Netjes en goed

4 ramen vervangen naar volle tevredenheid

Geweldige service, mooi resultaat

Prettig en snel werkende monteurs. Goede uitleg en alles keurig opgeruimd.

Duidelijk, eerlijk en prima werk

Vooraf hadden we advies gevraagd. Er werden geen verkooppraatjes gegeven, maar goed advies waar we iets mee konden. We kregen verschillende opties in verschillende prijsklassen, zodat we zelf konden kiezen. Er werd een afspraak gemaakt en 2 monteurs hebben snel en goed werk geleverd en de 2 nieuwe dakramen zitten netjes in ons dak. Ook nu, een paar dagen na de installatie, werken de ramen nog steeds netjes en zijn er geen lekkages ontstaan.

Mijn ervaring van het begin tot het eind, in één woord TOP

Vanaf het begin bij bezoek aan huis om te kijken of onze wensen mogelijk waren, was er al één klik. De dag van het plaatsen van de ramen ( lichtstraat in de hal en raam op de zolder)begon zoals afgesproken op tijd. De monteurs waren vriendelijk en ik genoot van het vakmanschap en samenwerking. Na plaatsen van de ramen werd alles keurig netjes op geruimd en zelfs gestofzuigd. Firma Verhoef dakramen, super bedankt Met vriendelijke groet, Corné Sterke

Tevreden

Mooie kwaliteit dakramen, komen volgens afspraak langs en werken zeer netjes. Na afloop ook alles netjes opgeruimd.

Vakkundig werk geheel volgens afspraak.

Leveringtermijn en plaatsing zoals vooraf aangegeven, Plaatsing verliep zeer snel.

Netjes

Perfect geholpen door Verhoef. 3 in 1 dakraam aangeschaft snel en netjes geplaatst. Zeer tevreden.

Het team levert uitstekend werk!

Heel fijn team dat het werk vlot en vakkundig heeft afgerond. Nadat de klus geklaard was werd er ook nog netjes opgeruimd en gestofzuigd. Het dweilen moest ik helaas wel zelf doen ;)

Professionele club installateurs

Het tuimel venster is heel netjes en goed geplaatst, dit in een kort tijdsbestek en fijne mensen in de omgang!

Dik tevreden

Goede planning en volgens plan uitgevoerd. Het resultaat mag er zijn: een heerlijk lichte zolder!

Keurig!

Zeer kundige een aardige mensen.

Klantvriendelijk

Werken keurig.

Professioneel en netjes.

Zowel in ons vorige huis als het huidige huis dakramen laten installeren. 5 jaar tussen beide installaties. Daarom gekozen voor dezelfde installateur omdat we daar zo tevreden over waren destijds. Beide keren top service. En ook nu weer super tevreden!

Super goed

Na dat de 1e keer verregende hebben we een nieuwe afspraak ingepland. Zoals afgesproken kwamen ze mooi op tijd en gingen ze super goed te werk. binnen hebben ze alles afgeplakt en vervolgens in no time de koepel vervangen. Ik zal ze altijd aanraden.

Professioneel

2 toppers die heel hard gewerkt hebben en een mooi resultaat hebben geleverd!

excellent service

Good service and products. All happened as planed. easy to contract them.

Top monteurs erg vriendelijk en werken erg netjes!

Goede ervaring met verhoef! Wat ze zeggen maken ze waar goede professionele monteurs, werken erg netjes en alles was in 1 dag gemonteerd. Alles werd netjes afgewerkt en al het afval netjes afgevoerd! In een woord top service!

Fijne partij om mee samen te werken

Het gehele traject prima verlopen, van offerte aanvraag tot oplevering van de nieuwe dakvensters. Duidelijke communicatie en goed geinformeerd per email.

prachtig resultaat

goede communicatie, afspraak is afspraak en de ramen worden vakkundig geplaatst en van binnen keurig afgewerkt.

Prettig

Afspraken nagekomen. Alles keurig gemonteerd en opgeruimd.

goed ,snel,netjes

Vriendelijke professioneel,goed op elkaar ingespeeld personeel Ondanks de lichte sneeuwval alles netjes en schoon achter gelaten Voor het vervangen van 2 dakramen Kortom wij zijn erg tevreden

Geweldig mooi werk

Goed afgestemd met de opdrachtgever. Keurig aangeheeld met bestaande situatie. Ondanks regen geen vuilstrepen.

Geweldig bedrijf, professioneel!

Het is een bedrijf waar je van op aan kunt. Wanneer je éénmaal een afspraak hebt gemaakt en de datum hebt gepland, dan kan je er met 100% vanuit gaan dat het helemaal goed komt!

Vakkundig en snel.

Netjes en snel werden onze dakramen vervangen. Vanuit de fabriek was een raam niet compleet geleverd. Oplossingsgericht te werk gegaan en snel opgelost. Zeer tevreden over Verhoef Dakramen.

Geweldige service, snel en netjes gewerkt

Het was een professioneel team, goed op elkaar ingespeeld. Vakkundig en beleefd.

Atoomweg 12 3542AB Utrecht