Klantbeleving staat op nummer 1

Inmiddels hebben wij al diverse orders geplaatst bij Decorette Roelofarendsveen. Altijd weer een top service, goed advies en mooie materialen. Mocht iets niet naar tevredenheid geleverd zijn, staan Rai en Danielle direct klaar om een oplossing te bieden. Niet verder zoeken, gewoon bij Decorette Roelofarendsveen bestellen!

Prima ervaring bij Decorette in Roelofarendsveen

Het was voor de eerste keer dat wij gingen kijken bij de Decorette in Roelofarendsveen. We werden op een bijzonder gastvrije manier te woord gestaan. De verkoopster maakte een enthousiaste indruk. Het contact was een prettige ervaring. Na wat behangboeken en gordijnstalen mee naar huis te hebben genomen zijn we na een week weer teruggegaan om onze bestelling door te geven. Er werd direct een datum geprikt voor het behangen en aflevering van de gordijnen. Keurig op tijd werden zowel behang als gordijnen op een vakkundige wijze geplaatst. Tot volle tevredenheid. We gaan zeker als het van toepassing is weer terug naar Decorette in Roelofarendsveen. Onlangs werden door de filiaalhouder als dank voor het vertrouwen in de zaak 2 flessen wijn bezorgd. Bijzonder attent.

in een woord "geweldig"

We zijn zeer vriendelijk en goed geholpen. We hebben goede adviezen gekregen en de leveringen zijn snel en vakkundig gedaan.

Goed advies gekregen en goed geholpen!

Wij zijn heel fijn geholpen, zowel in de winkel als bij de montage en dus zeer tevreden!

Vriendelijke mensen, denken met je mee, je mag staaltjes meenemen . Eigenlijk zoals het hoort als klant sta je op nr 1

Noordeinde 17 2371 CM Roelofarendsveen

071 3319798

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het