Een geweldige ervaring. Een mooie vaart gehad met prima weer. De piloot was deskundig en vriendelijk en zorgde bovendien vioor een keurige landing. Kortom: van harte aanbevolen.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste meneer van den Brink, Onze dank voor uw complimenten en aanbeveling. Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals om met ons te varen. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste mevrouw Joosen, Bedankt voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

Geweldige ervaring, betrouwbare indruk en prettig contact voor-, tijdens en na de vlucht. Het was onze derde poging voor een vaart, communicatie rondom eerdere twee vaarten was rommelig; erg laat (later dan aangegeven) bericht dat de vaart niet doorging, daarna twee maanden lang geen contact voor het plannen van een nieuwe vaartdatum en vervolgens zelf initiatief genomen hiertoe. Had het ook prettig gevonden als we vooraf geïnformeerd waren over de overige deelnemers (aantal, wisten dat de vaart nog opengesteld zou worden). Vaart zelf was erg mooi, uitleg en begeleiding prima, prijs/kwaliteit erg goed. Prettig dat de start in eigen omgeving mogelijk was en met een select gezelschap. Borrel achteraf is leuk en traditioneel, maar niet noodzakelijk en wat gehaast/rommelig, wrs doordat het donker werd. Heeft niet echt meerwaarde na een geweldige vaart.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste meneer/mevrouw Verhees, Dank voor uw duidelijke recensie. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van de vaart. Wij zullen uw tips meenemen en intern bespreken. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

was een hele ervaring

• Prijs

Beste meneer/mevrouw Brakkee, Dank voor uw mooie cijfers en aanbeveling. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

uiteindelijk na 5 verzette afspraken toch gevaren. niet van de gereserveerde plaats . prima vlucht , geen (merkbare) problemen , mooie avond . wel wat vroeg gestart , maar dat komt door 6 x verzetten en dus vooruit in de tijd .

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste familie de Witte, Helaas is ballonvaren weesafhankelijk en naarmate de winterperiode eraan komt moeten wij weer eerder verzamelen. Gelukkig dat u toch heeft kunnen genieten van uw ballonvaart! Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

Na een communicatieverschil wat toch snel en professioneel opgelost werd een waanzinnig toffe vlucht gehad! Experience of a lifetime!

• Prijs N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Dank voor uw recensie en uw aanbeveling. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen aan boord. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

Het was een onvergetelijke ervaring! Prima geregeld, zeer ervaren piloot en veel informatie tijdens de vaart.Het met elkaar weer opvouwen van ballon en het geridderd worden verhoogde de leuke sfeer! Hartelijk dank!!

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste mevrouw Ten Ham, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij vinden het leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het totaal programma. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

Het was een geweldige ervaring! Communicatie over het niet doorgaan van twee momenten was prima, we werden op tijd geïnformeerd en er werd gelijk een nieuwe datum geprikt. Ook de keuze uit data die daarbij geboden werd was ruim voldoende. De ballonvaart op zich was uniek. We hebben besloten op basis van de gehele ervaring nog eens een ballonvaart te maken en zullen zeker voor Sky ballonvaarten kiezen.

• Borrel N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste mevrouw Struik, Onze dank voor uw mooie recensie. Wij zijn blij te lezen dat jullie genoten hebben van een mooie vaart. Jullie zijn van harte welkom om nogmaals met ons te varen. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

Een adembenemende ochtend in een luchtballon, wat een prachtig uitzicht !

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Nicol, Bedankt voor je beoordeling! we hopen jou nog eens te mogen verwelkomen, en wie weet bij een avondvaart, die tevens ook prachtig zijn. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Wij hebben deze ballonvaart kado gedaan aan mijn moeder van 80 jaar.Zij vond het helemaal geweldig en is overal heel goed mee geholpen.Niets dan lof voor Sky !!!!

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Riekie, Wat een mooi cadeau! En wat fijn om te horen dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. Wij hopen jou misschien ook een keer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Heel relaxed, een mooie ervaring.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Dirk, Bedankt voor de recensie. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Ik was heel zenuwachtig maar ben heel blij dat ik ben meegegaan het was een hele super gave ervaring had het niet willen missen. Had bij het reserveren al iemand aan de telefoon die mij al meteen heel gerust stelde en zei dat ik zeker mee moest gaan zo'n unieke ervaring en ja ze heeft gelijk gehad het was een hele unieke ervaring geweldig 👍🏻👍🏻👍🏻

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Connie, Wat fijn om te horen dat het toch nog een fijne ervaring was. Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Bozena, Bedankt voor jou beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Edwin, Bedankt voor jouw recensie. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

We hebben privéballonvaart gemaakt met 11 familieleden ivm de 92e verjaardag van mijn moeder. Een van de kleinkinderen had twee dagen ervoor haar elleboog gebroken. Ondanks deze twee kwetsbare personen hebben we een geweldig fijne en gezellige vlucht gehad waarbij vooral bij de landing veel aandacht was voor het welzijn van de passagiers. SKY , maar vooral piloot Daan : BEDANKT

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Ivonne, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat het zo'n super ervaring was. Wij gaan piloot Daan de complimenten doorgeven. Wij hopen jullie nog eens te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

• Prijs

Beste, Bedankt voor de recensie. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Spannend gezellig .fantastische ervaring mooie foto's op Bart zijn site onze eerste ballonvaart was super.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Annie, Bedankt voor je beoordeling. Wij hopen je graag nog een keer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

• Borrel N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Anouk, Bedankt voor jouw recensie. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste John, Bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Super leuk, alleen jammer dat de ballonvlucht maar 30 minuten duurde terwijl 1 uur was toegezegd.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Wendy, Jammer dat de vaart van korte duur was. Bedankt voor jouw recensie. Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Was fantastisch. Had het niet willen missen.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Namkje, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Aangenaam en een leuke ervaring .

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Jan, Bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Jessica, Bedankt voor jouw recensie! Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Wij hebben genoten van een vaart die drie jaar lang werd uitgesteld door A3. Jullie hebben het goed voor elkaar en wij vonden de nadere kennismaking met een dynamisch gedreven Bart bij het naborrelen erg aangenaam. Wij gaan dit zèker nog eens over doen. (Maar dan langer.)

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste André, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat een fantastische beleving! Met vriendelijke groeten, Team Sky Ballonvaarten.

Goede ontvangt, heldere en duidelijke communicatie. Waanzinnige vaart, goede en betrouwbare piloot, compliment! Wat ik tegen vond vallen was dat we maar 30 minuten in de lucht waren. Verder was alles TOP!

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste Renate, Fijn dat je een goede ballonvaart hebt gehad. Ik heb zojuist contact gehad met de piloot en die geeft aan dat jullie iets meer dan een uur hebben gevaren. Wellicht is de tijd voorbij gevlogen door de mooie belevenis. Graag tot een volgende keer bij Sky Ballonvaarten. Met hartelijke groet, Bram van Loosbroek Sky Ballonvaarten