Uitstekende ervaring met Milan Automotive!

Uitstekende ervaring met Milan Automotive! Ik heb een paar maanden geleden een Toyota Yaris Hybride gekocht bij Milan Automotive en ik ben uitermate tevreden met de hele ervaring. Milan was buitengewoon behulpzaam en deskundig. Hij begreep mijn behoeften en zorgde ervoor dat ik de perfecte auto vond. De Toyota Yaris Hybride heeft mijn verwachtingen overtroffen, met zijn zuinigheid en moderne functies. Milan en zijn team boden uitstekende service en maakten het aankoopproces soepel en aangenaam. Ik beveel Milan Automotive van harte aan aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit en professioneel advies bij de aankoop van een auto. Bedankt, Milan, voor deze geweldige ervaring!

Geweldige aankoop!

Ik heb onlangs een Ford Ka gekocht bij Milan en ben zeer tevreden. Milan begreep mijn behoeften en de auto overtreft mijn verwachtingen. De service was vriendelijk en professioneel. Ik beveel Milan van harte aan!

• Betrouwbaarheid

Uitstekende service, zelfs in uitdagende tijden!

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor Milan Automotive. Ondanks een uitdagende periode met Milan's gezondheid, toonde het team begrip en zorg voor mijn situatie met een recent gekochte Ford Focus. Ze adviseerden me om veiligheidsredenen niet verder te rijden bij een controle-lampje en beloofden persoonlijk contact op te nemen zodra Milan hersteld is. Ik waardeer de toewijding aan klantenservice en kan hen van harte aanbevelen.

Aanrader

Dmv de goede reviews op internet bij Milan terecht gekomen. Een aardige man die alle tijd voor je neemt. Het hele proces van bezichtigen tot aan aankoop werd tijdig en duidelijk gecommuniceerd. Onze auto rijdt nog steeds als een zonnetje en wij zijn erg blij met onze aankoop. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker terug komen voor een nieuwe auto bij Milan.

Super geholpen en vriendelijk

Ik koop meestal alles via internet maar een auto is toch wel en dingetje.. maar wegens medische omstandigheden toch op de gok online een auto gekocht bij dit bedrijf. Zeer prettig contact gehad met Milan. Hij heeft mij prima geholpen. Alle transacties hebben wij online geregeld. Het voelde vertrouwd dus nam ik de gok om vooruit te betalen. Zij zijn zo vriendelijk geweest om de auto naar Hoofddorp te brengen. (ik kreeg zelfs een bos bloemen) Ik ben zeer tevreden met deze auto. Ik raad dit bedrijf zeker aan. Heren, nogmaals bedankt.

klantvriendelijk en transparant

Super net autobedrijf met mooie occasions. Ook erg klantvriendelijke, transparante en eerlijke man de eigenaar Milan. Vorige maand een auto gekocht waar blijkbaar de DSG olie nog ververst van moest worden, met geen enkel overleg heeft Milan besloten om een olie + filter beurt te doen en een week later de auto opgehaald. Kortom een dikke aanrader.

• Betrouwbaarheid

Zeer betrouwbaar en eerlijke bedrijf

Voor mijn ouders een mooie Ford Puma gevonden bij Milan Automotive. Prettig contact, komt zijn afspraken na, en het geeft een goed gevoel om hier een auto te kopen. Auto's hebben een eerlijke prijs, ook geen gedoe met afleverkosten. Kortom top. Milan nogmaals bedankt

• Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk en kwam afspraken goed na

Ik ben prima door hem geholpen en hij kwam zijn afspraken prima na.

• Betrouwbaarheid

super aardig en behulpzaam, zeer service gericht

Wij hebben onlangs een auto gekocht bij Milan. Zoals altijd bij de aankoop van een 2e hands auto best spannend. Online zagen we uitsluitend 5-sterren reviews wat ons wat sceptisch maakte. We hebben de auto inmiddels 6 weken in bezit en we kunnen niet anders zeggen dat we super blij zijn met de aankoop, de auto rijdt heerlijk en ziet er top uit. Milan is super aardig en behulpzaam, zeer service gericht. Ook met vragen na de aankoop erg netjes, geen probleem om nog wat kleine mankementjes op te lossen. Het is echt de bedoeling om aan jou als klant een goede auto af te leveren! Op basis van onze ervaring zouden we het iedereen aanraden om bij Milan eens een kijkje te nemen als je op zoek bent naar een mooie occasion. Bedankt Milan Automotive!

• Betrouwbaarheid

Super geholpen en zeer klant vriendelijk

Afgelopen maand een heel mooie Ford Focus uit 2005 bij Milan gekocht. Superblij met deze echt prachtige wagen! Milan is een heel aardige, enthousiaste en behulpzame man, die de tijd voor je neemt en van de aankoop echt een top ervaring voor de klant maakt. Vanaf het eerste contact aan de telefoon tot aan de afhandeling van de papierwinkel: alles is heel goed en netjes geregeld. Milan heeft zijn best gedaan dat ik de auto dezelfde dag kon meenemen, de papierwinkel heeft hij keurig daarna verzorgd en alles via de mail opgestuurd. Het lijkt zo makkelijk, klantvriendelijkheid, maar dat is helaas niet zo bij veel andere autobedrijven. Milan scoort in ieder geval een dikke 10! Chapeau!

Super ervaring

Een paar weken geleden heb ik hier een Ford fiesta gekocht. We werden hier heel vriendelijk ontvangen door Milan. Superaardige man. Na een proefritje gemaakt te hebben besloot ik de auto te kopen. Blijft toch altijd een gok als je een gebruikte auto koopt en na een paar dagen merkte ik dat de auto koelvloeistof lekte. Wij gebeld, we konden meteen komen en het werd gelijk verholpen . Hele goede service. Milan stelde me ook gerust dat ik altijd kan bellen en langskomen. Ik werd vandaag zelfs gebeld of alles nog steeds naar tevredenheid is. Ben heel blij met de auto en tuf er lekker in rond. Ik ben heel tevreden over Milan Automotive en Milan jij krijgt ook van mij 5 sterren :-).

Erg vriendelijke en eerlijk

Ik heb 3 maanden geleden een motor gekocht bij Milan (CBR 1000RR). Kan niet anders vermelden dat het prettig en duidelijk contact was. Ook toen er iets mis ging in het verkoop process, buiten Milan zijn schuld om!, werd ik netjes op de hoogte gehouden en geïnformeerd wat er zou gebeuren als het toch niet ging zoals wij beide graag zouden zien. Erg geruststellend en fijn om zaken mee te doen

Goede betrouwbare service

Leuke auto betrouwbaar service!

• Betrouwbaarheid

Goed bedrijf mooie auto’s goeie afspraak gemaakt en die komt Milan netjes na

Professioneel en no-nosense

Milan is professioneel, behulpzaam en klantvriendelijk. Hij denkt met je mee en maakt dingen niet mooier dan dat ze zijn. Eerlijke en oprechte service. Bedankt Milan!

Zeer positief

We zijn buitengewoon prettig geholpen door Milan bij het kopen van de nieuwe en inruilen van de oude auto. Heel relaxed en integer. We zijn heel blij dat we zo goed geslaagd zijn en voor Milan een schouderklop! Een heel fijne bedrijf!

Behulpzaam en eerlijk!

We zijn buitengewoon prettig geholpen door Milan bij het kopen van de nieuwe en inruilen van de oude auto. Heel relaxed en integer. We zijn heel blij dat we zo goed geslaagd zijn en voor Paul een schouderklop! Een heel fijne garage en familiebedrijf!

• Betrouwbaarheid

Bij Milan een occasion gekocht en direct onze oude auto ingeruild. Vriendelijke mens die meteen al eerlijk was over eventuele gebreken en waarmee prima valt te onderhandelen. Gelijk ook een grote beurt laten uitvoeren. Inmiddels hebben we de auto ruim een maand in bezit en zijn de eerste duizenden kilometers achter de rug. Alles werkt en draait helemaal perfect en in sommige gevallen zelfs beter dan verwacht. Dus we gaan er nog lang van genieten. Helemaal top!

• Betrouwbaarheid

Top Service! heel erg tevreden.

Op 21-04-2020 een prachtige Ford Focus gekocht. Helaas na 1,5 maand bleek er wat te zijn met o.a. de bobine en bougies.. Ik heb Milan opgebeld en de situatie uitgelegd. Zonder enige twijfel reageerde hij meteen dat hij me wou helpen dit op te lossen! Wauw wat een service! Aangezien wij 40 km verderop wonen en de auto niet meer kon/mocht rijden heeft Milan ervoor gezorgd dat de auto met een truck werd opgehaald, werd gemaakt en een aantal dagen later werd de auto bij de voordeur afgeleverd! Wat een top service, ik kan uit eigen ervaring deze garage zeker aanraden!

Top service!

Je wordt prima geholpen. Eerlijk en helder. Bij problemen met de bus kan je altijd terug komen. De klant is koning bij Milan. Afspraken zijn netjes nagekomen. Bij aankomst lag er een grote rode strik op de motorkap :)

Super geholpen, een aanrader

Bij Ford dealer geweest waar je eerst een uur genegeerd wordt omdat de koffie anders koud wordt. Op internet gekeken en uitgekomen bij Milan autos voor een Ford Fiesta. Gebeld of de auto er nog was en een afspraak voor de volgende dag gemaakt. Auto stond klaar, verteld waar de auto vandaan kwam en konden meteen een proefrit maken. De auto beviel en kregen een prima prijs terug voor onze oude auto. Er moest iets geregeld worden omdat we een papiertje niet hadden en de heren hebben dat uitstekend op zich genomen. Geen kouwe kak mannetjes in driedelig pak die voor commissie werken en je daardoor naar de mond praten maar “gewone” mensen die je ook durven te zeggen als je de, in hun ogen, verkeerde auto voor ogen hebt voor waar die voor bedoeld is. We hadden er namelijk nog een op het oog die duurder was maar ze zeiden eerlijk om dat niet te doen omdat we er spijt van zouden krijgen. En ze hebben gelijk gehad. Als we deze auto over een paar jaar weer gaan inruilen gaan we eerst even langs bij Milan! En dat zegt wat……; )

Super bedrijf

Super mooie auto aangeschaft via Milan Automotive. Na de levering kwamen er een aantal gebreken uit.. Deze zijn echter netjes hersteld binnen het garantie termijn! Over all is het een net bedrijf, die snel schakeld en als er iets mis blijkt te zijn, deze ook netjes oplost! Dank jullie wel!

Zeer goede service

Vorige week naar een Renault Zoe gaan kijken. Wat opviel is dat de verkoper mij alle tijd gaf om de Zoe goed te bekijken. Wat ik persoonlijk erg prettig vind. Verder geen gladde verkoop praatjes. Milan denkt graag met je mee. Kleine onderhoudsbeurt en wat kleine dingetjes werden keurig in orde gemaakt. Aangezien de auto naar Nieuw-Amsterdam moest, heeft Milan aangeboden om deze tegen een kleine vergoeding thuis af te komen leveren met de trailer. Zeker zo prettig om een Elektrische auto niet direct 180km voor zn kiezen te gooien. Bij aankomst had Milan een setje sleutels bij laten maken, nieuwe apk (had nog een jaar) en de auto volledig opgeladen. Dit alles hadden we niet besproken. Top service.

Zéér klantvriendelijk

Milan; zéér klantvriendelijk, heeft een eerlijk verhaal... Erg goede ervaring eerder gehad bij Milan bij de aanschaf van mijn huidige auto een paar maanden terug. Eigenlijk nog steeds super blij met mijn Volks Wagen Polo, maar ga nu weer liever voor een iets ‘jongere’ wagen. Voor mij genoeg redenen om nu weer terug te keren bij Milan voor de aanschaf voor een wat nieuwere wagen.

Op elk vlak. Super

Ik heb vandaag al mijn 2e prachtige auto opgehaald bij autobedrijf Milan. De vorige auto ook bij Milan gekocht. Op ieder vlak neemt autobedrijf Milan zijn klanten serieus en heeft uitstekende service hoog in het vaandel staan. Ook mijn man heeft hier al een auto gekocht en dit met groot plezier. Grote klasse.

Over Milan Automotive

Ruim 10 jaar geleden begonnen wij aan onze missie; tweedehands auto’s verkopen op een wijze waarop we zelf graag een auto zouden kopen. Transparante prijzen, eerlijke auto’s en afspraken die nagekomen worden. Nu, ruim tien jaar verder staan wij als een merk-onafhankelijke, RDW erkende, occasiondealer bekend die betrouwbare Nederlandse auto’s inkoopt bij grote erkende dealers. Klanten beschrijven onze manier van communiceren als eerlijk en transparant met een grote dosis vakkennis en passie voor het vak. Vooral onze unieke werkwijze valt bij onze klanten in de smaak.