Oplichterij !! VSD - weg ermee !!

€ 5000.- weggegooid ! VSD Isolatie is failliet ! Rechter heeft vonnis uitgesproken ! Mijn vordering ( misgelopen subsidie )is gehonoreerd ! Maar VSD is een kale kip en Noa Joshua Luca Patuijt met de noorderzon vertrokken ! Of onder een andere naam nieuwe slachtoffers aan het maken ! VSD weg ermee !! Pas op voor Noa Patuijt !!

slecht bedrijf zonder vakkennis

Puinhoop onder de vloer en nog een goede isolatie

Wat is dit een slecht bedrijf!!!!!!!

Ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. Het dak is de eerste keer okt, 2020 vol gespoten met grijze parels echter zonder lijm. Het gevolg was twee kliko´s en daarnaast nog twee grote vuilniszakken vol grijze parels in de tuin en daar werd niets mee gedaan. Ik heb zelf alles moeten opruimen. Dagen mee bezig geweest. De tweede keer na veel gebel en gemail, opnieuw volgespoten en nu met lijm. Na dat bleek dat het nog steeds niet vol zat nog voor een derde keer nagevuld. De warmtefoto´s die na een jaar zijn gemaakt spraken boekdelen. Het dak is nog steeds niet goed geïsoleerd de dakgoten liggen nog steeds vol met parels en bij een beetje wind ligt de tuin weer vol met parels en via het open raam ook in de slaapkamer met soms in bed. Dit alles heeft 1800 euro gekost. Ben nog steeds heel erg boos.

OPLICHTERS!

Kost een hoop geld en liggen 2u onder de vloer terwijl ze niks hebben gedaan. Alleen om het kruipgat wat gespoten en meer niet. Mooi ingetrapt dus……

Zijn niet te berijken

2 jaar geleden een appartement complex laten isoleren, maar wachten nog steeds op een warmtescan. Bellen en mailen maar je hoort niks.

Oplichters!

Subsidie aanvraag afgewezen. Telefonisch altijd in gesprek en dus niet te bereiken. Het blijkt ook dat het isolatiemateriaal niet aan de eisen voldoet dus laat ze niet binnen. Heel jammer dit kost me een hoop geld.

komen niet opdagen, zijn onbereikbaar

Alles wat hieronder staat is waar. Ze komen afspraken niet na, reageren niet op berichtjes, zijn telefonisch onbereikbaar. Ze hebben onze kruipruimte gedaan, kwamen drie uur te laat aankakken maar voor de buitenspouw kwamen ze niet opdagen en hebben we ze nooit meer gezien of gehoord. Wij zijn klaar met dit bedrijf.

Zeer slecht ervaring met VSD

Zowel vloer als dakspouw isolatie laten aanbrengen door VSD. Ze zijn tot 5 keer terug geweest om de door VSD zelf in aanvang verkeerd aangebrachte dakspouwisolatie te herstellen. Niet gelukt. Puinbak. Alles waait onder de pannen vandaan en grote delen zijn ook niet eens gedaan en nu ook niet meer te herstellen of te verwijderen. Daarbij zou er volgens VSD subsidie verkregen kunnen worden, maar afgewezen omdat er minimaal 10cm laagdikte aangebracht moet worden en dat kan feitelijk helemaal niet met een dakspouwisolatie. Kortom, stelletje amateurs

Oplichterij

Spouwmuurisolatie laten uitvoeren, isolatiemateriaal blijkt overal los te zitten en waait aan alle kanten uit de spouwmuur. Zowel buiten als binnen ligt het bij een zuchtje wind vol met isolatieparels. Ook de kruipruimte ligt er vol mee, en de buren hebben het in huis. Er is ons meerdere beloofd teruggebeld te worden, dit gebeurt niet. Inmiddels zijn ze geheel niet meer bereikbaar, en krijgen we ook geen enkele reactie op hun 'spoed e-mail'. Kortom: VSD Isolatie is pure oplichterij, wij overwegen verschillende media in te schakelen en zullen juridische stappen gaan ondernemen.

ZEER slecht! Stelletje oplichters

Zeer slecht. Ze beloven veel maar komen geen enkel afspraak na. Subsidieaanvraag voor dakisolatie en gevelisolatie is afgewezen. Kost mij nu duizenden euro's meer dan verwacht. Stelletjes oplichters zijn het. Ze nemen niet op en reageren ook niet!

Zeer slechte ervaring

Liegen over teruggaaf subsidie van dakisolatie, je krijg geen subsidie op dakisolatie. Dit kost ons 1500 euro. De bolletjes zijn over heel het dorp gegaan en er zit niets meer tussen. De smoes dat een onderaannemer dit gedaan heeft, máár we storten dit bedrag zo snel mogelijk terug. Wij wachten hier al maanden op. Verder zijn de afspraken van de vloer isolatie ook niet nagekomen, 6 x een afspraak gemaakt om dit te herstellen, maar is 6 x afgezegd. Walgelijk bedrijf.....

Komen afspraken niet na, pas op!

VSD neemt in de offerte op dat men binnen 12 maanden een thermografische scan zal doen om te kijken of alles goed is gedaan qua isolatie. Omdat na half oktober 2021 het jaar om was, en geen VSD op de lijn heb zien komen, heb ik in november contact gezocht met hen. Ik zou worden teruggebeld door een Stef, maar helaas niets. Inmiddels al twee keer met de manager van het Rayon Noord gebeld en beloofd dat ik teruggebeld wordt om een afspraak te maken. Inmiddels zijn we aanbeland in half januari 2022 en nog steeds geen telefoontje gehad om samen even een afspraak te plannen. Zij komen de overeenkomst dus niet na, waardoor ik stappen zal zetten. Ga dus niet met deze lui in zee, zeer slechte zaak!!

Komen beloftes niet na en zijn daarna ook niet meer bereikbaar

Na het ontvangen van de offerte gekozen voor het laten isoleren met EPS parels van het dak. Tot en met de plaatsing leek alles goed te gaan. Hierna kwam echter een hoop ellende: - Een groot deel van het dak bleek niet gevuld (dit is deels gecorrigeerd bij later terugkomen maar niet volledig) - De beloofde nacontrole is nooit gekomen - De overheidssubsidie is niet toegekend omdat ze valse beloften hebben gemaakt over de isolatiewaarde van de EPS parels. - Er is op een gegeven moment geen enkele reactie meer gekomen, zowel niet per e-mail als telefonisch. Ik ben een gerechtelijke procedure gestart, en zelfs de contactpersoon van mijn rechtsbijstandverzekeraar werd niet op gereageerd en telefonisch niet te woord gestaan. Er werd mij overigens verteld dat ik niet de enige was die daar een procedure tegen dit bedrijf had lopen. Goeie kans dat je kunt fluiten naar je geld én naar je isolatie als je met dit bedrijf in zee gaat. Hoe professioneel het eerste contact ook lijkt, GA NIET MET VSD ISOLATIE IN ZEE.

Slechte communicatie, 3 afspraken zonder bericht niet op komen dagen

3 keer afspraken gemaakt om spouwmuur te laten vullen 1. Monteur kwam niet opdagen, was ziek. Moest zelf gaan bellen na uren wachten. Mijn 1ste verlofdag kwijt. 2. Monteur was er wel, alleen, had echter niet de juiste spullen bij zich. 2de verlofdag kwijt. 3. Monteur kwam weer niet opdagen. Uren gewacht, weer zelf bellen. Ze bleken niet de juiste spullen te hebben dus kwamen ze maar niet. Wederom geen communicatie van hun kant en 3de verlofdag kwijt. Elke keer weer 3 tot 4 weken wachten. Tot op heden heeft het bedrijf geen contact meer opgenomen met ons. Ze bellen hun klanten gewoon niet op. We hebben dus nog steeds geen nieuwe afspraak. Super slechte service van hun kant. Zo ga je niet met mensen om.

Een onbetrouwbaar bedrijf dat de afspraken niet nakomt

In november een offerte geaccepteerd voor dakisolatie en een afspraak gemaakt voor 3 januari 2022. Om 8 uur zouden ze er zijn. Helaas, er kwam niemand opdagen. VSD geprobeerd te bellen maar tot 11 uur was er alleen een antwoordapparaat met een tekst over de kerstvakantie. De adviseur gebeld, die belde uiteindelijk terug en zou terugbellen over de ontstane situatie. Dat gebeurde niet. Opnieuw met VSD gebeld waar nu wel werd opgenomen. Geen excuus voor het niet verschijnen maar ik zou teruggebeld worden. Niet dus. Hoe onbetrouwbaar kan een bedrijf zijn. Omdat de dakisolatie nu door een ander bedrijf moet worden gedaan komen we achter in de rij van de planning en voldoen we niet meer aan de periode van één jaar voor de subsidie. Hiervoor heb ik VSD nu aansprakelijk gested.

• Service N.v.t.

Zèèr slechte ervaring met dit bedrijf

Donderdag 18-11-2021 de adviseur over de vloer gehad over een offerte voor spouwmuurisolatie. Na hij de offerte klaar had, zijn wij akkoord gegaan ,de adviseur belde naar het bedrijf wanneer de spouwmuur geisoleerd kon worden. De eigenaar had ons gebeld dat het de volgende dag Vrijdag 19-11-2021 al kon gebeuren om 13.00 uur, wij zeiden dat kan wel. Donderdag laat op de middag belde de medewerker dat het niet door kon gaan want de afspraak was al verzegd, mis communicatie. Weer opnieuw met hem een afspraak gemaakt dat ze Zaterdag 20-11 om 9.00 zouden ze komen om de spouwmuur te doen. Bevestigingsmail gekregen met tijd en datum. Maar wie kwamen erop dagen hèlèmaal niemand. Hebben de adviseur gebeld het verhaal uitgelegd, die heeft contact opgenomen met de medewerker dat hij ons moest bellen, maar niks gehoord. Afgelopen Maandag tot vandaag aan toe heb ik lopen bellen en bellen. En je wordt gewoon niet terug gebeld door de medewerker. Dus mensen ,ga niet in zee met dit bedrijf, ze laten je van alle kanten stikken.

Dakisolatie voldoet niet aan subsidie eisen!

De dakisolatie wordt afgewezen door REH. U ontvangt dus geen subsidie hierdoor. Ondanks de toezegging van een medewerker, bij het opstellen van de offerte, van het bedrijf blijft het bedrijf in gebreke om klant te compenseren. Sterker nog: bedrijf geeft geen enkele reactie op (aangetekende) schriftelijke verzoeken. Helaas moet u juridische stappen ondernemen om uw gelijk en schadevergoeding via de rechter te halen.

Ga niet in zee met VSD

Het leek te mooi om waar te zijn. Noa wist het goed te brengen (directeur VSD): "Parels onder de dakpannen spuiten. Kosten 34 euro per vierkante meter. Subsidie 30 euro per vierkante meter. Dus: 1900 euro subsidie". Ik zei nog: "wordt dat dan niet een erg dun laagje parels?" Antwoord: "Voor isoleren wellicht, maar alle beetjes helpen. . En: "De mannen die de vloerisolatie aanbrengen pakken het dak wel even mee." Het leek zo praktisch. Na een half jaar wachten en nog eens vier maanden voor het (hoger) beroep tegen het besluit kregen we definitief geen subsidie. Wij voelen ons bedrogen door VSD. Het heeft wel wat gedaan aan isolatie maar die 1900 euro hadden we graag aan andere maatregelen willen besteden. Noa wist naar mijn mening dat de laag korrels en hun verzekering dat dat voldoende isoleert niet volgens de norm kan zijn. De jurist/techneut die het beroep beoordeeld heeft zei nog contact met het bedrijf te hebben gezocht. Zal wel nooit zijn teruggebeld. kortom NEE TEGEN VSD. Mark Schaap, Waskemeer Friesland

Nog steeds geen reactie

Een tijd terug al een zeer slechte review geschreven en het bedrijf heeft nog steeds niet gereageerd. Medewerker, als je dit leest: neem maar even contact op mijn advocaat in Groningen. Je had hem al 2x gebeld en als hij vervolgens terugbelt dan neem je niet op. Dankzij jou loop ik bijna 3000 euro mis, heb ik al 800 euro advocaatkosten en die ga ik zeker bij jou verhalen.

Slechte 'kwaliteit', komt afspraken niet na

Dit bedrijf levert zeer slechte service en kwaliteit. Het dak zou kunnen worden geïsoleerd met hun 'isoparels' dit hebben ze 3x opnieuw moeten doen want het waaide er onderuit. Hele tuin lag keer op keer vol met de balletjes. Nadat we aannemers (anderen uiteraard) op het dak hadden gehad kwamen zij ons vertellen dat ook de spouw niet was gevuld. Vsd meerdere mogelijkheden tot oplossen geboden, ontzettend veel geduld gehad maar het dak is nog steeds niet geïsoleerd (spouw naar hun zeggen nu wel, ze zijn terug geweest om deze opnieuw te vullen... maar dit kan ik niet controleren). Bij contact voor de subsidie die niet werd gegeven gaf de dame van de overheid ook aan dat dit bedrijf NIET OVER ERKENDE CERTIFICERING BESCHIKT! Inmiddels al een jaar verder, er is ons teruggave van geld belooft maar ze bellen niet terug, mailen niet terug en er is nooit iemand beschikbaar die het op kan lossen. Telefonistes "weten van niks". Ga niet met dit bedrijf in zee!! Wij komen graag in contact met andere gedupeerden, we zijn bezig met een advocaat. We zijn bereikbaar op [email protected]

Erg slecht en onkundig. Niveau beunhaas

Zelden zulke incapabele mensen bij elkaar gezien. Kan mij ook niet voorstellen dat de positieve reacties echt zijn. Want de mensen die er werken weten echt helemaal niks. Service is slecht en de mannen die bij je in huis komen hadden elke keer niet alle materialen bij zich. De rekening wilden ze wel snel betaald krijgen. De subsidie wisten ze helemaal niks van, ze kenden de voorwaarden niet en de fabel dat ze je erbij helpen is ook niet waar. Kan mij dat ook niet voorstelen gezien het kennisniveau van de medewerkers daar. Helaas 2200,- misgelopen en een slecht product geleverd gekregen. Had ik maar mijn huiswerk beter moeten doen. Voor toekomstige klanten...... ik zou een deurtje verder kijken.

Een drama van (tot nog toe) een jaar

Bedrijf ingeschakeld voor isolatie dak en spouwmuur. Een hoop troep en een jaar frustratie is het resultaat. Een samenvatting ten bate van de leesbaarheid: - gebruik ondeugdelijke isolatiemethode dak - doen toezeggingen die zij niet kunnen of willen waarmaken - subsidie kan ik naar fluiten wegens gebruikte methode - reageren niet of nauwelijks op klachten, regelmatig onbereikbaar - personeel neemt geen verantwoordelijkheid en initiatief - Vertellen bewust of onbewust leugens Ik zie bij andere reviews vergelijkbare ervaringen. Kennelijk leert VSD niet van haar fouten. Het is mij onduidelijk of het bewust is of incompetentie.

Top bedrijf

Erg fijne ervaring gehad met VSD Isolatie. Ze weten waar ze het over hebben en zijn erg vriendelijk en zijn erg professioneel, kantoor tot aan de monteurs.

Top jongens

Zeer blij met de verkoper die ons goed heeft geadviseerd. Vervolgens Vincent en Arno langs gehad en die hebben keihard en netjes gewerkt. Onze vloer is voorzien van schuim ,de spouw met parels en ons dak is volgeblazen met minerale wol

top bedrijf

Duidelijke offerte, goede backoffice. Mannen die de klus komen uitvoeren, vriendelijk en leveren goed werk af. Helder in de uitleg.

Over VSD Isolatie

VSD Isolatie is de specialist op het gebied van isoleren. Of het nu gaat om dakisolatie, vloerisolatie of (spouw)muurisolatie; bij ons bent u aan het juiste adres. Na een offerteaanvraag nemen we contact op om uw wensen in kaart te brengen. Pas na een vrijblijvend huisbezoek en inspectieronde geven we advies op maat. VSD Isolatie denkt met u mee vanaf begin tot eind, zodat u er straks warm en comfortabel bij zit.