Positieve ervaring en zeker een aanrader

Mijn 2e auto gekocht bij Milan ziet er goed uit de sfeer die in het bedrijf hangt is fijn. Mooie inruil kunnen doen met oude auto. Helaas was de eerste dag nadat ik me auto had gekocht een koelvloeistof probleempje maar dit is heel netjes opgelost door Milan tegemoetkoming in de reparatie. Positief en ik zou zeggen koop je auto hier.

Betrouwbaar en eerlijk

Nadat ik 150 km had gereden om een auto te bezichtigen in Katwijk bij een ander bedrijf, wilde ik terug gaan omdat de auto niet was zoals ik wil. Echter keek ik nog op markplaats naar een ander voertuig en kwam ik bij Milan Automotive terecht. Binnen een half uur hadden we een deal en kon ik tevreden naar huis. Na een week konden wij de auto ophalen. Hij had zelfs bloemen voor mijn vrouw en een mooie rode strik om de auto en een heerlijk flesje Spaanse wijn voor mij. Ik kom zeker binnenkort weer langs voor een nieuw auto voor mijn dochter.

Top service, echt een 10 voor klantvriendelijkheid

Milan komt zijn afspraken na en doet wat hij zegt. Dit maak je niet veel meer mee helaas. Er was iets mis met mijn auto (wat Milan niet kon weten). Hij heeft alles tot in de puntjes geregeld zodat alles weer werkte en ik geen hinder ervan heb ondervonden. Echt een betrouwbare autoverkoper!

Prettige samenwerking

Vorige week maandag eerst alleen een bezichtiging gehad voor een mooie Opel Mokka. Vervolgens een afspraak gemaakt om donderdag terug te komen met mijn man voor een proefrit. Wij hebben een proefrit kunnen maken en de auto goed kunnen bekijken. Vervolgens zijn wij met de prijs/ inruil snel overeen gekomen, waarna wij hem dezelfde middag mee naar huis konden nemen na een fijne uitleg en in stellen van bepaalde functies.

Super autobedrijf

Wij zijn bij Milan geweest om te kijken naar een Ford Kuga. Fijn te woord gestaan, proefrit gemaakt en overgegaan tot koop. De auto was netjes en de communicatie goed! Milan, je bent een fijne vent!

Positieve ervaring

Zeer vriendelijk en belangstellend, Milan denkt mee aan de mogelijkheden en komt daarin tegemoet. Goeie koop en we hebben veel plezier van de aanschaf.

• Betrouwbaarheid

Ongewoon menselijke service en nazorg

Milan onderscheidt zich ten opzichte van zijn vakgenoten dat hij gewoon 100% tevreden klanten wil hebben. Zijn woord is jouw garantie! Dank je Milan!!

uitstekende prijs: kwaliteit verhouding

Verrassend zoals hier wordt gewerkt. Bij binnenkomst word je alle rust gegund om je op de hier aanwezige auto te oriënteren. Daarna word je a.h.w. gecoacht door een bevragende verkoper die overduidelijk van auto's houdt. Zo kom je samen tot een passende keuze. Zo kwamen wij na ons bezoek en een vrijblijvende proefrit afgelopen maand tot de aanschaf van een Ford Fiesta die snel en keurig werd afgeleverd. Ik durf te stellen dat de werkwijze en de getoonde liefde voor wat men in huis heeft niet snel elders aangetroffen zal worden. Tel daar de uitstekende prijs: kwaliteit verhouding bij op en dan luidt onze conclusie : je doet jezelf tekort wanneer je Milan Automotive vergeet te bezoeken wanneer je de aanschaf van een nieuwe auto overweegt !

• Betrouwbaarheid

zeer positief ervaren en afspraak is afspraak

Wij hebben Milan Automotive als zeer positief ervaren. Leuke open sfeer, afspraak is afspraak dus betrouwbaar, vlot in afhandeling van zaken en heldere communicatie. Super goeie auto gekocht. Wij zijn erg blij met onze nieuwe Ford Kuga. Milan bedankt en succes verder!

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar, eerlijk en uitstekende service

Ik was al een tijdje op zoek naar een andere auto, maar die stonden steeds ver weg te koop. En om nou vanuit het noorden naar Katwijk te rijden voor een proefrit ging me iets te ver. Na een tijdje kwam ik op internet een Ford Fiësta tegen die mij gelijk aansprak, ik zette hem onder mijn favorieten. Weken gingen voorbij waarbij ik nog steeds auto’s aan het bekijken was op internet, steeds kwam ik terug bij die van Milan Automotive… Toch eens zoeken wat voor bedrijf dat is, het leek goed, alleen maar lovende recensies met betrekking tot service en klantvriendelijkheid. Ik moest toch maar eens langsgaan, ik heb wat vragen gesteld die keurig en snel werden beantwoord en heb een afspraak gemaakt voor een proefrit. Toen we aankwamen stond de auto te blinken, goed bekeken en in de tussentijd werd er van alles over de auto uitgelegd, perfect! We maakten een proefrit en ik was verkocht, de deal was snel rond. Ik haalde de auto een week later op en de eigenaar nam alle tijd voor mij, de auto stond als een blinkende blikvanger voor het bedrijf. De auto heeft nog een grote beurt gehad en bevalt tot nu toe uitstekend! Wat me het meest is bijgebleven is de behulpzaamheid, service en vriendelijkheid waarmee je geholpen wordt, je kunt merken dat hij er alles aan doen om mensen tevreden te stellen en te houden en volgens de reviews lukt dat uitstekend! zoiets geeft een koper vertrouwen! Ik ga jullie zeker aanbevelen bij vrienden en familie die op zoek zijn naar een mooie, jong gebruikte occasion!

Zeer goed bedrijf. Klant vriendelijk. Goede service

Zeer goed bedrijf. Klant vriendelijk. Goede service. Belde zelfs enkele weken naar aankoop. Met de vraag of alles naar wens is. Ik vind dit bedrijf zeker een aanrader. Bedankt voor alles Milan!

Klant vriendelijk

Mooi bedrijf met een ruim assortiment van wagens . Klant vriendelijk. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe Opel Mokka . Na een paar weken zijn we nog even gebeld Milan of alles naar wens was en hoe de auto beviel . Dus de nazorg is ook top !

• Betrouwbaarheid

De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord

Onze eerste indruk bij binnenkomst was niet zo, maar wel een gastvrije ontvangst door de eigenaar. De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord. Men neemt alle tijd om je te woord te staan en geven zeer goede informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden goed bekijken. Na een proefrit waren we dan ook verkocht en rijden nu al een week met heel veel plezier in de nieuwe auto. Wij raden deze garage dan ook aan binnen onze vrienden/kennissen kring.

• Betrouwbaarheid

Ik heb een Mazda CX3 voor mijn ouders uitgezocht omdat ze zelf niet goed met internet overweg kunnen. Ze zijn gaan kijken in Katwijk. Hebben een proefrit ter plaatse gemaakt. Het was fijn dat ze hun auto daar ook konden inruilen. En na een paar dagen hadden ze de prachtige auto in hun bezit. De service was uitstekend. Vriendelijke, behulpzame en betrouwbare verkoper. Ik zou zo weer zaken met hem doen.

in een woord geweldig

Deze week onze auto gekocht bij Milan Een mazda cx3 Geweldige auto na relaxed onderhandelen met Milan. Ongedwongen onder t genot van n bakkie onze auto ingeruild Na goede uitleg van Milan tevreden naar huis gereden. mochten we weer n andere auto willen zullen we er zeker terugkomen en we zullen Milan ook zeker aanraden. Toppie Michel en Anja

Friendly and appropriate advice

The best experience ever in buying a car. Friendly and appropriate advice, together with great service. Best deal we could ever find in buying an almost new car. Thank you, Milan. Esther

• Betrouwbaarheid

Super! Vriendelijk, duidelijk en goed geprijsd.

Op de mooie, goed werkende website van Milan Automotive, kwam ik uit op een advertentie van een zeer nette en goed onderhouden VW. Ik heb direct telefonisch contact opgenomen om wat vragen te stellen mbt inruil. In overleg met Milan wat informatie toegestuurd over mijn in te ruilen bolide. 5 minuten later kreeg ik al een inruil waarde van mijn auto aangeboden die mij zeker niet tegenviel. Ik ben er 2 dagen later naartoe gereden en de VW was nog mooier dan op de website! Uiteraard een proefritje gereden en dat beviel mij helemaal. Ook nadat Milan mijn inruil auto daadwerkelijk gezien had, bleef het inruilaanbod gelden. Met een zeer nette bijbetaling van mijn kant heb ik de VW meegenomen en zonder spijt. Wat een heerlijke auto. Ook de hele administratieve afhandeling verliep soepel en ik kreeg er zelfs een periode garantie bij op mijn nieuwe bolide. Al met al, een fijne ervaring gehad bij de aanschaf van mijn nieuwe auto dankzij Milan Automotive. Een zeer aan te raden garage voor het kopen, verkopen of zelfs inruilen van uw auto. Ik kom hier zeker terug als ik weer op zoek ben naar een andere bolide!

• Betrouwbaarheid

Gister onze auto gekocht. Was zaterdag wezen kijken, helaas kon mijn vrouw niet mee. Ze hebben de auto apart voor ons gehouden. Nu super blij met onze nieuwe auto. Bedankt voor de service!

vriendelijk en behulpzaam

Vandaag zijn wij vanuit Groningen naar de garage gereden. Hier hebben wij een zeer goede ervaring gehad. De verkoper laat je rustig kijken en is niet opdringerig. Bij vragen is hij vriendelijk en behulpzaam. Goede, snelle afhandeling! Met trots in onze nieuwe Ford Kuga ST-line naar huis gereden.

Makkelijke en vriendelijke bedrijf

Onlangs een Fiesta gekocht bij dit bedrijf. Makkelijke en vriendelijke communicatie via zowel telefonisch als via Whatsapp contact. We kregen persoonlijke hulp waarbij uitgebreid de tijd werd genomen en ook de proefrit werd netjes en professioneel voorbereid en uitgevoerd. Na aankoop bleek dat er nog wat kleine dingetjes gerepareerd moesten worden en dit is heel netjes door het bedrijf opgepakt en afgehandeld. Complimenten naar dit bedrijf!

• Betrouwbaarheid

De kennis en enthousiasme spat er vanaf

Na het zien van de auto op de site, hebben we gelijk gebeld en konden direct komen. Bij binnenkomst stond de auto al te pronken, en na proefrit waren we eigenlijk al verkocht. Na nog h.e.a. besproken te hebben, was de deal rond. Fijn bedrijf en enthousiaste mensen. Inmiddels rijden we fijn rond in deze aanwinst.

zeer goede service

Vorige week naar een Ford Fiesta gaan kijken. Wat opviel is dat de verkoper mij alle tijd gaf om de auto goed te bekijken. Wat ik persoonlijk erg prettig vind. Verder geen gladde verkoop praatjes. Milan denkt graag met je mee. Kleine onderhoudsbeurt en wat kleine dingetjes werden keurig in orde gemaakt. Aangezien de auto naar Amsterdam moest, heeft Milan aangeboden om deze tegen een kleine vergoeding thuis af te komen leveren met de trailer. Bij aankomst had Milan een setje sleutels bij laten maken, nieuwe apk (had nog een jaar) en de auto af getankt. Dit alles hadden we niet besproken. Top service.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden goed geholpen!!

2 maanden terug milan een bericht gestuurd voor een auto kreeg direct antwoord en kon gelijk een proefrit maken En kon gelijk de volgende dag komen en auto beviel me gelijk week later probleem met een schokbreker hebben ze netjes laten vervangen en probleem was opgelost zeer tevreden.

Super bedrijf

Ik was al een tijdje via het web op zoek naar een Fiesta en kwam via de goede reviews terecht bij Autobedrijf Milan. Mooie auto uitgezocht met weinig kilometers op de teller en gelijk een trekhaak laten monteren. Heb ook nog afgesproken dat ik een mat voor in de kofferbak zou krijgen, maar die was nog niet op voorraad. Prettige mensen, no-nonsense en vriendelijk. Na het afleveren van de auto er inmiddels een maand mee rondgereden en het bevalt uitstekend. De auto rijdt heerlijk en voelt in alle opzichten als nieuw aan. Vandaag de mat opgehaald, deze hadden ze inmiddels voor me klaarliggen. Ik voel me als klant zeer gewaardeerd. Zo'n bedrijf verdient gewoon een pluim!

Zeer positieve ervaring

Iets meer dan een maand geleden een auto gekocht. Zeer positieve ervaring gehad bij de proefrit en aankoop. Milan denkt met je mee en neemt net de extra stap voor de klant. Een aanbeveling voor een ieder die op zoek is naar een goede auto met ook een goede service!

Lageweg 5 2222 AG Katwijk aan Zee

06 45321660

Over Milan Automotive

Ruim 10 jaar geleden begonnen wij aan onze missie; tweedehands auto’s verkopen op een wijze waarop we zelf graag een auto zouden kopen. Transparante prijzen, eerlijke auto’s en afspraken die nagekomen worden. Nu, ruim tien jaar verder staan wij als een merk-onafhankelijke, RDW erkende, occasiondealer bekend die betrouwbare Nederlandse auto’s inkoopt bij grote erkende dealers. Klanten beschrijven onze manier van communiceren als eerlijk en transparant met een grote dosis vakkennis en passie voor het vak. Vooral onze unieke werkwijze valt bij onze klanten in de smaak.