Zeer positief

We zijn buitengewoon prettig geholpen door Milan bij het kopen van de nieuwe en inruilen van de oude auto. Heel relaxed en integer. We zijn heel blij dat we zo goed geslaagd zijn en voor Milan een schouderklop! Een heel fijne bedrijf!

Behulpzaam en eerlijk!

We zijn buitengewoon prettig geholpen door Milan bij het kopen van de nieuwe en inruilen van de oude auto. Heel relaxed en integer. We zijn heel blij dat we zo goed geslaagd zijn en voor Paul een schouderklop! Een heel fijne garage en familiebedrijf!

• Betrouwbaarheid

Bij Milan een occasion gekocht en direct onze oude auto ingeruild. Vriendelijke mens die meteen al eerlijk was over eventuele gebreken en waarmee prima valt te onderhandelen. Gelijk ook een grote beurt laten uitvoeren. Inmiddels hebben we de auto ruim een maand in bezit en zijn de eerste duizenden kilometers achter de rug. Alles werkt en draait helemaal perfect en in sommige gevallen zelfs beter dan verwacht. Dus we gaan er nog lang van genieten. Helemaal top!

• Betrouwbaarheid

Top Service! heel erg tevreden.

Op 21-04-2020 een prachtige Ford Focus gekocht. Helaas na 1,5 maand bleek er wat te zijn met o.a. de bobine en bougies.. Ik heb Milan opgebeld en de situatie uitgelegd. Zonder enige twijfel reageerde hij meteen dat hij me wou helpen dit op te lossen! Wauw wat een service! Aangezien wij 40 km verderop wonen en de auto niet meer kon/mocht rijden heeft Milan ervoor gezorgd dat de auto met een truck werd opgehaald, werd gemaakt en een aantal dagen later werd de auto bij de voordeur afgeleverd! Wat een top service, ik kan uit eigen ervaring deze garage zeker aanraden!

Top service!

Je wordt prima geholpen. Eerlijk en helder. Bij problemen met de bus kan je altijd terug komen. De klant is koning bij Milan. Afspraken zijn netjes nagekomen. Bij aankomst lag er een grote rode strik op de motorkap :)

Super geholpen, een aanrader

Bij Ford dealer geweest waar je eerst een uur genegeerd wordt omdat de koffie anders koud wordt. Op internet gekeken en uitgekomen bij Milan autos voor een Ford Fiesta. Gebeld of de auto er nog was en een afspraak voor de volgende dag gemaakt. Auto stond klaar, verteld waar de auto vandaan kwam en konden meteen een proefrit maken. De auto beviel en kregen een prima prijs terug voor onze oude auto. Er moest iets geregeld worden omdat we een papiertje niet hadden en de heren hebben dat uitstekend op zich genomen. Geen kouwe kak mannetjes in driedelig pak die voor commissie werken en je daardoor naar de mond praten maar “gewone” mensen die je ook durven te zeggen als je de, in hun ogen, verkeerde auto voor ogen hebt voor waar die voor bedoeld is. We hadden er namelijk nog een op het oog die duurder was maar ze zeiden eerlijk om dat niet te doen omdat we er spijt van zouden krijgen. En ze hebben gelijk gehad. Als we deze auto over een paar jaar weer gaan inruilen gaan we eerst even langs bij Milan! En dat zegt wat……; )

Super bedrijf

Super mooie auto aangeschaft via Milan Automotive. Na de levering kwamen er een aantal gebreken uit.. Deze zijn echter netjes hersteld binnen het garantie termijn! Over all is het een net bedrijf, die snel schakeld en als er iets mis blijkt te zijn, deze ook netjes oplost! Dank jullie wel!

Zeer goede service

Vorige week naar een Renault Zoe gaan kijken. Wat opviel is dat de verkoper mij alle tijd gaf om de Zoe goed te bekijken. Wat ik persoonlijk erg prettig vind. Verder geen gladde verkoop praatjes. Milan denkt graag met je mee. Kleine onderhoudsbeurt en wat kleine dingetjes werden keurig in orde gemaakt. Aangezien de auto naar Nieuw-Amsterdam moest, heeft Milan aangeboden om deze tegen een kleine vergoeding thuis af te komen leveren met de trailer. Zeker zo prettig om een Elektrische auto niet direct 180km voor zn kiezen te gooien. Bij aankomst had Milan een setje sleutels bij laten maken, nieuwe apk (had nog een jaar) en de auto volledig opgeladen. Dit alles hadden we niet besproken. Top service.

Zéér klantvriendelijk

Milan; zéér klantvriendelijk, heeft een eerlijk verhaal... Erg goede ervaring eerder gehad bij Milan bij de aanschaf van mijn huidige auto een paar maanden terug. Eigenlijk nog steeds super blij met mijn Volks Wagen Polo, maar ga nu weer liever voor een iets ‘jongere’ wagen. Voor mij genoeg redenen om nu weer terug te keren bij Milan voor de aanschaf voor een wat nieuwere wagen.

Op elk vlak. Super

Ik heb vandaag al mijn 2e prachtige auto opgehaald bij autobedrijf Milan. De vorige auto ook bij Milan gekocht. Op ieder vlak neemt autobedrijf Milan zijn klanten serieus en heeft uitstekende service hoog in het vaandel staan. Ook mijn man heeft hier al een auto gekocht en dit met groot plezier. Grote klasse.

• Betrouwbaarheid

Positieve ervaring en zeker een aanrader

Mijn 2e auto gekocht bij Milan ziet er goed uit de sfeer die in het bedrijf hangt is fijn. Mooie inruil kunnen doen met oude auto. Helaas was de eerste dag nadat ik me auto had gekocht een koelvloeistof probleempje maar dit is heel netjes opgelost door Milan tegemoetkoming in de reparatie. Positief en ik zou zeggen koop je auto hier.

Betrouwbaar en eerlijk

Nadat ik 150 km had gereden om een auto te bezichtigen in Katwijk bij een ander bedrijf, wilde ik terug gaan omdat de auto niet was zoals ik wil. Echter keek ik nog op markplaats naar een ander voertuig en kwam ik bij Milan Automotive terecht. Binnen een half uur hadden we een deal en kon ik tevreden naar huis. Na een week konden wij de auto ophalen. Hij had zelfs bloemen voor mijn vrouw en een mooie rode strik om de auto en een heerlijk flesje Spaanse wijn voor mij. Ik kom zeker binnenkort weer langs voor een nieuw auto voor mijn dochter.

Top service, echt een 10 voor klantvriendelijkheid

Milan komt zijn afspraken na en doet wat hij zegt. Dit maak je niet veel meer mee helaas. Er was iets mis met mijn auto (wat Milan niet kon weten). Hij heeft alles tot in de puntjes geregeld zodat alles weer werkte en ik geen hinder ervan heb ondervonden. Echt een betrouwbare autoverkoper!

Prettige samenwerking

Vorige week maandag eerst alleen een bezichtiging gehad voor een mooie Opel Mokka. Vervolgens een afspraak gemaakt om donderdag terug te komen met mijn man voor een proefrit. Wij hebben een proefrit kunnen maken en de auto goed kunnen bekijken. Vervolgens zijn wij met de prijs/ inruil snel overeen gekomen, waarna wij hem dezelfde middag mee naar huis konden nemen na een fijne uitleg en in stellen van bepaalde functies.

Super autobedrijf

Wij zijn bij Milan geweest om te kijken naar een Ford Kuga. Fijn te woord gestaan, proefrit gemaakt en overgegaan tot koop. De auto was netjes en de communicatie goed! Milan, je bent een fijne vent!

Positieve ervaring

Zeer vriendelijk en belangstellend, Milan denkt mee aan de mogelijkheden en komt daarin tegemoet. Goeie koop en we hebben veel plezier van de aanschaf.

• Betrouwbaarheid

Ongewoon menselijke service en nazorg

Milan onderscheidt zich ten opzichte van zijn vakgenoten dat hij gewoon 100% tevreden klanten wil hebben. Zijn woord is jouw garantie! Dank je Milan!!

uitstekende prijs: kwaliteit verhouding

Verrassend zoals hier wordt gewerkt. Bij binnenkomst word je alle rust gegund om je op de hier aanwezige auto te oriënteren. Daarna word je a.h.w. gecoacht door een bevragende verkoper die overduidelijk van auto's houdt. Zo kom je samen tot een passende keuze. Zo kwamen wij na ons bezoek en een vrijblijvende proefrit afgelopen maand tot de aanschaf van een Ford Fiesta die snel en keurig werd afgeleverd. Ik durf te stellen dat de werkwijze en de getoonde liefde voor wat men in huis heeft niet snel elders aangetroffen zal worden. Tel daar de uitstekende prijs: kwaliteit verhouding bij op en dan luidt onze conclusie : je doet jezelf tekort wanneer je Milan Automotive vergeet te bezoeken wanneer je de aanschaf van een nieuwe auto overweegt !

• Betrouwbaarheid

zeer positief ervaren en afspraak is afspraak

Wij hebben Milan Automotive als zeer positief ervaren. Leuke open sfeer, afspraak is afspraak dus betrouwbaar, vlot in afhandeling van zaken en heldere communicatie. Super goeie auto gekocht. Wij zijn erg blij met onze nieuwe Ford Kuga. Milan bedankt en succes verder!

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar, eerlijk en uitstekende service

Ik was al een tijdje op zoek naar een andere auto, maar die stonden steeds ver weg te koop. En om nou vanuit het noorden naar Katwijk te rijden voor een proefrit ging me iets te ver. Na een tijdje kwam ik op internet een Ford Fiësta tegen die mij gelijk aansprak, ik zette hem onder mijn favorieten. Weken gingen voorbij waarbij ik nog steeds auto’s aan het bekijken was op internet, steeds kwam ik terug bij die van Milan Automotive… Toch eens zoeken wat voor bedrijf dat is, het leek goed, alleen maar lovende recensies met betrekking tot service en klantvriendelijkheid. Ik moest toch maar eens langsgaan, ik heb wat vragen gesteld die keurig en snel werden beantwoord en heb een afspraak gemaakt voor een proefrit. Toen we aankwamen stond de auto te blinken, goed bekeken en in de tussentijd werd er van alles over de auto uitgelegd, perfect! We maakten een proefrit en ik was verkocht, de deal was snel rond. Ik haalde de auto een week later op en de eigenaar nam alle tijd voor mij, de auto stond als een blinkende blikvanger voor het bedrijf. De auto heeft nog een grote beurt gehad en bevalt tot nu toe uitstekend! Wat me het meest is bijgebleven is de behulpzaamheid, service en vriendelijkheid waarmee je geholpen wordt, je kunt merken dat hij er alles aan doen om mensen tevreden te stellen en te houden en volgens de reviews lukt dat uitstekend! zoiets geeft een koper vertrouwen! Ik ga jullie zeker aanbevelen bij vrienden en familie die op zoek zijn naar een mooie, jong gebruikte occasion!

Zeer goed bedrijf. Klant vriendelijk. Goede service

Zeer goed bedrijf. Klant vriendelijk. Goede service. Belde zelfs enkele weken naar aankoop. Met de vraag of alles naar wens is. Ik vind dit bedrijf zeker een aanrader. Bedankt voor alles Milan!

Klant vriendelijk

Mooi bedrijf met een ruim assortiment van wagens . Klant vriendelijk. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe Opel Mokka . Na een paar weken zijn we nog even gebeld Milan of alles naar wens was en hoe de auto beviel . Dus de nazorg is ook top !

• Betrouwbaarheid

De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord

Onze eerste indruk bij binnenkomst was niet zo, maar wel een gastvrije ontvangst door de eigenaar. De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord. Men neemt alle tijd om je te woord te staan en geven zeer goede informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden goed bekijken. Na een proefrit waren we dan ook verkocht en rijden nu al een week met heel veel plezier in de nieuwe auto. Wij raden deze garage dan ook aan binnen onze vrienden/kennissen kring.

• Betrouwbaarheid

Ik heb een Mazda CX3 voor mijn ouders uitgezocht omdat ze zelf niet goed met internet overweg kunnen. Ze zijn gaan kijken in Katwijk. Hebben een proefrit ter plaatse gemaakt. Het was fijn dat ze hun auto daar ook konden inruilen. En na een paar dagen hadden ze de prachtige auto in hun bezit. De service was uitstekend. Vriendelijke, behulpzame en betrouwbare verkoper. Ik zou zo weer zaken met hem doen.

in een woord geweldig

Deze week onze auto gekocht bij Milan Een mazda cx3 Geweldige auto na relaxed onderhandelen met Milan. Ongedwongen onder t genot van n bakkie onze auto ingeruild Na goede uitleg van Milan tevreden naar huis gereden. mochten we weer n andere auto willen zullen we er zeker terugkomen en we zullen Milan ook zeker aanraden. Toppie Michel en Anja

Over Milan automotive

Ruim 10 jaar geleden begonnen wij aan onze missie; tweedehands auto’s verkopen op een wijze waarop we zelf graag een auto zouden kopen. Transparante prijzen, eerlijke auto’s en afspraken die nagekomen worden. Nu, ruim tien jaar verder staan wij als een merk-onafhankelijke, RDW erkende, occasiondealer bekend die betrouwbare Nederlandse auto’s inkoopt bij grote erkende dealers. Klanten beschrijven onze manier van communiceren als eerlijk en transparant met een grote dosis vakkennis en passie voor het vak. Vooral onze unieke werkwijze valt bij onze klanten in de smaak.