fijn om via hun je hypotheek of verzekering af te sluiten. Je bent geen nummer of dossier. Breed aanbod. En ze gaan samen met jou op zoek naar de beste passende mogelijkheid. Goed bereikbaar en open communicatie.

Alles in een keer goed geregeld.

Alles wordt uitstekend geregeld en altijd goed bereikbaar.

Eerlijke, betrouwbare en meedenkende mensen die voor je klaar staan.

Wij zijn al meer dan 30 jaar klant, en in die jaren is er wel wat gebeurd. De standaard dingen zoals huis kopen, auto kopen verzekeringen nalopen enzo.. Maar zoals bij iedereen gebeuren er ook tegenvallende situaties zoals scheiding, ontslag, auto total löss, conflict situatie voor de rechtsbijstand, in alle situaties hebben we gebruik kunnen maken van de deskundigheid van Beljaars. De deskundigheid, betrouwbaarheid en eerlijkheid maakt alles bespreekbaar. En in de loop van jaren weten ze hier je privé situatie en denken ze mee op vlakken waar je zelf niet aan dacht. Je weet dan ook dat de beste oplossingen/beslissingen worden gemaakt voor ons als klant. Al verhuizen we naar Groningen wij blijven hier als klant!

Aan iedereen aan te bevelen!

Heel erg goed geholpen met het verkrijgen van een nieuwe hypotheek. Ik ben overal meer dan goed meegeholpen en alles werd stap voor stap duidelijk uitgelegd.

Altijd vriendelijk en goede service, ga zo door.

alles netjes geregeld en duidelijke uitleg !

Richard nam de tijd om alles goed uit te leggen en alles is netjes geregeld met de zowel de oude- als nieuwe hypotheekverstrekker en de notaris !

Fijn!

Fijne ervaring gehad met Richard, hij neemt de tijd voor je, ook als je wat meer vragen hebt of het allemaal wat langer duurt. Hij is goed bereikbaar, wat erg fijn is als starter met veel vragen.

Erg meedenkend en behulpzaam

Ontzettend goed geholpen door Richard met het regelen van onze hypotheek

Kundige en eerlijke begeleiding

Vanaf de eerste kennismaking een erg fijne begeleiding gehad in het hele proces rondom het kopen van ons huis. We konden altijd bellen als iets niet helemaal duidelijk was of we andere vragen hadden. De verschillende stappen die gezet moesten worden omtrent de hypotheek zijn allemaal op een duidelijke en inzichtelijke manier uitgelegd aan ons. Kortom, erg goede service!

Alles wordt voor je geregeld en uit handen genomen

Kleine ongelukjes maar ook je grote investeringen zijn bijde op een goede plek op dit adres.

Een geweldige dienstverlening

Bij de aankoop van onze woning hebben wij de samenwerking met Richard (Beljaars Verzekeringen & Hypotheken) als zeer prettig ervaren. Wij zijn zeer te spreken over de service, kwaliteit en klantvriendelijkheid. Wij raden Beljaars Verzekeringen & Hypotheken zeker aan.

Erg prettig.

Zéér professioneel en erg duidelijk in uitleg. Met de juiste informatie zijn wij erg goed geholpen.

Erg duidelijk

Neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen en geeft goede adviezen.

Al ruim 20 jaar heel erg tevreden

Duidelijke uitleg, situaties vanuit meerdere opties bekeken en uitgelegd zodat je kunt kiezen wat het beste bij je past. Geduldig. Kortom zeer tevreden.