isolatie waarde moet nog blijken in de praktijk.

Mijn dak is geisoleerd en ik had graag een waarschuwing vooraf willen hebben dat de korreltjes je nog weken om de oren vliegen en opgeruimd moeten worden....

Ik kan helaas nog geen voordeel bemerken omdat de ergste kou nu voorbij is.

De vloer is nu niet meer zo koud, maar komt misschien omdat de temperatuur buiten ook hoger is.. of door beiden.. goede isolatie en warmere grond-temperatuur..

goed en naar tevredenheid. In 1 dag klaar met veel extra werk gedaan

Soepel in de planning en beloften nagekomen. Ook het nawerk is vlot en keurig afgewerkt.

Goed werk geleverd

Vanaf de offerte tot het isoleren alles volgens afspraak.

Prima!

Afspraak kon snel gemaakt worden en naar tevredenheid afgehandeld. Gasverbruik ging direct omlaag.

Kundig en keurige jongens

Waren erg enthousiast geworden na eerste bezoek van een medewerker en zijn advies kwamen afspraken op tijd na tot nog toe Wachten nog wel op toegezegde na controle .

Nog maar kort geleden de muren na geïsoleerd, Vlot en netjes gedaan . Kan nog niet zeggen of het bespaard te kort geleden. Hoe goed het gedaan is blijkt later bij de na controle, top dat ze dat doen via een scan.

wat een waardeloos bedrijf

Het bezoek van de vertegenwoordiger was oke. Goed verhaal en redelijke offerte dus akkoord gegaan. Hadden we het maar nooit gedaan. Alles gaat mis bij dit bedrijf. Slecht bereikbaar, medewerkers beloven allemaal iets anders maar de afspraken worden niet nagekomen en men weet van elkaar niet wat er wordt afgesproken. Tot overmaat van ramp is de isolatie helemaal misgegaan, liggen alle parels door de tuinen van de gehele buurt en is onze zolder, pas gerenoveerde, vernield. Men heeft toegezegd deze schade te zullen vergoeden. Na 4 maanden toezeggingen (en steeds weer afzeggen) dat men de parels zou komen opruimen is er eindelijk een halve dag een ploeg gekomen die links en rechts wat parels heeft opgeruimd met de woorden " we hebben het al veel erger meegemaakt" maw dit is zeker geen uitzondering dat het zo mis gaat! De medewerkers die je spreekt geven allemaal de planning of elkaar de schuld en liegen gewoon aantoonbaar in je gezicht. De eigenaar geeft na 1 excuus belletje direct 300 korting op de prijs en neemt daarna de telefoon niet meer op. Kortom, nooit mee in zee gaan!

Onprofessioneel en onbetrouwbaar

Zeer slechte ervaring met VSD Isolatie. Wij wilden een geluidsisolatiewand laten plaatsen, er kon heel snel iemand langskomen om mogelijkheden op te nemen, fijn. Vriendelijke kerel maar het was opmerkelijk dat wij tips moesten geven hoe ze het konden aanpakken (bijv cellulose in plafond spuiten), we leken er meer van te weten dan VSD. Prijs leek goedkoop dus waren desondanks van plan in zee te gaan. Echter, na afspreken datum en offerte is VSD Isolatie plots NIET meer te bereiken, dit gedurende enkele weken. Reageren niet op voicemails, mails, inclusief hoofdkantoor. Onbeschoft gewoon. Reviews leken in 1e instantie goed maar volgens mij laten ze de slechte verwijderen op de een of andere manier? Op Google Maps meer mensen met een herkenbaar verhaal. Achteraf blij dat het hele circus uiteindelijk niet door is gegaan. Ik zou dit bedrijf ten zeerste afraden.

Zeer slechte communicatie

Komen afspraken niet na!

Troep

Jonge gasten die graag snel willen verdien en maar zeer matig werk leveren Overal vind je trope na het isoleren de hele buurt ligt vol met polystyreen bolletjes en als we kijken naar de isolatie waarde gemeten bij onze buren met de ingespoten ps en ons dat dan is er slechts één graad verschil en dat is dan ook nog maar een moment opname In de winter met de sneeuw kon je mooi zien dat er geen verschil was tussen wel en niet geïsoleerd dak Alles smolt op hetzelfde moment en op dezelfde plekken Het is een flinke aanslag op het milieu Vandaag zat zelfs ons dekbed dat even uit het raam hing helemaal vol met de bolletjes Niet doen dit Ik heb gelukkig op laatste moment alles gecanceld omdat ik zag hoe ze het bij de buren hadden gedaan Ik krijg vooral het gevoel dat ze maar wat doen

Buitengewoon

Ik wil even laten weten dat de mensen van ploeg 1 heel enthousiast en vriendelijk waren. Ook hebben ze goed werk geleverd! Ik zou ze graag terugzien voor de dakisolatie.

waardeloos!

vloer en spouw laten isoleren. vloer leek wel oke alleen geen ventialatie waardoor het een groot vocht schimmel hol onder de vloer is geworden. hierover gebeld, zo direct opgelost worden. imiddels 5 maanden later nog geen steek verder gekomen, niet te bereiken en terugbellen lukt deze firma ook niet, spouw gedaan met esp parels, tijdens het vervangen van de kozijnen in de spouw kunnen kijken, geen parels te vinden, dit zou ook opgeloste worden, probeer tot op heden firma te bereiken maar dit blijkt onmogelijk , helaas ben ik er ingtrapt nieuwe slogan ! GA NIET IN ZEE MET VSD!

• Service N.v.t.

VSD komt afspraken niet na !!

Een nette adviseur is bij ons langs geweest voor advies, dit verliep prima. Eerste afspraak voor vloerisolatie verliep zonder problemen en zover wij nu zien is dit prima uitgevoerd. Echter de tweede afspraak voor dakisolatie was erg slecht. Eerste afspraak kwamen ze niet opdagen en hebben wij een hele dag zitten wachten, aantal keren gebeld maar die service was ook niet super. Nieuwe afspraak gemaakt, via de mail hiervan een bevestiging gehad. Die afspraak ging ook weer mis, ze zouden om 08:00 uur komen, om 09:00 uur maar gebeld. Bleek de afspraak verzet te zijn naar een andere dag. Volgens hun planning was dit in overleg met ons gegaan maar hier hebben wij geen bericht van gehad. De afspraak dus geannuleerd en op zoek naar een bedrijf die wel zijn afspraken na komt.

Spouwmuur en dak laten isoleren. Achteraf bleek dakisolatie niet te lukken. Heeft het bedrijf goed opgelost door een duurdere variant voor dezelfde prijs aan te bieden. Ze hebben mij geholpen met de subsidie aanvraag en deze is geaccordeerd! Super allemaal!

Zeer goed.

Een geweldige ploeg mensen die netje hebben gewerkt. De rommel netjes hebben opgeruimd en zelfs de stofzuiger ter hand hebben genomen om de ruimte netjes achter te laten. Bedankt mannen voor jullie geweldige service.

Alles volgens de afspraak

Goede ervaring,alles zoals afgesproken.

Zeer goed.

Fijn personeel werken keurig en leveren zeer goed werk. In de toekomst offerte voor mijn dak aanvragen.

Zeer goed.

Alles goed geregeld en nu een warm huis

na een prettig offerte-gesprek is alles volgens afspraak verlopen. Toen we besefte dat er een klein stukje spouwmuur vergeten was, stonden ze na een dag weer op de stoep om het snel te vullen

Gemengde gevoelens

De afspraken komen niet overeen met de uiteindelijke uitwerking.

Volgens afspraak op tijd en goed gedaan

Goede communicatie en VSD komt zijn afspraken na. Zelfs sneller geholpen dan gepland. Voordat de vorst in trad! Ondanks dat het isoleren van de vloer een lastige klus was in verband met wat obstakels, toch volgens afspraak prima afgehandeld. Respect voor deze uitvoerders.

Heel erg behulpzaam en betrokken

Ik zat al 3 dagen in de woonkamer in de kou, kreeg het niet warmer dan 17 graden. De rest van het huis was heerlijk warm. Het leek erop alsof de warmtepomp van de vloerverwarming het gewoon deed, dus zou het dan mischien aan de vloerisolatie liggen? Vïa internet informatie/offerte aangevraagd en in de bevestiging stond dat 6 aanbieders mij zouden benaderen. Als eerste en enige tot nu toe, belde Youness van VSD. Hij bood aan om langs te komen voor een vrijblijvende prijsopgave, maar merkte dat ik niet heel erg enthousiast was. Uitgelegd dat ik twijfelde of het misschien toch aan de vloerverwarming lag, deze is best oud. Toen heeft hij mij telefonisch door alle mogelijke problemen van de instelling van de pomp gepraat. Bleek dat alle 5 de kraantjes op zomerstand stonden. Allemaal helemaal opengedraaid en de buizen werden warm. Afgesproken dat ik hem na 2 uur zou bellen of het nu echt opgelost was. Na 2 uur van huis te zijn geweest nog niet veel warmer in huis, weer de kast met de pomp in. Met een schroevendraaiers tussen de pomp en mijn oor, zoals aangeraden, gecheckt of de pomp wel zoemde. Nee dus. Toen viel het mij op dat 1 van de 2 controle lampjes uit was. Alle kabels en stekkers nagelopen en opnieuw aangedrukt en de pomp begint te zoemen, duidelijk te horen ook zonder schroevendraaier. Nog 2 uur gewacht en de temperatuur was al 1 hele graad omhoog. Youness gebeld om te zeggen dat hij mij geweldig geholpen heeft en dat ik heel erg dankbaar ben. Ik dacht dat dit bij zijn werk hoorde, maar is gewoon hulp vanuit zijn persoonlijke ervaring met zijn eigen vloerverwarming.  Super aardig, behulpzaam en beleefd. Inmiddels is het in mijn woonkamer al een aangename temperatuur. Erg blij want er komt nog strenge vorst aan de komende dagen.

Zowel adviseur als degene die het werk hebben uitgevoerd waren netjes en vriendelijk. Goede prijs kwaliteit

Goed advies, klus snel geklaard.

Kantoor was goed bereikbaar. Kreeg antwoord op al mijn vragen. Klus was zo geklaard. Werknemers ter plaatsen leken goed te weten waar ze mee bezig waren.

Over VSD Isolatie

VSD Isolatie is de specialist op het gebied van isoleren. Of het nu gaat om dakisolatie, vloerisolatie of (spouw)muurisolatie; bij ons bent u aan het juiste adres. Na een offerteaanvraag nemen we contact op om uw wensen in kaart te brengen. Pas na een vrijblijvend huisbezoek en inspectieronde geven we advies op maat. VSD Isolatie denkt met u mee vanaf begin tot eind, zodat u er straks warm en comfortabel bij zit.