Top service

Gister onze auto gekocht. Was zaterdag wezen kijken, helaas kon mijn vrouw niet mee. Ze hebben de auto apart voor ons gehouden. Nu super blij met onze nieuwe auto. Bedankt voor de service!

vriendelijk en behulpzaam

Vandaag zijn wij vanuit Groningen naar de garage gereden. Hier hebben wij een zeer goede ervaring gehad. De verkoper laat je rustig kijken en is niet opdringerig. Bij vragen is hij vriendelijk en behulpzaam. Goede, snelle afhandeling! Met trots in onze nieuwe Ford Kuga ST-line naar huis gereden.

Makkelijke en vriendelijke bedrijf

Onlangs een Fiesta gekocht bij dit bedrijf. Makkelijke en vriendelijke communicatie via zowel telefonisch als via Whatsapp contact. We kregen persoonlijke hulp waarbij uitgebreid de tijd werd genomen en ook de proefrit werd netjes en professioneel voorbereid en uitgevoerd. Na aankoop bleek dat er nog wat kleine dingetjes gerepareerd moesten worden en dit is heel netjes door het bedrijf opgepakt en afgehandeld. Complimenten naar dit bedrijf!

• Betrouwbaarheid

De kennis en enthousiasme spat er vanaf

Na het zien van de auto op de site, hebben we gelijk gebeld en konden direct komen. Bij binnenkomst stond de auto al te pronken, en na proefrit waren we eigenlijk al verkocht. Na nog h.e.a. besproken te hebben, was de deal rond. Fijn bedrijf en enthousiaste mensen. Inmiddels rijden we fijn rond in deze aanwinst.

zeer goede service

Vorige week naar een Ford Fiesta gaan kijken. Wat opviel is dat de verkoper mij alle tijd gaf om de auto goed te bekijken. Wat ik persoonlijk erg prettig vind. Verder geen gladde verkoop praatjes. Milan denkt graag met je mee. Kleine onderhoudsbeurt en wat kleine dingetjes werden keurig in orde gemaakt. Aangezien de auto naar Amsterdam moest, heeft Milan aangeboden om deze tegen een kleine vergoeding thuis af te komen leveren met de trailer. Bij aankomst had Milan een setje sleutels bij laten maken, nieuwe apk (had nog een jaar) en de auto af getankt. Dit alles hadden we niet besproken. Top service.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden goed geholpen!!

2 maanden terug milan een bericht gestuurd voor een auto kreeg direct antwoord en kon gelijk een proefrit maken En kon gelijk de volgende dag komen en auto beviel me gelijk week later probleem met een schokbreker hebben ze netjes laten vervangen en probleem was opgelost zeer tevreden.

Super bedrijf

Ik was al een tijdje via het web op zoek naar een Fiesta en kwam via de goede reviews terecht bij Autobedrijf Milan. Mooie auto uitgezocht met weinig kilometers op de teller en gelijk een trekhaak laten monteren. Heb ook nog afgesproken dat ik een mat voor in de kofferbak zou krijgen, maar die was nog niet op voorraad. Prettige mensen, no-nonsense en vriendelijk. Na het afleveren van de auto er inmiddels een maand mee rondgereden en het bevalt uitstekend. De auto rijdt heerlijk en voelt in alle opzichten als nieuw aan. Vandaag de mat opgehaald, deze hadden ze inmiddels voor me klaarliggen. Ik voel me als klant zeer gewaardeerd. Zo'n bedrijf verdient gewoon een pluim!

Zeer positieve ervaring

Iets meer dan een maand geleden een auto gekocht. Zeer positieve ervaring gehad bij de proefrit en aankoop. Milan denkt met je mee en neemt net de extra stap voor de klant. Een aanbeveling voor een ieder die op zoek is naar een goede auto met ook een goede service!

Fantastisch bedrijf

Mijn vrouw wou een andere auto en Milan had de auto staan die ze wou. We hadden meerdere garages bezocht maar uiteindelijk toch weer gekozen voor deze garage. Ik heb hier een aantal maanden geleden ook een auto gekocht en deze garage blinkt uit door vriendelijkheid,klantgerichtheid en een zeer goede service dit gaf voor ons de doorslag om hier weer een auto te kopen. Na een proefrit en wat heen en weer gepraat was de deal snel rond. Super goede inruil voor de oude auto weer gekregen. Dit is een garage waar ze je nog bij naam kennen en ze denken met de klant mee. Zeer prettige en no nonsens garage. milan ga zo door TOP

positief

Zeer goed bedrijf. Klant vriendelijk. Goede service. Belde zelfs enkele weken naar aankoop. Met de vraag of alles naar wens is. Wij vinden dit bedrijf een aanrader.

Super vriendelijk en behulpzaam

Milan automotive overtreft elke keer weer mn verwachting, denkt met me mee en gaat een stapje verder in de service verlening. Super vriendelijk en maakt zn beloftes waar. Prima prijzen ook.

Geweldig!

Milan automotive heeft ons super geholpen en we zijn zeer tevreden over onze aankoop. Zijn geduld, deskundigheid en flexibiliteit was erg fijn. Na een week ben ik gebeld of ik nog tevreden was over mijn aankoop en of ik nog vragen heb. Dat was erg fijn. Gelukkig had ik geen vragen en ben ik nog steeds tevreden over mijn aankoop.

Top bedrijf

Voor de tweede keer auto gekocht bij Milan eigenaar van Milan autos. Na 1x Hyundai Getz gekocht te hebben bij Milan en met veel plezier ermee gereden zonder problemen, in november onze Ford Fiesta opgehaald bij Milan. Weer goed geholpen Milan heeft alles van de auto uitgelegd helemaal top! Voor ons blijft dit autobedrijf één waar we terug blijven komen. Omdat prijs kwaliteit verhouding hoog is. Super tevreden met onze aankopen! Milan Bedankt.

Top bedrijf

Ook als je een oudere occasion koopt, krijg je hier het gevoel dat je een splinternieuwe auto koopt. Zeer prettige service en communicatie. Vragen via telefoon of mail worden snel en behulpzaam beantwoord. Een ontbrekende hoedenplank wordt voor ons nog gezocht en zelfs nagestuurd. Fijne ervaring! Bedankt nogmaals Milan

• Betrouwbaarheid

Ontzettend goed geholpen en super blij met onze aankoop.

Tijdens het oriënteren voor onze eerste auto, zijn wij - vanwege de goede ervaringen in onze omgeving - eens langs gegaan bij Milan. Na een eerste gesprek, zijn wij gaan proefrijden in o.a een Ford Fiesta. Milan luistert niet alleen naar je wensen en behoeftes, hij geeft ook helder advies over de diverse merken en modellen. Daarnaast heeft hij ruim de tijd genomen om alle voor- en nadelen van de verschillende auto's door te nemen. Ontzettend blij met onze Ford en de bijkomende service van Milan. Bedankt!

Zeer klantvriendelijk!!! Top!

Klantvriendelijkheid was top, niet opdringerig, geven eerlijk advies en geen standaard verkooppraatje. Kwa aflevering punten was er veel keuze, uiteindelijk de auto tot in de puntjes na laten lopen en perfect afgeleverd met alle info en papieren bijhorend bij de auto. En thuis nog iemand blij gemaakt met de fles wijn die we bij aankoop erbij kregen, bedankt!

• Betrouwbaarheid

Super gastvrij en eerlijke jongeman

Onze eerste indruk bij binnenkomst was niet zo bij de garage, maar wel een gastvrije ontvangst door Milan. De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord. Men neemt alle tijd om je te woord te staan en geeft zeer goede informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden goed bekijken. Na een proefrit waren we dan ook verkocht en rijden nu al een week met heel veel plezier in de nieuwe auto. Wij raden deze garage dan ook aan binnen onze vrienden/kennissen kring.

open, eerlijk en betrouwbaar

Bij Milan stond een Kia Picanto (2004) te koop. Gaan kijken en mee gereden. De auto uiteindelijk voor weinig geld gekocht. Desondanks werd de tijd genomen en alles is keurig afgehandeld volgens afspraak. Bij dit bedrijf had ik een goed gevoel. \'Gewoon\' open en eerlijk over de auto. Aardige mensen. Milan en collega\'s bedankt!

Geweldig fijn geholpen

Bijzonder klantvriendelijk en welwillend om bepaalde zaken te regelen. Graag net een stapje verder om dingen te regelen voor de klant. Relaxt ontvangst, geen gepush en een keurige deal! Kan menig merkdealer iets van leren!

In een woord Top!

Paar maanden geleden een Kia Picanto gekocht en mij oude daar ingeruild . Even probleempje met Apk maar binnen no time opgelost. Zeer goede service ! Erg fijn dat mocht er nog iets zijn wat ze niet hebben voorzien je contact kunt opnemen . Kortom aanrader deze garage

Top geregeld allemaal

Auto gekocht bij de zeer vriendelijke verkoper. Auto gekocht zonder garantie. Maar evengoed hebben ze zo der kosten een probleem verholpen waar ik later achter kwam Toppie

Goede service en klantvriendelijk

Onze eerste indruk bij binnenkomst was een zeer nette garage en een gastvrije ontvangst door de eigenaar. De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord. Men neemt alle tijd om je te woord te staan en geven zeer goede informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden goed bekijken. Na een proefrit waren we dan ook verkocht en rijden nu al een week met heel veel plezier in de nieuwe auto. Wij raden deze garage dan ook aan binnen onze vrienden/kennissen kring.

super top bedrijf

Mijn auto bij Milan gekocht, hij nam ruim de tijd voor mij en voelde heel erg op mij gemak. Ik zou zeker terugkomen voor mijn volgende auto. Bedankt Milan.

Goede service en betrouwbaar

Een geweldige autobedrijf. Ze zijn heel betrouwbaar. Ik had een ford c-max gekocht, heel fijn service gehad. Na het kopen van auto enkele problemen gehad, maar ze stelden zich beschikbaar om het te repareren. Ik raad ze zeker aan!!

• Betrouwbaarheid

Enthousiaste verkoop en goede after sales service

Na lang zoeken naar een Audi A4 als opvolger van mijn A4 cabrio een hele mooie met veel opties gezien bij Milan Automotive. Dit was net voor kerst vorig jaar. Lage km stand en scherpe prijs was de deal snel gesloten na een goede proefrit in heel slecht weer. Dit is altijd goed om het dak van een cabrio te testen. Met het enthousiasme van Milan was de deal daarna snel gemaakt. De eerste maand een kleine storing gehad in het motormanagement en de lane assist camera werkte niet maar perfect opgelost door Milan. Echt een aanrader dit bedrijf

Over Milan automotive

Ruim 10 jaar geleden begonnen wij aan onze missie; tweedehands auto’s verkopen op een wijze waarop we zelf graag een auto zouden kopen. Transparante prijzen, eerlijke auto’s en afspraken die nagekomen worden. Nu, ruim tien jaar verder staan wij als een merk-onafhankelijke, RDW erkende, occasiondealer bekend die betrouwbare Nederlandse auto’s inkoopt bij grote erkende dealers. Klanten beschrijven onze manier van communiceren als eerlijk en transparant met een grote dosis vakkennis en passie voor het vak. Vooral onze unieke werkwijze valt bij onze klanten in de smaak.