Fantastisch! Ik had hooguit iets meer info gehad over de warmte voor en tijdens de vaart!, maar dat is een detail. We vonden het allemaal een hele bijzondere ervaring. Ik met mn hoogtevrees voelde me zeer op mn gemak gesteld door de piloot, hij hield hier echt rekening mee, was zeer professioneel en dat gaf vertrouwen. De vrees verdwijnt op een gegeven moment. Dus prima te doen voor een ieder. De mensen van de organisatie bestaan uit een gepassioneerd hard werkend team en dat voel je. Erg leuk!

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Gisteren een geweldige ballonvaart gedaan vanuit Den Bosch. Deze ervaring had ik zeker niet willen missen. Compliment aan het personeel en de zeer ervaren piloot. Geen vraag was te gek en alles werd perfect uitgelegd. Een echte aanrader

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Het was mijn eerste keer ik vond het super geweldig een mooie ervaring . Ik zou het zo weer doen . En de piloot deed het super.mvg carmen sollie

voldoende, een redelijke ervaring

Ballonvaart op 17 juni 2019 op zich, ondanks vrijwel windstil, heel mooi en met heel goede piloot. Communicatie was onvoldoende. Op de dag zelf gebeld door Sky om 13.31 uur dat de privé vaart vanuit Roermond doorging. Locatie zou nog worden doorgebeld én via sms. Om 16.50 uur zelf gebeld en toen verbaasde Daan zich erover dat ik nog niet geïnformeerd was. Binnen 10 minuten terug gebeld dat locatie Hatenboer in Roermond was. Uiterlijk 20 uur aanwezig zijn. Wij arriveerden om 19.45 uur en bus met aanhanger van Sky was aanwezig alleen was er geen toestemming om daar op te stijgen .....?? (Roermond gekozen omdat dit een op de website genoemde vertreklocatie is). Uiteindelijk besloten om vanuit Nederweert te gaan vertrekken. Betekende 20 minuten rijden en dus later vertrek (en voor mij als organisator vanuit Nieuwstadt nog verder van huis). De twee helpers waren niet altijd even klantvriendelijk in hun opmerkingen. Wij konden er niets aan doen dat de uiteindelijke vertrektijd later was dan ze gedacht hadden.... De borrel na afloop stond dan ook enigszins onder tijddruk. De beoordelingen van Betrouwbaar, Communicatie, Afspraken nakomen en Borrel zijn hierdoor verklaard. Ook opvallend dat hier nadien door Sky Ballonvaarten niet op is teruggekomen....

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Met 21 personen geboekt voor een ballonvaart op de locatie Lido te Waalwijk. (We waren 50 jaar getrouwd). Op de afgesproken tijd iedereen aanwezig, 3 ballonnen lagen half gevuld maar door plotseling opkomende onweersbui de vlucht gecanceld, alles weer ingepakt. "Safety for all". Iedereen genoot wel van het spektakel. Een week later wel opgestegen. Het was een geweldige ervaring, uitstekende piloten, goede en veilige vaart gehad. Voor allen was het een onvergetelijke activiteit. Een mooie en blijvende herinnering voor ons, de kinderen, kleinkinderen en "uitzwaaiers"

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Na een aantal afzeggingen, veiligheid gaat voor alles, op 7 oktober dan eindelijk een geweldige ballonvaart gemaakt. Een zeer deskundige skipper Peter, uitstekende uitleg van een professional, die heel veel plezier heeft in zijn werk. Zeer betrouwbaar en goed onderhouden materiaal. Schitterende ouwe wijve landing (tekst Peter), goede afloop. Geweldig genoten. Voor herhaling vatbaar. Zeker een pluim voor de volgploeg, handelen zeer professioneel.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Geweldig mooie vaart gehad vanavond! Ook met meer dan enorme angst voor hoogtes is het genieten! Leuke piloot (Bram) die gelukkig wel humor heeft en van een geintje houdt! Landing was perfect! De rit heen en terug waren ok wij zijn niet zo moeilijk... Na afloop het vuurtje en een drankje was een leuke afsluiter... ik raad het zeker aan!

voldoende, een redelijke ervaring

Eerste ballonvaart gehad afgelopen week. Wat een top ervaring & zeker met de gedachte dat ik het niet zou durven vanwege mijn hoogtevrees. Al om al een geweldige vlucht gehad!

voldoende, een redelijke ervaring

voordat je boekt bij deze organisatie moet je weten dat je zeker geen 155 moet betalen je moet alles zelf mee op en afbreken en het vervoer terug is net geen veevervoer op het laatste moment werden er tickets verkocht voor 110 euro bij navraag over restitutie wordt er in eerste instantie niet gereageerd op de mail en bij telefonisch kontakt vindt men dit een normale manier van zakendoen ( ik vind dit dus niet eerlijk )

slechter dan verwacht

We moesten alles zelf opbouwen en afbreken dat was ons niet verteld zeker als je al wat ouder bent of mankementen hebt. Hier wordt geen rekening mee gehouden. Ook moesten wij zelf voor vervoer terug zorgen. De "borrel" is gewoon 1 glas namaak champagne in het boerenland Al met al was de vlucht een hele ervaring maar de rest een afknapper

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Voor mij was dit de eerste keer, was een geweldige ervaring, en zoals ik van de piloot begreep een uniek gebeuren om over de Westerschelde te varen met de ballon

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Geweldige ervaring. Jammer dat het erg lastig was om de vertrekplaats te vinden. TIP: geef als referentie het NEC stadion aan. Zou de zoektocht een stuk korter hebben gemaakt.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Prachtige ballonvaart gehad boven Udenhout en Tilburg!

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Onze ballonvaart zal ik nooit meer vergeten. Zo bijzonder en mooi! Zou iedereen een x in zijn leven gedaan moeten hebben.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Een tijd terug heb ik mijn eerste ballonvaart bij Sky Ballonvaarten gedaan. Wat was dit een ontzettend gave ervaring. Piloot Daan vertelt alles duidelijk en beantwoord al je vragen. Na de vaart zijn we door de crew-leden van Sky teruggebracht naar de opstijglocatie. Al met al een top ervaring mogelijk gemaakt door een top bedrijf.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Vlucht van 1 uur duurt 40 minuten. Certificaat wat nagestuurd zou worden wordt niet nagestuurd en als je SKY hierop aanspreekt wordt de mail maar half gelezen en is men boos omdat je vraagt om de afspraken na te komen. Zeer slechte zaak voor iemand die zegt 3500 vlieguren te hebben, examinator is en ook directeur van SKY. Ik vind het een slechte zaak en niet voor herhaling vatbaar, ook omdat er op de mail wordt gereageerd met de opmerking dat men van een goedkope Groupon bon die hij zelf aanbied niet veel mag verwachten.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

super ervaring, zo leuk om mee te mogen helpen alles wordt goed uitgelegd en de service is prima geregeld van begin tot het eind

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Vriendelijke mensen. Maken op een fijne manier contact. Instructie's van piloot: kort en duidelijk, goed. Elke vraag wordt netjes beantwoord. De mensen kunnen tegen een grapje. Maken ook grappen terug. Piloot maakt zelfs een foto als je dat wil tijdens de vlucht. Na de vlucht een leuke uitleg over de ballonvaart hoe het ontstaan is. Bij terugkomst gezellig samen wat drinken, wat aangeboden wordt, bij een soort openbaar. Er zit niet direct een tijd aan vast. Sfeer was erg gezellig. Toppie. Ga zeker nog een keer mee.

voldoende, een redelijke ervaring

Wij waren bij de locatie waar we zouden opstijgen, was er kermis. Gebeld bleek de locatie ergens anders te zijn. Mijn moeder heeft artrose dus heeft wat problemen. Werd niet echt geholpen. Communicatie was niet voldoende zowel over de vlucht niet als over mijn moeder. De vlucht zelf was prachtig en de groep was erg gezellig. Helaas duurde de vlucht maar 40 min. Om 20.00 verzameld om 22.00 al terug in de auto onderweg naar huis.

• Vervoer terug N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Ik heb deelgenomen aan een ballonvaart op 19/7 in Nijmegen. In één woord geweldig. Hele gezellige groep, en een geweldige piloot.Ook de crew op de grond was geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Mooie dag gehad

• Borrel N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste meneer van den Broek, Dank voor uw recensie en het vertrouwen. We hopen u in de toekomst nogmaals aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste meneer Cebeci, Onze dank voor uw aanbeveling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

Wij hebben een geweldige vaart gehad...van Amersfoord naar Harmelen ......helemaal perfect. Ook na de landing geweldig ontvangen met champagne echt super genoten.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste mevrouw Spruit, Onze dank voor uw recensie en aanbeveling. Amersfoort is een prachtig omgeving om ballon te varen. Mocht u nog eens vanaf een andere regio willen varen, horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

Geweldige ervaring onder deskundige begeleiding

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Beste meneer Lauwers, Goed om te lezen dat u een geweldige ervaring heeft gehad. Wij dank u voor uw aanbeveling en hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen voor een mooie ballonvaart. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten

Geweldig, wat een ervaring. Compliment voor piloot Wiep, perfecte vaart en landing. En de mensen van Sky zijn superaardig.

• Ik heb deelgenomen aan: ballonvaart

Geachte familie van Kessel, Dank voor jullie recensie en mooie cijfers. Wij hebben de complimenten doorgegeven aan onze piloot, Wiep. Met vriendelijke groet, Team Sky Ballonvaarten