Erg prettig en efficiënt.

super aardige mensen kwamen er naar boven en ik had meteen het gevoel dat ik alles aan hen kon overlaten. Heel blij mee.

Snel en efficiënt

Ruim een week geleden nieuw dakraam geplaatst .Het was zeer snel klaar en na alle regen die er sindsdien gevallen is , geconstateerd dat het binnen droog is gebleven. Prima!

Ouderwets vakwerk! Top!

Twee dakramen vervangen op een manier waar je blij van wordt. Vriendelijk, deskundig, en netjes. Veel dank voor jullie service!

Vakkundig personeel.

Mannen zijn duidelijk op elkaar ingespeeld. Een half woord is genoeg. Ruimen alles netjes op en zijn goed aanspreekbaar. Prima.

Goede kwaliteit

Nette werklui. Keurig geplaatst

Goed en vakkundig

Alles in orde. Snel en vakkundig geplaatst. Alle afval netjes meegenomen. Geen opmerkingen.

Uitstekend!

Alles netjes op tijd conform afspraak. Spullen goed afgedekt, netjes opgeruimd Blij met het eindresultaat

Geweldig, klantvriendelijk, snelle reactie en perfect werk afgeleverd

Het was niet, zoals bij andere aannemers, lang wachten op een offerte. Na aanmelding op de website, werd er al snel contact opgenomen en hadden wij een voorlopige offerte in huis. Daarna werd het werk opgenomen en na niet al te lange tijd wachten kon het al uitgevoerd worden. Wij hebben een apart rond dak, maar dat was geen enkel probleem. Binnen 7 uurtjes waren er 4 dakramen geplaatst, waarvan 1 nieuw en bij de rest moest het dak gezaagd of een stuk dichtgemaakt worden. Er is perfect werk afgeleverd door erg vriendelijke medewerkers.

Vriendelijk contact, fijne service en resultaat naar volle tevredenheid.

Vriendelijk te woord gestaan, snel de offerte ontvangen en ben blij met de manier hoe het dakraam is geplaatst.

Goed werk!

Offerte dakraam tijdig ontvangen, sneller dan verwacht gemonteerd en netjes afgewerkt.

Goede service en tevreden met dakramen

De heren waren netjes op tijd. Hebben goed werk geleverd. Wij zijn erg tevreden met de dakramen.

Vakkundige en correct in voorbereiding en uitvoering.

Vooraf gemaakte afspraken zijn nagekomen en de uitvoering was professioneel en correct.

Alles ging volgens de offerte. na afloop werd alles goed uitgelegd door de monteurs. en werd de zolder netjes schoon achter gelaten.

Zeer tevreden.

Alles gegaan volgens afspraak.

Zeer fijne werknemers erg vriendelijk, goede uitleg hoe we de dakramen moeten gebruiken, en vakwerk geleverd.

Volledig naar verwachting

Werkzaamheden conform afspraak en verwachting. Zeer netjes opgeleverd.

Great experience with Verhoef Dakramen

Good communication. Skylights were installed neatly and the space was left in a clean state once the installation was complete.

• Would you recommend us? Yes

Vakkundig gewerkt, en snel.

Prima ervaring met de monteurs van verhoef dakramen, aardige jongens, werken netjes, snel gefixt, en alles zit er prima in! Enige minpunt is dat wij wel hadden aangegeven dat er 3 dwarsbalken waren welke wij graag weg wilde hebben, dat was opgenomen in de offerte, maar bleek achteraf veel meer werk dan verwacht dus is uiteindelijk niet gedaan, wij hebben er vrede mee, maar is wel een teleurstelling.

Prachtig dakraam

Via velux bij verhoef dakramen terecht gekomen. Het offerte traject verliep gevoelsmatig wat langzaam. Mogelijk dat het druk is. Dit vergeet je snel wanneer dit vakkundig bedrijf je dakraam komt installeren. Bij ons was de klus binnen 2 uur geklaard en alles netjes opgeruimd achtergelaten. Ik kan deze partij van harte aanbevelen

Zeer professioneel en correct personeel.

De mensen werken netjes en gestructureerd. Daarom verliep alles zeer vlot. Wij werden attent gemaakt op een piepklein gaatje in het verduisteringsscherm. Dat wordt vervangen. Maar dat styliet in de weg wat de kwaliteit en snelheid betreft. Gewoon topwerk afgeleverd. Wij zullen u zeker aanbevelen bij andere mensen.

Mooi raam en professioneel geplaatst.

Vriendelijk personeel, verliep soepel.

Goede ramen, netjes afgewerkt

2 nieuwe dakramen, de mannen waren op tijd, dachten met ons mee. En hebben netjes het werk gedaan, erna alles schoongemaakt, aanrader!

Prima!!!

Verhoef Dakramen heeft snel en adequaat gereageerd op mijn mails en konden de ramen snel plaatsen. Er kwamen drie vriendelijke jongens die heel netjes gewerkt hebben. We zijn heel blij met het resultaat!

Betrouwbaar en deskundig

Verhoef Dajramen komt afspraken na,neemt de moeite en tijd om mee te denken en de installatie verliep vlot. Het huis werd keurig schoon opgeleverd. Ja, echt blij met dit bedrijf. Het enige minpunt is dat ik te klein ben om 2 kantelramen te openen. Achteraf gezien waren uitzetramen beter geweest omdat de bediening dan onderaan het raam zit... dat heb ik me vooraf niet gerealiseerd.

Netjes en alles volgens afspraak gedaan

Jammer dat die dag net storm polly overkwam en dat niet iedereen zijn nieuwe dakraam kreeg maar daar konden jullie niets aan doen