De ramen zijn vakkundig geplaatst en hele plezierige vakmensen. Dus we zijn heel tevreden.

Snel, helder en netjes

Goed advies, ze konden al snel terecht en heb snel en goed werk geleverd. Nette kerels, harde werkers

Heel tevreden

De planning en de uitvoering zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Vakkundig, efficient, goed en vriendelijk.

Verhoef kwam op tijd, ze werkten zeer efficient en de ramen zijn van goede kwaliteit. De plaatsing verliep soepel, en het was snel gebeurt. Je kan merken dat het team professioneel is en veel ervaring heeft.

Montage uitstekend eerste contacten kunnen beter

In eerste instantie was het wat moeizaam om een afspraak te kunnen maken voor de offerte. Telefonische bereikbaarheid en terugbellen kan zeker beter. Daarna lang moeten wachten tot de ramen geplaatst konden worden maar dat was het zeker waard. De heren van de montage hebben snel en vakkundig gewerkt en hebben het keurig achtergelaten. Zou ze volgende keer zeker weer inhuren

Professionals.

Alles wat je wil als je een vakman inhuurt. Snel, vriendelijk, netjes, schoon en zelfkritisch.. Zou ze iedereen aanbevelen.

Mooi dakraam.

Mooi op tijd, vriendelijk personeel en vakkundig geplaatst.

Snelle en professionele service

Op professionele wijze wordt er snel en netjes gewerkt!

Heel professioneel en zeer bekwaam en klantvriendelijk

Mijn dakkapel was zeer snel geplaatst en dat terwijl het toch een afwijkende klus was ( de dakkapel moest over een dakterras worden geplaatst). Het personeel was heel bekwaam en klantvriendelijk, er werd ook heel goed meegedacht over de afwerking en andere zaken. Het ziet er allemaal keurig uit en ik ben heel tevreden. Kortom Verhoef dakramen is zeker een aanrader, ook voor de wat moeilijkere klussen. Een heel professioneel, bekwaam en klantvriendelijk bedrijf.

Helemaal top!

Erg vakkundig, blij met het eindresultaat!

flexibel, afspraken nakomen

Een prima ervaring met Verhoef dakramen. Duidelijk in de mogelijkheden en snel een offerte. In de afhandeling flexibel, meedenkend en goede communicatie. Goed werk geleverd. Zouden iets netter kunnen werken en opruimen. Bussen netter houden voor de 1e indruk.

Snel en netjes gewerkt

De werkmannen hebben snel en vakkundig ons dakraam geplaatst. En hebben heel netjes gewerkt.

heel netjes en snel gewerkt

goed samen spel de 2 heren, alles zorgvuldig en goed vervangen

Goed geregeld!

Vervangen oude velux dakramen. Van te voren is er een schouw gemaakt t.b.v. offerte e.d. De jongens die het echte werk kwamen doen zagen echter risico met het vervoer van de ramen binnenshuis naar het dak. Niet getreuzeld en vervolgens een kraan opgehaald. Daarmee de oude en nieuwe ramen visa versa over het dak vervoerd. Voor aanvang binnenshuis de vloer afgedekt voor de rommel. Keurig werk! Tot op heden geen lekkage. Een verademing t.o.v. de oude ramen.

Hard gewerkt, met mooi resultaat!

Prettig in contact. De dakserre is netjes afgewerkt!

Snel en vakkundig

Eerder geplaats dan verwacht. Duidelijke uitleg gehad over het gebruik van het dakraam. Ben er zeer blij mee

Ik ben zeer tevreden met de vervanging van onze dakramen

De hele operatie heeft ongeveer 4 uur in beslag genomen. Alles is volgens plan verlopen. De installateurs zijn goed op elkaar ingespeeld, Na afloop was het oude materiaal en alle afval afgevoerd. Kortom, heel tevreden, en inmiddels is de dak afwerking ook geschilderd. Prima resultaat.

Keuring. Op tijd. Volgens afspraak alles in order

Tijdens weerk keurig rustig. Bij oplevering alles netjes opgeruimd

Prettig in de communicatie. Werken efficient en netjes. Doen wat ze beloven!

Deskundig, klantvriendelijk en levering c.q. plaatsing volgens afspraak

Zie hierboven

Zeer zorgvuldig,netjes en uiterst professioneel

Ik heb een hele goede ervaring met de 3 heren van Verhoef dakramen. Ze werken erg hard, professioneel en netjes en alle werkzaamheden zijn uiteindelijk binnen een dag perfect uitgevoerd en al het afval keurig opgeruimd. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Op tijd en netjes afgewerkt

vriendelijke mannen , netjes geplaats

had aan verhoef dakramen perongeluk mijn oude adres opgeven , dit was ong: 60 km hiervandaan , toch zijn ze nog terug gekomen om 4 kantelramen te plaatsen , ze hebben geen lunch pauze genomen om de tijd in te halen , mijn complimenten aan deze mannen .

Heel goed werk geleverd

De conachten waren vriendelijk en behulpzaam. De werkzaamheden zijn goed en netjes uitgevoerd.

Prima service voor een goede prijs

De werkzaamheden werden prima op tijd uitgevoerd. En alles ziet er na montage erg goed uit.

Atoomweg 12

3542AB Utrecht