Zeer onbetrouwbaar,onprofessioneel en komen afspraken niet na

Zeer slechte ervaring met VSD Isolatie. Wij wilden een dakisolatie en vervangen van garagedeur. Het dak is al één jaar geisoleerd maar de ventilaties moeten nog geplaats worden. De garage deur is steeds niet leverbaar volgens hun( al meer dan ander half jaar). VSD Isolatie is NIET te bereiken, ik krijg geen antwoord op mijn mail, vociemails. Op Google Maps meer mensen met een herkenbaar verhaal. Ik zou dit bedrijf ten zeerste afraden.

Ik wacht nog op reactie van VSD

Hopelijk kom ik nu bij VSD in beeld... Allen, in november 2021 heb ik mijn dak laten isoleren door VSD en tijdens het bezoek van de vertegenwoordiger een vertrouwd gevoel gekregen. Het kon ook allemaal vrij snel om zo mee te dingen naar de subsidie die de RVO gaf. Na het indienen van de factuur moest ik bijna een half jaar wachten op reactie, maar toen die er kwam schrok ik: subsidie afgewezen. Ik ben toen gelijk met VSD gaan bellen/mailen wat te doen. Ik heb hen diverse malen gemaild om de stand van zaken en heb 2x gebeld (1x na 3 minuten wachten opgehangen en 2e keer wel iemand aan de lijn gekregen) en werd er aangegeven dat men er mee bezig is. Ik blijf hen maar vragen naar de stand van zaken maar men reageert niet...ze hebben mij overigens wel €2.900 door de neus geboord en overweeg een gang naar de advocaat. Er zou ook nog een warmtescan gemaakt worden maar dat laat ook op zich wachten. NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN

Zeer onprofessioneel en zeer onklantgericht

Vsd is 4 maanden geleden bij ons geweest voor een offerte voor dak en spouw isolatie met eps parels. De offerte was wat ons betreft prima alleen wilde wij er zeker van zijn dat wij subsidie zouden kunnen aanvragen na de behandeling. Wij zijn nu 4 maanden verder met heel veel bellen en mailen en krijgen keer op keer niet de juiste meldcodes van Vsd voor de materialen die er gebruikt worden. Ze bellen of mailen niet terug wanneer het ze iets te moeilijk wordt! Uiteindelijk een mail gestuurd dat we niet met ze in zee gaan, en wat denk je? Ook hier totaal geen reactie te ontvangen.... Heel slecht! Als ze de meldcode op de juiste manier hadden doorgegeven of eerlijk waren geweest dat wij mogelijk geen subsidie zouden kunnen krijgen hadden ze deze opdracht mogen doen + onze 2 buren.. Echt een hele slechte zaak!

Na alle tevredenheid uitgevoerd

Gevel en bodem isolatie laten uitvoeren, prima gedaan hier en daar wat parels maar is netjes opgeruimd. Offerte voor dakisolatie zit nog in de planning de adviseur gaf goed uitleg over de mogelijkheden.

Positief

Nette adviseur op bezoek gehad, heeft alles duidelijk uitgelegd. Planning volgens afspraak. Laat de warmte maar komen. Onze zolder is nu goed geïsoleerd.

Keurige afwerking, betere coordinatie gewenst.

Het personeel heeft goed gewerkt en alles keurig schoon achtergelaten. Na het aanleggen van het verlaagd plafond door de timmerploeg was het echter niet meer duidelijk waar de compartimenten zaten waar het isolatiemateriaal ingespoten moest worden. Bij de buren hebben we moeten kijken waar de balken zaten.

Top, supersnel geregeld ook!

Fijne werklui en supersnel goed en schoon werk afgeleverd !

Duidelijk, komen afspraken na. Netjes

Een hele goede ervaring gehad.

Alles is heel vlot gegaan en ik kreeg van tevoren een duidelijke uitleg. Bij vragen kreeg ik snel en duidelijk antwoord van de klantenservice en het eind resultaat is helemaal goed.

Vlotte offerte met duidelijk verhaal; toch bleken er wat haakjes te zijn.

Een duidelijke offerte gehad; voorbereiding en planning liepen gesmeerd. Op de dag van uitvoering bleek dat een deel van de woning de spouwmuur isolatie al had (kon niet worden bijgevuld). En de vloerisolatie kon niet worden aangebracht, omdat we een betonnen vloer hebben en geen houten vloer. De uitvoering ging wel vlot, alhoewel ook wat rommelig. Er werden korrels en vlokken gemorst, maar dat moest een andere ploeg komen opruimen, want de gasflessen van hun branders waren leeg. Verder deed de blower voor het onder de vloer blazen van de korrels het niet, waardoor dit proces langer duurde; hiervoor werd ‘even’ in Groenekan een bladblazer opgehaald, die het moest overnemen. Dit waren wel erg veel afwijkingen/missers tov de oorspronkelijke planning en werkwijze. Dit kwam niet zo professioneel over.

Snelle werkers. De klus werd vlak van te voren nog verzet maar vsd was zelf ook flexibel met het inplannen van een afspraak

Snel, accuraat en vriendelijk

Snel, accuraat en vriendelijk

Toppers

Altijd fijn telefonisch/mail contact gehad met het kantoor en de jongens die over de vloer kwamen waren net en professioneel.

Prettig contact, beetje pech

De isolatie werd in vlot tempo uitgevoerd, heel prettig contact ook met het personeel. Alleen ging er iets mis met het mengen van lijm en korrels waardoor we nu nog altijd bolletjes aan het vegen zijn voor en achter het huis. Ook bij de buren. Kan gebeuren, maar wel jammer.

Vakkundig

Goed geregeld, vakkundige opname, goed informatie,en geweldige uitvoering.

isolatie waarde moet nog blijken in de praktijk.

Mijn dak is geisoleerd en ik had graag een waarschuwing vooraf willen hebben dat de korreltjes je nog weken om de oren vliegen en opgeruimd moeten worden....

Ik kan helaas nog geen voordeel bemerken omdat de ergste kou nu voorbij is.

De vloer is nu niet meer zo koud, maar komt misschien omdat de temperatuur buiten ook hoger is.. of door beiden.. goede isolatie en warmere grond-temperatuur..

goed en naar tevredenheid. In 1 dag klaar met veel extra werk gedaan

Soepel in de planning en beloften nagekomen. Ook het nawerk is vlot en keurig afgewerkt.

Goed werk geleverd

Vanaf de offerte tot het isoleren alles volgens afspraak.

Prima!

Afspraak kon snel gemaakt worden en naar tevredenheid afgehandeld. Gasverbruik ging direct omlaag.

Kundig en keurige jongens

Waren erg enthousiast geworden na eerste bezoek van een medewerker en zijn advies kwamen afspraken op tijd na tot nog toe Wachten nog wel op toegezegde na controle .

Nog maar kort geleden de muren na geïsoleerd, Vlot en netjes gedaan . Kan nog niet zeggen of het bespaard te kort geleden. Hoe goed het gedaan is blijkt later bij de na controle, top dat ze dat doen via een scan.

wat een waardeloos bedrijf

Het bezoek van de vertegenwoordiger was oke. Goed verhaal en redelijke offerte dus akkoord gegaan. Hadden we het maar nooit gedaan. Alles gaat mis bij dit bedrijf. Slecht bereikbaar, medewerkers beloven allemaal iets anders maar de afspraken worden niet nagekomen en men weet van elkaar niet wat er wordt afgesproken. Tot overmaat van ramp is de isolatie helemaal misgegaan, liggen alle parels door de tuinen van de gehele buurt en is onze zolder, pas gerenoveerde, vernield. Men heeft toegezegd deze schade te zullen vergoeden. Na 4 maanden toezeggingen (en steeds weer afzeggen) dat men de parels zou komen opruimen is er eindelijk een halve dag een ploeg gekomen die links en rechts wat parels heeft opgeruimd met de woorden " we hebben het al veel erger meegemaakt" maw dit is zeker geen uitzondering dat het zo mis gaat! De medewerkers die je spreekt geven allemaal de planning of elkaar de schuld en liegen gewoon aantoonbaar in je gezicht. De eigenaar geeft na 1 excuus belletje direct 300 korting op de prijs en neemt daarna de telefoon niet meer op. Kortom, nooit mee in zee gaan!

Onprofessioneel en onbetrouwbaar

Zeer slechte ervaring met VSD Isolatie. Wij wilden een geluidsisolatiewand laten plaatsen, er kon heel snel iemand langskomen om mogelijkheden op te nemen, fijn. Vriendelijke kerel maar het was opmerkelijk dat wij tips moesten geven hoe ze het konden aanpakken (bijv cellulose in plafond spuiten), we leken er meer van te weten dan VSD. Prijs leek goedkoop dus waren desondanks van plan in zee te gaan. Echter, na afspreken datum en offerte is VSD Isolatie plots NIET meer te bereiken, dit gedurende enkele weken. Reageren niet op voicemails, mails, inclusief hoofdkantoor. Onbeschoft gewoon. Reviews leken in 1e instantie goed maar volgens mij laten ze de slechte verwijderen op de een of andere manier? Op Google Maps meer mensen met een herkenbaar verhaal. Achteraf blij dat het hele circus uiteindelijk niet door is gegaan. Ik zou dit bedrijf ten zeerste afraden.

Zeer slechte communicatie

Komen afspraken niet na!

Over VSD Isolatie

VSD Isolatie is de specialist op het gebied van isoleren. Of het nu gaat om dakisolatie, vloerisolatie of (spouw)muurisolatie; bij ons bent u aan het juiste adres. Na een offerteaanvraag nemen we contact op om uw wensen in kaart te brengen. Pas na een vrijblijvend huisbezoek en inspectieronde geven we advies op maat. VSD Isolatie denkt met u mee vanaf begin tot eind, zodat u er straks warm en comfortabel bij zit.