Ga niet in zee met VSD

Het leek te mooi om waar te zijn. Noa wist het goed te brengen (directeur VSD): "Parels onder de dakpannen spuiten. Kosten 34 euro per vierkante meter. Subsidie 30 euro per vierkante meter. Dus: 1900 euro subsidie". Ik zei nog: "wordt dat dan niet een erg dun laagje parels?" Antwoord: "Voor isoleren wellicht, maar alle beetjes helpen. . En: "De mannen die de vloerisolatie aanbrengen pakken het dak wel even mee." Het leek zo praktisch. Na een half jaar wachten en nog eens vier maanden voor het (hoger) beroep tegen het besluit kregen we definitief geen subsidie. Wij voelen ons bedrogen door VSD. Het heeft wel wat gedaan aan isolatie maar die 1900 euro hadden we graag aan andere maatregelen willen besteden. Noa wist naar mijn mening dat de laag korrels en hun verzekering dat dat voldoende isoleert niet volgens de norm kan zijn. De jurist/techneut die het beroep beoordeeld heeft zei nog contact met het bedrijf te hebben gezocht. Zal wel nooit zijn teruggebeld. kortom NEE TEGEN VSD. Mark Schaap, Waskemeer Friesland

Nog steeds geen reactie - OPLICHTERS!

Een tijd terug al een zeer slechte review geschreven en het bedrijf heeft nog steeds niet gereageerd. Noa Potuijt, als je dit leest: neem maar even contact op mijn advocaat in Groningen. Je had hem al 2x gebeld en als hij vervolgens terugbelt dan neem je niet op. Dankzij jou loop ik bijna 3000 euro mis, heb ik al 800 euro advocaatkosten en die ga ik zeker bij jou verhalen. Ik ben nog niet klaar met jou. NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN!

Slechte 'kwaliteit', komt afspraken niet na

Dit bedrijf levert zeer slechte service en kwaliteit. Het dak zou kunnen worden geïsoleerd met hun 'isoparels' dit hebben ze 3x opnieuw moeten doen want het waaide er onderuit. Hele tuin lag keer op keer vol met de balletjes. Nadat we aannemers (anderen uiteraard) op het dak hadden gehad kwamen zij ons vertellen dat ook de spouw niet was gevuld. Vsd meerdere mogelijkheden tot oplossen geboden, ontzettend veel geduld gehad maar het dak is nog steeds niet geïsoleerd (spouw naar hun zeggen nu wel, ze zijn terug geweest om deze opnieuw te vullen... maar dit kan ik niet controleren). Bij contact voor de subsidie die niet werd gegeven gaf de dame van de overheid ook aan dat dit bedrijf NIET OVER ERKENDE CERTIFICERING BESCHIKT! Inmiddels al een jaar verder, er is ons teruggave van geld belooft maar ze bellen niet terug, mailen niet terug en er is nooit iemand beschikbaar die het op kan lossen. Telefonistes "weten van niks". Ga niet met dit bedrijf in zee!! Wij komen graag in contact met andere gedupeerden, we zijn bezig met een advocaat. We zijn bereikbaar op john_duud@hotmail.com

Erg slecht en onkundig. Niveau beunhaas

Zelden zulke incapabele mensen bij elkaar gezien. Kan mij ook niet voorstellen dat de positieve reacties echt zijn. Want de mensen die er werken weten echt helemaal niks. Service is slecht en de mannen die bij je in huis komen hadden elke keer niet alle materialen bij zich. De rekening wilden ze wel snel betaald krijgen. De subsidie wisten ze helemaal niks van, ze kenden de voorwaarden niet en de fabel dat ze je erbij helpen is ook niet waar. Kan mij dat ook niet voorstelen gezien het kennisniveau van de medewerkers daar. Helaas 2200,- misgelopen en een slecht product geleverd gekregen. Had ik maar mijn huiswerk beter moeten doen. Voor toekomstige klanten...... ik zou een deurtje verder kijken.

Een drama van (tot nog toe) een jaar

Bedrijf ingeschakeld voor isolatie dak en spouwmuur. Een hoop troep en een jaar frustratie is het resultaat. Een samenvatting ten bate van de leesbaarheid: - gebruik ondeugdelijke isolatiemethode dak - doen toezeggingen die zij niet kunnen of willen waarmaken - subsidie kan ik naar fluiten wegens gebruikte methode - reageren niet of nauwelijks op klachten, regelmatig onbereikbaar - personeel neemt geen verantwoordelijkheid en initiatief - Vertellen bewust of onbewust leugens Ik zie bij andere reviews vergelijkbare ervaringen. Kennelijk leert VSD niet van haar fouten. Het is mij onduidelijk of het bewust is of incompetentie.

Top bedrijf

Erg fijne ervaring gehad met VSD Isolatie. Ze weten waar ze het over hebben en zijn erg vriendelijk en zijn erg professioneel, kantoor tot aan de monteurs.

Top jongens

Zeer blij met de verkoper die ons goed heeft geadviseerd. Vervolgens Vincent en Arno langs gehad en die hebben keihard en netjes gewerkt. Onze vloer is voorzien van schuim ,de spouw met parels en ons dak is volgeblazen met minerale wol

top bedrijf

Duidelijke offerte, goede backoffice. Mannen die de klus komen uitvoeren, vriendelijk en leveren goed werk af. Helder in de uitleg.

Top bedrijf

Top bedrijf! Professioneel team, erg attent, verstand van zaken, nette harde werkers en snelle afhandeling! Zelfs de buren zeiden nog dat zij alles zo netjes opgeruimd hadden, dankjulliewel! Door dit bedrijf kunt u gerust uw huis laten isoleren. Wij hebben zowel de muur- als de vloerisolatie laten doen.

meer dan tevreden

Wij vonden VSD Isolatie via google Onze woning is niet vreselijk oud, maar had nog een matige isolatie van de vloer op de begane grond. Daardoor hadden we veel condensatievocht in de kruipruimte, en ook nog verlies van warmte. We kregen al vrij snel een reactie voor een afspraak, waarbij er ter plekke gekeken werd wat zinvol was. De vloer zelf isoleren was niet rendabel omdat er al iets van isolatie in zat, maar de bodem van de kruipruimte was niets meer dan de grond waar het huis op staat. VSD adviseerde een HR++ korrel laag van 15 cm, De planning was dat het wel even ging duren door drukte, maar toen er een plekje vrij kwam door een andere afspraak die niet door kon gaan, ben ik keurig gebeld. Hierdoor is alles een maand eerder dan gepland uitgevoerd. Ook in de uitvoering ging alles soepel. Binnen een uur was de kruipruimte mooi egaal gevuld met een enorme slang uit de wagen. Verder dan het luik bij de voordeur hoefden ze niet te zijn, en ook relatief weinig rommel. De natte lucht die uit de kruipruimte geduwd was, had ik zo weg door even de voor en achterdeur tegen elkaar open te zetten nadat alles weer dicht was. In verhouding tot andere isolatie maatregelen echt heel weinig overlast, en voor dit geld had ik zelf niet met duizenden liters aan isolatie willen slepen, laat staan een krappe vieze kruipruimte willen werken.

Slechts 40 procent isolatie aangebracht dak

Bij de eerste isolatie behandeling maar 40 procent geïsoleerd. Geen warmte scan uitgevoerd. Mooie verhalen over subsidies, maar wat blijkt bij het dak wordt niets vergoed. Al tien keer voor een goede oplossing gebeld, maar wordt in de maaling genomen met mooie beloftes door het telefoon team. Ondertussen een jaar verder misschien nog een scan??, we wachten af.

heel goed, mensen was ervarend,schoon en werked snel.

zeer goed ,het mannen waren zeer ervarend en wist wat ze moet doen,alles was overlegged en alle ons wensen waren gedaan. De mannen werkt snel,efficient,schoon en altijd vraaged was alles tot ons wensen. team 2 were uitstekened

Zeer slecht bedrijf

Ik ben met VSD in zee gegaan omdat ze een goed en helder verhaal hadden. Ze konden ook vrij vlot beginnen. Maar toen ze kwamen, vanaf toen ging alles mis. De installatie was stuk. En dat kan natuurlijk gebeuren. Maar nadat ze dachten dat hij werkte zijn ze bij mij aan de gang gegaan. Het schuim wat uit moest zetten ging krimpen. Waarom begin je qls je geen goed product kan leveren? Maar goed, na heel wat bellen van mijn kant en geen telefoontje van hun kant, had ik eindelijk een 2e afspraak voor herstel. Zoals de 1e keer kwamen ze een uur later dan afgesproken aan. Ze deden hun werk en gingen zelf weg met de mededeling dat het certificaat mijn kant op kwam. Maar naar mijn eigen beoordeling hebben ze niet het product geleverd wat moest. Want met gaten zo groot dat mijn vuist erin kan heb je toch geen goed product afgeleverd? Dus weer vele malen bellen van mijn kant kwam het uiteindelijk tot een derde afspraak. Maar toen er 2 uur na de afgesproken tijd nog niemand was belde ik maar weer op. Uiteindelijk duurde het 3 kwatier voordat ze hadden uitgezocht dat de werknemers met een klapband aan de kant van de weg stonden. Wat een kutsmoes! Als ik langs de kant van de weg sta dan is het eerst wat ik doe mijn werkgever inlichten! Vervolgens hebt ik het bedrijf laten weten dat ik geen vertrouwen meer in ze heb en heb nooit meer iets van ze gehoord! Ze hebben 2 onervaren jongens langs gestuurd, zijn moeilijk te bereiken, bellen niet terug, komen beloftes niet na en laten een puinhoop achter!

Positief

Goedemorgen, In de zoektocht naar een juiste uitvoerder voor isolatiewerkzaamheden zijn wij uitgekomen bij VSD Isolatie. Het ging hierbij om spouwmuur- en vloerisolatie. Naast een fijn gesprek met de adviseur zijn ook beide teams ontzettend fijn in omgang geweest. En naast wat nare lucht na de vloerisolatie hebben wij eigenlijk verder geen klachten. Vooraf lees je de meest vervelende dingen: Niet goed opruimen Niet bereikbaar Onbeschoft Subsidieaanvragen die mislukken Maar alles is echt prima verlopen en het contact is prima verlopen. Geen een keer het idee gehad dat ze “onbereikbaar” zijn. Een keuze maken is persoonlijk, maar na een lange zoektocht heeft VSD ons vertrouwen in hem niet beschaamd. Succes iedereen !

Het leek goed

Ben met VSD in zee gegaan. In het begin liep alles lekker snel en goed. Echter krijg ik een paar honderd euro van VSD terug. Dit hebben ze bevestigd. Inmiddels 5 mailtjes en 5 telefoontjes aan besteed maar resultaat is er niet. Wacht nu al 4 maanden op mijn geld. Ik moet nu juridische stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Zeer zeer slecht. Ook zou ik foto’s krijgen van de aangebrachte isolatie. Ook die komen maar niet. Het is slecht georganiseerd zodra je de opdracht hebt gegeven en geld hebt betaald.

specialisten die weten wat ze doen

robin en bo goede en vriendelijke monteurs die ook weten waar ze over praten en ook juiste informartie verstrekken en de isolatie werkt top hoor de olifanten boven mij niet meer haha

zeer positief over de manier van werken

zeer aardige jongens, kwamen optijd en deden hun werk uitstekend, alles was goed geregeld en het kon snel worden uitgevoerd. top!!

Net werk geleverd , en zeer behulpzaam personeel

Fijn gesprek gehad met de adviseur. Monteurs hebben netjes werk geleverd! Ook hebben ze met mij meegekeken naar opties voor mijn dak isolatie , die ik zeker in het volgende jaar door hun wil laten uitvoeren!

Zeer onbetrouwbaar,onprofessioneel en komen afspraken niet na

Zeer slechte ervaring met VSD Isolatie. Wij wilden een dakisolatie en vervangen van garagedeur. Het dak is al één jaar geisoleerd maar de ventilaties moeten nog geplaats worden. De garage deur is steeds niet leverbaar volgens hun( al meer dan ander half jaar). VSD Isolatie is NIET te bereiken, ik krijg geen antwoord op mijn mail, vociemails. Op Google Maps meer mensen met een herkenbaar verhaal. Ik zou dit bedrijf ten zeerste afraden.

Ik wacht nog op reactie van VSD

Hopelijk kom ik nu bij VSD in beeld... Allen, in november 2021 heb ik mijn dak laten isoleren door VSD en tijdens het bezoek van de vertegenwoordiger een vertrouwd gevoel gekregen. Het kon ook allemaal vrij snel om zo mee te dingen naar de subsidie die de RVO gaf. Na het indienen van de factuur moest ik bijna een half jaar wachten op reactie, maar toen die er kwam schrok ik: subsidie afgewezen. Ik ben toen gelijk met VSD gaan bellen/mailen wat te doen. Ik heb hen diverse malen gemaild om de stand van zaken en heb 2x gebeld (1x na 3 minuten wachten opgehangen en 2e keer wel iemand aan de lijn gekregen) en werd er aangegeven dat men er mee bezig is. Ik blijf hen maar vragen naar de stand van zaken maar men reageert niet...ze hebben mij overigens wel €2.900 door de neus geboord en overweeg een gang naar de advocaat. Er zou ook nog een warmtescan gemaakt worden maar dat laat ook op zich wachten. NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN

Zeer onprofessioneel en zeer onklantgericht

Vsd is 4 maanden geleden bij ons geweest voor een offerte voor dak en spouw isolatie met eps parels. De offerte was wat ons betreft prima alleen wilde wij er zeker van zijn dat wij subsidie zouden kunnen aanvragen na de behandeling. Wij zijn nu 4 maanden verder met heel veel bellen en mailen en krijgen keer op keer niet de juiste meldcodes van Vsd voor de materialen die er gebruikt worden. Ze bellen of mailen niet terug wanneer het ze iets te moeilijk wordt! Uiteindelijk een mail gestuurd dat we niet met ze in zee gaan, en wat denk je? Ook hier totaal geen reactie te ontvangen.... Heel slecht! Als ze de meldcode op de juiste manier hadden doorgegeven of eerlijk waren geweest dat wij mogelijk geen subsidie zouden kunnen krijgen hadden ze deze opdracht mogen doen + onze 2 buren.. Echt een hele slechte zaak!

Na alle tevredenheid uitgevoerd

Gevel en bodem isolatie laten uitvoeren, prima gedaan hier en daar wat parels maar is netjes opgeruimd. Offerte voor dakisolatie zit nog in de planning de adviseur gaf goed uitleg over de mogelijkheden.

Positief

Nette adviseur op bezoek gehad, heeft alles duidelijk uitgelegd. Planning volgens afspraak. Laat de warmte maar komen. Onze zolder is nu goed geïsoleerd.

Keurige afwerking, betere coordinatie gewenst.

Het personeel heeft goed gewerkt en alles keurig schoon achtergelaten. Na het aanleggen van het verlaagd plafond door de timmerploeg was het echter niet meer duidelijk waar de compartimenten zaten waar het isolatiemateriaal ingespoten moest worden. Bij de buren hebben we moeten kijken waar de balken zaten.

Top, supersnel geregeld ook!

Fijne werklui en supersnel goed en schoon werk afgeleverd !

Over VSD Isolatie

VSD Isolatie is de specialist op het gebied van isoleren. Of het nu gaat om dakisolatie, vloerisolatie of (spouw)muurisolatie; bij ons bent u aan het juiste adres. Na een offerteaanvraag nemen we contact op om uw wensen in kaart te brengen. Pas na een vrijblijvend huisbezoek en inspectieronde geven we advies op maat. VSD Isolatie denkt met u mee vanaf begin tot eind, zodat u er straks warm en comfortabel bij zit.