Deskundig advies bij aankoop, maar aftersales drama

In de showroom zeer prettig en deskundig geholpen. Bij levering ging ook alles goed, ingehuurde bedrijven waren vriendelijke vaklui die prima werk hebben geleverd. één kraantje lekt helaas, dit kan altijd gebeuren en zou verholpen worden. Prima. inmiddels ruim 5 maanden verder, nog steeds een druppend kraantje, iedereen die we spreken, per telefoon en e-mail, vindt het 'Heel vervelend' en gaat het uitzoeken voor ons, maar laat daarna nooit meer iets van zich horen. Op basis van advies, aankoop en levering is Teunissen & Becking aan te bevelen, maar mocht er iets niet goed zijn, dan heb je wel een uitdaging.

Wij hebben goede ervaring en we zijn zeer tevreden.

Wij hebben een nieuwe badkamer en een nieuw toilet van Teunissen en Becking. Het is heel mooi geworden en wij zijn zeer tevreden. Het zijn zeer vriendelijke mensen en de service is prima.

Betrokken medewerkers, kennis en kunde onder 1 dak. Ga zo door !

Vanaf het eerste bezoek goed en deskundig advies gekregen. Door de vele opstellingen van zowel badkamers, keukens en tegels hebben wij een goed beeld gekregen van de mogelijkheden. Hierdoor hadden we na 2 afspraken ook alles duidelijk op papier. Leveren zijn conform gemaakte afspraken netjes uitgevoerd. Ook plaatsing & montage zijn netjes uitgevoerd waarbij de communicatie helder en duidelijk is geweest. Kortom heeft Teunissen & Becking ons kunnen ontzorgen tijdens het gehele traject. Dikke pluim voor het gehele team !

In een woord Super!

Na wederom verhuist te zijn waren mijn vrouw en ik weer in de markt voor een nieuwe keuken, en tevens een badkamer. Bij voorkeur wilden wij deze onder 1 dak afnemen, dit ivm korte lijntjes en 1 firma benaderen mocht er iets mis zijn! Uiteindelijk meerdere offerte’s opgevraagd en een oud collega benaderd die werkzaam is bij teunissen en becking! Vervolgens heeft Marco veltmaat (adviseur keukens) een mooie concurrerende offerte uitgebracht. Vervolgens hebben wij een bezoek gebracht aan de prachtige teunissen en becking showroom! We hebben samen met marco onze keuken tot in detail samengesteld, daaropvolgend hebben we de keuken gekocht! Omdat wij ook in de markt waren voor een badkamer zijn wij doorverwezen naar de afdeling badkamers. Hier zijn wij wederom super geholpen door Marjolein van den Berg. We zijn meteen geslaagd voor zowel keuken als badkamer! Een fijne en ongedwongen ervaring. Inmiddels zit de keuken er al in, afgelopen weekend het sanitair van de badkamer geïnstalleerd! Dit ging echter niet zonder slag of stoot, waar mensen werken worden fouten gemaakt! Enkele beschadigingen op het sanitair en keukenfronten, waar teunissen en becking zich in mijn optiek in heeft onderscheiden ten opzichte van voorgaande keuken/badkamer aanbieders is de service! Er werd niet gewezen naar mij als klant, er worden geen lastige vragen gesteld nee absoluut niet! Mijn problemen werden aangenomen en wel de zelfde dag nog opgelost! Wij krijgen binnen korte tijd een nieuw front en het beschadigde sanitair word vervangen! In een woord geweldig! Fijn aankoopgesprek tot aan de afhandeling van mijn service vraag, alles tot in de puntjes geregeld! Erg te spreken over teunissen en becking!

Kwaliteit tegels en sanitair en vakmensen

Wij zijn op 28 november ‘21 begonnen met de renovatie van badkamer, toilet en hal. Prachtige tegels en sanitair uitgezocht bij Teunissen&Becking. We werden goed geadviseerd en er werd goed meegedacht! Alles ging naar wens. Hier werkt men met zeer goede vakmensen. HV installaties en fantastisch tegelwerk van RIVO. We zijn erg blij met het eindresultaat. Nog mooier dan we in gedachten hadden. Dank je wel allemaal, Huub en Mathilde Mollink.

Snel gehandeld en geleverde tegels

Alles is prima geregeld met de tegels. Alleen de tegelzetter Ibrahim (zzp’er) via Teunissen zou ik zeker niet aanbevelen.

Beste F., Bedankt voor uw review! We hebben reeds contact met u en we wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Wij hadden een probleem met een ander bedrijf over de levering van onze tegels. Hierdoor ben ik zelf rond gaan bellen en zo kwam ik hier terecht. Ben zo ontzettend fijn geholpen en er werd zo goed met ons mee gedacht. Ik ben meer dan tevreden en echt dankbaar dat ze ons zo goed hebben geholpen!!!!

Beste N., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Als ik een 11 kon geven, had ik dat gedaan

Zeer veel keuze, vriendelijk personeel, denken goed mee en een goede prijs. Echt zeer tevreden. Ik raad iedereen aan hier naartoe te gaan

Beste Gertjan, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Keuken en badkamer gekocht. Super service, denken mee en lossen problemen op mocht er wat niet goed zijn.

Beste Arjen, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Heldere antwoorden en een goed eindresultaat

Nog net voor Corona kochten wij in januari 2020 onze keuken. Uit de showroom. Teunissen & Becking heeft er 1,5 jaar netjes op gepast en tussendoor vragen beantwoord van de bouwer van ons huis. Eind juni is de keuken gemonteerd door Vincent; een harde werker met oog voor detail. De service begint pas achteraf en dat kan een toetje zijn of een hele nare nasmaak. Bij mij was het een toetje omdat binnen een week 2 filters een gebroken smetplint werden nageleverd! Top! We komen uit Zeeland maar hadden de rit er graag voor over!

Beste Hendrik de Jongste, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Aanrader

Wij zijn zeer tevreden!

Beste P.M.J., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Top producten alleen met personeel die monteren valt geen normale afspraak te maken

Het personeel in de showroom is erg vriendelijk en verkopen goed. ze verkopen erg mooie producten en er wordt veel beloofd. echter na een aantal maanden is het nog niet gelukt om alles af te werken. domweg omdat het personeel die alles moet afwerken of te druk is of gewoon niet komt opdagen op gemaakte tijdstippen of een slakkentempo heeft en pauze belangrijker vind dan werken. Ook worden vaak de verkeerde producten geleverd. Een simpel sorry kan er dan niet af en al snel wordt er gewezen naar jouzelf als opdrachtgever. Het grootste drama was wel de vloeren die gelegd zouden worden en waar ze gigantisch lang over gedaan hebben en als bedanking wordt daarna nog een dikke factuur gestuurd, of we die nog even na willen betalen. Wat we dus niet doen want nog steeds is de vloer niet gekit zoals afgesproken. Ik beveel het bedrijf dus wel aan, maar laat je producten gewoon door iemand monteren waar je goede afspraken mee kan maken.(dus eigen mensen)

O en J., We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat dingen anders zijn gelopen dan u had verwacht. We gaan graag op korte termijn met u in gesprek om meer inzicht te krijgen in uw ervaring en om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Zeer professioneel en vakkundig in advies, begeleiding en levering.

Vanuit de schitterende showroom en zeer vakkundige begeleiding van met name Marjolein van den Berg, waren we in staat om de juiste keuzes te maken. Marjolein verdient wat ons betreft een standbeeld: ook qua persoonlijke klik was die er zeker! Het eindresultaat sluit volledig aan bij de initiële ontwerpen. Ook de snelle calculaties op het geheel (inclusief montagekosten, waar we overlijdens uiteindelijk niet voor hebben gekozen) was erg prettig: niet wekenlang wachten op offertes, maar gewoon snel naar het resultaat. @marjolein en @Rob’s organisatie: dank!

Beste Seine en Marah, Bedankt voor jullie review! We wensen jullie middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Professioneel, warm en meedenkend “outside the box”.

Damon luisterde aandachtig naar onze wensen en kon ons vervolgens een aantal mogelijkheden laten zien. Hij is zeer vakkundig en flexibel en bracht zijn vakkennis met verve, originaliteit en warmte. Wij waren niet de makkelijkste klanten maar hij heeft ons top geholpen. We zullen jullie zeker asnbevelen bij anderen.

Beste Anja Mrozek, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Prima ervaring

Beste H., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

goede begeleiding in het uitzoeken van een keuken

We zijn goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe keuken. Er werd alle tijd genomen. De levertijd was ook goed. De tweede dag van de montage kwam de monteur niet. Hier achteraan gebeld en hij zei dat hij het niet ging redden en een dag later kwam. Dit vonden wij zeer vervelend. De lampjes onder de plank waren verkeerd geleverd en een passtuk paste niet en moest ook opnieuw besteld worden. Ook dit duurt vrij lang. Hier ook voor gebeld en deze zou week 27 geleverd worden en de monteur zou op de hoogte zijn. Tot nu (2/7) nog niets van de monteur gehoord. Ben benieuw hoe lang het gaat duren. Maar al met al zijn we zeker heel blij met de keuken en hoe het allemaal werkt.

Beste Alex Broekhuis, Bedankt voor uw review! Vervelend om te lezen dat de planning anders is verlopen dan u had verwacht. We zullen intern bespreken hoe we dit in de toekomst zouden kunnen voorkomen. Daarnaast zijn de lampen, zoals gepland, deze week (week 27) binnengekomen. De monteur zal op korte termijn contact met u opnemen om een afspraak in te plannen. We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Top advies alleen levering duurde lang zelfs in drie etappen ,dus drie keer loodgieter laten komen.

Beste S., Bedankt voor uw review! We kunnen er uiteraard iets mee. We zullen intern overleg plegen om in de toekomst de levering soepeler te laten verlopen. We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Door waterschade was er een beschadiging aan onze keuken, dit is zeer goed en op vriendelijke manier afgehandeld door Teunissen en Becking. Zeer goede service! Dank aan Raoul en Vincent.

Beste Remko, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Alles netjes geleverd en vakkundig gemonteerd

Alles keurig volgens afspraak geleverd en gemonteerd Zeer tevreden over totale service

Beste Hans, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Ik zou niet gauw opnieuw kiezen voor Teunissen & Becking

Niet heel positief, er gingen meerdere dingen fout. De kleur van mijn badmeubel die niet meer geleverd kon worden, douchedeur die niet geleverd kon worden (op de dag van levering pas te horen gekregen), levering die later geleverd werd dan afgesproken. Ontzettend onbeschoft behandeld aan de telefoon door een heerschap die vond dat ik dan de materialen eerder had moeten laten leveren (heb ik geprobeerd, kon niet volgens Teunissen en Becking). Pluggen van de waskommen die niet passen. 2 verschillende pluggen geleverd gekregen. Positief punt: ik hoefde niet zelf een monteur te regelen die de douchedeur kwam plaatsen, dat is uiteindelijk na aandringen van mijn kant geregeld door Teunissen en Becking. Nee ik zou Teunissen en Becking niet aanraden.

Bedankt voor uw bericht, Anouk. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat dingen anders zijn gelopen dan u had verwacht. We gaan graag met u in gesprek om meer inzicht te krijgen in uw ervaring en om te kijken hoe we dit in de toekomst zouden kunnen voorkomen. Update: We hebben u meerdere malen geprobeerd te bellen, maar helaas tot op heden nog niet kunnen bereiken. Zou u contact met ons willen opnemen? We zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.

Fijn contact, mooie en duidelijke 3D tekeningen en de monteur denkt mee tijdens het plaatsen van de keuken (de koof met verlichting moest iets aangepast worden). Erg blij met onze nieuwe keuken!

Beste R Letteboer, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Het 1e contact was prettig. De verkoper dacht goed met ons mee in mogelijkheden. De keuken is geleverd en super gemonteerd. Toen er kleur verschil in de deurtjes bleek te zitten werd dit super opgelost door alle deurtjes te vervangen. Uitstekende service !

Beste C. Diepenveen, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Deskundig en eerlijk advies met een hele goede service!

In 2018 een badkamer + toilet uitgezocht bij de Firma Teunissen&Becking, een net en eerlijk advies mogen ontvangen. De levering van tegels, sanitair e.d. keurig volgens afspraak en een wijziging doorvoeren was geen enkele moeite. Na 2 jaar een onderdeel laten vervangen, binnen 2 dagen geleverd en ook hier weer zeer nette service! Ik raad Teunissen&Becking van harte aan.

Beste Daniël, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Supersnelle terugkoppeling

Gevraagd of een bepaalde buitentegel nog in het assortiment zit en dezelfde dag een keurige terugkoppeling ontvangen

Beste Wido, Bedankt voor uw review! Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

TOP!

Prachtig aanbod en vriendelijk personeel. Wij zijn tijdens het hele proces geweldig geholpen door de heer Cassese. Kwaliteit en service voor een goede prijs.

Beste Groben, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Over Teunissen & Becking

Teunissen & Becking is een begrip sinds 1962 in de wereld van badkamers, keukens en tegels. In de ruim 5.000 m² showroom hebben we een groot aantal kwaliteitskeukens, indrukwekkende badkamers en een enorme collectie wand- en vloertegels. Wat in 1962 begon met een tegelzetter en een metselaar in een garage, is inmiddels bijna 60 jaar later uitgegroeid tot een begrip in de regio op het gebied van badkamers, keukens en tegels.